2015. december 28., hétfő

Essence silky touch blush (kissable)

Sziasztok! :)
A két ünnep közöttre elhoztam nektek a másik novemberi pirosítómnak is a tesztjét...már legutóbb kifejtettem a pirosítókról alkotott véleményemet, ezért itt kimondottan erre a termékre szeretnék koncentrálni...:)
Amikor a szortiment megjelent, és megláttam ezt a terméket, rögtön tudtam, hogy ez kell nekem...Úgy éreztem ez a termék illeni fog az arcomhoz, és nagyon meggyőzőek voltak az első vélemények és képek róla...
Ilyen nagyon szép nyomott mintája van, és telis tele van apró csillámokkal...amik csodásak...bár én a matt termékeket jobban szeretem - a kombinált bőr átka...
Elég intenzív színe van, a képen ujjal felvíve látható, szintén azért, hogy nagyjából beazonosíthassátok a bőr tónust, amihez jónak véltem a terméket...Egyébként az is látható, hogy nagyon szépen, egyenletesen építhető...:)
És eldolgozva ilyen ez a gyönyörűség...Egyébként amellett, hogy csodás a színe, a tartóssága is kitűnő...egyedül annyi panaszom lenne, hogy a csillámok néha bizony odébb mászkálnak illetve leperegnek...ezt leszámítva szerintem nem lehet rá panasz...

Összegezve szintén remek termék, szintén kedvező áron, és én teljesen elégedett vagyok vele...
Ti szeretitek ezt a terméket?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)