2016. január 5., kedd

Sminktermékek a fiók aljából (teszt)

Sziasztok! :)

Ma egy eléggé...rendhagyó poszttal jöttem, ugyanis a teszteket nem így szoktam megírni, illetve az ilyen jellegű posztjaimban többnyire nem dekor kozmetikai termékekkel szoktam foglalkozni, viszont valamelyik nap nagyon felbosszantottam magam a sminkkollekcióm kihasználhatóságán, és hirtelen fellángolásból tartott selejtezést tartottam (a termékek még megvannak, csupán elkülönítettem őket, hogy rájuk se kelljen néznem), illetve jó néhány sminktermék el is fogyott az utóbbi időkben (igen...hamarosan jöhet a poszt...:P), így úgy gondoltam, hogy egy napra téve felavatok néhány "új" terméket...Nos...eredetileg NÉGYet akartam kipróbálni, de mivel sokkal átfogóbb véleményt tudok alkotni a komplett smink fixálása nélkül a tartósságukról, ezért inkább kihagytam az utolsó lépést, és csak három új termékkel kísérleteztem...
Ebben a posztban a hangsúlyt leginkább arra fektetném, amit a képeken láthattok, ugyanis a magyarázatom nélkül is sokat mond el az adott termékekről az eredmény...Plusz...a magyarázatomat egyik éjszaka írtam meg, úgy hajnali fél kettő környékén, és nem feltétlen mindenhol összeszedett...Ezért szeretnék elnézést kérni, viszont elég sűrű időszak volt a december vége és csak így van lehetőségem (így volt lehetőségem) ezt a posztot elkészíteni...
Őszintén szólva...nem hittem, hogy ehhez ekkora bátorság kell...fogalmam nem volt, mennyire tudnak együttműködni a bőrömmel, és fennállt a lehetőség, hogy tíz percen belül egy fénylő pandamaci leszek...xD
Szóval a napi áldozataim egy képen...

Az AVON calming effects alapozója (pale pink) azért került elő, mert elfogyott az alapozóm...Erről nem készült külön kép, ugyanis ezek az alapozók eléggé gyenge fedésűek (építve is alsó-közepes), és mindössze közepes tartósságúak, így igazából ő csak az árnyalat miatt került a kupacba...Ugyanis...nem hittem, hogy télen ilyen előfordulhat, de ez az alapozó nagyon világos a bőrömhöz képest...IGEN...jól olvasta mindenki...Szóval amikor felkentem - bár nem ütött el a saját "színemtől" - nagyon meglepődve kellett tapasztalnom, hogy bizony ez jóval világosabb, mint amiket én hordok (mindig a legvilágosabb árnyalatokat használom mindenből), és annak ellenére, hogy az én bőröm inkább csont színűbb (nem rózsaszínes) tökéletesen illeszkedik...Világosságát leginkább a szem alatti karikáimon tapasztaltam, ugyanis szinte teljesen "kiütötte" a lilás foltjaimat (pedig nem sokat aludtam előtte)...Összesítve: amellett, hogy remek keverőszínnek is sötétebb árnyalatok világosításánál, alapozóként, önállóan is megállta a helyét - nálam, de aki erős fedésű alapozóra vágyik, az szerintem kerülje messzire ezt a termékcsaládot...

Másodikként a Maybelline colossal kajal fekete automata szemceruzáját mutatnám meg...Na most...a csomagolással fogom kezdeni, ugyanis a tekerőke jól működik, imádom az ilyen kiszerelést, DE meglátásom szerint a sárga nem épp egy szerencsés választás egy fekete szemceruzához...Vagyis...jól néz ki - tényleg, nekem mindig a szalamandra jut eszembe erről a színpárosításról, és van benne valami "veszélyes", valami "extrém" (a maga módján xD) - viszont használat közben a csomagolásra is kerül a termékből, és csúnya fekete foltos lesz, ami igénytelen hatást kelt...(Én vagyok az az ember, aki a pumpás alapozó csőrét minden használat után letörli, hogy ne legyen maszatos...xD)
A termék maga amúgy nagyon precízen felvihető, iszonyatosan puha, nagyon kényelmes viselni, és dolgozni vele, és szépen satírozható, bár krémességének köszönhetően elég rosszul bírja az érintést, illetve egyéb külső hatások (úgy mint víz pl) is nagyon megviselik. Arról nem is beszélve, hogy a saját bőrömről (amin nem volt alap) konkrétan lecsúszott...Ezeket a kézfejemen tesztelgettem, viszont most szokásommal ellentétben nem ilyen színmintát fogok mutatni róla, és nem is fejteném ki itt bővebben a tartósságát, de máris mutatom élesben hogy funkcionált...:)

Utolsóként a s-he szemhéjpúder alapozóját szeretném megmutatni nektek, előtte-utána képekkel illusztrálva...Elöljáróban elmondanám, hogy eloszlatni szörnyen egyszerű, és nagyon szépen "beleolvad" a saját bőrszínembe. A színeket felvinni rá, és egybemosni igazán könnyű rajta...
A sminkhez a Sleek storm palettáját használtam (azon is belül két matt árnyalatot, a palettáról nincsenek színmintáim, de barátkozok a természetesebb felével is, ugyanis a sötétebb felét már "kiismertem"), az előbb említett maybelline szemceruzát, és egy félig romlott spirált (kicsit mintha ragacsosabb lenne, mint eddig volt, de nem irritál, szóval még nem válok meg tőle...igen borzasztó vagyok, de a kedvenc spirálomról van szó...lényeg a lényeg a póklábakat hagyjátok figyelmen kívül xD) használtam...A krémes szemceruzát semmivel se fixáltam, ami egy félig rejtett, zsírosodásra hajlamos szemhéjjal rendelkező embernél az egyik legnagyobb hiba, amit elkövethet...Viszont úgy gondoltam, hogy így sokkal jobban megmutathatom az alap és a ceruza tartósságát is...


Ez a két kép fél négy körül készült...A Storm paletta egy szörnyen megbízható paletta, a leggyengébb sminkalappal is egész kellemes eredményt produkál tartósságát tekintve, én nagyon szeretem, és úgy gondoltam, ha már rizikós a sminkem többi része, legalább egy bizalmasom legyen...A szemceruza, mint a képeken látszik nagyon szép, intenzív a vízvonalon is, és a szemhéjamra is EGY (azaz 1) rétegben került fel - kézfejen építgettem, nagyon szépen építhető egyébként...

A következő képek pedig este 10-kor készültek nagyjából (ami azt jelenti, hogy hat és fél órával a felkenés után...), és mint láthatjátok már csodálatosan beleült minden a szemredőimbe, a vízvonalról elfolyt a szemceruzám, a szemhéjamról pedig lekopott...EGYÁLTALÁN NEM NYÚLTAM A SMINKHEZ...vagyis...nem dörzsöltem a szememet, semmilyen hatás nem érte (-2 °C-ban még csak nem is izzadtam), és ez lett vele...Nagyon nehéz volt kibírnom, hogy ne korrigáljam a hibát, de a teszt kedvéért úgy hagytam...

(Halkan jegyezném meg, hogy nem sokat aludtam előző éjszaka se, ami látszik a szememen is...xD)


HAT ÉS FÉL ÓRA...egy tanítási nap a gimiben nagyjából 7 óra körül van, néha 8...ami azt jelenti, hogy még a nap vége előtt EZ történhetne a szememmel - mondjuk már nem gimibe járok, de az avon szemhéjpúder alapját egy ilyen napon teszteltem, azért hasonlítom ehhez...
Sokkal jobban bírja, mint az essence szemhéjalap (igen, tényleg jobban bírja...képzeljétek, az milyen), DE számomra ez kevés...Oké, nem azt várom, hogy ugyanúgy legyen a sminkem, mint mikor felkentem, de az avonos szemhéjpúder alap egy gagyi essence szemfestéket megtartott 8 órán keresztül...A sleek palettával pedig akár 10 órán át enyhe kopással, DE ilyen csúszás nélkül együtt működött az az alap...

Szóval összegezve a látottakat utóbbi két termék nem igazán vált be...A maybelline szemceruzának első sorban a vízvonalamon kéne teljesíteni, a s-he szemhéjpúder alap pedig még egy kitűnő minőségű palettát se bírt megőrizni rajtam...egyedül a szemzugban maradt ott úgy a szín, ahogy odakentem...
A s-he terméket mondjuk szeretettel fogom használni ennek ellenére is, mert reményeim szerint tudom úgy kombinálni fixáló púderrel ÉS sminkfixálóval (amiket Karácsonykor szintén nem használtam, hogy össze tudjam hasonlítani az eredményt az avonossal), hogy működjön, mert korántsem annyira vészes, mint az essence, viszont önmagában borzasztó...
A maybelline szemceruza meg - bár túl teljesítette bőven a Catrice vízvonalra készült szemceruzáját - szintén nem bűvölt el...Elhasználom, de újra venni biztosan nem fogom...

Összességében sajnálom, hogy ennyire negatív lesz a zárás, mert nem használhatatlan termékekről van szó, csupán az én igényeimnek, és problémás szemhéjamnak nem felelnek meg, másokon biztosan jobban működnek...

Nektek mennyire váltak be ezek a termékek? Ismeritek valamelyiket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)