2016. március 2., szerda

Februári zsákmányok

Sziasztok!

A mai posztban a februári szerzeményeimet szeretném bemutatni...bár iszonyat rövid hónap volt, rengeteg új dolog került hozzám - a halmozás-visszafogó vásárlás bevezetése ellenére is - többek között a névnapomnak köszönhetően, illetve annak, hogy névnap címszóval magamat is megajándékoztam, és engedtem a csábításnak...Na meg...jó néhány "hasznos" dolgot is vásároltunk a hónapban...Nem is húzom az időt, kezdjük az elején (ezt a mondást sose értettem...oké, én gyakran vágok a közepébe is, de akkor a közepe az eleje...akárhogy is: vágjunk bele:))!

Ezt a mini baglyos tárolót egy családi baráttól kaptam (egy csoki kíséretében), és nagyon figyelmes ajándék volt szerintem: egyrészt aranyos, másrészt lila, harmadrészt pont beleillik a komód-tetőm díszítésébe...:D
Egyébként már telepakoltam: a legalsó fiókban az összes avonos rúzsmintám foglalt helyet, a felső kettő fiókban vattakorongot tartok (egyébként 15-16 vattakorong fér el egy fiókban, szóval tényleg nagyon kicsi tárolóka).
Szóval vattakorong...ezek 30 darabos ebelin vattakorongok, azért vettem négyet, mert ez volt az egyetlen kiszerelés belőle, és egy jó minőségű vattakorong nagyban segíti mindenkinek az életét (na jó, ez túlzás, de csodákra képes egy jó vattakorong), és nekem eddig az ebelin korongocskái váltak be a legjobban...Általában 140 darabosat szoktam venni, de mostanában sehol se találtam, vattakorong meg kell...Egyébként már majdnem elfogyott az összes, bár én általában napi hat vattakorongot használok el (sminklemosás, tonizálás), szóval nem is csoda, hogy már megint venni kell...
Na igen...ezt a képet sehogy nem sikerült normálisan beforgatni, többszörös próbálkozások után se, szóóval...ez most így marad...Egyébként egy melegítő nadrág és egy (egyszerhasználatos) esernyő az F&F-ből, mindkettőre szükségem volt, ugyanis ruhatárat szelektáltam (mint már említettem korábban is), illetve a világítós aljú esernyőmet kicsit megtörte az időjárás - azért remélem, még megszerelődik...
A Body&Soul gránátalmás áfonyás testpermetét átmeneti AVON gránátalma-mangó testpermet pótlónak kaptam névnapomra...Nagyon kedvelem ezt a terméket egyébként, már be is fogtam...Tudom, nem túl bölcs dolog befogni még egy testpermetet, amikor eleve jó párat elhasználnivalóként jelöltem meg a "project pan"-ben, de annyira ellenállhatatlan! És nagyon megkedveltem tényleg...szóval...megérte...:D
A L'oréal micellás víz kombinált bőrre elég sok negatív véleményt kapott, de akciós volt, ezért beruháztam...és megérte...Őszintén szólva ez a negyedik micellás víz, amit kipróbálok, és messze ez vált be a legjobban - ez egyáltalán bevált...A két mini termékről majd mini összegzést fogok írni a project update (erre van magyar megfelelő?) posztban, szóval most csak annyit mondanék, hogy ez egy IGAZÁN remek termék, és ha elfogy, valószínűleg újra fogom venni - ha nem jön közbe semmi...:D
Az utolsó pedig egy doboz Zewa zsepi...igen...tényleg...Dobozos zsepire vágytam...mert olyan jól néz ki...és a csomagolása illik egyébként a Balea luxury egyik "termékcsaládjához", szóval remek dísz lesz, és nagyon praktikus - szerintem...:D
Elsbury ajándékcsomag, amit névnapomra kaptam...Van benne tusfürdő, habfürdő, fürdőgolyó(k), testápoló szuflé, testápoló, testradír...Nem igazán vagyok megelégedve a márkával...vagyis...a másik testradírjuk, amit használok, az egy vicc...kevés, apró szemcse van benne, semmit se radíroz...Ennek a csomagnak meg kicsit túl erőteljes illata van, ami amúgy nem is lenne rossz, de kicsit sok volt hirtelen első szaglásra...Egyébként szerintem még maga a doboz is jól néz ki, és biztosan el fogom használni a termékeket...idővel...:D
A Rossmann-ban akciós volt a palette hajfesték, így vettem kettőt is a már megszokott C9 ezüstszőke árnyalatból...Igazából, nem hittem, hogy ennyi ideig ki fogok tartani egy árnyalat mellett - bár őszintén szólva azt se hittem, hogy ennyi ideig ki fogok tartani egyáltalán a szőke hajszín mellett, ugyanis a festett szőke haj szerintem (még mindig) teljesen semmilyen...Igaz pont ez volt a lényege a hajszőkítésemnek, de néha belenézek a tükörbe, és "a vörösemet akarom, hogy nézek ki?!"...De aztán mindig lenyugszom, ugyanis a bőrtónusomhoz illik a szín, ezáltal hozzám is, csupán el kell fogadnom sajátomnak - azért nagyon várom a hajszínezősdit...akkor fogom csak azt mondani, hogy igen, megérte...
Az avon footworks lábdezodort igazából újra vettük, még költözés előtt fogyott el az enyém, és bár nem vagyok "lábizzadós", nagyon jól szokott esni tavasszal/nyáron a frissítő, hűsítő spré (és sajnálom a testpermetemet a lábamra fújni)...Izzadós lábon, vagy lábszag ellen fogalmam nincs, mennyire válik be, de aki egy kis hűsítésre vágyik, annak mindenképp ajánlom! :)
Ezt a két terméket anya kapta ajándékba, csak nekem adta...A cseresznyevirágos testpermetből van (volt) egy sajátom is, viszont ezt a tusfürdőt még nem próbáltam...Kellemes illata van, de már inkább a frissebb illatokat preferálom (eljött az évnek az a szakasza), szóval valószínűleg ez a téli édességes időszakra tolódik ki...:)
Aztán picit vásároltam én is...Az AVON "nőnapi" kiadású pirosítóját és pirosítóecsetét is beszereztem...A minta nagyon tetszik, de a színek miatt én ezt inkább őszies csomagolásnak mondanám...Az ecsetre már őszintén szükségem volt, mert én csapott ecsettel szoktam kontúrozni is (meg egy barnás árnyalatú pirosítóval - részletkérdés, de minden bronzosító túl sárga, vagy túl sötét, vagy nem látszik a bőrömön...xD), és sokkal kevésbé torzulnak a színek, ha két ecsetem is van...Egyébként nagyon szépen lehet vele dolgozni, és nagyon könnyű kimosni is, szóval kedvelem...
Az arcpirosító gyöngyökkel szemben voltak fenntartásaim, ugyanis több volt a negatív vélemény róla, mint a pozitív, viszont remekül beváltak...Két bogyó van benne: egy világosabb, fehéres-gyöngyházas extracsillogó, és egy korallosabb-rózsaszínes, erősebb színű árnyalat...Bár külön-külön mintát húzva a két színnel szörnyen hülyén néz ki, egybedolgozva csodásan mutat...Az élettel teli pírt ad az arcnak új értelmet nyert ezzel a termékkel - ezért jó hulla fehérnek leni, még egy kevésbé pigmentált termékkel is egészségesebb összképet lehet alkotni...
Kaptam névnapomra három makeup revolution flawless palettát...Vagyis a Flawless, a Flawless matte és a Beyond flawless palettát...Ezeknek még a csomagolása is gyönyörű! Igazából megjelenésükkor kinéztem még mindet, de sose hittem, hogy valaha egy természetes palettával le lehet foglalni - alapjáraton nem kedvelem a természetes színeket, szerintem öregítenek (engem), viszont most úgy gondoltam, itt az idő a kísérletezésnek...A matt színeket jobban kedvelem, viszont az eredeti paletta (Flawless) színkínálata elbűvölt teljesen, így egy remek akció keretein belül sikerült mindhármat beszereznem - vagyis...egyet anyáéktól kaptam, egyet unokatesóméktól, egyet magamtól...de egyszerre rendeltem őket, kettőt fizet, hármat vihet akcióval...
Úgy terveztem, hogy hetes felavatásaik lesznek, és minden héten csak egy-egy palettába ásom bele magamat, de az az igazság, hogy teljesen függőjévé váltam a Sleek Storm palettájának (amiről még mindig nem írtam tesztet, de minél hamarabb igyekszem pótolni - a fények ellenem dolgoznak, illetve az időbeosztásom is, az esetek nagy részében eléggé későn érek haza...és a fényképezőm is éppen halálán van...vagyis ő csak új elemet kér, de nem minden elemet "fogad el", szörnyen finnyás kis vénség), így nem igazán avattam fel még a kicsikéimet ünnepélyesen...És most nem szeretnék eltérni a tárgytól: de te jó ég, a Storm palettát kötelezővé tenném...az egyik leggyönyörűbb zöld, kék és ezüstös színemet köszönhetem neki! A Firestorm meg egy komplett külön posztot is érdemelne, olyan különleges szín...Na oké, szóval a lényeg az, hogy túlságosan lekötött a viharom, így még nem került sor a kicsikéimre...:)
I wanna love you, but I better not touch (don't touch), I wanna hold you, but my senses tell me to stop...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever, I just want to live while I'm alive (It's my life), My heart is like an open highway, like Frankie said, I did it my way, I just wanna live while I'm alive, It's my life...Gitárszóló meg minden hülyeség...Na szóval...soha...de soha...de soha...desohadesohadesoha...szóval nem hittem volna, hogy én valaha ENNYIT fogok költeni bármilyen sminktermékre (és psszt, ha a család meg tudja, hogy hova ment a névnapi-ballagási pénzem, lehet nem fog örülni xD)...Viszont a The Balm Balm Jovi Rockstar palette teljesen magába bolondított...úgy...mindenét imádom...a csomagolás gyönyörű, és praktikus (a krém festékekről külön lenyitható, mágnessel záródik), az elnevezések szörnyen ötletesek, a tematika fantasztikus - IMÁDOM, és Alice Copper a valaha látott legeslegesleggyönyörűségesebb és legkülönlegesebb burgundis-rézszerűséges szín, amit eddig láttam...Van több hasonló jellegű árnyalatom, viszont egyik se fogható ehhez...színleírásban nem vagyok mondjuk jó, de ez elképesztően gyönyörű...És emellé kapunk 11 másik csodálatos szemfestéket is (a Moderato a másik hatalmas szerelem, egy sötét, mély burgundi-lila matt csoda, de pl a Lead Zeppelin is egészen különleges, meg igazából a többi szín is nagyon szép), két ajak/arc krémet (egy nude árnyalatot, és egy pirosat...kíváncsi vagyok, mennyire fog passzolni hozzám a piros szín), illetve egy korallosabb pirosítót (ami szerintem tavaszias-nyárias, szóval hamarosan találkozunk :D), illetve egy aranyos beütésű highlightert, amire szintén nagyon kíváncsi leszek...Igazából ez a paletta többszörös telitalálat, és tudom, hogy most mindenki elmebetegnek néz, hogy ennyire örülök néhány kencének, és egy karton darabnak (ennyi pénzért ráadásul), dee...fantasztikus ez a paletta...biztos vagyok benne, hogy ez az első, és az utolsó termékem is a márkától, ugyanis a leendő bölcsész diplomám mellett az éhenhalás ellen fogok küzdeni, nem ilyen csodálatos palettákért, de mindenképp szerettem volna magaménak tudni...Van benne némi birtoklási vágy is - vagyis azt hittem eleinte, erről szól az egész, hogy nekem ez most KELL, és nem tudok nélküle élni, de amikor megérkezett, akkor rájöttem, hogy ez sokkal több, mert nem elég, hogy tudom, hogy az enyém, hanem használni akarom, minden egyes színét, tökéletesen kihasználni, megismerni minden egyes árnyalatát, és beépíteni az életem részévé...Oké, most már biztosan bolondnak néz mindenki, szóval hanyagoljuk Balm Jovit (biztosan díszként is fog funkcionálni, annyira jól néz ki...:D).
A rendeléshez kaptam ajándékba egy csomag (négy darab) OWN viaszt, és ennyire még nem örültem elírásnak...A számlán rózsaillatút írtak, viszont az enyém "spiced vanilla", ami isteni! Imádom a fűszeres vanília illatát, élmény bemenni a szobámba, pedig meg se gyújtottam, csak kitettem egy mécsestartóba, hogy illatozzon...:D
A másik ajándék a vásárlásom mellé pedig a makeup revolution iconic 3 palettája volt...Igazából itt választhattam több ajándék közül, és én ezen meg az iconic 1 palettán gondolkodtam...De végül a rózsás színekre szavaztam, ugyanis az első paletta túl meleg tónusú, és amúgy is annyi különleges árnyalat van ebben...Őszintén szólva amennyire elbűvöl a látványa becsomagolva, annyira nem érzek késztetést a használatára - de hogy is éreznék, amikor itt a Balm Jovi...Vagyis ez nem arról szól, hogy a kis "olcsó" makeup revolution paletta nem tetszik, vagy úgy egyáltalán nem tetszik - nagyon is tetszik - de túl sok inger ért most egyszerre, és a Balm Jovi sokkal nagyobb hatást gyakorolt rám...ami szerintem teljesen érthető...

Szóval ezeket kaptam (illetve vettem) februárban...Ti miket szereztetek mostanában? :)

2 megjegyzés:

  1. Az a lila tároló tetszik. :) Simán tele tudnám pakolni.
    Nálam csak a szokásos... ruhákat, cipőket, könyveket vettem... kezdek tényleg kifutni a helyből... már egy új szekrényen gondolkodom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem elkallódott valahol egy nagy zsák könyvem most, így elférek a szekrényeimben...:D
      Egyébként igen, a Lovecraft könyvet már "kiszúrtam" - illetve pont most jöttem tőled, és a cipők is tetszenek...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)