2015. december 31., csütörtök

Az adventi kalendáriumom

Sziasztok! :)

Mindenek előtt szeretnék bocsánatot kérni a RÉMES képminőségekért, a termékek jelentős részét telefonnal tudtam csak befotózni, és a borzasztó fényviszonyok nem igazán voltak a segítségemre...A "friss" képes bejegyzéseknél decembertől valszeg január végéig, de lehet valamivel tovább is így marad, igyekeztem a körülményekből kihozni a legtöbbet, dee...hát...ennyire futotta, sajnálom...

Forrás: Facebook

Az év utolsó posztjaként szeretném megmutatni nektek az eddigi életem legizgalmasabb Karácsonyi ajándékát...Mivel elég húzósra sikeredett a decemberünk - illetve a novemberünk, és majd a januárunk is érdekes lesz, de a költözésről később - anya úgy gondolta meglep valami különlegessel...Az évben valahogy valamikor azzal keltem, hogy nekem kozmetikumos adventi kalendárium kell...A makeup revolution le volt fosztva, plusz a postaköltséggel nem érte volna meg már...azon kívül pedig csak a Balea naptára volt elérhető, aminek - bár az ára jó volt - szépen, lelkiismeretesen feltüntették az összes ablak tartalmát a hátulján...Így elég gyorsan letettem a dologról...
Hónap elején viszont mentünk Budapestre (ugye rokonokhoz), és anya riasztotta unokanővéremet, hogy készítsen egy ilyet...így nekem lett az egész Földön (mindenféle túlzás nélkül) a legkülönlegesebb naptáram...Unokatesóm két nap alatt ragasztgatta, vagdosta, és vásárolta össze a szükséges dolgokat hozzá, és olyan termékekkel töltötte fel a saját készítésű dobozkákat, amiket Miskolcon nem lehet megszerezni...Minden nap izgatottan vártam az éjfélt, hogy újabb dobozka nyílhasson, nehéz napokon a nap végét, és amikor azt hittem, hogy nem - vagy nehezen - tudja felülmúlni önmagát a naptárka, mindig újra meg újra meglepett...Az eredeti elképzelés az volt, hogy a költözés okozta hát...elég kényelmetlen helyzetet feldobja ez a "kis" ajándékocska, és amíg anya minden nap arra várt, hogy szóljon a leendő házunk előző tulaja, én minden nap az újabb dobozkáimat vártam...
Remek volt, bár unokatesóm közölte, hogy többet nem...ilyet soha...Minden esetre én nagyon élveztem, szörnyen izgalmas decemberem volt nekik köszönhetően (kit érdekelnek a zh-k meg ilyenek, amikor van naptáram?! :D), és úgy gondoltam egy külön posztot mindenképp megérdemel tőlem ez a dolog - plusz nagyon sokat vásároltam a hónapban, és nem akartam beleolvasztani ezeket a termékeket is...xD

Az első négy nap egy dobozkába került...Volt benne egy havas szilva illatú szappan (a szív alakú), amit én valszeg nem fogok elhasználni, mert olyan jól néz ki...Aztán egy flormar matte m07-es körömlakk, amitől először borzasztóan megijedtem, mert van matt körömlakkom piros is a flormartól, és azt hittem ez az, de én a sötét pirosat vettem meg, ez pedig a piros piros, szóval nagyon örültem neki, mert csodálatos a színe - múltkor is gondolkodtam, hogy melyik legyen, de végül a sötétebb mellett döntöttem...A Douglas körömlakkjavító toll acetonmentes elvileg, és igazából el nem tudom képzelni, hogy ez hogy működik a valóságban...sokszor néztem ilyen jellegű termékeket, de sose ragadott magával, hogy márpedig én enélkül NEM tudok, és nem is akarok élni - vannak ilyen termékek is, de ez nem az volt...ennek ellenére nagyon kíváncsi leszek rá, hogy mit tud...Az Yves Rocher-tól is volt benne három minta (fiatalos ragyogást biztosító alapozó 200-as beige árnyalatban, ránctalanító és feszesítő krém, valamint egy gazdagon hidratáló krém - amennyire le tudom fordítani, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, nincs magyar felirat...). Őszintén rajongok a mintatermékekért, rengeteg termékmintát használgattam az elmúlt pár hónapban - vagyis arcra valóakat, a tusfürdős-testápolós dolgokat általában tartogatom, mert majd azt viszem nyaralni (és ügyesen itthon hagyom xD) - szóval kíváncsian várom őket is...:)

Balmi supercube lipbalm bling ~ Roseberry -> Annyira elképesztően gyönyörű a csomagolása, ha elfogy is megtartom ezt a kockát! Egyébként nagyon finom illata - és íze - van, amikor megláttam, egyből ki kellett bontanom...bár különösebben színe nincs, de mindenképp szeretnék kicsit bővebben is írni róla a későbbiekben, mert nagyon különleges termék, és nagyon megkedveltem - igen, nagyon jól hidratál is, de psszt...;)

Yves Rocher ajakápoló kandírozott narancs és fahéj -> Feltett szándékom volt ezt a terméket megvenni, ha bolt közelben vagyok...És pont aznap, mikor mentünk volna a márkaboltba bontottam ki ezt a dobozt, és annyira megörültem, hogy muszáj volt ezt is felkennem...amúgy is történt egy kisebb baleset az előző ajakápolómmal - erről majd később - szóval nagyon jókor jött! És még pénzt is spóroltam vele...tökéletesen eltalált dobozka...:)

Douglas beauty system arcmaszk -> Teljesen őszintén bevallom, hogy fogalmam nincs, hogy ezt a terméket hogy kell használni, vagy mire specializálódott, mindenesetre ez a kiszerelés nagyon tetszik, és ha lesz normális fürdőszobánk, akkor mindenképp el fogom használgatni...Ha nem lehúzható arcmaszk, akkor ez a kiszerelés elég nagy, és még abban se vagyok biztos, hogy egyáltalán kínozhatom ilyesmivel a bőrömet, szóval...majd kiderül, milyen lesz...mindenesetre nagyon megörültem, mikor megláttam mivel van dolgom...:)

Yves Rocher körömlakk ~ 61, vert canard (3ml) -> Ez egy elképesztően cuki kis minikörömlakk, amikor megkaptam, akkor nagyobb volt a körmöm, mint maga az üvegcse...A színe pedig nagyon különleges zöldes árnyalat, és nekem maga a csomagolás (a minta) is tetszik...Amikor először megláttam, abszolút elbűvölt a kicsike...:)

Douglas kétfázisú szemfestéklemosó (XS - utazóméret) -> A legelső felháborító dolog ezzel a termékkel kapcsolatban, hogy utazóméret, az avonnak pedig a TELJES kiszerelésű terméke ekkora...Ez nem ennek a terméknek a rovására megy, hanem Avonéknak...Nem igazán rajongok ezért az állagért, de pozitívan állok a dologhoz, ugyanis az előbb említettnél csak jobb lehet, és amúgy is milyen cuki már...:D

Yves Rocher sérum végétal ránctalanító és feszesítő nappali arckrém (10 ml) -> Ez a termék ugyanolyan, mint az egyik minta, de sajnos még mindig nem tudok pontos megfogalmazást rá (magyarul), hogy mire is képes vagy való...Igazából én ennek a terméknek is nagyon örültem, bár kétlem, hogy egy hónapnyi adag lenne benne - egy hónap után ígér látható eredményt...És most kérdezhetnénk, hogy minek nekem ránctalanító/lifting hatású arckrém...Nem vagyok ráncos (vagyis a szemem környéke elég rossz állapotban van, majd keresek rá egy jó hidratálót...a minden napos smink, a hidratálás teljes elhagyása, és a gyakori sminkben éjszakázás...), viszont tokám van (igen, vékony vagyok, mégis nagyon látványos tokám van xD), és ott a bőröm eléggé...hát...megereszkedett, és gyűrődött, hogy úgy mondjam...nem lóg, meg ráncos, de azért nem egészen kéne úgy kinéznie húsz évesen, szóval, én ezt a krémet direkt a tokám és a nyakam körüli részre szánom speciálisan, hátha kicsit frissít az összhatáson...Ezt a mini terméket majd az új házban kezdem el használni egyébként, mert alaposabb megfigyelés alá szeretném vetni majd...

Yves Rocher micellás tisztító víz három tea kivonattal arcra, szemre, ajkakra (50 ml) -> Ez egy nagyon vicces történet...Micellás vizet akartam venni, de valamiért egyiket se találtam megfelelőnek, így nem vettem...Nem sokkal később megérkezett a Pixiboxom (vagyis N elhozta nekem), amiben volt egy micellás víz...nagyon örültem neki, és annak, hogy nem vettem meg a boltban egyiket se...Másnap kinyitom a dobozkát, és mi van benne?! MICELLÁS VÍZ!!! Gondolatolvasó...a Pixik és unokatesóm is gondolatolvasó...Elképesztően örültem neki, mert így van micellás vizem (ha nem is nagy kiszerelés), és össze tudom vetni a két márka termékét...Blogger-álom...komolyan...:D

Douglas arctonik (XS - utazóméret) -> Talán ez az első olyan termék, ami nem tett szuper izgatottá...Rengeteg féle arctonikot próbáltam már, így nagyjából tökéletesen kialakult tonik-rutinom van, megvannak a kedvenceim, és megvannak azok, amiket soha többet nem használnék...VISZONT...Tonikból sose elég...nálam villámgyorsan elfogynak, így nagyon örültem ennek is, mert kimondottan praktikus termék, és kíváncsi is vagyok rá, csak nem fogott el a tesztelgetések előtti izgalom - általában extra izgatottan látok hozzájuk, hogy vajon sikerül-e új kedvencet szereznem, viszont itt már annyira kiépült az "ízlésem", hogy ha kitűnő termék, akkor se tudom kedvencemmé tenni...ennek ellenére nagyon remélem, hogy jó lesz, szintén az új házra vár a felavatása...:)

Yves Rocher aranyalma tusfürdő (50 ml) -> És ismételten gondolatolvasó unokatesóm...A márkaboltban szemeztem ezzel a termékkel - illetve a nagy kiszereléssel - de végül eleget költöttem minden másra, és lebeszéltem magam róla...ÉS mit rejtett a dobozkám?! Ezt a fantasztikus illatú tusfürdőt...miniben, de akkor is...:D

The Body Shop 'frosted plum' kézkrém -> Előtte lévő nap voltunk egy TBS márkaboltban, nekem ez volt az első találkozásom velük - vagyis személyesen xD - és tökéletesen beleszerettem úgy...mindenbe, amit találtam...alig bírtam ki, hogy ne menjek csődbe...Fantasztikus termékek vannak ott!!! És igen, ezt a kézkrémet is kinéztem, dee az árát nézve inkább másra költöttem a rászánt pénzt...másnap pedig a dobozból előkerült ez a csoda...Hát én nem tudtam hova legyek örömömben...De tényleg...Le-fel sétálgattam vele, nem akartam hinni a szememnek, nem akartam visszatenni a terméket a dobozba, ki akartam nyitni, megszagolni, magamra kenni az egészet, aztán nem akartam kinyitni, hogy nehogy véletlenül magamra kenjem az egészet, fel akartam avatni, de nem akartam egy olyan semmilyen napon PAZAROLNI ezt a csodát...Szóval igen...már teszteren keresztül is nehéz volt otthagynom, de a legféltettebb kincsemmé vált itt pár nap alatt...komolyan, még magam elől is rejtegettem - vagyis főleg magam elől rejtegetem, mert más nem turkál a cuccaim közt...xD

The Body Shop 'frosted plum' csillámló testápoló (50 ml) -> És itt jött el az a pillanat, hogy már TÉNYLEG lehetetlen felülmúlni az eddigieket...Nem is tudok mit mondani, nagyon örültem neki, és...és...és...Ha van rá lehetőségetek, mindenképp szagoljátok meg a termékcsaládot!!! :)

Yves Rocher Anti-age nappali arckrém (10 ml) -> Igazából ez nem is kimondottan ránctalanító krém, sokkal inkább sejtregeneráló termék, én amúgy is használok ilyen jellegű arckrémet (nem direkt "anti-age", hanem regeneráló, tömörebbé, feszesebbé tevő krémet...:)), szóval szerintem ezzel nem lesz gond...Bár őszintén szólva akkor lennék a legboldogabb, ha ezt a terméket szemkörnyékre is kenhetném, ugyanis kb akkora a kiszerelés, mint egy szemkörnyékápolónak, és mint említettem nekem ott problémásabb a bőröm, szóval oda szívesebben használnám, minthogy a saját sejtregeneráló éjszakai krémemet még ezzel is megsegítsem, mert nem vagyok benne biztos, hogy a túlzott regenerálás nem megy az arcbőr rovására - vagyis ha hozzászokik a bőrünk ehhez az extrához, akkor lehet "elfelejt" olyan dolgokat termelni, amik ezt természetes módon tennék lehetővé...de lehet hülyeséget mondok...

Douglas absolute eyes ~ set your sign -> Ez a termék...gyönyörű...Bár alapjáraton azt mondanám, hogy nem az én színem, de némi sötét, mély lilával kiegészítve elképesztően mutat..."Élesben" még nem próbáltam, viszont első ránézésre eléggé meggyőző volt, szóval kíváncsi leszek rá...:)

NYC mono szemhéjpúder ~Navy yard bleu marine -> Igazából...ez a termék elsőre nem fogott meg...Olyan semmilyen színnek tűnt...aztán kipróbáltam a kezemen, és a szememen, és meggyőzött...Bár a mai napig nem tudom eldönteni, hogy szürkés, zöldes, vagy inkább kékes árnyalat, nagyon jól mutatott rajtam, (szerintem) nagyon szépen illett a szemem színéhez is, és viszonylag kényelmes minősége is van - sajnos nem annyira jó, mint a másik NYC monomé, de azért nagyon jól használható....Összességében ő egy olyan termék, amiről átfogó véleményt tudok már mondani, és határozottan pozitív élmény volt...:)

My Hair Ni (?) Aloe Vera + Vitamin arcmaszk -> Ó te jó ég! Hogy ennek én mennyire örültem...Mindig is ki akartam próbálni az ilyen arcmaszkokat (szövetmaszk ugye)...A hátán lévő magyar címkét elolvasva a hatása is nagyon jól fog jönni a bőrömnek, szóval ha beköltöztünk, igazi kényeztetés lesz az arcbőrömnek, úgy érzem, nagyon rá fog már férni szegénykémre...És rám is, ugyanis minden arcpakolás után a bőröm felfrissül, és én is sokkal pozitívabb leszek, és örülök, hogy "örül" a bőröm...:D

My Hair Ni (?) Kaviár kivonatos arcmaszk -> Ha az előzőt kényeztetésnek gondoltam, ez lesz az extra-kényeztetés...A kaviárt első sorban a bőr fiatalságának megőrzésére, a bőröregedési folyamatainak lassítására szokták használni...Így amikor megláttam, majd kiugrottam a bőrömből, nagyon kíváncsi leszek rá is, hogy milyen, mert ha tartja az ígéretét, akkor a bőrömnek később lesz a Karácsony...:))

Douglas nedves törlőkendő (XS - utazóméret) -> Először úgy álltam hozzá, hogy áh, ez milyen felesleges jelenleg, van nekem is sminktörlőm...Aztán rájöttem, hogy az enyém fogytán van, és egyáltalán nem biztos, hogy azon kívül is van még ilyen termékem bárhol is...Szóval az "áh ez most nem kell" szinte percek alatt vált "áh, de jó, hogy itt van" termékké...Még nem próbáltam, igyekszem spórolósan bánni a másikkal is azért, de határozottan örülök neki, mert szörnyen praktikus, és ha így haladunk, akkor ÉLETMENTŐ termékről van szó...:D

The Body Shop 'mango' tusfürdő (50 ml) -> A termék, amit legszívesebben meginnék...Annyira frissítő, finom illata van, hogy az elképesztő...leginkább tavaszi tusfürdőnek tudnám elképzelni, és biztosan tudom, hogy gyorsan el fog fogyni, de abban is biztos vagyok, hogy MINDEN CSEPPJÉT ÉLVEZNI FOGOM!...Isteni az illata!!!

Douglas hajmaszk -> Nem szeretem a hajra való termékeket, még a hajfestékemhez kapott szőkítő-ápoló valami is megvan...Egyszerűen...az én hajam nem arra való, hogy bármit kenjek rá, iszonyatosan gyorsan zsírosodik, és a vörös a legkényesebb szín, nem is szívesen használok rá semmit...Viszont...Ha az arcom megérdemli a kényeztetést, a hajam miért ne érdemelné meg? Plusz most nem vagyok vörös, a szőkét annyira lehet nem kezdi ki...és hát...amúgy is...ha a hajam "boldog", én is boldog vagyok, szóval várom már, hogy használhassam...:D

Douglas Beauty games utazópaletta -> Nálunk dec. 24. reggele az ajándékbontogatás ideje, így ezt is KONKRÉTAN Karácsonyra kaptam meg, a fa alatt (mellett, alig nagyobb fél méternél a műfenyő, amit kölcsön vettünk a ház tulajdonosától xD) bontottam ki...Iszonyatosan megszenvedtem a dobozzal, mire kivarázsoltam belőle a terméket...ami...FANTASZTIKUUUUUUUUUS! Elképesztően beleszerettem...50 részes termék, van benne egy mini ecset a pirosítóhoz, egy mini rúzsecset, aminek a másik végén aplikátor van, 40 szemfesték, amiből húsz inkább világosabb/melegebb árnyalat, és húsz olyan, ami inkább sötétebb, négy pirosító (amiből három tökéletes az arcszínemhez, és az egyikbe még belenyúlás nélkül is beleszerettem), és hat rúzs...Ezenkívül ilyen szétcsúsztatható a dolog, és van benne tükör, és van egy lába, ami megtartja az egész terméket...Elképesztően jó kis cucc...Bár még semmit se próbáltam belőle...Biztos vagyok benne, hogy lesz róla teszt, és minden szögből le fogom fotózni, mert elképesztően praktikus, és nagyon ígéretes termékek vannak benne...De komolyan...letámasztom, masszívan áll, és pont kényelmesen látom benne magam így...Nem szeretek elhamarkodottan véleményt nyilvánítani, de már most IMÁDOM!!!

Szóval ezek lettek volna az én csodálatos adventi kalendáriumomból előkerült termékek...:)
A Karácsonyi ajándékaimat, és a Decemberi zsákmányokat külön posztokban fogom megmutatni, viszont nem tudom mikor kerül rájuk sor, így most ennél a posztnál kérdezem: ki mit kapott Karácsonyra? Miket vettetek a hónapban? Ismeritek valamelyiket a fentebb említett termékek közül? :)

Jó készülődést az évzáró bulira!!! :) 

4 megjegyzés:

  1. Fantasztikus családod/anyukád van! Nagyon tetszik az ajándék és a megvalósítás ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a nevükben, az biztos! Ennél figyelmesebb ajándékot el nem tudnék képzelni...:)

      Törlés
  2. Na jó, jövőre én is ilyet kérek :D Csak tudnám kit bízzak meg az összeállításával :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva...a posztjaidat olvasva, szerintem bárkit kérnél meg, Viktor szívesen besegítene neki, kilesni, hogy mik azok a termékek, amiknek biztosan örülnél...Sőt...lehet ő is megcsinálná...:P

      De ha mégsem, elég sok márka adja ki az évről évre megújuló adventi kalendáriumát, és igazából ezek beszerzése szerintem csak "ennyire vidéken" okoz problémát - plusz hatalmas hátráltató tényező volt az is esetemben, hogy költöztünk, és az "átmeneti lakhelyünkre" nem rendelhettem semmit...:/

      Szóval...van remény, csak csapj le rá időben, főleg, ha rendeled, hogy elsejére már megérkezzen...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)