2016. március 30., szerda

Dynamic D

Sziasztok! :)

Ma a Makeup Revolution pure pigmentjéről lesz szó, a fentebb említett árnyalatban. Alapjáraton nem vagyok pigment párti (vagyis nagyon kedvelem őket és szívesen használnám őket, de nincs olyan alapom, ami a pozitív oldalát hozná ki a dolognak rajtam), mindenesetre ez ajándék volt a rendelésemhez, beleszerettem a színébe, és szeretek kísérletezni...
Egy masszív kis áttetsző műanyag tokban érkezik, ami nagyon jól záródik, és nagyon praktikusan tárolható - tudom ez sokaknál nem szempont, de én szeretem a kényelmesen tárolható termékeket...
Ezen a képen jobban látszik a termék színe is, egy gyönyörűséges bronzos árnyalatról van szó - elképesztő színe van, én inkább őszinek mondanám, de sajnos ősszel nem volt lehetőségem megírni ezt a bejegyzést, és úgyis lesz még ősz a Földön, de nem szeretném tovább hanyagolni a drágát, mert jó párszor használtam, és megérdemli nagyon a mihamarabbi figyelmet - bár főképp a szűkítőt szerettem volna dokumentálni (itt még leragasztva), ami nagyban megkönnyíti az adagolást, de nagyon könnyen lepattintható is, ha esetleg nagyobb mennyiségű terméket szeretnénk minél gyorsabban kinyerni.

Fent alappal, lent alap nélkül...Az alap sokat segít a színintenzitás kihozásában (szerintem sokkal élettel telibb a fenti szín), és a tartósságát is jelentősen megnöveli - bár meglepő módon alap nélkül se annyira borzasztó (nekem zsírosodásra hajlamos, rejtett szemhéjam van és alaptalanul 10 percig nem kezd el ráncba ülni...az nagy szó...főleg, hogy a color tattoo-m szánalmasabb eredményt produkált TESZT), csupán azért javaslom mindenképp az alapot, hogy jobban megragadjon benne...A színmintáim egyébként EGY vonással készültek, de nagyon szépen építhető is...Az egyetlen hátrányaként a pergést kell megjegyeznem, de egy por állagú terméknél ez szinte elkerülhetetlen - viszont a csillámok külön-külön nem szöknek legalább, amiért én kimondottan hálás vagyok...

Egyébként...Én nagyon javaslom a Storm paletta kiegészítőjeként (tudom, még jövök a teszttel, mindennapi palettám lett, de egyszerűen nincsenek olyan fényeim, hogy meg tudjam örökíteni a színeket), illetve tusvonalként is...Utóbbival gyönyörű fényes, egyszerű, de nagyszerű "őszi" hatású sminket lehet elérni (én halvány matt bézses-barnás árnyalatokat használtam alá :))...

Összességében egy 690 forintos kis csodáról van szó, nem hittem, hogy ennyire el fog bűvölni, de kár lenne tagadnom: IMÁDOM! Javaslom bárkinek megvételre, a PinkPandán (INNEN) meg is tudjátok rendelni - az enyém is innen jött, megbízható weboldal, máshol nem tudom kapható-e és ha igen, milyen árban mozog...

Ti szeretitek a pigmenteket? Mit szóltok ehhez? :)
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)