2016. január 8., péntek

Decemberi szerzemények

Sziiasztok! :D

A mai posztban azokról a termékekről lesz szó, amiket vettem, vagy kaptam a hónapban, kivéve a "Csodanaptáramat" (ITT), a Karácsonyi ajándékaimat (ITT) és a Pixiboxomat (ITT)...(Illetve kimaradt a képekről egy kézfertőtlenítő kendő, amit nem emlékszem hova pakoltam...xD)

Mivel többször is voltunk a Városban, eléggé kihasználtam aaa lehetőségeimet, az Yves Rocher törzskártyám be is telt pecséttel...jó mondjuk szülői segítséggel, mert anya ott vett ajándékot nénikémnek és kolleganőjének is, de azért...nekem is sikerült több pénzt otthagynom, mint terveztem...De mindegy is...
A fényviszonyokért előre bocsánatot kérek az előző, és a soron következő jó néhány posztomnál, ugyanis itt iszonyatosak a fények...tanulásban is zavaró, és fényképezésnél se könnyíti meg a dolgomat, igyekeztem beállítgatni a fényeket...de...hát...majd látni fogjátok...én igyekeztem...

Első fővárosi utamon betértünk egy olyan hihetetlenül ritka üzletbe, amit sehol máshol nem lehet találni, és úgy hívnak, hogy DM...Na igen...vadászom a különlegességeket...xD
Le volt árazva a baba kakaóvajas kényeztető testápolója...és hát...na...olyan isteni illata van - bár a kedvenc az avon kakaóvajas illata - és annyira régóta szemeztem vele, és most végre az enyém lett...*-*
(A háttérben egy ív milka matrica található, a "choco jelly" nevezetű óriás táblájukra vadásztam már amióta megláttam, hogy megjelent...robbanócukorka, gumicukor, és csokis drazsé van benne, egyszer láttam Miskolcon - azóta se - és ahova bementünk tescoba Buda és Érd között /Törökbálinton? nagyon rossz vagyok földrajzból/ ott is csak kóstoló volt, már elfogyott a raktárból is...de kaptam kóstolót és matricát...meg...aztán később egy csokiboltban leltünk belőle, szóval megvettük...nagyon finom!!! *-*)

A szörnyen ritka DM-be betértem Miskóciába' is és vettem egy paradontax fogkrém és fogkefe duót, ami összesen 999.- volt, ami azt jelenti, hogy még önmagában is megvettem volna a fogkrémet ennyi pénzért...viszont pont előtte lévő nap mondtam, hogy kéne új fogkefe...és szembejött velem ez...most na...a "sors" akarta...:D
A másik az a Balea Zucker Schnute ajándékcsomag, ami lehet, hogy gáz, hogy magamnak vettem, de a citromos-vaníliás Balea kombó már a 20 Jahre kiadás testápolójánál is nagyon megtetszett (play doh gyurma illata van...xD), és bár ez valamivel savanykásabb illat, isteni...Van benne egy tusfürdő, az mindig elfogy, egy testápoló szuflé (kicsit amúgy is testápoló szuflé rajongó vagyok, korábban ezt már kifejtettem szerintem, ritkán hidratálok rendesen, de ha igen, a szuflémért nyúlok - az egy avonos parfümillatú egyébként) és egy fürdőgolyó...Fürdeni nem szoktam...mint már jó párszor mondtam, de az új házban - valamikor - lesz kádunk is (és remélhetően fűtés is xD), és úgy gondoltam, hogy a beköltözés örömére fogom felhasználni ezt a kis csodagolyóbist...:D

A háttérben egy pihe-puha sál a NewYorker-ből, ami ugyanolyan, mint a bordó sálam egyébként, és IMÁDOM...2990.- volt, és fekete, és puha, és...legszívesebben belebugyolálnám magamat - de annyira azért nem nagy...:D
A fa pink passion golyós dezodor valószínűleg majdnem minden ilyen posztban helyet kap, ugyanis nagyon szeretem az állagát, és az illatát - csak valamiért a DM-ben pont ez a verzió nincs, és hozzánk csak DM van "közel" (úgy 20-25 percre xD), egyébként ez le volt árazva az Auchanban, és nem emlékszem mennyibe került, de azt tudom, hogy kihagyhatatlan ajánlat volt ennyiért...
Az essence effect folyékony szemfesték indian's lifestyle árnyalatban listás volt, aztán kivonták, és én nem vettem meg...viszont most találtam egy tálcányit az egyik Rossmann-ban a Városban, és volt köztük érintetlen is (IGEN O.o), így elhoztam 350 forintért...Többnyire szemhéjalapnak szánom, ugyanis a krémes hasonló árnyalatú tégelyes essence szemfesték bizonyította, hogy tökéletes a lilás sminkek alá...ad valami kis pluszt...:)

Pirosító vadászatba fogtam, és az egyik Rossmannból hazavándorolt velem ez a két Rival de Loop young pirosító, név szerint a tender rose és a rose wood árnyalatokban...Mindkettő tökéletes a hideg bőrtónushoz, és a hullafehérséghez, viszont nem sikerült még mindig megszeretnem a pirosítókat...ezek kimondottan porolnak, és tele vannak csillámmal - egyik se pozitív dolog nálam - viszont már megleltem a tökéletes alternatív hasznosítási módot...szóval megérte...:D

Feel good...City's breaking down on a camel's back, they just have to go 'cause they don't know wack [...] és NEM, nem fogom végig írni a dalt, de akárhányszor meglátom a szatyrot, a Gorillaz Feel Good INC című remekműve ugrik be...és...igen...tudom a szöveget...(A Gorillaz az egy olyan "zenekar", ami kellően mély, és az énekes egy iszonyatosan sokoldalú, tehetséges és kreatív zenész, bár ez a Blur nevezetű rockbandában - most már a Song 2 se megy ki a fejemből, wooohooo - nem igazán nyert teret, szóval minden tiszteletem a zenészé, aki megszülte ezt a holografikus főemlőst...:))
Visszatérve a zsákmányokra...betértem egy The Body Shop-ba, ami...hát...hiba volt...És megláttam a giga testápoló szuflékat...IMÁDOM A TESTÁPOLÓ SZUFLÉKAT...és...hát...elkövettem azt a hibát, hogy kipróbáltam a tesztert (illetve aztán könyékig végigkentem magam a különböző illatú teszterekkel, khm, de eskü szándékomban állt vásárolni is), és beleszerettem a deres áfonya illatba...és nem bírtam letenni a dobozkát, nekem kell...én nem fogom otthagyni...aztán nagy nehezen - némi szülői rábeszéléssel - sikerült visszatennem...viszont átmentünk a bolt másik felébe is, és valahogy...útközben ki volt rakva a deres áfonya illatú testápoló szuflé 50 ml-es verzióját 1990 jó magyar pénzért...és hát valahogy megvettem véletlenül...jövőre lehet ilyen szuflékat fogok kérni mindenkitől Karácsonyra, ez egy zseniális termék, mindenképp szeretnék majd neki tesztes bejegyzésen belül még helyet adni a blogon...:)
Aztán igényeltünk egy törzsvásárlói kártyát - ami elég nehéz állandó lakcím nélkül, szóval a régi házra igényeltük - és kaptunk mellé egy 20%-os kedvezménykupont, amit én ezzel a fordulattal el is használtam az eper illatú ajakápolóra...Nem akarok egy darabig TBS közelbe menni, mert most is a komplett ballagási pénzem - ha meglenne még xD - rámehetett volna a szuflékra...És amúgy se bírtam otthagyni na...xD

És hát...mielőtt teljesen fanatikusnak néznétek, leszögezném, hogy kétszer voltam Yves Rocher márkaboltban, így a szemceruzák is párban jöttek haza, mind kuponnal, szóval nem tudok árat írni hozzájuk...Végigfestettem a kézfejemet velük a boltban, ugyanis sok jót hallottam róluk, így még neten kinéztem jó néhány színt...aztán élesben már csak döntenem kell...gondoltam én, de nem így történt élesben is nagyon gondolkodnom kellett a színmintákat nézegetve...Első körben egy feketének (01) és egy zöldnek (10) szavaztam bizalmat, de nagyon nehéz volt otthagynom a kékes-feketét (07) és a szilva (04) színűt...szóval második körben őket is elhoztam...a kékes-feketéből ráadásul az UTOLSÓ darabot kaptam, szóval nagyon örültem neki, hogy nem maradtam le róla...A teszt húzásaimon az eredmény egyébként több, mint meggyőző volt, ha a szemhéjamon csak fele ennyire teljesítenek jól is, tökéletes vásárt csináltam...És hát...ugyebár törzsvásárlói ajándékként elhozhattam a háttérben látható szatyrot, illetve egy hat darabból álló arany-narancs karácsonyfadísz szettet is...
a kiválasztottak
Vanília illatú ünnepi gyertya, ami kellemes karácsonyt, boldog ünnepeket, és boldog új évet is kíván - csak nem látszik a fényviszonyok miatt...xD
Anya kapta ajándékba, viszont nekem adta, mert tetszett az illata - amúgy továbbajándékozta volna...

Párosan szép az élet...a DM-ből két Palette hajfesték jött velem C9, ezüstszőke árnyalatban, amik közül az egyiket valami agyonművelt még a boltban kiszúrt...ellenőriztem, hogy minden a dobozban van-e, de a kupakot nem tekertem le...mostantól le fogom...Illetve vettem még két ebelin 70 darabos vattakorongot is, mert iszonyatos tempóban fogy az enyém, és mostanában nem látom a nagyobb kiszerelést...

Igen, tényleg a babapartis Barbi tematikájú gyertyaszettet látjátok - TESCO gazdaságos, megérte! - de mekkora poén már...A szempillaspirál tök úgy néz ki, mint a Maybelline great lashes szempillaspirálja...:D
Palmolive peach delight tusfürdőre volt kedvezményünk...novemberben megvettem a csokisat, most meg ennek se bírtam ellenállni...15% lejött belőle, de nem tudom mennyibe került...:/

Legjobb barátom kötetkéje, amit ő írt, ő fényképezett, ő másolt, szóval teljes mértékben az ő keze munkásságát dicséri...Címe...nincs...a verseinek se...a prózáinak se...viszont (mint már sokszor említettem) rajongója vagyok az irományainak, és remélhetően legközelebb saját festmény/rajz kerül már majd a kötetkéhez...remélhetően lesz legközelebb...Addig is világmegváltó beszélgetések az irodalomról, művészetekről, és a saját műveiről...A legjobb partner, ha ilyesmiről akar az ember beszélni, és bölcsészként is elég nagy támogatóm, ugyanis sok esetben ki tud segíteni a tudásával...illetve hamarosan kapok tőle egy listát is, amit érdemes lenne megismernem, mert nagy hatással voltak rá...Egyébként...az irodalmi ízlésünk nagyon hasonló, bízok az ítéletében, és kíváncsi leszek a listára...:D
(És úgy mellesleg, ha éjszakánként bármi hülyeség az eszembe jut, mindig felveszi a telefont, szerintem én nap közben még nem is hívtam magamtól, csak amikor megígértem, hogy visszahívom...na meg mindig támogat is, és minden mást is meg lehet vele beszélni - jó persze, vannak néha mosoly szünetkék...de ez mindenhol így van...xD)

Alapjáraton nem szeretem a könyvmolyképző kiadót...sajnálom, nem megy...Eddig könyvükre még nem igazán  mondtam azt, hogy igen, ez nem volt teljes időpazarlás, megérte elolvasni...egyszerűen...nem az én világom, nem az én korosztályom, a történeteik nagy része egyenesen irritál...Tinikönyvek, oké...nem vagyok tini...kiforrt könyvízlésem van, nem szorulok ilyen nyálas baromságokra, ha olvasni akarok, köszönöm, boldogulok egy értelmes irománnyal is...vannak olyan könyveik, amiket konkrétan úgy olvastam el, hogy sokkal szívesebben tépkedtem volna ki szálanként a hajamat (13 okom volt, Alkonyat saga, hogy többet ne is említsek)...Viszont gyűjtögető vagyok, akármennyire utálok egy történetet, ha sorozat, akkor muszáj az összes részét elolvasnom, ha megkaptam két részt, akkor meg kell vennem a többit is...Így hát megrendeltem Becca Fitzpatrick Finale Végjáték című könyvét, ami egy klisés, szerelmes, angyalos hülyeség...Ez a sorozat negyedik része, az első hármat elolvastam, és a legnagyobb dicséretet adom meg, amit tőlem ilyen jellegű könyvre lehet kapni: nem rossz...Ha nem ajándékba kapom, nem hiszem, hogy költök rá, de így már muszáj volt megszereznem a negyedik részt is...és nagyon sokáig nem volt kapható, így most Karácsonyra megleptem vele magamat...Alex Flinn Beastly A szörnyszívű című könyve egy úgy nevezett szeretetcsomag részeként került hozzám, amiről mindjárt írok is...A könyvet amúgy nem ismerem, illetve csak leírásokon és véleményeken keresztül, próbálok pozitívan és nyitottan hozzáállni, de mivel a sorozatomat már megszereztem mind, biztos vagyok benne, hogy ez az utolsó két könyvem a kiadótól...Ez a rendelés egyébként egy csodás búcsú...:)
A szeretetcsomag tartalma egy könyv, egy könyvjelző, egy színezhető könyvjelző, és néhány barátság könyvjelző és egy szaloncukor...Ez az ötlet maga szerintem egy elképesztően kedves gondolat, figyelmes, ötletes...és őszintén szólva nagyon örültem a szaloncukornak is - nem nagy dolog, mert tényleg nem az - az ilyen apróságok valahogy feldobják az ember napját, és maga a gesztus elképesztően imádnivaló...
...és az ajándékkönyv el van látva "ünnepi bélyegzővel", amit a saját nevünkkel kell kitölteni...igazából...ez is egy iszonyatosan kedves gesztus szerintem...:)

Két adag steril gézlapocska, és alkohol...Nem tudom, ezek mennyire számítanak szépségápolási dolgoknak, de a testékszerek ékszerek, az ékszereknek meg szerintem van némi köze a blogomhoz, szóval...igen, venni kellett egy újabb adagot...

Elsbury spa csomag, és igen, ez a második ajándékcsomag, amit magamnak vettem, de annyira elragadó...Cseresznyevirágos testápoló, csoki illatú fürdősó, és vaníliás mézes testradír - hogy lehetne egy ilyennek ellenállni?! :D

Hát...Megtaláltam a Revlon állványt a Müllerben és kisebb infarktus után otthagytam üres kézzel...Igazából kimondottan büszke vagyok magamra, hogy csak két terméket vettem meg, mert négyet néztem ki - egy másik ajakvaj és egy alapozó-korrektor ottmaradt - viszont van egy olyan érzésem, hogy hamarosan ők is hozzám kerülnek majd...Viszont egyelőre nagyon boldog vagyok, hogy megszereztem a Revlon Lipbutter 040-es árnyalatát, valamint a Revlon Colorburst matte balm terméket 240-es árnyalatban...Nagyon vágytam már mindkettőre, és nagyon örülök, hogy az enyémek lettek, ha marad még pénzem a januári tervezett költekezéseimen kívül, akkor mindenképp visszatérek az otthagyott dolgokért - igen, tudom, szörnyű, hogy még normálisan örülni se tudok, hanem már mennék vissza, de egyszerűen elképesztőek ezek a termékek, és eleve problémát okozott a legmegfelelőbbnek tűnő kiválasztása is...
A Catrice velvet matt szemhéjpúder Al Burgundi árnyalatban már akkor listára került, amikor behozták, viszont nagyon sajnáltam rá a teljes árat, így sose vettem meg...A Müllerben, ahol voltam már le volt értékelve, így nem volt kérdés, hogy elhozok egyet...Nagyon meggyőző volt teszteren keresztül is a termék anno, szóval biztos vagyok benne, hogy élvezni fogom a használatát - sötét, matt és még burgundi is, van ennél tökéletesebb párosítás???
Ha kicsit - nagyon - közelebbről is megismerkedtem ezekkel a termékekkel, illetve a lehetőségeim adottak lesznek, mindenképp beszámolok róluk, a legizgatottabban a Revlon termékek tesztjeit várom - bár már kipróbáltam őket, de mindig izgatott vagyok a tesztek megírása előtt is, mert ilyenkor újra előszedem az adott terméket, és újra lekenem vele magamat, csinálok a kezemre mintát, és dörzsölöm, és lemosom, és iszok, és eszek, és...na...szóval mindent megteszek, hogy a lehető leghitelesebb véleményt oszthassam meg veletek...:)

Nos ezek lennének a decemberi szerzeményeim...Ti miket vásároltatok az elmúlt időszakban?? :)

4 megjegyzés:

  1. Na, a Csitt, csitt... Alig bírtam átrágni magam az első könyvön. Én is szeretek teljes sorozatokat magaménak tudni, de ez már a második, amire azt mondom, hogy nem, én erre nem adok ki pénzt. Pedig alapból imádom a Könyvmolyképző könyveit, vannak köztük nagyon jók is, na de ez...
    Viszont a Beastly-t szeretni fogod, legalábbis remélem :) Nekem iszonyatosan tetszett, modern Szépség és a Szörnyeteg sztori, bár a filmes átváltozás és szörnység jobban bejött, mint ami a könyvben van. Ellenben maga a sztori nagyon jó, én azóta többször is olvastam, szóval szerintem jól jártál vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem volt nehéz dolgom vele, mert Karácsonyra egyszerre megkaptam az első két részt, és akkor volt időm rendszeresen olvasni; így ha akartam volna se tudtam volna mást olvasni, mert nem volt olvasatlan könyvem...xD
      Viszont az első résznél én még láttam reményt rá, hogy nem lesz olyan rossz könyv, és az Alkonyatnál tényleg jobban is tetszett - az valahogy undorító volt számomra, és a filmverzió csak rontott az egészen xD - illetve, mint említettem a 13 okom volt volt az abszolút érvágás...Szóval lehet azért voltam pozitív, mert azokhoz képest nem rossz...(Meg valami szörnyen unalmas farkasos cuccom is van tőlük, de nem jut eszembe a sorozat címe, az is csak azért van meg mind, mert szép a borító, de sose fogok a végére jutni...xD)

      Viszont kíváncsi leszek a Beastly-re, én nem ismerem a filmes verziót...Egyelőre pozitívan állok hozzá...aztán majd kiderül, ha mégse, akkor legalább a tudat nyugtat, hogy nem költöttem rá (illetve tudtommal nem sorozat, szóval nem is fogok), ajándékba meg kimondottan örültem neki - és nagyon tetszik a borítója is...:D

      Törlés
  2. Elég jól feltankoltál te is decemberben akkor úgy látom :D Az Yves Rocherért pacsi külön,mert kb. ugyanezt érzem én is mindig: hiába tudom mit akarok, ott mindig válogatok és órákat nézek ki a fejemből és már hülyének néznek :D
    A könyves dologgal is egyetértek: ha van valami ami sorozat akkor muszáj mindegyik résznek meglennie :O :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Karácsonyi akciók nem csak ajándékvásárlásra vannak...:D

      Egyébként nekem az volt a legnagyobb gondom, hogy elkanyarodtam a tusfürdőkhöz is, és szaglásztam őket, alig bírtam otthagyni a vaníliás testradírt is, és konkrétan le-fel mászkáltam, hogy mit is akarok még, illetve biztosan akarok-e még valamit a szemceruzák mellé - normális esetben ennyit nem adok ki ekkora kupac teljesen "új" szemceruzára, szeretem megtapasztalni a termékeket, mielőtt felvásárlom a készletet...:D

      Na igen...:D
      A gyűjtögetés és az olvasás szeretete úgy tűnik eléggé szorosan kapcsolódik egymáshoz...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)