2016. február 27., szombat

Frisky red

Sziasztok!:)

Ma egy avonos ultra beauty rúzsról lesz szó, ami márciusban talán pont nem lesz rendelhető, de nem tudok róla, hogy kivonták volna, szóval valószínűleg még visszahozzák - az avon így szokta...
Hozzám még februárban került talán - ha jól emlékszem a tavasz újdonsága volt, és most tavaszra előszedtem én is megint...tartós és intenzív eredményt ígért...hát...nézzük meg, hogy nálam ez mennyire jött neki össze...:)
Némi használat után ismételten rájöttem, hogy miért hanyagoltam szegénykémet majd egy évig, de egyelőre nem szeretnék ennyire előre haladni...A csomagolása engem az egykori Color trend tartós rúzsok csomagolására emlékeztet (az avon egyébként nagyon újracímkézős márka, ami szerintem nem épp pozitív tulajdonsága). Hosszú, vékony, kényelmesen kézre áll, és kiesik belőle a rúzs...Lehet, hogy az enyémnek van valami baja, de akárhányszor leveszem a kupakot, mindig kicsúszik a csomagolásból a termék, ezért érdemes óvatosan kinyitni...
Mivel "vékony" a termék, nagyon precízen lehet felvinni az ajkakra, és nagyon egyszerű használni...Remekül építhető, szépen siklik, és nagyon szépen pigmentált és csodás fedésű termékről van szó...Az illata engem a vaníliára emlékeztet leginkább (igazából, ha jobban átgondolom, az illata is teljesen egyezik a color trend rúzsokéval...), egyáltalán nem tolakodó, vagy zavaró, kimondottan kellemesnek nevezném...:)
A szín is csodálatos, imádom a piros rúzsokat...
...viszont a tartóssága konkrétan NEM LÉTEZIK! Hiába szeretném azt írni, hogy remek termék, csodás színű, csodás állagú (ez még igaz is), és tartós, de egyszerűen negyed óra kell neki, hogy lekopjon a számról (és még azt se egyenletesen), beleüljön a ráncokba vagy csak elmásszon...úgy, hogy se nem iszok, se nem eszek...
Általában a különleges színű termékeknél, meg az extrahidratáló termékeknél ez a minőség nem zavarna, de egy tartósnak nevezett rúzsnál azért...na...Viszont szárítani nem szárít legalább...
Igazából nagyon sajnálom ezt a terméket...Mert nagyon szép színe van, szerintem jól is mutatott rajtam, viszont annyira nem érdekes a szín, hogy eltűrjem neki ezt a "viselkedést"... Egyszerűen...többet várok tőle...Főleg, hogy a már említett color trend rúzsok SOKKAL jobb minőségűek, mint ez...nem csak a tartós vonal, hanem a "sima" kiadás is...

Összességében: akármennyire kedvelem ezt a színt, és állagot, a minősége nagyon kevés (nekem)...Nem javaslom megvételre, a Rimmel rúzsai között sokkal szebb és tartósabb pirosakat is találhat magának az ember lánya...

Ti mennyire kedvelitek ezt a színt? :)
További kellemes hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)