2016. május 9., hétfő

Yves Rocher pirosító (Teint clair rosé)

Sziasztok!

Ma egy "természetes pirosító" tesztjét hoztam el nektek, ami "tiszta, egészséges fényű árnyalatokat" ígér és "ragyogás-fokozó rozskorpa kivonatot tartalmaz" - a sok idézőjel azért, mert a termék hátáról lestem...Na szóval...előre lelövöm a poént, de ez a termék GYÖNYÖRŰ, csupa nagy betűvel...
Valaki rendetlen blogger volt...nagyon...és még fényképezés előtt belenyúlkált a termékbe (na jó, mint a képen is látható: konkrétan használtam a terméket)...Egyébként a csomagolása egyszerű, praktikus és jól zár, bár szörnyen gyűjti az ujjlenyomatokat...7 grammnyi termék lapul benne, és az árát nem tudom sajnos megmondani, mert én akciósan vettem - és az se most volt...Az illata nagyon kellemes, bár nem tudom mire emlékeztet. És szerintem nagyon aranyos a belenyomott név és logó is...
A hátán egy levonón megtalálhatóak a fontosabb tudnivalók róla franciául és angolul, a termék kódja, a termék neve, és láthatjátok, hogy az enyém már maszatos volt itt is...

Maga a termék nagyon kellemes állagú, könnyed viselet, igazán kényelmes a használata, csodálatos, természetes, enyhe pírt ad az arcnak...Nem hinném, hogy ez a pigmentáltság hiányát jelezné, bár tény, hogy látványos, erős eredményt lehetetlen elérni vele...Egyébként szépen építhető, szépen eldolgozható, szépen terül, amennyit rajtam ki kell bírnia, annyit kibír - illetve az én hullafehérségemnek pont jól jön ez a kis plusz...
A képen alapozó nélkül láthatjátok a kézfejemen - vagyis...azt hiszem monitor függő is, mert én a saját laptopomon látom, és a fényképezőgép kijelzőjén is láttam, viszont most, hogy odébb döntöttem a képernyőmet már csak egy pacát látok...
És a kötelező köröket letudva: nem okoz pattanásokat, nem tömíti el a pórusokat, nem kukacosodik le az arcról, nem porzik, nem pereg, nem ül meg az alapozó tetején csúnya pacaként...

Összességében: mint már említettem, ez egy gyönyörű termék! Minden szempontból természetes, mégis ad valami pluszt, egy kisebb csoda, és hulla fehér társaimnak szerintem jó barátja lehet...Viszont az erősebb, látványos arcpírt kedvelők kerüljék...

Nektek hogy tetszik? Mi a kedvenc pirosítótok?
(És egy technikai kérdés: látszik a képen a színminta? - Megpróbálom átállítani a kamerát, hátha tudok valamit kezdeni vele, de északi az ablakom, így valószínűleg ez lesz az a fény mennyiség, amivel dolgozni tudok majd...legalábbis amíg félhomályt ad csak a fürdői lámpa...)
Szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Hű nekem nagyon bejön. Szeretem a természetes rózsaszíneket, szerintem nekem azok állnak jól.
    Jelenlegi kedvencem a Miss Sporty InstaGlow pirosítója :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem inkább a fehérségem miatt kell a lehető legtermészetesebb árnyalatokat levadásznom...illetve a mély, "fáradt" színeket (hiába tetszenek az élénk piros és rózsaszínek is pirosítóban - YR is gyárt erőteljes színeket, amik tetszettek is, de rajtam túl sok lett volna). :)

      Azt nem ismerem, elég sok fenntartással kezelem a miss sporty termékeit egy ideje, de ha új esélyt akarok adni a márkának, akkor mindenképp ezzel a pirosító vonallal kezdem! :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)