2016. május 18., szerda

Passionate (Max Factor lipfinity 110 - teszt)

Sziasztok! :)

Ma az egyik őszi szerzeményemről szeretnék írni nektek, ami nem más, mint a Maxfactor lipfinity 24 órán át tartó rúzsa. A termék nem ismeretlen számomra, ugyanis a régi kadásból is van darabom, így izgatottan vártam, miféle újítást kapunk most...
A legszembeötlőbb dolog őszintén szólva a csomagolás minősége, ugyanis a régi verziónak normális (kímélő) használat mellett is nagyjából három-négy alkalom után széttörtem a kupakját, ez a termék viszont jól bírja - eddig, nagyon ügyes vagyok a dolgok tönkretételében. A termék külseje is megváltozott egyébként, a régi kiadás arany (matt arany? szatén?) hegyes kupakot viselt, és egy fehér csomagolású ajakbalzsam kapott helyet a termék mellett, viszont az újnak fekete egyenes tetejű kör alakú kupakja van (ennek van bármi értelme?), és ugyanígy néz ki az ajakbalzsam, amit a termékhez csomagolva kapunk. Az ajakbalzsam egyébként külön is meg vásárolható, de nem igazán kiemelkedő minőségű, nekem még a rúzshoz se elég, amihez adják, szóval nem is szánnék erre több szót.
A doboz, amiben érkezik természetesen még csak leragasztva sincs, így szerencsésnek kell lennünk, hogy bontatlant fogjunk ki...Egyébként 36 hónap (három év) szavatosságot jelölnek meg a terméken, ami egyébként 2,3 ml (első lépés) és 1,9 g (második lépés). Az illata szörnyen természetellenes, engem leginkább a vízfestékre emlékeztet - vagy falfestékre - szóval ilyen szempontból nem túl sok javulást látok a régihez képest.
A használati utasításra támaszkodva először fel kell vinni a színes réteget, egy-két percig száradni hagyni (lehetőleg kifeszített szájjal, azt hiszem ezt már említettem a blogon is, amikor a másik ilyen termékemről írtam), és vigyázni, hogy száradás közben semmilyen külső hatás ne érje (például ne csukd össze a szádat, mert összeragad). Aztán fel kell vinni a balzsamot, amit a nap folyamán többször is meg kell ismételni, annak érdekében, hogy ne száradjon rommá az ajkunk, és szép fényt kapjon.
A termék teljes fedést biztosít, építgetni felesleges (és nem is igazán lehet), nagyon intenzív színt kapunk. Az aplikátor viszont elképzelhetetlenül bugyuta formájú...Vagyis számomra nagyjából használhatatlan (a régi verziónál is emlékszem erre), valahogy nem az én ajakformámhoz találták ki, vagy nem tudom, az ajkaim szélénél mindig egy vastagabb réteg keletkezik, amit nem tudok szépen eldolgozni magával az aplikátorral (lehet túl vékony a szám ehhez a termékhez). Viszont ennek ellenére imádni való, ugyanis száradás után szinte lerobbanthatatlan...Azért nem huszonnégy óráig, ugyanis idővel elkezd leperegni az ajkakról - leszárad róla - de ha sötét színt szeretnénk, mindenképp érdemes itt szétnézni, ugyanis érintés, víz, evés, ivás álló dologról van szó. Elmászni nem szokott, viszont a szó legszorosabb értelmében képes beleszáradni a ráncokba (kifeszített száj, sokat segít).
És itt jön a napi kvíz: találjátok ki, ki csukta be véletlenül a száját teljes száradás előtt...Igen, én voltam, éppen ezért a felső ajkam közepén és az alsó ajkam tetején sikerült tönkretennem a szép összhatást...De mivel ráépíteni nem tudok, mert az újabb rétegek csak leszedik az előzőeket, úgy gondoltam így is megosztom...Egyébként a termék mellett szól, hogy száradás után - bár érezni, hogy valami van az ajkunkon - egyáltalán nem ragad.

Összességében remek termék, nagyon ajánlom mindenkinek, de nagyon kiestem a gyakorlatból, muszáj újra belejönnöm az aplikátor használatába, mert mint a mellékelt ábra mutatja vannak problémáim vele...Szóval ha gyakorlatlan kezek ilyesmit eredményt produkálnának, mint én, nem kell aggódni, egészen gyorsan bele lehet jönni - és majdnem ilyen gyorsan el is lehet felejteni...

Ti ismeritek ezt a terméket? Esetleg érdekel valakit egy összehasonlítás? (Mármint egymás mellett a régebbi és az újabb verzió hogy működik, hogy néz ki, meg ilyenek...)
További szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)