2016. január 1., péntek

B. ú. é. k.!!!

Sikerekben gazdag új évet szeretnék kívánni minden kedves idetévedtnek!

Nagyon örülök, hogy ezt az évet is együtt töltöttük, tölthettük, ugyanis voltak pillanatok - illetve egy nagyon régóta húzódó lelki törésem, amit még mindig nem teljesen sikerült egyberaknom - amikor már ott jártam, hogy legszívesebben csak...eltűnnék...felszívódnék...

Viszont nem tettem, és itt vagyok, és itt leszek! Bár az említett dolog még mindig fennáll - illetve sajnos nem haladtam az évben se úgy vele, mint szerettem volna - úgy érzem, tele vagyok energiával, és folyamatosan jönnek az ötletek is (bár az utóbbi időkben ezeket nem igazán volt lehetőségem közvetíteni - nevén  nevezve: netem nem volt, illetve nem tudom a következő hónapokban hogy lesz...) és nagyon szeretném az évben már egy kicsit "magasabb" szintre emelni a blogot...
Egy jóval igényesebb, összeszedettebb, rendszerezettebb valamit szeretnék készíteni, a külsejét is rendbe tenném picit (bár ezt hagyom a végére, valahogy mindig van más és fontosabb dolog, amitől nem akarom elvenni azt az időt - öreg a laptop, egy egyszerű művelet is néha sokkal több időbe telik)...

Bár...most a lábam félig kilóg az egyetemről - ezért nem is írtam még róla, majd ha már tudom, hogy mi lesz vele, akkor összegzem - és a költözés is eléggé hirtelen jött közbe, úgy néz ki: január végén már elfoglalhatjuk a házat...illetve most januárra kerültek a vizsgáim, szóval arra is készülök...

DE ez közel se jelenti azt, hogy így év elején olvasnivaló nélkül maradnának azok, akik betévednek hozzám...Igyekeztem nagyjából rendszeresen eloszlatni néhány ütemezett bejegyzést, szóval a bloggeren múlik már csak, hogy kikerülnek-e...:)

Szóval...kívánom, hogy mindenki betartsa az újévi fogadalmakat - addig amíg fel nem kel elsején...:P - és haladjon úgy az elkövetkezendő év is, ahogy eltervezte! Legyen tele pozitív pillanatokkal, apró meglepetésekkel, és rengeteg olyan idővel, amit mindenki a számára fontos személy(ek) társaságában tölthet, illetve olyan idővel, amikor mindenki a hobbijaiba zárkózhat, ne kelljen kapkodni, és sietni, legyen idő szétnézni, kinézni és kilátni a hétköznapi monotóniából...:)

2 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)