2016. április 26., kedd

Rival de Loop young pirosítók (teszt)

Sziasztok! :)

Ma két pirosítóról hoztam nektek tesztet...Igazából eléggé megkésve, ugyanis egyikőjüket már majdnem teljesen elhasználtam...
Ez a kép még régebbi, akkor készült, amikor észbe kaptam, hogy nekem bejegyzést is kéne írnom róluk...Balra a 01-es tender rose, jobbra pedig a 04-es rosewood árnyalat található...Hűvös, hullafehér bőrtónushoz nagyon szépen illeszkedik mindkettő. A csomagolás iszonyatosan gagyi, nekem egyik se zár rendesen - nem tudom, hogy csak az enyémek sikerültek így, vagy mindnél így van, de ne lepődjetek meg rajta, ha találkoztok ezzel a problémával - mondjuk olcsónak olcsó, így ha a csomagoláson spóroltak, hát legyen...Egyébként 4,5 gramm terméket tartalmaznak (drogériás viszonylatokban 5 g szokott a legkevesebb lenni), ami más termékekhez viszonyítva kevés...
Eldolgozni szépen lehet, kellemesen építhető, nem porol nagyon (de azért porol), extra fényes mindkét árnyalat (én inkább matt párti vagyok) és kókusz illata van...A tartósságuk nem egy nagy durranás.
Fent látható a tender rose, ami eléggé alulpigmentált, így én főleg highlighterként, vagy más pirosítókra "fedőfényként" használok, viszont a második egészen szépen pigmentált, teljesen használható szín, viszont én egy ennyire barnás árnyalatot inkább csak kontúrozni használok, nem "rendes pirosítóként".

Összességében egészen jól használható termékek, és olcsók is, de nem tudom jó szívvel javasolni...Azoknak, akik most kísérletezgetnek a pirosítással, vagy akik olcsón szeretnének tűrhető minőségű terméket, azoknak mindenképp javaslom. Leginkább egy megfizethető, mérsékelt minőségű pirosítóként tudnám jellemezni...Mondjuk a célkorosztály nem én vagyok (úgy tűnik kiöregedtem a young jelzős termékekből, de a márka többi termékével se igazán tudtam megbékélni teljesen), így azoknak a fiataloknak, akiknek szánták kimondottan jó lehet - frissen sminkelni kezdő kiskamaszoknak, egy fokkal az essence termékei alá tenném, mert nekik a pirosítójuk pont jó, bár már nem vagyok jóban a termékeikkel...

Ti szeretitek a Rival de Loop young márkát? Melyik termékeiket próbáltátok? Mennyire váltak be?
További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)