2016. április 2., szombat

Márciusi zsákmányok

Sziasztok!

A mai posztban a márciusi szerzeményeimet szeretném megmutatni. Mostanában elszaporodtak az előre időzített posztok, szóval ez viszonylag még frissnek is mondható - vagyis két napja írtam...
Bár ezt nem terveztem ide leírni, mert külön szeretnék és sokat róla (egy egész poszt is kevés lesz, lehet), de...elég komoly problémák léptek be az életembe...Vagyis el vagyok havazva az egyetemi dolgok miatt (hétfő, kedd, szerda zh, szerda prezentáció, csütörtök prezentáció, és még mesét is kell írnom), amivel nem lenne gond, ha látnám, hogy van értelme...Viszont...úgy néz ki, hogy szeptembertől nem kezdem el Miskolcon az egyetemet (a miértjére a dolognak kitérek egy másik bejegyzésben), és az az igazság, hogy fogalmam nincs, mi lesz még, és legkésőbb április végéig döntenem kell, hogy ne csússzak ki semmilyen időkeretekből...Igazából ennek semmi köze a bejegyzéshez, és szép időnk van, melegszik a levegő, a madarak aranyosan csivitelnek, Marilyn pedig napozni szokott, szóval itt a tavasz, meg minden vidám (vagy valami), és nem szívesen rontom el negatív gondolatokkal...csak...úgy érzem, muszáj leírnom...Vannak dolgok, amikről ha beszélünk vagy leírjuk, akkor világosodunk meg, és igazából abban reménykedtem, hogyha ideszúrom, és visszanézem (mindig ellenőrzöm, hogy sikerült-e kitenni az előreidőzített posztot, nem bízok a bloggerben), akkor azt mondom, hogy "áááh, tudom, mit kell tennem"...

És ennyi negatív gondolat után jöjjenek a tavasz első szerzeményei! Megint azzal kezdeném, amiről nem készült kép: a Deichmannban megvettük a szokásos tornacipőmet (hatodik éve mindig ugyanilyet veszek xD), már mutattam a blogon is, szóval igazán felesleges lefotózni - amúgy is sima fekete tornacipő.
Illetve időközben megszereztem a márciusi pixibag-emet is (link), és már próbálgattam a termékeket...Bár eléggé szkeptikus voltam - vagyis elismertem a hasznosságát, de úgy nem igazán izgultam rá a dologra - most, hogy több dolgot is használatba vettem már, azt kell mondjam, hogy CSODÁLATOS csomagot kaptunk! Amit eddig próbáltam, azt MINDET IMÁDOM! Olyannyira, hogy már a Glamour-napokra is néztem ki kupont ennek a bagnek köszönhetően...olyat, amihez amúgy nem is nyúltam volna valószínűleg...Mondjuk a sampon-balzsam és a rúzs még mindig a sorsát várja, de most, hogy megkaptam, azt hiszem ennél jobb összeállítást nem tudtak volna eljuttatni hozzánk...szóval nagyon boldog vagyok a kis zsákommal! :D

Anyáék hoztak Szoboszlóról (Hajdúszoboszló) néhány süti alakú gyertyát, amit abba a térképes papírba csomagoltak nekik (ami alattuk látható), szerintem nagyon hangulatos ez a koncepció így is, bár még nem leltem a gyertyáknak helyet...de ennivalóan édesek...:)

Aztán a szokásos ebelin vattakorongjaim is velem jöttek (és bár ezt csak április végén fogom megmutatni, a 140 darabos akciósan 299 forintért kapható, szóval érdemes megvenni...a kiszerelés miatt is, és az ár miatt is :)) 70 darabos kiszerelésben, mert még nem volt a 140 darabosból mindig - az a kedvencem, mert sokáig elég...Egyébként minden ilyen posztban van róluk szó, de nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire beváltak ezek...Sok vattakorongot próbáltam már, jóval drágábbakat is, nagyobb márkáktól (Nivea, csak, hogy egyet említsek) és mind foszlott...egy jó vattakorong pedig nagyon sokat segít a mindennapokban...
Aztán vettünk egy üveg alkoholt is, mert nagyon ügyesen levertem az enyémet, szóval fullasztó alkohol szagban aludhattam, és az üvegben se igazán maradt...Az alkoholt a furat fertőtlenítésen kívül sminktermékek fertőtlenítésére is szoktam használni, és még mindig ezt tartom a legalkalmasabbnak mindkettőre.
Végül az essence mattosító (mattító?) lapocskáiból is vettem egy csomaggal...Régóta ki akartam próbálni, de mindig csak megbontott volt a drogériákban (nem véleményezem már a vásárlási kulturálatlanságukat). 

Kirámoltam a debreceni Yves Rochert...és...Oké, muszáj megint eltérnem a témától, ugyanis...képzeljétek...MISKOLCON IS FOG NYÍLNI!!! Majdnem örömtáncot jártam, amikor megláttam, hogy már "épül" az üzlet a plázában, elképesztően örülök neki...A hír olyan volt, mint egy szülinapi ajándék...nem tudom szavakba önteni ezt a boldogságot...Tudom, hülyén hangzik...de kupon napokon képes voltam levitetni magam csak miattuk Debrecenbe...elkötelezett vagyok...nagyon szeretem a termékeiket, és most végre nyílik egy a városunkban...:D
Először is megint vevői ajándékoztam: hatalmas, tágas sötét szilva színű, pöttyös neszeszert kaptam a vásárlásom mellé (ami nagyon praktikus, és nagyon tetszik a színe is), illetve egy kis arctörlőt, amin a logójuk látható (nagyon örültem neki, mert igazán jól jön, ha az embernek nem csak egy arctörlője van...vagyis a mosások miatt, van ez a bogaram - is - hogy kell külön arctörlő is, a szennyeződések miatt).
Aztán, mivel szülinapi hónap volt, kaptam egy nyakláncot, egy nagyon szép, sötét lila tartóban...:)
És bár nem volt vásárláshoz kötött, bolond lettem volna nem kihasználni az akciót, amit biztosított még a szórólap...:D
Vettem egy mattító alapozót beige 100 árnyalatban...Egyébként először zavarba hozott ez a jelölés, aztán rájöttem, hogy két különböző tónusra vannak (a beige a sárgásabbra való), és a számok felfele növekedve a sötétségét jelzik a termékeknek (a 100 a legvilágosabb, és ahogy növekszik a szám, úgy sötétedik - logikus). Lehet én vagyok az egyetlen, akin ez kifogott elsőre, de csak alapozó mintáim vannak (beige 200 árnyalatban), amiket bontatlanul túl sötétnek ítéltem...Ez a szín egyébként a hulla fehér bőrömhöz nem jó, viszont amúgy is inkább tavaszra, kora nyárra szántam, ugyanis a Rimmel mattító alapozóm az egyetlen használható mattító alapozóm, és annak elég erőteljes fedése van...Ez teszter alapján egy kicsit hígabb, és inkább közepes fedésű alapozónak tűnt, ezért döntöttem emellett. 
Az eredeti ára 3690 forint volt, de ebből lejött 40%, így majdnem fél áron vásároltam meg.
Megvettem a pirosítók közül a legvilágosabb árnyalatot, a 10-es teint clair rosé-t, és nem bírtam magammal, így a tesztnél már használt terméket fogtok látni (sajnálom, mindig mindent lefényképezek előre, de annyira izgatott voltam emiatt a termék miatt). Én ezt téli pirosítónak "terveztem", ugyanis nagyon halvány színe van, és szerintem sötétebb bőrön eltűnne nagyjából, de velem tökéletesen kijön, és SPOILER VESZÉLY: valószínűleg fogok más árnyalatban is venni, mert nagyon megkedveltem...amióta megvan, minden nap ezt használom (pedig a RdeL young majdnem elfogyott, de ez a termék egy álom), és hamarosan tesztet is mutatok róla. :)
Az eredeti ára 2690 forint volt, és lejött ebből is 40%...Ha van YR a közeletekben, és nem tudjátok, mire szeretnétek a Glamour-napi kupont beváltani, akkor biztos tipp ez a termék...A sötétebb színek jóval intenzívebbek, jobban pigmentáltak, mint ez...:)
És az utolsó kupac a hasznos holmik kupaca...Háttérben az idei év katalógusa, amiben három remek kupon is található volt - ha már itt járunk, az első oldala a pecsétesemnek betelt, a második adagot gyűjtöm már - amiket én mindenképp szeretnék felhasználni, már el is döntöttem, hogy mikre szeretném beváltani...:)
A sébo végétal 2in1 tisztító micellás víz "véletlenül" jött velem...Eredetileg szemkörnyék ápolót akartam venni, nagyon kedvesen segített is az eladó hölgy kiválasztani a tökéleteset, aztán hallottam, hogy egy nő a gyerekének szeretne valamit venni, mert néhol száraz, néhol pattanásos bőre van (a kombinált bőr jellemzése kívülállóként), és az eladó ezt a terméket ajánlotta...Szóval gyorsan összetevő és leírás ellenőrzés után a kosaramba dobtam a terméket...Még nem próbáltam, de kombinált bőrre való, és drogériás viszonylatokban akkor még nem tudtam, hogy lelek normálisat (a L'oréal micellás vize kombinált bőrre annyira bevált, hogy újraveszem kuponnal, tesztet hamarosan írok róla is), így próba szerencse alapon elhoztam. Az eredeti ára 2200 forint (vagy 2400? nem emlékszem), viszont le volt értékelve, így 1200 forintba került csak.
A másik micellás víz az a 3 tea micellás víz, aminek a min verzióját megkaptam az adventi kalendáriumban, és annyira bevált, hogy mindenképp meg szerettem volna venni a teljes kiszerelést is...Így céltudatosan őt kerestem a boltban, és meg is találtam (némi segítséggel xD). Igazából még nem döntöttem el, hogy róluk egyszerre vagy külön-külön fogok írni, de ez a termék nagyon jó, nagyon kedvelem. Az eredeti ára mondjuk eléggé húzós, 2700 forint, de szerencsére nagyon sokszor vannak kuponok, én ezt is -40% kedvezménnyel vettem, és így nagyon megérte...vagyis, így még jobban megérte...:)
Az utolsó termék egy narancsos tusfürdő, amit azért vettem csak, hogy elérjem a költekezési keretet, és megkapjam a vevői ajándékot...Viszont ezek a tusfürdők olcsók (590.-), finom az illatuk, és ha csak egy valamit szeretnénk a márkától kipróbálni, szerintem mindenképp a tusfürdőjüknek kell lenni...én is a tusfürdőkön keresztül szerettem meg őket, a legelső termékeim, amit próbáltam tőlük...és látjátok, hova fajult: képes vagyok három órát utazni, hogy leljek egy boltot...:)

Szóval ezek lettek volna a márciusi szerzeményeim...A szüli és névnapi pénzeimet igyekeztem megspórolni, ugyanis a Glamour-napokra hajtok, ahol ha minden igaz, és minden jól jön össze, akkor hatalmas (vagyis...tényleg HATALMAS) bevásárlást csapok...Tudom, nem épp projekt barát a dolog, de az első bekezdésben említett dolgok miatt hatalmas űr keletkezett bennem, amit úgy érzek, csak csodálatos sminktermékekkel lehet kitölteni - illetve van néhány "hasznos" dolog is, amit szeretnék beszerezni kuponnal - szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki a hobbiba menekül a gondok elől...A vásárlás meg amúgy is jót tesz a léleknek, és történetesen az én hobbim igényli a vásárlást is...szóval...:D

Ti miket vettetek a hónapban? :)
Szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)