2016. február 16., kedd

A januári zsákmányok (+tapasztalatok)

Sziasztok! :)

A mai bejegyzésben szeretném megmutatni nektek a januári szerzeményeket...igyekeztem már spórolásra fogni magam, és a termékek nagy részét egyébként anyától kaptam, szóval a spórolás rám eső részét egész jól teljesítettem...:D
A hó végi zsákmány összegzős dolog egyébként nagyon hasznos szokott lenni, ugyanis a termékek nagy része addigra használatba kerül, így általában már pár gondolatot tudok róluk írni...most viszont késésben is vagyok, így mini bemutatókat is tudok sok helyre írni - természetesen a sminktermékeknél ez nem helyettesíti a rendes fényképes teszteket (de a fényviszonyaim nem igazán teszik lehetővé az ilyen posztokat még, szóval azokat majd utólag pótlom külön bejegyzés formájában).

A H&M kupac igazából semmi érdekes, ezért külön nem fényképezgettem le őket...összesen 17 pár zokni (fekete), két nadrág (fekete), két spagettipántos (fekete és fehér) és két trikó (fekete és fehér) jött velem...A beköltözést kihasználva egy ruhatár szelektálást tartottam, és szükségem volt némi frissítésre, ami a teljesen alap dolgokat illeti...Én leginkább a divided "kollekció" darabjait kedvelem, nagyon jó minőségűek, egészen sokáig bírják, és már sikerült kiismernem a számozásukat is - plusz nem is annyira drágák...Árakat nem írok, mert én egy hírleveles 15%-os kedvezménnyel jutottam mindenhez, illetve a két nadrág eleve le volt árazva, szóval nem igazán tudnék olyan információval szolgálni, ami hasznos lenne...

A Karácsony utáni januári nagy leárazásokat kihasználta anya, én meg szaglásztam, és valahogy nálam maradtak a dolgok...:D
A rexona tropical power tusfürdő egy nagyon kellemes, friss illatú termék, ezt még nem használtam (éppen három tusfürdőm van egyszerre megkezdve), de egyébként is inkább a melegebb időkre gondolnám, tavasziasabb illatnak...viszont a sexy bouquet dezodor már a táskám állandó darabja, és imádom az illatát! Kicsit édeskésebb, engem a szürke különleges kiadású dezodorukra emlékeztet (aminek a nevére nem emlékszem, de előttem van a kép és az illat), de elméletileg epres-barackos illat...az izzadásgátló hatása egészen tűrhető, bár én azért a tesis-mozgós napokon nem bíznék meg egy sprében se (golyós dezodor párti vagyok, a spréket csak után-fújásra vagy itthoni használatra szeretem, amikor nem kell sokat mozognom - a tömegközlekedés átmozgatja rendesen az embert na...xD).
A Balea luxury purple moments szett tartalma egy tusfürdő egy hidratáló kézradír és egy masszás-testápoló olaj...Igazából isteni illata van - a balea vanília illata engem mindig a play do'h gyurmára emlékeztet, de nagyon kedvelem azt az illatot - és csodálatos csomagolása miatt a komódom díszei lettek...egyébként a tusfürdő csomagolása külön tetszik, mert ilyen "gombos" a kupakja, ami ötletes, és nem is kell a csavargatással/nyitogatással időt húzni...nem mintha sok idő lenne, de szerintem praktikus na...:D

A Listerine total care 6in1 a kedvenc szájvizem, de a piercing miatt ilyesmit nem igazán használtam az utóbbi időkben...A fa magic pink jasmine tusfürdő is nagyon finom illatú, és nem nagyon kéne tusfürdőt venni jó darabig, mert iszonyatosan sok van már itthon...A Herbária orvosi citromfű levél filteres tea az egyik kedvenc gyógyteám, és nem találtam a sajátomat...Még az átmeneti lakóhelyünkön voltunk, és emlékeztem, hogy van valahol, de nem volt sehol, így vetettem egy újat...másnap megtaláltam...de úgyis elfogy...
Az essence stay natural korrektora a light beige árnyalatban nagyon vicces történet...kinéztem három korrektort is, de egyiket se lehetett a színemben kapni - aztán nagy nehezen megleltem a Rimmel-est, de addigra már annyira elegem volt az egészből, hogy végül szörnyen megfontoltan a LEGOLCSÓBB korrektort vettem meg a LEGVILÁGOSABB árnyalatban...750 Ft volt, és egyébként egészen jó termék...vagyis...nem mondom, hogy függő lettem, de egyszerűen használható, szépen fed, a szem alatti ráncaimba nem csíkozódik bele, és jó a szín...nem hiszem, hogy újra veszem, mert kuponnal fel akarok tankolni az eredetileg kinézett korrektorokból majd tavasszal, de átmeneti terméknek kimondottan megfelel...:)

Az avonnál nagy bevásárlást csináltam nagyjából, szóval a képtől eltérően igyekszem valamennyire tematikusan leírni a szerzett termékeket...
A szárazsampon életem legjobb szárazsamponja...Finom (dinnyés?) illata van, nem fehér poros (ez kimondottan nagy előnye), és nagyon szépen felfrissíti a hajat, illetve könnyen formázhatóvá is teszi, és szó szerint frissen mosott haj érzését kelti...fantasztikus...:D
A care termékcsalád GIGAMÉRETŰ kakaóvajas univerzális tápláló kréme azért került hozzám csak, hogyha elfogy a kézkrémem, akkor tégelyekben ezt hordanám magammal...Az avonos kakaóvajas cuccok a kedvenceim az összes közül, viszont mennyiség-ár arányban ez sokkal jobban megéri, mint a kézkrémük (ami szintén meg van, és nagyon kedvelem). Ezt a terméket még nem próbáltam azóta se...
A két dreams parfüm minta ajándék volt a rendeléshez, ibolya illatuk van, amit én nem kedvelek, így olyan ismerőseimnek adtam, akik szeretik az ilyen jellegű illatokat...
A clearskin arctisztító és arcradír két terméket 1000 forintért akcióban jött velem...A tisztítóhoz volt szerencsém, és nagyon szeretem - régebben is többet elhasználtam belőle, és most is újra vettem - viszont az arcradírt nem ismerem...még nem mertem őket kipróbálni, mert nem vagyok benne biztos, hogy a benne lévő anyagok már érintkezhetnek a furatommal, de itthon nem voltak ilyen termékeim (szeptembertől nem használok ilyesmit), így muszáj volt pótolnom a hiányt...:D
A naturals csillámspray (passionfruit és peony illatban, a passziógyümölcs egy dolog, de most nem jut eszembe, hogy a peony az melyik virág...valamilyen rózsa) igazából nem tudom minek kellett...gránátalmás-mangós testpermetre vágyok már mióta, az nem volt, ennek meg tetszett az illata, és lehet (LEHET), hogy megfordult a fejemben, hogy tök poén a csillámos dolog, mennyire beragyogná a napom...íígy...megvettem...:D
A color trend primer egy új termék, igazából még csak barátkoztam vele, vagyis a kézfejemen ellenőriztem az állagát - nagyon szépen eloszlatható, könnyed állagú krém, határozottan szimpatikus - viszont nem volt alkalmam élesben tesztelni...ma akartam, de aztán a reggeli készülődésből teljesen kimaradt szegénykém a nagy sietségben...pedig tényleg nagyon kíváncsi vagyok, csak valahogy ez a "plusz egy réteg a fejemre" nem fér bele az időmbe - már hajat se szoktam vasalni, hogy beérjek időben...
A matt ajakrúzs ruby kiss árnyalatban szintén újdonság, és nagyon is vártam, de utána előkerült a Revlon matt ajakrúzs-ceruza (nem tudom mi a pontos neve magyarul), ami szintén piros, és a kezdeti izgalmam, ami az avon rúzst övezte tökéletesen megszűnt és átcsapott egy "ó te jó ég, azt hiszem szerelmes vagyok, imádom a Revlon-t" érzésbe...Így...ezt még nem próbáltam, és a Revlon miatti örömködésemben szerintem egy darabig nem is igazán fogom - tudom, szégyen és gyalázat, de annyira vágytam arra a Revlonra, és megszereztem, és annyira leírhatatlanul örülök már a ténynek is, hogy birtokolhatom, és használhatom, hogy egyelőre nem fér bele másik matt piros rúzs...Pedig még mindig kíváncsi vagyok erre is, csak most van egy trónfosztója...
A luxe alapozóecset már nem kapható, és nem is nagy kár érte...használható, de csíkoz, és alig vesz fel terméket, nem elég tömött, így nem is igazán javaslom, ha esetleg még valahonnan be tudnátok szerezni...
A luxe különleges kiadású termékei viszont nagyon megfogtak a csomagolással...Volt rájuk szükségem? NEM...de elképesztően szép a csomagolásuk, és egyből beléjük szerettem...még dísznek is szépek...a púder fair silk árnyalatban, a szempillaspirál black árnyalatban, a rúzs pedig perfect nude árnyalatban jött velem...Utóbbira azért esett a választásom, mert egyrészt rengeteg piros rúzst vettem az elmúlt három hónapban, másrészt most is vettem egyet, és amúgy is a kiadás piros rúzsa valahogy rajtam nem áll jól (pont meg volt az a szín mintában), a másik két szín véletlenül se a színem, így kizárásos alapon - kimondottan a csomagolás esztétikai értékére alapozva - ez került hozzám...Ezt már használom/használgatom is...a természetes színek nem igazán állnak közel hozzám még mindig, viszont ez egy nem rossz termék...Nem mondom, hogy szeretem, mert azért a piros rúzs az még mindig piros rúzs, viszont szívesen viselem, kellemes az állaga - a csillámok ellenére is - és viszonylag tartós is, teljesen kényelmes viselet, nem szárít, nem ül meg a ráncokban...Szóval...nem rossz, nem rossz, javaslom is azoknak, akik természetesség pártiak, de nekem azért nem lett kedvencem...

Szóval...Ezeket vettem januárban...Ti miket szereztetek be az utóbbi időkben? A fentebb említettek közül használtok valamit? :)
További szép estét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. A Rexonát nem szerettem sosem. Plusz, a felsoroltakból a Listherine volt nálunk toplistás, bár egy idő után olyan volt, mintha ragadna tőle a fogam. A Fa tusikat szeretem.
    Mit vásároltam? Annyi ruhát, hogy kénytelen vagyok szelektálni. :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaszi szelektálás... Én is és legjobb baratnőm is most tartottunk szekrény túrát...

      Végül is a tavasz amúgy is igényelni szokta a ruhatár rendszerezést is... Amúgy vannak helyek, ahol kupont adnak, ha leadod használt ruháidat (H&M - pl), szóval így még meg is éri a szelektálósdi...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)