2016. január 3., vasárnap

Mit kaptam Karácsonyra? (2015)

Sziasztok!

A mai bejegyzés kicsit - nagyon - megkésve a karácsonyi ajándékaimról fog szólni...Elég érdekes Karácsonyunk volt, három napos rokonozás, és egy éttermes ebéd az átmeneti lakóhelyünk tulajdonosával (költözésről később xD), szóval nem sokat voltunk "itthon"...Ennek ellenére szerintem egész hangulatossá tettük a lakást, bár konkrétan Karácsonyi hangulatom az nem volt...

Mivel az adventi naptáram is lényegében karácsonyi ajándék is volt, ezért nem igazán számítottam ajándékra anyáéktól...Illetve mivel nálunk huszonnegyedike reggelén van az ajándékbontogatás (hogy legyen időnk Karácsony alatt végigjárni a családot), így a kalendárium utolsó dobozkája is az egyik ajándékom volt...
Erről a palettáról már írtam korábban, de most kis összefoglalás: ez egy Douglas be@uty g@mes utazó sminkdoboz, amit ki lehet támasztani, van benne tükör, rúzsok, pirosító, szemfestékek, ecsetek, aplikátor, és iszonyatosan praktikus kis jószág...:)

Két pihe-puha szőrös díszpárna az F&F Home részlegről...Ezeket még együtt vettük meg akciósan (Glamour-napok), hogy majd Karácsonykor megkapom valakitől...Imádom őket...Puhák, és szőrösek, és lilák...alig várom, hogy legyen szobám, és normális ágyam, és betehessem őket is magam mellé...*-*

Ez a táska abszolút meglepetés volt...Volt egy kattanásom ősszel, hogy nekem zöld táska kell...és a H&M-ben ki is néztem egyet, de aztán - láttátok a két kupon napos fosztogatásomat - kereten kívül maradt a táska dolog, és amúgy is minek új táska...Karácsonyra anyától megkaptam - a kinézett darabot - azzal a felkiáltással, hogy jó lesz iskolatáskának is...csatolható pántja van, csodás színe, nagyon masszív, nagy, és kényelmes táska - bár nem értem, miért nincs benne valami elválasztó rész, van benne két kis mobiltartó rész, és egy zipzáras zseb is...Összességében egy praktikus, kényelmes táskának tűnik - és milyen jól néz már ki...komolyan...IMÁDOM!

Ezt a csomagot apa barátjától kaptam - akinél éppen lakunk, szóval nem is értem, minek vett még egyáltalán ajándékot, örülök, hogy befogadott minket magához, és az ő műfenyőjét használtuk karácsonyfa címszóval, szóval ez már tökéletes ajándék volt tőle.
A csomag tartalma egy Garnier essentials 24 órás hidratáló krém rózsakivonattal száraz és érzékeny bőrre, valamint egy hozzáillő sminklemosó...
A sminklemosónak nagyon örültem, ugyanis rájöttem, hogy az arctejem konkrétan szétüti az arcomat (gyanús, hogy mindig akkor vannak gennyesedő kiütéseim, és gyulladt pattanásaim, amikor azt a terméket használom...xD)...
Az arckrémet pedig már kipróbáltam, ugyanis a karácsonyi forgatagot full sminkben nyomtam végig, és a négy nap alatt annyit sminkeltem konkrétan, amennyit az elmúlt négy hónapban összesen nem (ajakpiercing ugye...), mellé még a szárító gyógyszertári arcszeszt (vagy mit) is rendszeresen kenem, így nagyjából sikerült rommá szárítanom az arcomat...Olyan szinten, hogy ezt a krémet nagyjából pillanatok alatt beszívta az én kombinált bőröm is...Az illatát egyébként nem szeretem, a csomagolása iszonyatosan gagyi, viszont nem nehezíti el a bőrt, nem tömíti el a pórusokat, sokkal lazább krém, mint a kedvenc éjszakai krémem, nem zsírosít, nem okoz pattanásokat, és a hidratáló hatása is egészen kellemes...

A playboy play it wild-nak elsősorban a csomagolása tetszett meg - elképesztően jól néz ki - aztán megszagoltam, és az illata is...Kellemes, édeskés, és elég tartós illat, nagyon szépen kijön rajtam (vannak illatok, amik nem működnek a bőrömön xD) és nagyon megkedveltem - már látom, hogy milyen gyönyörű dísze lesz a fésülködős asztalkámnak - valamikor...

Néhány essence ecset...a nagy részük egy korábbi trendkiadásból származik (az ajakecset és a két szemhéjpúder ecset), a korrektorecset és a szemhéjtusecset pedig az állandó szortiment része..Őszintén nem kedvelem ezt a pasztell-virágos dolgot, a régi fekete-lila és fekete-rózsaszín megoldás fa nyéllel sokkal jobban tetszett, de ebben az árkategóriában ennél jobb ecseteket nem lehet találni, így ezeket választottam...

A komplett i <3 trends "the darks" lakk kollekció is nálam landolt...Van benne bordó, szilva, kék, zöld, szürke és fekete, és elképesztően gyönyörű színük van - még a kéknek is...Még messziről rájuk nézni is jól esik egyszerűen...Mostanában nem igazán van időm körmöt lakkozni, de ezek annyira csodálatosnak ígérkeznek...hogy arra nem találok szavakat...:)

Ezt a csokit és teaszettet (zöldtea, epertea, citromtea és egy porcelán bögre) N-től kaptam...És azért hagytam a végére, mert ehhez fűződik egy kis történetem is...Majd szeretnék írni a kiégésről is a későbbiekben, ugyanis N-nel mostanában többször körüljártuk a témát, és rájöttünk, hogy igen, kiöregedtünk a buliból, bizonyos értelemben kiégtünk...
És amikor mutattam anyának nagy örömmel, hogy mit kaptam, közölte velem, hogy öregesek vagyunk...És jól kiröhögött, hogy derékmelegítőt, meg teaszettet veszünk egymásnak, mint két vénasszony...meg hogy jövőre már műfogsor rögzítőt kérjek...
Igen, N derékmelegítőt kapott (meg csokit, meg hóemberkét, meg szaloncukrot), ugyanis vágyott egy derékmelegítőre, de ő sehol se talált, így megleptem vele...A múltkor meg vett magának egy hasonló szettet (más színben xD), és megmutatta, és tetszett...Szeretek teázni, bár mostanában nem igazán szoktam - nem tudom hol vannak a gyógyteáim - szóval ebben nincs semmi furcsa...És gondolta meglep egy ilyennel...
Szóval...igen, idén praktikus ajándékokat vettünk egymásnak, olyat, amire a másiknak szüksége volt, nem pedig giccset...ettől nem hinném, hogy öregesek leszünk...(az élethez való hozzáállásunktól leszünk öregesek, de erről majd később tényleg szeretnék írni egy másik posztban...)

Ti miket kaptatok Karácsonyra? :)

8 megjegyzés:

  1. Jó sok izgi dolgot kaptál- a krémeknek én is örültem volna,mert az mindig áldás,főleg ha az ember lánya full sminkbe tolja (:
    A lakkok is fantasztikusan jók,bár nekem most baromi sok lakk összejött az ünnepek előtt,mert leértékelés volt az Aden kozmetikumoknál (:
    Hamarosan én is elkészülök a karácsonyi bejegyzéssel (:
    Utólag is Boldog ünnepeket (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként...nagyon jól választott nekünk ajándékot, anya olyan hajápoló szettet kapott tőle, amilyet amúgy is használni szokott; én életmentő arcápoló dobozt...Gondolatolvasó...:D

      Én őszintén bevallom: leárazás nélkül vásároltam be iszonyatosan decemberben, mert kétszer is voltunk a fővárosban, és hát...sok márka van ott, ami itt nincs - és mivel jelenleg nem "otthon lakunk", rendelni se tudok...:/

      Ó...kíváncsian várom majd a posztodat akkor! :)
      És neked is kellemes ünnepeket így utólag...:)

      Törlés
  2. Nekem jöhetne a két díszpárna, meg a táska. Utóbbiból sosem elég. :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudom az online boltjukban most nagy leárazások vannak (50%-os akciók a hírlevél alapján), szóval lehet érdemes szétnézni, hátha lelsz valami jót...H&M-nek is van Home részlege, lehet még párna is lesz (a huzataik speciel nagyon szépek, de mivel nincs mire ráhúznom, nem igazán érdemes ott is nézelődnöm)...:D

      Törlés
  3. Hű, jófej volt a Jézuska ^_^ várom a teszteket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos...:D

      A Douglas paletta tesztjét én is, ugyanis mostanában egyáltalán nincs olyan esemény, amire érdemes lenne megkezdeni, így csak nézem, és álmodozok - már kedvenc pirosítót választottam közülük..:D

      Egyébként hamarosan lesz egy teszt néhány régi-új termékkel, ugyanis a költözés miatt eléggé...össze-vissza vannak a dolgaim, így vannak dolgok, amik most előkerültek, és jé, ezt még nem is használtam...és ilyenek közül egyesítettem néhányat egy posztba...:D

      Viszont sajnos körmöt lakkozni még mindig nem igazán van időm, a szárító sprém meg...hát nem találkoztam még vele mostanában...:/

      Törlés
  4. Én is szeretem az Essence ecseteit, szerintem egész jók :) Klassz dolgokat kaptál ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már az új szortimentből is kinéztem magamnak a kabuki ecsetüket, meg lesz egy ilyen lapos, vágott "multifunkciós" ecsetke is (gondolom bronzosításhoz első sorban, nem volt aláírva, de én azt mondanám), szóval lesz hol nézelődnünk tavasszal is...:) :D

      Amúgy...jók és olcsók, és sokáig kibírják (legalábbis a púderecset nagyjából elpusztíthatatlannak tűnik eddig, évek óta használom...xD)...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)