2016. február 20., szombat

Elfogytak VIII.

Sziasztok! :)

A mai bejegyzésben a következő adag elfogyott sminktermékről lesz szó...Igazából ezek a termékek még a 'project pan' előtt elfogyott termékek, a legtöbbjük januárban fogyott még el, és igazából csak azért kerül ki ennyire későn, mert nem akartam egy nap alatt kitenni az összes februárra tervezett posztot - és a szerzeményes poszttal nagyon megkéstem...
  1. Avon ideal flawless láthatatlan fátyol alapozó minta (ivory) -> 6-7 használatra elegendő, de én csak háromszor vittem ki utcára, főleg itthoni szórakozásra ment el...ISZONYATOS termék! Látványos, és fedni se fed...Úgy néz ki, mintha egy narancs réteget húztam volna a bőrhibákra, amik egyáltalán nem fedődnek el, csupán átszíneződnek...Alapból picit sárgásabb bőrtónusom van, szóval nem lenne bőridegen a szín, viszont ez az alapozó brutális...Pár óra után egy rothadó narancsra hasonlított a fejem - narancs színű volt, rücskös, és ráncos, és mindezt foltokban...Nehéz eloszlatni, foltosan fed, beleül a ráncokba, iszonyat gyorsan oxidálódik, nem tartós, nem fed...abszolút használhatatlan termék...
  2. Avon calming effects alapozó (ivory pink) -> És rögtön meghazudtolom a sárgás bőrtónust ezzel a termékkel...Hihetetlen módon inkább az "ivory" dominált ebben a termékben, szóval nem ütött el a bőrömtől, és a sima ivory árnyalattól csak abban tért el, hogy ez még annál is világosabb volt...Nagyon kedveltem ezt az alapozót, de ez az árnyalat már nem kapható - illetve megújították a formuláját, így nem érdemes túl sokat írnom róla...
  3. CV young 2in1 antibakteriális púder cinkkel és szalicillal (soft ivory) -> Ez egy remek pattanástalanító púder, nagyon kedveltem...Fedése nem sok volt mondjuk, de egységessé varázsolta a bőrképemet, és nagyon kellemes viselet volt...Mindenképp újra fogom venni, ha felhasználtam az itthoni púder-készletet, ugyanis mindig szeretek magamnál tartani pattanástalanító sminkeket is (vannak nehéz időszakai a bőrömnek), csak azért nem vettem még újra, mert féltem, hogy akkor megint háttérbe szorul minden más termék - egyébként az ára is kimondottan kedvező, szóval...nagyon megérte...:)
  4. Aveo flying kisses ajakápoló -> A poszt végén mellékelek róla egy képet, hogy hogy szedtem ki egy nap a táskámból...Egyébként nem volt rossz, de nem sokat ér...Vagyis olcsó, úgy ahogy hidratál, és...ennyi igazából...Limitált kiadás volt, de az energiaital illata miatt újra venném, ha még lenne...:D
  5. Avon absolute színmegújító ajakrúzs (tender mauve) -> Az én ajakszínembe teljesen beleolvadt, de megfogott mindent, nagyon lágy állaga volt, és szeretett elmászkálni (és a bőrszínemmel nem tudott egybe olvadni...xD), ennek ellenére újra vettem, ugyanis nagyon jól hidratál, és ajakápoló címszóval igazán megéri az árát...Van egy sötétebb árnyalatom, azt is el akarom használni, de azt nem vinném ki utcára, mert rúzsként nálam csődöt mondott a termék...
  6. essence szemöldökceruza (black) -> Egy nagyon semmilyen termék...nem túl tartós, bár szép pigmentációja van, nagyon olcsó...és úgy ennyi...Csak azért vettem újra, mert olcsó, és nem tudom mikor lesz kitetoválva a szemöldököm...ezt a terméket meg nem sajnálnám annyira kidobni, mint egy olyat, ami jobban bevált - és drágább is...><
  7. essence 2in1 filces szemhéjtus -> A vastagabb oldala összeegyeztethetetlen az én szemformámmal, ezért azt leginkább szemöldök festésre használtam (vékony szemöldök párti vagyok), viszont a véknyabb kényelmesen használható... az én félig rejtett, zsírosodásra hajlamos szemhéjamra varázslat nélkül használhatatlan termék...általában csak akkor használtam, ha meg akartam húzni a vonalat, amit aztán szemhéjpúderrel meghúzok...arra megfelelt, meg itthon elszórakoztam vele, különböző formákat próbálgattam, meg ilyesmi...Nagyon régi meggyőződésem, hogy mindig kell egy filces tus a készletbe, hogy legyen mivel kísérletezni, de egyre inkább hajlok afelé az elgondolás felé, hogy olyan termékeket tartsak csak magamnál, amiket rendesen tudok használni...Így nekem ez a termék felejtős...van még egy filces tusom, de úgy érzem hosszú időre az lesz az utolsó...(Egyébként nagyon kényelmes a használata, szóval kezdő tusvonalazóknak nagyon hasznos termék lehet...:))
  8. essence gel eyeliner (midnight in paris) -> Majdnem teljesen sikerült elhasználnom, de az alján egy pici beszáradt, amit se hígítással, se mikrózással se ráolvasással vagy bármilyen varázslattal nem sikerült használhatóvá tenni...Az eddigi legjobb szemhéjtusom egyébként, és még van is egy itthon, ha gyártanák, akkor újra is venném, viszont már elég régen kivonták a forgalomból...
    (Azért bezárva fotóztam le, mert undorítóan néz ki a belseje, majd ki akarom mosni a tégelyt egyébként, és a géles állagú fekete szemceruzáim faragványait akarom beletörni, hogy ne pazaroljam el őket...:))
  9. Rimmel scandaleyes rockin' curves (black) -> Nagyon kedveltem ezt a terméket, és van is belőle még egy (DM rimmeles neszeszeréből), de most másféle termékeket használgatok, mielőtt visszatérnék rá...Egyébként róla írtam bejegyzést is, amit ITT tekinthettek meg...:)
  10. Maybelline volum' express The rocket waterproof (black) -> Számomra ez a tökéletes spirál...ez...zseniális...negyed órás hisztérikus sírva nevetés, és szemdörzsölgetés után is mozdulatlan maradt...teljesen...Ha egy spirált használhatnék életem végéig, ez lenne az...Vízálló, dörzsölés álló, szép eredményt lehet vele elérni, és a keféje fantasztikus (eleve jobb kedvelem a szilikon keféket), bár az első pár használatnál még ügyetlenkedtem vele...előtte egy kis fejű, klasszikus keféjű spirálom volt, és a dundi szilikon kifogott rajtam...Róla ITT írtam már - még régebben, de kb első használattól szerelem volt...Ja és igen...a bal szememet fényképeztem a teszthez, úgy, hogy jobb kezes vagyok, és nekem van egy ilyen bogaram, hogy a bal szememet bal kézzel festem mindig (még a tusvonalat is bal kézzel szoktam húzni), szóval az első bal kezes használat nem feltétlenül volt bölcs döntés a tudásának illusztrálásához...De az én bénaságomat, nem ér a termékre verni, a szempillaspirál tökéletes, és azóta én is belejöttem a dologba, szóval ő már a végleges vízálló spirálom, és ameddig gyártják, addig biztos vevőjüknek tudhatnak be...:D
Az ígért kép...Szóval kivettem a táskámból, és közben zörgött...amikor le akartam venni a kupakot, darabokra esett az egész...Szóval...igazából ilyen állapotban használtam el már a terméket végül...

Szóval ezek lennének a januárban elfogyott termékeim, ti miket használtatok el mostanában? Az említettek közül használtok/használtatok valamit? Ha igen, nektek mennyire váltak be? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)