2015. december 9., szerda

Paletta-inspiráció (?)

Sziasztok! :)

A mai napon úgy gondoltam, hogy csak néhány szép képet időzítek nektek...Na jó, nem feltétlen hibátlanok a képek, de el vagyok maradva a szemhéjpúder paletták tesztjeivel, és gondoltam egy fajta kedvcsinálóként megmutatom azokat a termékeket, amikről a blogon hamarosan tesztek is láthatóak lesznek...Illetve ezek olyan képek, amiket még biztosan nem mutattam a blogon, a múltkor is "utólag" fényképeztem a zsákmányos posztomhoz két Sleek palettát kiegészítésképpen, gondoltam, most visszamenőleg megmutatom ezeket a képeket - rendes blogger vagyok, az új szerzeményeim kibontása után az első dolgom a lefotózás, és csak utána kenem össze magamat nyakig velük...illetve...lehet volt már példa rá, hogy nem bírtam ki a fényképezést se, de igyekszem még újkorukban megörökíteni őket...:)
A következő termékeket már használ(gat)tam, így már kialakult egy kép bennem nagyjából róluk, viszont még nem fényképeztem be őket (illetve csak ezek a frissen bontott, érintetlen képeim vannak meg), szóval a bejegyzések addig váratnak magukra, amíg elő nem kerülnek a drágák - rendetlen blogger vagyok mégis, fogalmam nincs éppen merre kallódnak...
Ezek közül vannak, amik nagyon régóta nálam vannak, és nem is értem, hogy eddig hogy nem írtam még róluk...de vannak olyanok is, amik viszonylag újak...Hogy némi információval már most szolgálhassak - természetesen nem szeretném lelőni a poént a termékek minőségét illetően - úgy gondoltam, hogy a jelenlegi áraikat és lehetséges beszerzési helyeiket feltüntetem alattuk...Bár a legtöbb terméket ajándékba kaptam, illetve akciósan vettem, valamint van köztük limitált kiadású dolog is...
Igazából szerintem ez a poszt esetleg egy kis segítség is lehet, ha van sminkmániás barátnőtök, és nem tudjátok milyen ajándékot vegyetek nekik, ugyanis az itt felsoroltak szerintem mind tökéletesek ajándéknak is és jól kihasználhatóak bárki számára...Bár főleg a természetes sminkekkel való próbálkozásom eredménye, hogy ezek hozzám kerültek, úgy gondolom, hogy egy kevésbé sötét ízlésvilággal rendelkező illetőnek még egy buli sminkhez is megfelelő alapot nyújthatnak ezek a termékek...:)
És szerintem eleget húztam az időt, nézzük a palettákat - és mivel személy szerint rajongója vagyok a jól eltalált fantázianeveknek, azokat is leírom! :)

sleek i-divine storm
Ez a paletta már-már alapnak számít...Bár az összes Sleek palettát szeretettel javaslom akár saját használatra, akár ajándékba, ez még összesítettben is kiemelkedő helyet foglalna el...Sok összehasonlítást megnéztem, ugyanis természetes palettát akartam és ez meg az Au naturel voltak az esélyesek, végül azért esett a választásom erre, mert ennek a világosabb színeit az összehasonlítós posztokban jobb minőségűnek jelezték, illetve az alsó sorban sokkal különlegesebb árnyalatok kaptak helyet...A felső sor természetes, szép színeket tartalmaz, amik minden természetes sminkrajongó szívét megdobogtatja szerintem, az alsó sorban meg valamivel "vadabb" árnyalatok foglalnak helyet...Így kitűnő MINDEN kísérletezgető embernek: a világos színek kedvelői ezen próbálkozhatnak egy kicsit a sötétebbekkel, a sötétebb színek kedvelői meg barátkozhatnak a világosakkal...Egyébként a második sor 2, 3, 4 és 6 színei a kedvenceim...gondolom ezzel nem árultam el nagy titkot...:)
A színek nevei:
Sand storm; snow storm, calm before the storm; thunder storm; perfect storm; firestorm
Dust storm; gathering storm; storm cloud; electric storm; eye of the storm; blackout

Elérhetőség:
Make-up plaza 2885.-
PinkPanda 2990.-

i <3 makeup i heart chocolate
Ezt a palettát igazából a természetes színek kedvelőinek, illetve azoknak ajánlanám, akik szeretik az ilyen sminkeket...ugyanis a sötét barna sötétsége ellenére se tudnám elképzelni a saját rutinomban ezt a palettát "éjszakai" sminkhez...Egyszerűen...túl...természetes...Persze csodás föld árnyalatokat kapunk, és a bordó előtt le a kalappal, kimondottan jóra sikeredtek a highlighterek is, minden nagyon szépen illik egymáshoz, és jól kombinálható árnyalatokat tartalmaz, a design is fantasztikus, a megvalósítás is...Az itt szereplő paletták közül ezt használtam a legtöbbet, és nagyon jól használható termék - annak ellenére, hogy nem igazán sikerült a rutinomba építeni...egyszerűen nem érzem magaménak ezeket a színeket...mindezek ellenére remek kísérleti paletta...:)
A színek nevei:
You need love; piece me together; one more piece; love torn; stolen chocolate
Thank friday; more!; pleasure girl; meet chocolate; unforgiveable; love divine
Smooth criminal;chocolate love; you need more; what a way to go; endorphins ready!
Elérhetőség:
PinkPanda 3390.-

i <3 makeup death by chocolate
Ezt a palettát őszintén jobban kedvelem, mint az előzőt...igazából ugyanúgy természetesebb földszínek vannak benne - és igazából a barnás árnyalatokat összevetve elég unalmas párosítás - de szerintem összességében egy jóval hűvösebb válogatásról van szó...itt még a természetes árnyalatok is kevésbé meleg tónusúak, szóval ha "csokit" akartok venni a kiszemelt sminkmániásnak, vegyétek figyelembe, hogy milyen tónusú a bőrük...Nekem ezek a színek speciel jobban állnak, jobban érzem magam velük, bár eddig kételkedtem benne, hogy nude színek között ekkora különbség tapasztalható...hát...igen...(halk megjegyzés: tudtátok, hogy csoki túladagolásba tényleg bele lehet halni?)
És még egy őszinte vallomással következek: a hangulatának köszönhetően ez a paletta szerelem! De komolyan, olyan mint egy megvalósult - pöppet kifacsart - álom, zseniális!!!
A színek nevei:
White light; don't let go; break me up; consume me; all is lost
Lick me; fool's gold; one more bar; devour me; tear the wrapper; love you to death
Pray for me; dipped; tease me; set me free; bring down angels
Elérhetőség:
PinkPanda 3390.-

i <3 makeup no photos please
Ez egy kompakt kis termék (először azt akartam írni, hogy cuki, de kétlem, hogy ez a kifejezés megállná a helyét ebben a bejegyzésben :D)...tényleg utazó méret...a hozzájáró aplikátor pont kényelmesen belefér a festékes potokba, de ecsetek közül nekem is volt (van) olyanom, ami túl vastag hozzá...Ez a kis paletta a kiszerelésén kívül abban is eltér a többitől, hogy ajándék mini szemhéjalapot adnak hozzá, így a termék önmagában is több az egyben...Ez azért szerencsés választás, mert ... na jó, most nem fogok a jó szemhéjpúderalap szerepéről írni, szerintem mindenki tudja, hogy mennyit tud segíteni a sminkeken...és így nem kell külön venni, hanem jár hozzá...Ezenkívül ez a sok csillogós, fénylő árnyalat csodálatos! Inkább buli sminknek, vagy az "erősebb színek kedvelőinek" ajánlanám...Egyszerűen...elbűvölő...mind kiszerelését, mind tartalmát tekintve bájos jószág...(Annyi kritikát viszont a paletta tartalmának mérlegelése nélkül azért hozzá tennék, hogy szerintem érdemes hozzá valami matt árnyalatot is használni, mert a túl sok fénylés lehet kicsit tényleg TÚL SOK néha...éés igazából személy szerint én ezt inkább a fiatalabb korosztálynak javasolnám...egyrészt mert a túl sok csillám kiemeli a ráncokat - állítólag - másrészt ez a paletta kicsit komolytalan...imádnivaló, de komolytalan, mégis illik rá a cuki jelző ilyen környezetben is.)
A színek nevei:
Lights; discrete; not now; my moment; publicist; jealous of success; no comment; adoration; supertrash; black exit
Elérhetőség:
PinkPanda 2490.-

makeup revolution give them nightmares
Hogyan adjunk az embereknek rémálmokat? Egyszerű a megoldás: ezzel a palettával igazán könnyen nézhetünk úgy ki, mint akit összevertek! Garantált rémálmok!!!
Pont olyanok, amilyenek nekem lettek volna, ha nem szerzem meg ezt a palettát...eleinte teljesen érdektelen volt, majd nézegettem, és fokozatosan szerettem bele ebbe a "zombiba" (csak engem emlékeztet zombira?)...most már nagyon örülök, hogy az enyém, szörnyen megbántam volna, ha nem szerzem be...Ő limitált kiadás volt, de a brutál sminkek kedvelőinek szerintem nem rossz ajándék, ha meg tudjátok szerezni (a poszt írásakor még elérhető volt a PinkPandán)...A paletta "vadsága" nem feltétlen a sötét színekben, sokkal inkább a sötét és élénk színek párosításában áll...Mint már írtam óvatlan adagolás mellett nagyon könnyen véraláfutásos szemeket varázsolhatunk (a lilákkal és a zöldekkel és a kékekkel óvatosnak kell lenni, na...:D), szóval ezt lehet nem kísérletezgető embereknek javasolnám - mondom én, a "nagy gyakorlott" (első körben az élénk lilával való próbálkozásom úgy sült el, hogy arról inkább nem szeretnék beszélni)...Nekem is teljesen új tapasztalat volt, ugyanis én a sötét és fáradt színeket kedvelem általában szemfestésnél (és a sötét színekkel köszönöm, megtanultam nekem megfelelően bánni - amíg sminkhez nem értő ember nem látja, mit művelek, addig nincs gond, de panda-párti vagyok, bocsi), és ennek a palettának köszönhetően jöttem rá, hogy hiába szeretem pl a lilát, nem feltétlen tudok viselni egy igazán ütős kis élénk lilát úgy, hogy ne úgy nézzek ki, mint aki éppen Halloweenről vagy tömegverekedésből jött (rosszabb esetben halloween-i tömegverekedésről, de igazából én a vintage romance visszafogott színeivel - sőt akármilyen szemfestékkel - képes vagyok borzasztóan hétköznapra vállalhatatlan fejeket kreálni...szerintem az én szuper képességem ez: hogyan csináljuk nagyon ijesztő, Manson-panda keverék sminket nude ceruzával, ugyanis még egy sima melegebb tónusú barna /hot chocolate/ szemceruzával is képes vagyok olyat csinálni, hogy évekig boszorkánynak hívjanak utána - igaz történet alapján)...de semmi gond, majd belejövök...ez nem a paletta hibája...az viszont az övé, hogy nem igazán van kiemelő szín...vagyis...van egy fehér...és ennyi...viszont az mindenképp mellette szól, hogy matt és fényes árnyalatok is helyet kaptak benne, így tökéletesen elegendő ez a paletta, csodásan kombinálható önmagával, anélkül, hogy - az előzőhöz hasonlóan - túl sok(k) lenne a csillám...
Hű elkanyarodtam...a lényeg, hogy ezt a palettát a zöld-kék-lila rajongóknak ajánlom, legelső palettának nem feltétlen szerencsés választás...:)
A színek nevei:
Who's there?; danger coming; lethal; pretty zombie; bump in the night; poisonous
Lawless; the hunger; i am watching you; beyond the night; wicked; friday 13th
White noise; Elm st; ash; boo; depravity; darkness
Elérhetőség:
PinkPanda 3090.-

Nektek megvan valamelyik paletta? Szeretitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)