2016. május 31., kedd

Májusi szerzemények

Sziasztok! :)

Ma a hónapban vásárolt dolgokat szeretném nektek megmutatni...Őszintén nem vagyok büszke magamra, ugyanis csomó ruhát is szeretnék venni - vagy kéne vennem - viszont a "kézzel fogható" (igazi) boltokban vagy szín nincs, vagy méret nincs, vagy időm, hogy végignézzek mindent, a webshopokban pedig vagy a szín vagy a méret a hibás...Szóval...bár nem kell meztelenül végigtolnom a nyarat, azért néhány új cuccot nem ártana beszerezni, ugyanis vannak dolgok, amik nálam hihetetlenül gyorsan elkopnak, és vannak, amiket még régebben ki is néztem, de a pénz-szín-méret hármasból valami pont nem volt...Szóval ruha most se lesz a bejegyzésben...
Csodálatos vizes flakon a háttérben...ne feledjétek, fontos a folyadékpótlás...Ami pedig ezt a könyvkupacot illeti, nem vagyok se megszállott, se elmebeteg, csupán TDK-zok, és úgy alakult, hogy a források jelentős része nem volt a könyvtárban elérhető (nálunk), szóval elkezdtem az antikvarium.hu oldalon vadászni a kijelölt anyagokra, és van ami még ott se volt...Amivel csak az a gond, hogy pont egy olyan könyvet nem leltem se az itteni könyvtárakban, se az antikváriumban, aminek vonatkozása van az egyetemünkhöz, szóval az még egy érdekes kör lesz...De megoldom...A címek nagyjából olvashatóak, a blokkon pedig csak "használt könyv" és egy azonosító szám szerepel, szóval nem tudom, melyik mennyi volt...összesen 13110 Ft volt, és ez volt anyáéktól a szülinapi ajándékom - a két Vörösmarty kötet pedig ajándék volt a rendeléshez.
A nivea krémet anyától kaptam, én nagyon kedvelem ezt a terméket, főleg éjszakai "ajakmaszkként", és a sarkaimra használom, de a körmeim melletti rész is gyakran nagyon száraz, és oda is ezt szoktam kenni...Ez egy olyan termék, amiből MINDIG kell nálam lennie, bár nem ez az első, hogy ajándékba is kaptam, szóval most éppen elég sok van - bontatlanul is - de nem romlik meg (vagyis nem hagyom megromolni), szóval eláll bontatlanul magának egy ideig...
A két hajfesték a "szokásos" hajfestékem. Joy-napokon vettem, de nem találtam meg a blokkot, szóval nem tudom mennyibe került, azt tudom, hogy 50%-os kupont használtam fel rá, szóval a kettőt egy áráért vettem...És itt jön egy bloggervallomás: kezd nagyon elegem lenni a hajamból...Nem szeretem a festett szőke hajszínt, semmilyen szerintem, és csak alapként vállaltam be, de úgy érzem, hogy sikerült "személyre szabnom", megtanultam viselni, és elfogadtam magam szőkén is, nem a hajszínünkön múlunk mi...vagyis igazán jó önbizalomtréning volt, megszoktam, és még meg is kedveltem magam ezzel a hajszínnel, de elég volt belőle...Most, hogy tudom, mindenhogy elégedett tudok lenni magammal (és a külsőmmel is - ezt most ne beképzeltségnek vegyétek, igenis fontos a pozitív testkép, majd egyszer talán írok róla), nem látom értelmét tovább erőltetni...Vagyis igen, én vagyok én szőkén is, feketén is, vörösen is, megtaláltam magam mindben, dee most már szeretnék olyan színre váltani, ami sokkal inkább az ízlésemet tükrözi...Na meg meg is untam - bár eleve unalmasnak találtam, szóval lehet ez nem a megfelelő kifejezés rá...És elnézést kérek minden szőkétől/festett szőkétől, nem szerettem volna őket támadni, kinek mi az ízlése, nincs "jó" és "rossz" szín ilyen szempontból..csupán ez nem az én színem - bár meglepően sokan hiszik azt (a fekete maradványok ellenére - le kéne vágatni, de nem bízok a fodrászomban xD), hogy szőke az eredeti hajszínem...
A L'oréal micellás víz normál és vegyes bőrre 840 Ft volt a kuponokkal, és róla hamarosan írni fogok...Ez a második tubus, amit vettem belőle, bár most éppen másféle micellás vizet használok, nagyon bevált, és javaslom hasonló bőrtípusú "sorstársaimnak".
Amióta megnyitott nálunk is az Yves Rocher, azóta kétszer is jártam ott, de mivel sminkállványunk MÉG nincs, így esélyem se volt beszerezni a sminkes YR kívánságlistám darabjait...A szatyor és a türkiz nyaklánc pedig ajándék volt, szóval azokat át is ugorhatjuk. És előre megemlíteném a szponzoromat: anyát, ugyanis gyereknap alkalmából átvállalta a termékek egy részének költségét. :)
A cukorradírról olvastam jó dolgokat, és a TBS-nél olcsóbb alternatívát akartam keresni, illetve nagyon finom illata van, nyárra igazán frissítő (télre kinéztem a vaníliás verziót), szóval kíváncsi leszek rá nagyon...Szerintem nagyjából nyár közepére végzem ki a mostanit (radírozós tusfürdőm van pont - többek között - amellett felesleges a testradírozás), utána ha ezt is eleget használtam, mindenképp írok róla. 3100 Ft volt, és "zöld pontos" termék.
Mellette az ugyanilyen illatú és a vaníliás testpermetszerűségük van...100 ml 2700 Ft, 20 ml 1300, így némi matek után a két nagy verzió jött velem...Egyébként a két kedvelt avonos testpermetem illatára emlékeztetnek (azokat már nem gyártják). Annyi negatívumot már most tudok mondani, hogy üveg üvegcsében vannak, és ez számomra nem túl táskabarát megoldás (hogy finoman fogalmazzak).
Az Yves Rocher micellás vizét újra vettem, nagyon szépen segített rendbehozni a pofimat, egy doboznyit elhasználtam már belőle, és hamarosan jön egy teszt is róla, és a jelenlegi micellás vizemről is. Az eredeti ára 2200 Ft egyébként, én kedvezményesen vettem.
A két fázisú sminklemosót csak kíváncsiságból vettem meg, fogytán van az enyém, erre meg volt kuponom, és...miért ne? Az eredeti árára sajnos nem emlékszem már.
Wish for beauty blogon volt egy nyereményjáték, ahol nekem kedvezett a szerencse, innen is köszönöm! :)
Akárhányszor kézzel írott valamit kapok valakitől, mindig elgondolkodom, hogy én írok-e csak olyan "EGYEDIEN", hogy én magam se tudom elolvasni, hogy mit írtam...De nagyon kedves gesztus volt!
A csomag része egy max factor quad volt (luxe lilac) árnyalatban, aminek a szemöldökpora felé kétségekkel fordulok, de állítólag szemhéjpúdernek is lehet használni, majd kiderítem, azt a részét egyelőre csak messziről méregetem, de a többi szín csodás.
Egy Catrice szemceruza (purple du soleil), amit leginkább egy színes spirálhoz hasonlítanék hatásilag: egy kis színt ad, ami feldobhat akármilyen természetesebb sminket is akár, bár vízvonalra nem igazán használható (pedig milyen jól nézne már ki ott is, nagyon szép színe van), és bár a catrice szemceruzájával eddig rossz tapasztalatom volt, ezt a "klasszikus" vonalat mindenképp ajánlom, mert remekül használható, jó tartósságú termékről van szó.
Az avon supershock szempillaspirálokat nagyon kedvelem, bár ezt még nem bontottam ki - elég sok szempillaspirál begyűlt nálam az utóbbi időkben, 11 fekete spirálom van (ebből 2 vízálló, szóval lényegében 9 ezzel együtt) - korábbi tapasztalataimra építve remek termék lesz...Nagyon szeretem a keféjüket is, nekem a tartósságukkal se volt bajom, de majd ha kipróbálom azért készítek róla bejegyzést (valamikor), mert lehet rosszul emlékszem, és csak az idő szépítette meg a kapcsolatomat a spirállal...
És a Joy-napi kupac...szerencsére már őszig nem lesznek kuponos napok, így nem tudok még több terméket venni, de azért ezt még innen nézve is borzasztó mennyiségnek találom...
A rimmel match perfection alapozó (100, ivory) és egy primer össze volt csomagolva a Müllerben, 2700 Ft-os áron, ha jól emlékszem (alapozó teljes ár, primer ajándék), és bár a lsting finish 25H púderért (light porcelain) mentem, nem tudtam otthagyni...A három Rimmel termékért összesen 2700 forintot fizettünk (azt hiszem ebbe is bepótolt anya gyereknap címszóval), ami azt jelenti, hogy az 50%-os kupont valahogy a rendszer mindkét termékre lehúzta...sajnos nincs meg a blokk már, így ez feltételezés marad, de elég kevés lett a végösszeg, és biztosan nem fizettünk teljes árat az összecsomagolt cuccért se. A púder 7 gramm, amit elég kevésnek tartok, illetve én nem tervezem alapozónak használni (főleg, hogy túl világos nyáron xD), szóval szerintem elég gyorsan el fogom használni, nem túl gazdaságos kiszerelés.
Az astor skinmatch pirosító (rosy pink) perforált fóliával volt lefedve, és korábban már szemeztem ezzel a termékkel, miért ne vettem volna meg a kuponkámmal? 1500 forintba került, és bár összekeverve rajtam valami gusztustalanul néz ki, külön-külön alkalmazva a színeket csodás...Elég nagy mennyiséget kapunk (8,25 g), szóval úgy gondolom igazán megérte...A tükörke az aljában nagyon praktikus, az ecsetke minősíthetetlen, maximum vészhelyzet esetén használható, de összességében még így is kedvelem ezt a terméket.
A maxfactor CC krém (fair) régóta kívánságlistás, és elég sok alapozóm/bb-m van, szóval nem igazán volt szükségem rá, de ismerem magam annyira, hogy tudjam, hogy teljes áron is lecsaptam volna rá, ha "elborul az agyam", így jobb megelőzni a kuponnal...Le van ragasztva, és egy darabig semmiképp se bontanám fel még (el szeretnék használni legalább három bontott terméket előtte), dee nagyon izgalmas az a tény is, hogy megszereztem, és amikor éppen vágyok már rá, csak előkapom a fiókból, és kezdhetem a bontogatást, és az új termék kipróbálásának minden izgalma ugyanúgy megmarad...egyébként 1750 Ft volt kuponnal.
A maybelline color drama rúzsceruza (keep it classy) egy csúnya történet...ő volt a 100. rúzsom (közben kettőt leszelektáltam megint, így CSAK 98 maradt - így is szégyen, tudom). Amikor megjelent a termék egyáltalán nem akartam megvenni, mert feleslegesnek tartottam, aztán mindenhol szembejött velem, és egyre kíváncsibbá tett...Rúzsmániám van, tehát az a csoda, hogy amint megláttam nem mentem megvenni...aztán próbálgattam az árnyalatokat, még mindig kicsit szkeptikusan, és megtaláltam EZT a színt...és...beleszerettem...és elhoztam...és azóta nagyon sokat használtam (már a vázlat, és a fényképek is megvannak, hamarosan elég sok rúzsos teszt lesz a blogon, mert mostanra halmozódtak fel :D), szó szerint minden nap érte nyúltam, és úgy érzem kiismertem teljesen...Viszont még gondolkodom, hogy kivárok egy faragást is vele...nem tudom...Egyébként kuponnal 1000 Ft volt, és - SPOILER - szerintem nagyon megérte, még akár teljes áron is javaslom bátran. :)
Astor perfect stay szemhéjceruza (ivy green). Nem tudom mióta kergetem a tökéletes zöld szemceruzát (egyébként leltem egy nagyon jót az avonnál is), így ezt a terméket is kiszemeltem...Használgattam ezt is elég rendesen, és ez a leggyönyörűbb zöld, amit valaha láttam...Annyira csodásan illik a szememhez, hogy még a szemszínemet is megszépíti (nem kevésszer mondtam, hogy kék szem mániám van, illetve, hogy nem kedvelem a barnát, mint színt). 950 Ft volt a kuponnal, és hamarosan róla is lesz szó - bár még a nyári nagy melegeket mindenképp kivárjuk, kíváncsi vagyok, hogy bírja. :)
A L'oréal miss manga szempillaspirál (black) egy nagyon vicces történet...Amikor kijött anno, nem tetszett, kimondottan ellenszenves volt, illetve előző hónapban is vettem egy szempillaspirált, szóval szükségem se volt rá (illetve fentebb említettem, hogy elég sok van itthon is)..Viszont valamelyik nap ezzel a termékkel álmodtam...Éjszakától reggelig folyamatos körforgásként azt álmodtam, hogy reggel felkelek, felkenem ezt a spirált, fantasztikusak a pilláim, este a még mindig fantasztikusan kinéző pilláimat megszabadítom a terméktől, alszok, felkelek, csodás pillákat festek magamnak ezzel a termékkel, egész nap csodás pilláim vannak, este lefekvés előtt szintén a gyönyörű pillákat mosom le magamról (tisztában vagyok vele, hogy hatalmas hülyeségeket bírok álmodni néha). Ezek után nem volt kérdés, hogy megveszem, és kiderítem, hogy tényleg annyira csodálatos-e, mint álmomban...egyelőre nem bontottam ki, még az előző havinak is kell egy kis idő, hogy kiismerjem, de nagyon kíváncsi leszek...és ha beválik...hát...minden álmom így váljon valóra! A kuponkámmal 1500 Ft volt egyébként.
Max Factor creme puff púder (translucent) még egy vicces történet...Először is: a világ legbugyutábban számozott terméke; szerintem a színkódokat egy darts tábla szerűségbe dobálva adták a termékhez, ugyanis össze-vissza vannak a számok, és a "sötétségük"...Arról nem is beszélve, hogy maguk a termékek is össze-vissza voltak a drogériában, én kezdtem el rendet rakni, hogy legalább az egyforma számok egymás mellett legyenek...Aztán el kezdtem keresni azt az egyetlen áttetszőt, amibe nem volt belemászva (mondjuk ilyen teszter és termék elrendezés mellett nem csoda), nagy nehezen leltem egyet...Kicsit odébb mentem, és volt egy darab lefóliázva...már végig néztem vagy 30 púdert, szóval úgy gondoltam az a plusz egy megfordítás nem árthat, és áttetsző volt...Szóval a végén tíz percnyi pakolászás és szenvedés után elhoztam egy lefóliázottat úgy három méterrel odébbról...Nagyon szimpatikus, hogy 21 g termék van benne, az áttetsző púdereim pótlására vettem, ugyanis azok elég gyorsan fogynak nálam...40% jött le az árából, de eleve akciós volt, így az akciós árából, és nincs meg a blokkom ehhez se...
Az utolsó termék pedig a garnier olajmentes bb krémének világosabb árnyalata...Három Rossmannban voltam, mire leltem világosat (mindenhol sötét volt), és igazából ezt már kikészítettem magamnak nyári használatra...:)

Szóval ezeket a termékeket vettem a hónapban, és szurkoljatok, mert ha minden igaz MA számomra véget ért a vizsgaidőszak (ha nem buktam meg, utálom az írásbeli vizsgákat).
Ti miket vettetek a hónapban? Joy-napoztatok? :)

7 megjegyzés:

  1. Amúgy megértem, hogy a személyiségedhez nem érzed a szőkét közel. Én sem érzem a barnát például, de a zöldet sem :D Szerintem Neked a fekete is nagyon jól állt :).
    Hű mennyi minden...nem is győzök mazsolázni :D igazából mindenről érdekel a véleményed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is szerettem! Az volt az eredeti hajamhoz a legközelebbi szín...de úgy gondolom, hogy "megszelídítettem" a szőkét is, amennyire tudtam...egyfajta kihívás volt, és teljesítettem - valamiért fontosnak tartom, hogy büszkén viseljünk olyan dolgokat is, amik esetleg nem a mi ízlésünk, mert ezek csak felszínes dolgok, és nem szabad elveszteni a személyiségünket ilyesmik "alatt". :D

      Lassan jönnek! Mindig jó érzés bevált termékekről írni, ezért én is várom a bejegyzések megírását. :)
      (A következő héten viszont két nagyon elmaradt, de nagyon jó termékről fogok tesztet hozni.:))

      Törlés
  2. Remélem, a testradír neked is tetszeni fog, és nem lesz csalódás :) Nem is tudtam, hogy az Yves Rocher-nak is van micellás vize, bár bevallom, eddig engem elkerült ez a micellás víz láz. Ez most valamiért mégis felkeltette az érdeklődésemet!
    (A kézírásom pedig pocsék, sokáig gondolkoztam, hogy beletegyem e egyáltalán a cetlit a borítékba :D)

    VálaszTörlés
  3. Remélem, a testradír neked is tetszeni fog, és nem lesz csalódás :) Nem is tudtam, hogy az Yves Rocher-nak is van micellás vize, bár bevallom, eddig engem elkerült ez a micellás víz láz. Ez most valamiért mégis felkeltette az érdeklődésemet!
    (A kézírásom pedig pocsék, sokáig gondolkoztam, hogy beletegyem e egyáltalán a cetlit a borítékba :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem én is a ti táborotokat erősítem majd - azokét, akiknek bevált. :D
      A micellás víz igazából nálam nem egészen sminklemosóként funkcionál, ez speciel a tonikot is helyettesíti, nagyon hatékonyan. És teljesen véletlenül bukkantam rá, problémásabb kombinált bőrre valót kerestek előttem, és gondoltam kipróbálom - miért ne. És bevált.

      Dehogy pocsék. Teljesen olvasható, innentől szép. :D
      Látnátok az enyémet: messziről szép rendezett, de egy szón belül képes vagyok három különböző s betűt írni, és általában hárman kellünk legalább, hogy nagyjából el tudjuk olvasni, mit írtam. Előnye: ha nem tudok leírni egy nevet is ritkán tűnik fel a tanárnak (zh-nál vagy írásbeli vizsgánál), ugyanis ha jól írom is maximum hasonlít az eredeti névre. :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. A megbeszéltek alapján már csak húsz könyv hiányzik, amiket mindenképp át kell futnom és feldolgoznom - ezeken kívül...:D
      De azt hiszem jó témát választottam magamnak. :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)