2016. március 24., csütörtök

AVON glimmerstick ajakceruza (true red) és Rimmel moisture renew ajakrúzs (diva red) ~ színminta

Sziasztok! :)

Ma két csodálatos piros színű termékről hoztam nektek egy színmintás mini összegzést...Megcsináltam az éles képeket (amiken az ajkamon van mindkét termék), viszont ez volt az első rúzsfelkenős napom a piercing óta, így nagyjából az alkoholtól szétszáradt ajkaimra vittem fel a termékeket...Szerencsére a Rimmel rúzs nagyon jól hidratál (Sloane's plum árnyalat teszt), szóval azzal még nem is lett volna gond...Ellenben az avon ajakceruzája nem száraz ajak barát...Az összhatás így is iszonyat lett a képen, viszont azóta is ez a kedvenc piros ajakpárosom...
...ugyanis, mint a fentebbi linken megtekinthető ezt a fajta Rimmel rúzst lehetetlen ajakkontúr nélkül szépen viselni...Ez a két árnyalat együtt pedig több, mint remek! De tényleg...Rengeteg piros rúzsom van, és ez kicsit bogarassá tesz, még két majdnem teljesen egyforma pirosat (vagy vöröset) is meg tudok különböztetni egymástól, és éppen ezért a roppant univerzális áttetsző ajakkontúrokra szoktam szavazni az esetek nagy részében - én vagyok az a bogaras ember is, aki vagy semleges, vagy egyező ajakkontúrt használ, ha használ egyáltalán, tudom, tudom...túl nagy feneket kerítek jelentéktelen dolgoknak...
A termékekről egyébként először külön-külön akartam írni, de aztán úgy alakult, hogy egymástól (látszólag teljesen) függetlenül egymás mellé kerültek a kézfejes tesztemen, és álompárosnak tűntek...
A rúzs minőségéről nem fogok áradozni, egyszerűen IMÁDOM ezt a fajta rúzst, a fentebbi linken leírtak vonatkoznak erre a termékre is - ebből azt a következtetést vonnám le, hogy a minősége árnyalattól független ezeknek a rúzsoknak - és azóta igazi kedvenc lett ez az árnyalat...Akárhányszor fényes/krémes pirosat szerettem volna, MINDIG ezért nyúltam...
Az avon ajakceruzáról dióhéjban: precíz, szép színű, és nagyon szeretem az automata megoldásokat (szemceruzában is jobb kedvelem), viszont nem túl tartós, nem érintés álló, és nagyon gyorsan beleül a ráncokba...Az egyetlen oka, hogy szeretem igazából az árnyalati egyezés, ugyanis a 350 forintos essence ajakkontúr ceruzák - szerintem - sokkal jobban szuperálnak az ajkakon...
Mindkét színminta EGY vonással készült, ugyanis úgy terveztem, hogy az ajkaimon építgetve megmutatom őket együtt és külön is, de szerintem mindenképp meggyőző az egyhúzásos színintenzitás is...

A Rimmel rúzst (ebben az árnyalatban is) nagyon ajánlom mindenkinek, aki hidratáló, jó minőségű, olcsó, és csodás színű ajakkencét szeretne, viszont az avon ajakkontúrját csak a kíváncsi, vállalkozó szellemű embereknek javaslom, illetve azoknak, akik leltek köztük olyan színt, ami máshonnan nem beszerezhető - a világosabb árnyalatok minőségéről egyébként semmit nem tudok, lehet azok jobban kezelhetőek...

További kellemes napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)