2015. november 7., szombat

Still missing my baby

Sziasztok! :)

Mivel egy ideje nem rúzsozhatok, hatalmas öröm volt a felfedezés, hogy a vázlataim között porosodik néhány rúzs teszt is...Kicsit kompenzálja az elvonási tüneteket a tény, hogy írhatok a kicsikékről - plusz most próbálok kikászálódni a zombiszerű állapotomból, hogy neki üljek megint tanulni...ez nem volt a szerződésemben (illetve szerintem ennyit az elmúlt hét évben nem tanultam, amennyit most két hónap alatt)...:)
Akárhogy is, a mai posztban kap egy ölelést az ajkunk, ugyanis itt van a makeup revolution #liphug ajakrúzsának a tesztje...:)
A választás elég nehézkes volt, nem is én lennék, ha nem vesznék el a rengeteg csodás árnyalat között...Viszont élőben egy abszolút pozitív csalódás volt! A képeken jóval barnásabbnak tűnt, így kicsit aggódtam, hogy a valóságban egy sötét barna rúzst kapok...de szerencsére nem így történt...:)

A csomagolása masszív, jól zár és igényes...Szerintem van valami elegáns, valami klasszikus ebben a fekete-arany tokban...Illatában leginkább a tipikus régi rúzsokra hasonlít...
Sajnos a dobozától már megszabadultam, így nem tudom mennyi terméket kapunk pontosan, de az ára a Pinkpandán 1290 Ft.

Az állaga nagyon kellemes, lágyan siklik, csodásan terül, és egy rétegben (képen) is csodás intenzív árnyalatot kölcsönöz, de gond nélkül építhető is...Sajnos ennek a krémességnek ára van: eléggé nehézkes érzet az ajkakon, szinte végig éreztem, hogy rajtam van...Nem fullasztott, és nem is volt annyira zavaró, de azért határozottan érzékeltette, hogy ő is itt van...A másik pedig a tartóssága...Az ajkaimról készült képeken látni fogjátok, hogy ajakceruza nélkül nagyjából pillanatok alatt elkezd ráncokba ülni...viszont ennek ellenére is kibír pár órát - csak úgy, natúrban, alapozás, ajakkontúrceruza és minden hasonló rúzs élettartam növelés nélkül - és ha iszunk, eszünk, akkor is teljesen egyenletesen, szépen kopik le...Mondjuk én önmagában azért nem javasolnám, csak akkor, ha "boltba elugrós" rúzsnak gondolja az ember, ugyanis annál többet szépen, frissen nem bír ki...
Viszont...ami számomra HATALMAS pozitívum...az az, hogy nagyon jól hidratál, és szépen puhítja az ajkakat...
Igazából a legtöbb extra hidratáló rúzsnál az embernek számolnia kell vele, hogy nem marad meg sokáig egy helyben, így ez szerintem teljesen rendben van...Én csak azért vettem, hogy legyen egy csodás, őszies, hidratáló ajakrúzsom...a célnak megfelel...és a tartósságáért se tudom megszólni igazából, mert a színe meg elképesztően gyönyörű...


Összességében: a hidratáló hatása kifogásolhatatlan, ellenben a tartósságával. A színe az magáért beszél, ez a klasszikus rúzsokat idéző megoldás is nagyon jó ötlet....Szóval ha bárki olcsó, jól hidratáló rúzst szeretne, és nem ragaszkodik annyira a tartósságához, akkor annak nyugodt szívvel ajánlom ezt a terméket...:)

Ti hogy álltok a Makeup revolution rúzsaival? :)
Szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem túl tartós, nálam ez már alapkövetelmény, ha ajakkencét vásárolok. Pedig nagyon szép a színe :) Amúgy csillámok vannak benne, vagy csak annyira krémes, hogy becsillan a képen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nagyon-nagyon apró makrócsillámocskái vannak, de a képen azért fénylik, mert ennyire krémes - valahogy az ilyen kellemes állag mindig gyenge tartóssággal jár...:/ :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)