2016. március 20., vasárnap

A "project pan" (1. frissítés)

Sziasztok! :)

Ma egy kupac szemétről szeretnék írni...Igazából egy hónap után már kettős érzéseim vannak a dologgal kapcsolatban: egyrészt ez egy kudarcra ítélt ötlet volt, sose fogyasztok el ennyi terméket, és amúgy se bírom ki vásárlás nélkül; másrészt nagyon sikeresnek nevezhető a próbálkozásom, hisz sokkal jobban figyelek már a felsorolt terméktípusokra is...

Első kupacban az elhasznált szépségápolási termékeket mutatom meg, írok róluk pár gondolatot, alatta pedig az eredeti lista változásait osztom meg - vagyis lehúzom róla a felhasznált termékeket, hogy könnyebben nyomon követhető legyen a dolog...:)
  1. jimjams gránátalmás mélytisztító lehúzható arcmaszk -> A novemberi pixibag-ben volt, és nagyon örültem neki, mert a gránátalma a kedvenc gyümölcsöm, és kedvenc kozmetikumgyümölcsöm...Ez a termék kombinált és normál bőrre való, enyém az előbbi csoportba tartozik, így kimondottan örültem neki már amikor megkaptam is...És...bebizonyosodott, hogy remek termékről van szó! Szóval örülök, hogy használhattam...ha nem lenne hat másik arcmaszkom, akkor biztos újravenném, de így ez még várat magára...:)
  2. avon extralasting sminklemosó -> Nagyjából két hét alatt fogyasztottam el ezt a terméket, de nagyon nem kedvelem a két fázisú sminklemosókat, ezért szörnyen nehéz volt rávennem magam...Ez a termék még rosszabb volt, mint az eddig próbáltak: folyt mindenfelé, a sminket se szedte le szépen, és kimondottan drága ötven milliliteres "teljes kiszerelésű" termékként, főleg ilyen minőséggel...
  3. Douglas XS kétfázisú sminklemosó -> Az avonos termékből kiindulva úgy döntöttem, őt teljes kiszerelésű termékként veszem...Nagyon elégedetlen voltam ezzel is, a csomagolása is borzasztó volt, bár azt be kell vallanom, hogy jobban működött, mint az avonos...És őszintén szólva sokkal szimpatikusabb, hogy ugyanazt a mennyiséget utazóméretnek nevezve kaptuk meg...
  4. Uriage termál vizes micellás víz (utazó méret) -> A kis méretű termékek elhasználására szörnyen nehezen veszem rá magam, ezért írtam fel külön a két micellás vizet...őszintén szólva ez egyáltalán nem vált be, három átitatott vattakorong kellett, hogy az arcomról eltávolítsa a sminket (szemre, és vízálló sminkre meg se próbáltam), és utána a tonikos korongomon is maradt még bőven festék...Nem használok annyira "jó minőségű" vagy tartós sminkeket, még egy garnier arctej is megbirkózik velük (nagyjából ugyanennyi vattakoronggal mondjuk...xD), szóval...nekem ez a termék nem jött be.
  5. Yves Rocher micelláris arclemosó víz három tea kivonatával -> Ez a termék viszont annyira bevált, hogy megvettem belőle a teljes kiszerelésűt is, szóval erről majd később írok egy tesztet a blogon.
  6.  Yves Rocher aranyalma tusfürdő (kis kiszerelés) -> Mint említettem: a kis méretű termékek elhasználása mindig gondot jelent, nehéz rávennem magamat, hogy elhasználjam őket, így úgy döntöttem, hogy tusfürdőt igenis tehetek a kis méretű elhasználtak közé...Egyébként nagyon kedveltem ezt a terméket, isteni illata volt, és nagyon sokáig elég volt, szépen habzott...és élménnyé tette a zuhanyzást...:)
  7.  avon naturals gránátalma szemkörnyék ápoló -> Sose hittem, hogy el fog fogyni ez a termék...Már nem gyártják, viszont én kedveltem, rózsaszín fényű pigmenteket (?) tartalmazott, így használat után sokkal élénkebbnek tűnt a tekintet, és őszintén szólva kellemesen hidratált is...:)
  8. Douglas XS sminklemosó törlőkendő -> Kis méretű termékként hozom ide, ugyanis kellett másfél hónap, hogy elhasználjam, nagyon nem vált be, alig szedte le a sminket, így nem igazán javaslom megvételre, és ennél több leütést nem is akarok rá pazarolni...

- körömápoló
- 3 db testpermet
- 4 db deo spré
- 4 db testápoló
- 2 db kézkrém
- 2 db testradír
- 1 db borotvagél
- 3 db arckrém
- nivea make-up starter kombinált bőrre
- 2 1 db tubusos arcmaszk
- szemkörnyékápoló- lábápoló krém
- 2 db sminklemosó (kivétel: nivea)
- 2 db "mini" micellás víz

- 3 1 db kis méretű termék
- 1 db hajra való termék (hajformázó vagy balzsam)
- szájvíz
- egy olyan termék, ami nem szerepel ezen a listán (vagy legalábbis sehova nem számolom), és nem tusfürdő

Második kupacban az elfogyott sminktermékeket szeretném megmutatni, ugyanis egy kevéske ebből is összejött:
  1. Max Factor ajakápoló -> Attól, hogy folyékony rúzs mellé volt csomagolva, szerintem még számít...Egyébként nem igazán hidratálta az ajkat, és még mindig van kettő, bár ez a régebbi formula, remélhetően javítottak rajta...
  2. essence stays on and on and on szempillaspirál -> Imádtam ezt a terméket, ez a második belőle, ami elfogyott...nagyon tartós, csodálatos természetes pillákat fest, és le lehet mosni meleg vízzel is (pontosabban legörgetni egyben meleg vízzel, tehát lemosásnál nem roncsoljuk annyira  a pillákat), sajnos már nem gyártják, de mindenképp jó emlék marad! :)
  3. Avon color trend wild things szemhéjtus (zebra black) -> Na jó...igazából ennek nem teljesen értem a végére, bár már nagyon kevés marad csak benne (egy szemnyi nagyjából, a legalján egy pici), el kezdett elszíneződni a termék - a képen mondjuk egyik se látszik, de mivel semmire nem akarom használni már a tubusát, ezért nem tartottam fontosnak, hogy átöblítsem...

Arc
  1. Avon ideal flawless bb krém (ivory) ~ eleinte nagyon kedveltem, de az a sok csillám az őrületbe kerget...nagyon megutáltam szegénykét...pedig jó termék, csak bosszantóan csillámos...
  2. Rimmel bb krém (light) ~ ezt a terméket még mindig nagyon kedvelem, igazából csak azért szeretném elhasználni, hogy ne romoljon rám...:)
  3. valamilyen alapozó ~ mert elég sok alapozóm van, de mivel a téli bőröm még a nyári hullaszínemnél is hullaszínűbb, ezért úgy gondoltam nem adok meg konkrét terméket (egyébként januárban használtam el egy alapozót...büszke is voltam magamra...:)).
  4. miss sporty so matte púder (light) ~ nem rossz, nem rossz, de olyan semmilyen...
  5. essence all about matt púder ~ nagyon kedvelem, egyik legjobb fixáló púder, ha elfogy is újra fogom venni, csak azért tettem be ide, mert nagyon ritkán nyúlok érte, pedig fantasztikus termék (általában teljesen kihagyom a fixálást, vagy sprét használok).
  6. Avon ideal flawless kőpúder (fair) ~ kedvenc púderem, már nagyon sok helyen kilátszik a pan, őt csak szeretném TELJESEN elhasználni, mielőtt rám romlik...:)
  7. Rimmel stay matte púder (peach glow) ~ ez a termék viszont iszonyatosan borzasztó, azért akarom elhasználni, mert van belőle egy másik is, és minél hamarabb túl akarok lenni rajtuk...annak reményében került ide, hogy így gyakrabban elő fogom venni...
Ajak
  1. makeup revolution szájfény (natural pink) ~ nem kedvelem a szájfényeket, de nagyon sok van...ennek nagyjából semmi színe, úgy gondoltam esetleg rúzsokra elkenegethetném, vagy valami, és így nem állna a nyakamon...
  2. Rimmel stay glossy (always lovely) ~ ő a tökéletes szájfény, az egyetlen, amit szeretek, az egyetlen, amit újra vettem és az egyetlen, amit úgy használtam el, hogy egy csepp se maradt belőle...nos...szeretném ezt a kicsikét kihasználni...:)
  3. Avon plump pout (clear és luscious mauve) ~ igazából ezeket rengeteget használtam, a mályvából utánpótlásom is van, ezért szeretném végre befejezni, amit elkezdtem.
  4. valamilyen miss sporty szájfény ~ nem kedvelem a szájfényeket, se a miss sporty márkát, viszont van vagy három ilyen termékem, szóval legalább az egyiket szeretném elhasználni...
  5. maybelline baby lips (hydrate) ~ teljesen áttetsző ajakápoló...rengeteg ajakápolóm van, de kimondottan kedvelem...
  6. maybelline babylips electro (pink shock) ~ nagyon szeretem ezt a terméket is, és szeretném gyakrabban használni, mert talán kétszer vagy háromszor hordtam összesen...
  7. carmex tubusos ajakápoló ~ még mindig nagyon sok ajakápolóm van, bár ezt a terméket valószínűleg pont újravenném...
  8. catrice made to stay ajaklakk (tetszőleges árnyalatban) ~ öt darab ilyen ajaklakkom van, ebből hármat még csak kézfejen próbáltam, mindenképp szeretnék legalább egynek az aljára jutni - illetve mind az ötüket gyakrabban használni, mert imádnivaló termékek...:)
  9. 2 db tetszőleges rúzs ~ a rúzsozás nálam nagyon hangulatfüggő, és évszakfüggő, és nagyon sok van belőlük - bár januárban elhasználtam egyet - gondoltam így hátha ráveszem magam, hogy egy-egy színt gyakrabban elővegyek.
  10. 2 1 db tetszőleges ajakápoló az előzőeken kívül ~ az ajkak hidratálása nagyon fontos, és túl sok ajakápolóm van (és van, amit el is ajándékozok inkább, mert nem szeretem az illatát xD).
  11. 2 db tetszőleges rúzsminta ~ én a rúzsmintákat ugyanúgy használom, mint a rúzsokat, igazából egy avonos rúzsminta a hetede a rendes kiszerelésű rúzsnak, szóval nem szeretném őket se elpazarolni...és szeretnék kicsit kevesebbet belőlük is...:)
  12. 2 db tetszőleges ajakkontúr ~ nincs sok ajakkontúrceruzám, viszont szinte sose használom őket...általában a terméktesztekhez kenem csak fel őket is, de a mindennapokban nem igazán kerülnek elő...
Szem
  1. essence i<3 stage szemhéjpúderalap ~ UTÁLOM! Ez a termék új értelmet ad a "Hiányzik, mint szar a szekrénybe" mondásnak (igen, van ilyen mondás, tényleg...xD)...semmit nem ér, mindenképp a karomon a színmintákhoz szeretném elhasználni, úgyis két olyan palettát használok mostanában leggyakrabban, amikről még nem volt teszt, róluk hamarosan elkészülhetnek a képek is ezzel a sárga, gusztustalan trutyival...de komolyan...iszonyatos...><
  2.  tetszőleges szemhéjpúder alap ~ ...ugyanis az előzőn kívül van négy másik...mentségemre szolgáljon: valamelyik krémes, valamelyik folyékony, van egy csillámos (na azt szerintem nem fogom elhasználni, mert inkább matt párti vagyok, ami alá csillámos alap...azért na), és van egy habállagú...és ebből egytől szeretnék megválni...
  3. eyemajic szemhéjizé teszter ~ fogalmam nincs mi ez...az egyetlen dolog, amiben biztos vagyok, hogy utcára nem venném fel, szóval valószínűleg amúgy is bejegyzésre ítélem azt a dolgot csak...egyszer használatos, kíváncsi leszek rá...:D
  4. catrice made to stay inside eye automata fekete szemceruza ~ A világ legborzasztóbb szemceruzája cím esélyese...az egyetlen pozitív dolog az a kis hegyező a végében, a csomagolás is kaki, a termék is, egyszerűen...minden rossz ezzel a termékkel...Inkább nem használtam szemceruzát, csak ezt ne kelljen magamra kennem...viszont majdnem ezer forint volt (pénzkidobás a javából), szóval szeretném elhasználni...
  5. színes avonos szemceruza ~ 10 glimmerstick szemceruzám van, 3 always on point, és egy "sima" (faragós)...összesen - jó ebből jó néhány fekete, de azért nem ártana a színesek közül is kivégezni egyet...legalább...
  6. 4 db fekete szemceruza ~ rengeteg fekete szemceruzám van, úgy gondoltam, hogy a maybelline, és néhány avonos lesz az áldozatom, de majd kiderül, mit dob a gép (van sleek és essence fekete szemceruzám is, de az előbb említetteket akarom inkább elhasználni az évben).
  7. essence filces tus ~ nem igazán lesz hosszú élete, ugyanis második használatnál kiesett a hegye konkrétan, de szeretném megelőzni a teljes használhatatlanságát, és meggátolni azzal, hogy elhasználom...
  8. 2 1 db tetszőleges tus ~ ez lehet vízálló, színes, gél állagú, folyékony, géles tusceruza, akármilyen, csak fogyjanak picit...
  9. 1 db szemfesték ~ elég valószínűnek tartom, hogy ez egy palettából lesz egy szín, de én akkor is büszke leszek magamra, ha egy mini szemfestéket használok el TELJESEN...szóval...:D
  10. 3 2 db NEM vízálló szempillaspirál ~ igazából szempillaspirálügyileg nem állok olyan borzasztóan...6 fekete, két vízálló, és három színes van...volt már ennél több is...a két vízállót nem tenném fel erre, de a feketéket és a színeseket szívesen végigfutnám...az elfogyasztás magában hordozza itt azt a jelentést, hogy nem beszáradt, vagy rám romlott a termék, hanem TÉNYLEG elhasználtam...
És bár a legtöbb listán szereplő termék nyomon követhetetlenül fogy (vagy nem áttetsző a tubus/üvegcse, amiben van, vagy rá van ragadva a termék), úgy gondoltam, hogy amiken mérhető, és amiket használtam a hónapban, azokat is lefényképezem - szégyenszemre fekete szemceruzát nem is használtam (nem bírom rávenni magam, hogy használjam a Catrice szemceruzát).
Miután elhasználtam a MF ajakápolót intenzív 'Hydrate' használatba kezdtem, és ez volt az egyetlen ajakápoló, amiért a hónapban nyúltam...(az elhasználtan kívül)
Ezen a terméken is meg van ülve a termék, igazából a felső kockasor aljáig van...Erre kimondottan büszke vagyok, mert ez a termék egy használattal került be a listára, szóval az meg se látszott picit se az üvegen...talán ez az egyik leglátványosabb haladásom...:)
Az összes tervbe vett púder...Igazából most az avon termékre álltam rá nagyon, mert mint kiderült a rimmel és miss sporty púderek túl sötétek most (főleg a miss sporty), viszont az avonoson úgy érzem elég látványos eredményeket értem el...Amikor elkezdtem, akkor a közepén volt egy lyuk, és ehhez képest már csak a külső gyűrűben található termék...Vele mindig spórolgattam, mert a kedvenc púderem, és kicsit ijesztő is látni, hogy ennyire sok hiányzik már belőle, de azért valahol örülök is neki...

És igazából...ezeket leszámítva nem is használtam semmit a listáról...A szemhéjpúderekkel extra kísérletezgetésbe kezdtem, pirosítót pedig nem tettem a projectbe (pedig az egyik lassan el fog fogyni, és hamarosan összegyűlik egy elfogyottas bejegyzésnyi termék is).

Remélem a következő bejegyzésben is legalább ennyi termék lesz, bár most, hogy körbelőttem a "mini" termékeimet már határozottan nehezebb dolgom lesz - bár még mindig van egy rakás minitermékem, amiket valószínűleg őrizgetni fogok xD - viszont a látványos haladásoknak is nagyon örülök, és ha elfogyva nem is lesz sok dolog, remélem legalább arról több képet hozhatok, hogy miket is használtam, és mennyit haladtam velük...:)

További szép vasárnapot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)