2016. március 16., szerda

Spring's first sign

Sziasztok! :)

Ma a blogtörténet első - és szörnyen fantáziadús elnevezésű - rózsaszín sminkjét szeretném megmutatni nektek...bár én még utólag kiegészítettem kicsit egy lila tusvonallal (illetve extra sötét lila, rózsaszín csillámos tusvonallal), de azt nem örökítettem meg, gondoltam kell egy "visszafogott" smink is ide, amit egy vastag tusvonallal azt hiszem eléggé elrontottam volna - és élőben meg is tettem, nem tehetek róla, imádom a vastag tusvonalakat...
Az ihletet egyébként a tavaszon kívül az adta, hogy éppen egy szemhéjpúdert tesztelgettem, és már túl volt a kézfejes tesztelésen, ami azt jelenti, hogy "élesben" is ki kell próbálnom...Erről a termékről majd később fogok írni, most csak a sminket mutatom meg nektek, ami őszintén szólva képeken keresztül nem úgy sült el, mint élőben...

A termékek, amiket használtam:
- avon ideal flawless bb krém, ivory ~ igen, még mindig lealapozom a szemhéjamat is az arcomon használt termékekkel...
- s-he szemhéjpúder alap (teszt)
- alig romlott szempillaspirál ~ van az a mániám, hogy amikor terméktesztes sminket csinálok, akkor olyan spirálokat használok, amiket normál esetben már nem kennék fel...(így a spirál teszteken kívül többnyire extra elnyűtt spirálokat láthattok rajtam, a spirál teszteknél pedig a legelső használatot...nem tudom, ne kérdezzétek, én se értem a logikáját...:D)
- sleek ultra matte darks paletta, villan, highness ~ az elképzelés az volt, hogy a sötét bordó, és a lila színnel rásegítek a rózsaszínre, hogy személyre szabjam, viszont végül a lila színem csaknem olyan világosnak bizonyult utólag, mint a rózsaszín...(teszt)
- douglas absolute eyes, set your sign ~ innen indult az egész, teszt hamarosan a blogon...:)
- lovie duo ~ róla nem készült teszt még, és nem is fog, egy kilenc éves, "noname" szemhéjpúder, amit nagyon kedvelek, de rommá törtem már a csomagolását...

Ahogy készült:
- lealapoztam a szememet
- az egész szemhéjamra felvittem a douglas set your sign szemfestékét
- a mélyítővonalba a highness került
- külső v-be a villan árnyalat, eldolgozva a felső szempillatövem felett a szemhéjam felé
- megpróbáltam egybedolgozni (nem vagyok satírozós...vagyis...cut crease párti vagyok, de ennél a sminknél úgy éreztem mindenképp finomítás kell, mert amúgy hülyén nézne ki...és...nem feltétlen vagyok elégedett a satír-tehetségemmel - mentségemre szóljon, valamire allergiás vagyok, és satírozás közben nagyjából úgy éreztem, hogy ki fog folyni a szemem, meg alapból könnyezek mindentől, szóval viszonylag hamar passzolatm a témát)
- alsó szempillasor külső részénél, közvetlen a szempillatőnél szintén a villan-t hívtam segítségül
- majd a highness segítségével elsatíroztam az alsó szemhéjam fele nagyjából (don't blame me, I tried it)
- szemzugba a lovie duom egyik árnyalatát ütögettem fel
- szempillaspiráloztam
[- kihúztam egy avon tussal félvastagon a felső szempillatövemet
- fekete szemceruzával kiemeltem az alsó és felső vízvonalamat]

Plusz tippek:
- én egy yves rocher pirosítót használtam az arcomra (teszt hamarosan, a 10-es árnyalatút, ha valakit érdekel), ami nagyon szépen passzolt ehhez a szemsminkhez
- ajkaimra pedig a max factor english rose rúzsa került, ami valószínűleg az egyik leggyakrabban használt termék mostanában nálam (rúzsokat tekintve), úgyhogy írni fogok róla is egy tesztet - vagyis lehet már említettem korábban, de megérdemel egy minőségi posztot...
- az ember azt gondolná, hogy ennyi rózsaszín esetleg megárthat, de a pirosítónak van egy enyhe barackos beütése, a rúzs pedig nem egy erős szín (kimondottan enyhe, de én a bordókat/pirosakat/vörösöket kedvelem, szóval...), így a "túlsokrózsaszínmegvakulok" hatás helyett egy kimondottan kellemes összhatást kaptam...
- ha legközelebb ilyet írok rózsaszín termékekről, nyugodtan vágjatok fejbe, nem vagyok egy rózsaszínes ember (xD)



Szóval ez lenne a sminkem, és biztosíthatok mindenkit, hogy élőben nem nézett úgy ki, mint akinek bevertek, illetve a csodálatosan (nem) eldolgozott szempillatövi villan-t teljesen elfedte a tusvonalam végül...

Utóirat: tudom, hogy a "project pan" frissítését kéne közzétennem ma, de a) nincsenek még meg a képek és b) most ehhez a sminkhez volt kedvem, de hamarosan jelentkezek azzal is...Illetve valamennyire visszatérek a blog eredeti céljához is, ugyanis csodálatos tavaszi napsugárkáim segítettek, hogy fényképezgessek, így rengeteg érdekes és izgalmas termék tesztjével készülök a tavaszra, amiket hamarosan ti is elolvashattok...:)
(Pontosabban elég régóta készülök velük, de most lettek meg a technikai feltételek, hogy el is tudjam őket készíteni...kép nélküli vázlatos tesztekkel nem sokra mennék...:D)

Ti hogy álltok a rózsaszínnel?
(És mennyire tartjátok reménytelennek a satírozási technikámat? - jó, csak vicceltem, én is látom, hogy még mindig nem megy...xD)
Szép estét mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon hiányzik belőle még valami. Highlight a szemöldökcsontra, egy másik szín, ami egy kis dimenziót ad a szemnek és a egy tusvonal. A satírozást pedig gyakorolni kell és persze egy jó ecset sem árt, vagy inkább kettő.
    A szín nagyin szép és szerintem érdemes kísérletezned vele.
    Linkelek egy videót ami szerintem segítségedre lehet. :)
    https://www.youtube.com/watch?v=ShHO6iNj_7o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Highlight a szemöldök csontra! Köszönöm, én is úgy éreztem, nincs ez kész, de nem tudtam miért - a vastag tusvonal és fekete vízvonal mellett döntöttem befejezésként, de most, hogy írtad, igazad van, tényleg az kellett volna még - komolyan mondom, rajtatok tanulok meg világos színekkel bánni, javíthatatlan füstös szem-, vastag sötét tus- és panda-párti vagyok, az meg nagyjából elronthatatlan mind! :)
      - a linket majd gépen meglesem, köszi a tippet! :)

      Törlés
  2. Nekem jól áll a rózsaszín, a szememen van, bár, ha alul is kihúznám vele a szemem, meghalnék. Mindig bekönnyezek tőle... meg sírva szoktam röhögni, úgyhogy nap végére úgy néznék ki, mint Barbie Manson. :)
    Teljesen szakértően hozzászólva, nekem tetszik ez az árnyalat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv a tavaszi szemkönnyezősek között! :)
      Barbie Manson...hát ez jó - most, hogy mondod van is benne valami! :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)