2015. december 16., szerda

Essence matt touch blush (berry me up!)

Sziasztok! :)
Ma egy essence pirosító tesztjét hoztam el nektek! :)
Több okból se vagyok pirosító párti - mint ezt már korábban többször is említettem - viszont egy ideje van egy kattanásom, hogy az eddig kiaknázatlan lehetőségeket is meg kell ragadnom...Ez egy csodálatos, matt szín...igazából nem is tudom mihez hasonlítani, én azért vettem, mert ez hűvösebb tónusúnak tűnt, és általában hozzám ezek a színek illenek - na meg a barackot ki nem állhatom, és sajnos ez a verzió csak két árnyalatban kapható...Ajánlott fogyasztói ára 950 Ft, és 5 g terméket kapunk...
A tok nagyon masszív, jól záródik, és kb akkora, mint egy mono szemhéjpúder - illetve lehet picivel nagyobb, de kb akkora - a hátulján pedig rajta van a szokásos matrica a fontos információkkal...
A termék mintája nagyon tetszett szintén...apró nyomott körök találhatóak benne, illetve - a képen annyira nem látszik - egy dombornyomott matt felirat is van a közepében...Szerintem még így önmagában nézegetve is nagyon szép termékecskéről van szó, miután hazahoztam (és kellőképp összekentem vele magamat) én is nézegettem, jól esik ránézni...:)
Ezen a képen a csuklómon (nem mintha a bőröm többi része sötétebb lenne xD) láthatjátok...több ujj húzással kentem fel, hogy ezt a színt elérjem, mindenképp meg szerettem volna mutatni, hogy ez a szín árnyalat mennyire megy a bőrömhöz, illetve, hogy tényleg teljesen matt...Egyébként nagyon szépen építhető, könnyen kezelhető termék, és iszonyatosan tartós is, ha felkented nagyon lassan és feltűnés nélkül kopik...
...viszont szörnyen alul pigmentált...A képen látható szín elég korrekt szerintem (alapozón nem próbáltam mondjuk), viszont ez ugyanaz a folt eldolgozva, amit olyan gondosan, rengeteg ujjvonással felkentem magamra...Ha nem a bőrünkbe dörzsöljük, hanem egyből ecsettel esünk neki, akkor nagy valószínűséggel egy ennél halványabb eredményt tudunk csak elérni...Viszont mint már említettem, nagyon szépen építhető, szóval ha elég türelmesek vagyunk, akkor csodás pírt varázsolhatunk magunkra...:)
Illetve...igazából ez a nem túl pigmentált dolog ez nekem jó, ugyanis nagyon fehér vagyok, és így egy ecsetvonással is nagyon szépen ki tudom emelni az arcomat feltűnés nélkül, viszont akiknek esetleg sötétebb az alapbőrszínük (ami valljuk be: nem nehéz ilyen embert találni, gyártótól függően még az "ivory" árnyalat is néha nagyon sötét nekem xD) azoknak szükséges építgetni, és ezt könnyen meg is tehetik...

Egyébként nagyon megkedveltem, ugyanis - lévén, hogy nem vagyok pirosító párti - nagyon könnyen kezelhető, és még az én esetlenségemmel és bénázásommal se lehet elrontani vele a fejemet...mondjuk az is biztos, hogy ijesztő bohóc sminkhez nem ezt használnám, mert hiába vagyok tehetséges a természetes dolgok természetellenessé tételében, annyi türelmem nem lenne, hogy ebből brutál sminket kihozzak...
Tehát megint blogger-vallomás következik: közöm nincs a pirosító használatához...szeretek hullafehér lenni, szeretem a kontrasztokat, a zombiszerű állapotokat, így az élettel teli orcák sose vonzottak...De úgy gondoltam nemrég, hogy egy smink nem fog ki rajtam, és igen is megtanulom, hogy hogyan tudnám leginkább személyre szabni a dolgot...:)

Összességében remek termék, csodás színnel, kifogásolhatatlan tartóssággal, és még matt is (miért nyomnak mindent tele csillámokkal...?), és az én színemhez tökéletes a pigmentáltsága is, de a feltűnő pirosítás kedvelőinek nem biztos, hogy ajánlanám...

Ti szeretitek az essence pirosítókat? Matt vagy csillámos termékeket használtok szívesebben? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)