2015. november 1., vasárnap

Októberi szerzemények (AVON, Glamour-napok, s minden más)

Sziasztok! :)

Ma egy elég hosszú szerzeményes bejegyzéssel készültem...A zsákmányos bejegyzések nálam mindig úgy készülnek el, hogy újra magam elé hordok MINDEN szereplőt, és újra "örülök nekik"...Vagyis nézegetem őket, próbálgatom/felpróbálgatom őket, forgatom, fogdosom - sok esetben szagolgatom is...vagyis nyilván kozmetikumoknál - szóval közelebbről is szemügyre veszem...Általában a ruhákat amúgy is az ember megveszi, bedobja mosásba, vagy egyből a szekrénybe, és utána már csak felveszi, és hordja, és elhordja...Én ilyenkor a ruhadarabokat is előszedem, újra végigtaperolom az anyagukat, és meggyőződök róla, hogy tényleg jó vásár volt-e...Szóval kicsi időt szánok nekik, mielőtt visszadobnám a ruha-körforgásba őket...sminkekről nem is beszélve, általában ha megíródott a teszt is, és közzé is tettem (tehát tényleg "letudtam" a blogos dolgokat velük), akkor mennek a többi közé, és "rendes" használat mellett nagyon ritka, hogy valamit megfogok, és mielőtt magamra kenem még nézegetem, hogy milyen remek kis termék...Szóval...az ilyen bejegyzéseknél élvezhetik a kiemelt figyelmemet, amit csak nekik szentelek, és igazából csak ilyenkor érzem én is különlegesnek őket - rutinba olvadva már nagyjából elvesznek...

Azért...kicsit mégiscsak a Halloween miatt vásárolt dolgokkal kezdeném...Glamour-napokon a KIK-be is volt kedvezményes kupon, és már előre kinéztem, hogy miket szeretnék venni...És mindent találtam, szóval már valamivel hangulatosabbá tettem a szobám is az ünnepre - és őszintén szólva annyira jól mutatnak, hogy legszívesebben egész évre így hagynám őket...Mondjuk sajnos a girlandokat nem sikerült felfüggesztenem, mert fogalmam nincs mivel tudnám úgy a falhoz rögzíteni, hogy az a vékony papírból készült gyűrűs szál ne szakadjon szét (ami összetartja őket), illetve ne szedjem le a vakolatot se...:/
Itt most az eredeti áraikat fogom feltüntetni, ugyanis szerintem azok se olyan rémisztőek, de mindenből lejött 15%...
~ Fellógatható koponyás dísz 630.-
~ Rózsaszín-fekete denevéres girland (2,7 m) 325.-
~ Fekete-fehér szellemes girland (2,7 m) 325.-
~ Egy csomag (4 db) ezüst csillámos pók 290.-
~ Egy csomag (4 db) fekete csillámos pók 290.-

Ez a határidőnapló a Müllerből jött velem, szintén Glamour-napokon, szóval a végösszegi kupon kedvezménye lejött az árából, de sajnos már nem emlékszem mennyibe került...Egyébként ezen meg egy másikon (fekete alapon egy virág képe) gondolkodtam, de végül ennek annyira...magával ragadóan őszies-sötétes hangulata van...Ezek a fáradt színek csodálatosak...vagyis...képen keresztül jóval élénkebbnek tűnik, természetes fénynél sokkal "füstösebb" árnyalatok vannak rajta...pl ami a képen fehér, az a valóságban csak egy nagyon világos árnyalata a színnek, amiből kifakult...:)

Anya vette nekem - illetve unokatesóm vette nekem, csak anya fizette - ezt a külső memóriaegységet...Mint mondtam, a laptopom elég öreg már, és minden bekapcsoláskor kétséges, hogy el tud-e indulni...Szóval adatmentésbe kezdtem...Egyébként vicces tény, hogy bár ez nem a legnagyobb tárhelyű verzió, nagyjából kétszer akkora a befogadó kapacitása, mint a laptopomnak...Szóval minden kép és adat megmentve, de azért nagyon remélem, nem megyünk még tönkre...nagyon szeretem a laptopomat...pedig a ventilátor is rossz, akksija sincs, és öreg is, ami komoly kihatással van a teljesítményére...

A kacatkák után pedig következzenek a kozmetikumok és szépségápolási termékek.

Ezek a mondhatni hasznosabb dolgok a zsákmányaim között...A Glamour-napos szerzemények árait úgy fogom feltüntetni - már ahol megleltem a blokkot a papírgyűjtő "kukámban" - hogy az eredeti árát írom a termék mellé, az akciót pedig zárójelben vonom le...
~ Syoss száraz sampon 1199.- (-600 Ft) -> Erre azért volt szükség, mert ami itthon volt, az már fogytán volt...Általában nem vagyok Syoss-párti, de ez a termék nagyon bevált - vagyis csak a kék verzió, a zöld borzasztó...
~ Ebelin 70 db-os vattakorongok 299.-/db -> Igazából ezek azért kerültek hozzám, mert 140 darabos nem volt, és nekem alig volt már vattakorongom itthon, viszont leárazva ugyanannyiba került így a 140, mintha a nagy csomagot vettem volna (halkan jegyezném meg, hogy akció nélkül a nagyobb kiszerelés sokkal jobban megéri...vagyis kb 200 forintot lehet vele csak spórolni, de az is számít gyakran...:)).
~ Palette intensive color creme hajfesték C9 ezüstszőke 949.- (-380 Ft) -> Ez egy remek hajfesték, én nagyon megszerettem, a színe csodás, és tartós is, és nem is szárít...:)
~ Paradontax fogkrém 1289.- (-323) -> Ez volt az utolsó darab a zöld dobozosból...igazából nem tudom mi a különbség köztük összetételben, de van olyan színű, ami borzasztó...Szóval...óvatosan a válogatással...Egyébként ezt a fogkrémet a fogorvosom javasolta, és tényleg nagyon jó termék, de akció nélkül elég húzós az ára...vagyis...ahhoz képest, hogy "csak" egy fogkrém...

Yves Rocher márkabolt sajnos nincs a környéken, de sikerült rávennem anyát, hogy Glamour-napokon elmenjünk Debrecenbe, ahol van...Szóval leutaztunk, és beváltottam a törzsvásárlói kuponomat is, illetve a Glamour-osat is...Igazából ezek a termékek olyanok, amiket amúgy teljes áron is megvettem (illetve rendeltem) volna, de nagyon szerettem volna felhasználni a kupont is, illetve a pecsétgyűjtés szempontjából se mindegy, hogy neten rendel-e az ember, vagy rendes boltban vásárol...
~ Premium rúzs Rouge Gourmand árnyalatban 3890.- (-1555 Ft) -> Ezzel nagy gondban voltam...Ugyanis abszolút beleszerettem a rúzsba...Ez egy csodarúzs, ahogy kinéztem a neten egyszerűen...nem tudom...egyből beleszerettem, és hatalmas önuralom kellett, hogy ne rendeljem meg...és még tovább nehezítette a dolgom, hogy teszterek alapján rengeteg csodás szín volt...és az, hogy még nem volt lehetőségem kipróbálni...élesben...Szóval nagyon kíváncsi vagyok, ha beválik, biztosan veszek még belőle...A csomagolása szörnyen elegáns, az árnyalat pedig az egyik legszebb hűvös-bordós árnyalat...:)
~ Hydra végétal 24 órás hidratáló krém normál és kombinált bőrre 3250.- (-1300 Ft) -> Ez az arckrém egy csoda...bár csak mintákon keresztül ismerhettem meg, de biztosan tudtam, hogy amint lehetőségem nyílik rá beszerzem a teljes kiszerelést is...és...nyílt...Nagyon örülök neki, szinte újjáéled tőle a bőröm, nagyon kellemes, nagyon jól hidratál, az illata se rossz, és nagyon hálás szokott érte lenni a bőröm...:)
~ Jardins du Monde tusfürdő makadámdió illattal -> Ez igazából ajándék volt a vásárlás mellé, de az illatot én választhattam...Azért erre esett a választásom, mert ez egy kellemes, édes, de nem tolakodóan édes illat, ami szerintem iszonyatosan jó lesz a még hűvösebb őszi napokra, esetleg az enyhébb téli napokra...:)

75 pontért én is kiváltottam a DM Rimmeles szépség csomagját, ez a "Funtime fuchsia" elnevezésű...A neszeszer nagyon tetszik, imádom a neszeszereket, sose elég belőlük (bár én itthon nem ilyenekben tartom a sminkjeimet), mondjuk ennek a minősége lehet, hogy nem a legkiválóbb...a cipzár legalábbis szörnyen gagyi, de amúgy tágas, és piros, és praktikus...:D
~ 60 sec körömlakk 323 don't be shy -> Ez a körömlakk pont ugyanolyan pink, mint a kedvenc max factor körömlakkom, szóval nagyon örülök neki...most amúgy se vagyok már vörös, szóval szinte minden árnyalatot bátran használhatok magamon...:)
~ Scandaleyes rockin curves szempillaspirál black -> Pont fogytán van az ugyanilyen spirálom, amit nagyon kedvelek/kedveltem...szóval szintén nagyon örültem az utánpótlásnak (mondjuk tele vagyok spirálokkal, de akkor is jó, hogy lesz váltásom, ha vissza akarok térni hozzá, és most fizetnem se kellett érte - igen, az elsőt teljesen magamtól vettem).

Hát...van egy elméletem, mely szerint borotvát érdemes akkor venni, amikor akciós, nem pedig amikor szükséges, így ha szükségünk lesz rá se kell sokat költeni...Igazából...ezeket tegnap vettem, nekem ez a kettő vált be a legjobban, és azért használok két fajtát mindig, mert a másik meggyőződésem, hogy nem mindegy mekkora testfelületre, és mennyire érzékeny bőrre hány pengés, és milyen dőlésszögű borotvát használunk...Persze ezt mindenkinek magának kell kitapasztalnia, de eddig én még a Wilkinsonban nem csalódtam...:)
~ extra 2 beauty (5 db) 599.-
~ xtreme 3 beauty (4 db) 799.-

A "rózsaszín" csomag, ami Vicától érkezett...Amikor kiszedegettem a dolgokat - még mielőtt meg is néztem volna, hogy pontosan mit is takar ez a kifejezés - egyből szemembe ötlött, hogy mennyire ízlésesen állította össze a csomagot...hogy színben minden passzol mindenhez...a levélke, és a termékek, és minden illik mindenhez tényleg...(igen, én az ilyeneknek is tudok örülni, hogy valami ízlésesen van összerakva). Szóval szeretném még egyszer megköszönni Neked, hogy a hónap olvasója lehettem, és természetesen az ajándékokat is! :)
~ Balea epres-joghurtos hidratáló arcmaszk normál arcbőrre -> Ennek a terméknek a felét már elhasználtam...Nem fogok róla külön írni, de itt azért összegezném a tapasztalataimat röviden...Amit mindenképp szeretnék kiemelni az az illata...nem jut eszembe a krokodilos gyerek fogkrém neve, de teljesen olyan illata van...annyira finom, hogy legszívesebben megettem volna...ami a termék összetevőit nézve nagyon rossz ötlet lett volna...A hatékonysága egyébként nagyon jó, tényleg hidratál, könnyen használható, nem okoz irritációt se, és nagyon jó ötlet ez a dupla-csomagos megoldás (akárhány balea arcmaszkom volt eddig, mindig "egyben volt" az anyag, itt két kisebb zacskóban van, így sokkal praktikusabb szerintem.
~ RdeL young matt ajakceruza 04 very berry -> Amikor ezt a terméket megláttam majdnem felsikítottam...De komolyan, Vica gondolatolvasó...Az astor rúzsceruzái közül kinéztem egy hasonló (és szintén matt) árnyalatot, és írtam is a kívánságlistán, hogy szeretnék ilyesmi árnyalatot, de a boltban lévők nem voltak megvehető állapotban (értsd: használtak voltak a teszter ellenére is...drogériajárók...szégyelljétek magatokat...vagyis...azok akik kipróbálgatják a termékeket), szóval pirosat hoztam el...És megláttam ezt...Az árnyalat nagyon hasonlít, és matt is, és nálunk ilyen márka nincs is szóval magamtól esélyem nem lett volna hasonmás címszó alatt beszerezni...és...gyönyörű!!! Vagyis csak kézfejen próbáltam még, mert nem rúzsozhatok, de ott nagyon tetszett...Őszintén szólva ennek örültem mind közül a legjobban - mondjuk...ez nem meglepő, ha van rúzs, akkor annak mindig legjobban örülök...:D
~ Essence funfair körömlakk ring around the rosy -> Ez egy illatosított körömlakk...ééés...kezdjük azzal, hogy véletlenül se szagoljatok bele az üvegbe, mert szörnyen erős körömlakk illatot (szagot) fogtok érezni...Őszintén szólva én mindent megszaglászok amúgy is, de ez egy kicsit így lehet sok volt...nem tudom mire számítottam...A lényeg, hogy ez egy szatén-matt finisű körömlakk (ami egyébként csodálatos árnyalat, gyorsan szárad és viszonylag tartós is, csak kicsit csíkoz - igen, őt is ki kellett próbálnom), és felkenés után illetve közben nagyon finom cukros illata van...Amíg rajtunk van érződik, és még lemosás után is egy darabig lehet érezni ezt a kellemes, édeskés illatot...Nagyon kíváncsi voltam rá is, ugyanis illatosított körömlakkom sose volt (lehet ezért éreztem késztetést, hogy már az üvegben is megszagoljam...de ismételném: ROSSZ ÖTLET VOLT), és nagyon kíváncsi voltam, hogy miben más ez, mint egy akármilyen körömlakk...sajnos én ezt inkább tavaszhoz vagy nyárhoz kapcsolnám inkább, nekem ősszel-télen mély, sötét, füstös, vagy legalábbis hűvös és fáradt árnyalatok kellenek, de tavasszal tuti előveszem, mert alapjáraton nagyon jó volt az "első" tapasztalatom vele...És bátorítanék mindenkit, hogy ha még leltek valahol belőle, és szeretitek az ilyesmi árnyalatokat, meg a szatén-matt körömlakkokat, akkor vegyétek meg! :)

A következő kupac az avon rendelésem...Igazából ez egy nagyon visszafogott verziója, ugyanis legszívesebben a fél katalógust megrendeltem volna...De úgy gondoltam, csak a legkihagyhatatlanabb ajánlatokat használom ki...:)
(Az eredeti, árengedmény nélküli árakat zárójelben tüntetem fel, a mellette lévő azt az összeget jelzi, amennyit én kiadtam az aktuális kampányban az adott termékért.)
~ senses winter dreamland hidratáló tusfürdő 359.- (669 Ft) -> Nagyon finom édeskés illata van, igazi "karácsonyi" tusfürdő...Nagyon szeretem a senses tusfürdőket, így elég egyértelmű volt, hogy őt is beszerzem...egyébként a novemberi kampány újdonsága lesz...:)
~ always on point szemkontúrceruza molten pewter 989.- (1559 Ft) -> Eredetileg a Molten sky és eközött vacilláltam, végül erre esett a választásom, mert sokkal különlegesebb szín(nek tűnt a képek alapján). Még nem próbáltam ki, szóval nem tudom, mennyire fog illeni a szememhez a színe, de "messziről" tetszik. Ez is a novemberi katalógus újdonsága lesz, két másik társával együtt...:)
~ chromes szemceruza galactic green (1398 Ft) & szájkontúrceruza true red (1398 Ft) -> Erre egy termék 999 Ft, két termék 1398 Ft akció volt...Tehát egy termék teljes áráért két terméket lehetett választani néhány oldalról...Régóta keresem a zöld szemceruzát, ami tökéletesen megfelel, eddig nem leltem sikerrel, így egyből tudtam, hogy őt meg KELL vennem ennyiért...Második terméknek viszont először egy sötétbordó rúzst szerettem volna, de nagyon sok (piros) rúzst vettem már a hónapban korábban, így inkább egy ajakkontúrceruzát választottam mellé. :)
~ rúzsceruza red haute 999.- (1398 Ft) -> Ezt a terméket megláttam, és egyből beleszerettem a színben...illetve egy másik árnyalatba is, de azt majd később veszem meg, most ez volt az, ami nagyon magával ragadott, és egyszerre csak egyet akartam, mert nem tudom milyen minőségű lesz...ez az árnyalat kevésbé csillámos, mint az én korábbi árnyalatom (mauve model ugye), szóval valószínűleg jóval kényelmesebb viselet lesz...:)
~ színmegújító ajakrúzs matte mauve -> Ezt már nem gyártják, és most hirtelen nem is emlékszem az árára, de azért vettem meg, mert szerettem volna egy kevésbé erős, matt rúzst is...Ilyenem már volt/van mintában, és nagyon tetszett, ezért esett erre a választásom...:)
~ színmegújító ajakrúzs burnished red 979.- (1699 Ft) -> Ezt az árnyalatot megláttam, és beleszerettem...Abszolút őszi szín, nem annyira erős piros, inkább egy barnásabb árnyalat, de nagyon szép, meleg szín...:)
Ezt a képet azért készítettem csak, hogy nagyjából lássátok milyen árnyalatokról is van szó...még nem bontottam ki őket - illetve a rúzsceruzának nem tudtam ellenállni - viszont itt vannak elém állítva, szépen sorban az asztalon, és várnak rám...:)
(Ja és az avon új csomagolásának köszönhetően most áttetsző a kupak teteje, szóval én látom, hogy milyen szép színek várnak rám, csak a fények miatt nem tudtam lefotózni...:()

Éééés a legkedvencebb kupacom!!! A sminktermékek, amikhez - többnyire - Glamour-napokon jutottam hozzá...És most álljunk meg egy picit, és időzzünk el egy csöppet, mielőtt tovább mennénk...Olyan gyönyörűek...:)
Bár a legtöbb terméket még innen se próbáltam ki - lehet nem voltam eléggé felkészült lelkileg a piercingre - elég rájuk néznem, hogy jobb kedvem legyen...és amikor eszembe jut, hogy hamarosan mindet kipróbálhatom...Elnézést, de nagyon-nagyon izgatott vagyok miattuk! Alig bírom összeszedni a gondolataimat...de nézzük is, hogy mik vannak a képen! :D
Úgy gondoltam, hogy a "legunalmasabb" termékekkel kezdem...Ezeket a termékeket azért vettem meg, mert a saját példányaim fogytán voltak belőlük, és a kuponos akciók készlet feltöltésnél is kimondottan hasznosak tudnak lenni, nem csak impulzív pénzszórásra buzdításnál - khmm, szóval mondom én...xD
~ Maybelline rocket vízálló szempillaspirál black 1999.- (-1000 Ft) -> Szerintem akárhányszor, akármilyen kontextusban esett róla szó, MINDIG kiemeltem, hogy számomra ő A spirál...Így amikor választhattam, hogy ezt veszem újra, vagy megveszem az évek óta vágyott bordó szemfestéket, az ész vezérelt, és ő jött velem...:)
~ essence long lasting szemceruza black fever (549.-) & essence szemöldökceruza black (549.-) -> Előbbi a kedvenc szemceruzám, utóbbi pedig egy olcsó, drogériás alternatíva a szemöldökceruzára...Nem igazán vált be, de végtére is nem rossz, és ha minden igaz lassan meg lesz csinálva a szemöldököm is, addig meg tökéletes ez is...Egyébként ebből a párosból végösszegi kuponnal összesen 275 Ft jött le...:)
~ Rimmel scandaleyes zselés szemhéjtus (ecsettel) 001 black -> Na ennek egyáltalán nem emlékszem az árára, de az már most biztos, hogy legközelebb a maybelline verzióját veszem meg - bár még azért próbálok összebarátkozni ezzel is...:)
~ Loréal true match alapozó 1.N ivory 4199.- (-2100 Ft) -> Ezt már régebben kinéztem, de valahogy sose volt annyi "felesleges" pénzem, hogy akár csak akciósan is megvegyem, de most...úgy gondoltam rászánom az összeget, mert rengeteg jót hallottam már róla, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy velem is képes-e együttműködni...:)
~ maybelline color tattoo pink gold 2299.- (-920 Ft) -> A Rossmannban nem volt gránátalma színű, se szempillaspirál, ezért megvettem a másik kinézett árnyalatot, ami ez a kellemes rózsa-arany szín...Nagyon remélem, hogy jobb minőségű lesz, mint a fekete testvére...:)
~ maxfactor lipfinity folyékony ajakrúzs 110 passionate & 108 frivolous -> Ezt a fajta ajakkencét nagyon szeretem, és ezt a két árnyalatot már jó előre kinéztem...Az egyiket a DM-ben, a másikat a Müllerben vettem, de a blokkok hiányában csak annyit tudok róluk mondani, hogy 3800-4200 Ft körül mozog az áruk...így kedvezménnyel nagyon megérték...:)
Egy adag piros "életkedv visszaszerző" rúzs...Hááát...igen...kicsit ráálltam a piros rúzs témára most...De egyszerűen úgy éreztem, szükségem VAN piros rúzsokra, energiát adnak...és még egy darab rúzst kinéztem ezeken kívül, de az maxfactor, és előző képen már mutattam, hogy most "jobb" helyre ment az a kupon...:)
~ Astor lipcolor butter 021 keep in touch 2699.- (-1350 Ft) -> Ez volt az egyik olyan rúzsceruza, amit kinéztem...Ez egy vibráló, élénk piros árnyalat, extra hidratáló hatással...Én a Catrice hasonló termékének pótlására szántam...:)
~ Rimmel Kate matte ajakrúzs 107 1399.- (-700 Ft) -> És igen, és igen és IGEN!!! Sikerült megszereznem, ráadásul egy olyan darabot, amit SENKI nem próbált ki, teljesen érintetlen volt!!! Annyira elképesztően örültem neki, hogy hozzájutottam egy "egészséges" példányhoz...Nagyon várom már, hogy felavathassam!!! :D
~ Rimmel moisture renew ajakrúzs 500 diva red 1699.- (-850 Ft) -> A sloane's plum sikere után úgy gondoltam érdemes egy piros árnyalatot is beszerezni ebből a fajtából...és hát mikor máskor tenné az ember, ha nem a kuponos napokon? (Na jó, igazából kupon nélkül is megvettem volna, mert gyönyörű a színe, és kellemesen hidratál.)
~ Astor soft sensation ajakrúzs 502 tender cherry 2100.- -> Ő nem egészen Glamour-napi szerzemény...de nagyon kellemes, és csodálatos árnyalatú rúzs, szóval...nem hagyhattam ott...:)

Ez a kupacka Azrail és a Kreatív ajándék webáruház jóvoltából került hozzám, és ismételten szeretném megköszönni Nektek! Sajnos az egyik gyűrűt nagyon megviselte az utazás, szóval az első dolgom az lesz, hogyha lesz egy kis időm, hogy megtalálom a módját, hogy biztosan rögzíthessem...
Ez a két fülbevaló érkezett, egy nagyon aranyos türkizes, kampós, cicás fülbevaló és egy bedugós piros(as) szív alakú fülbevaló.
Nyaklánc és a medálhoz illő gyűrű...Abban biztos vagyok már most, hogy ehhez egy színben passzoló árnyalatot fogok használni, mert mindenképp szeretném megtartani "mini ékszer kollekció" jellegét a dolognak, nem akarom őket "elválasztani" egymástól...:)
Három kicsi gyűrűcske, a virágosra már vannak elképzeléseim, hogy mit is szeretnék vele vagy belőle kihozni...:)
Őt pedig...azért szedtem külön, mert gyűrűk közül ő a kedvencem...Annyira aranyos - a maga módján...:)

Glamour-napokon megszereztem a fülbevaló szettet a H&M-ben, amit kinéztem...Eredetileg 1290 Ft-ba került volna, de ebből lejött 260 forint, így 1030.- volt a négy pár fülbevaló...Szerintem igazán őszies színkombináció...:)

Egy kupac H&M basic felső...Van itt két fekete, egy bordó, egy világosabb és egy sötétebb szürke is...Az összes trikó-fazonú, és hosszabbított az aljuk, így szerintem kiválóak aláöltözetnek a hűvösebb időkre is...Ezeket szintén Glamour-napokon vettük, szóval lejött belőle a kedvezmény, de az árukra külön-külön (se egyben) nem emlékszem már...Egyébként nagyon jó anyaguk van és nagyon kényelmesek, és elég strapabíróak is...:)

Ez egy teljesen sima, hosszú ujjú fekete felső a H&M-ből, anya hozta nekem, 2990.- volt, és "organikus pamutból" készült - jelentsen ez bármit is...vagyis a cég nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, meg az újrahasznosításra, de nem tudom, hogy ez a termék minőségét mennyire befolyásolja, vagy egyáltalán befolyásolja-e. A fényviszonyok miatt elnézést, "sajnos" sütött a nap, és nem tudtam eléggé leárnyékolni...

Ezt a fekete és fehér rövid ujjú pólót szintén anya hozta, szintén a H&M-ből, szintén "organikus pamut", és szintén 2990.- volt...:)

A következő pulcsik a H&M-ből jöttek hozzám, és mindet kedvezményesen vettük, még a Glamour-napok alkalmával.

Ez igazából egy szörnyen vékony, és bő hosszú ujjú póló...felvéve még kicsit áttetsző is, szóval érdemes nagyon aláöltözni, ha nem akarunk megfagyni benne...De szerintem nagyon jól néz ki, és felvéve is csinos...illetve felvéve csinosabb, mint így szétterítve a földön...:D

Ez egy szintén laza kötésű pulcsi, de jóval vastagabb anyagból készült, nagyon kényelmes, és valamivel nehezebb benne megfagyni...:)

Ez egy vastag, csillogós (igen, azok a fehéres pöttyök csillámok) pulcsi, amit én inkább télinek mondanék már...:)

És egy szintén már inkább télre való pulcsi...Jó meleg, és vastag, báár...kicsit még furán néz ki...valahogy a világos színek nem igazán illenek hozzám...(Igen, egyelőre a szőke hajamat se szoktam meg teljesen...vagyis amúgy tetszik, és szerintem jól is áll, csak nem tudom...nem illik hozzám, vagy nem tudom...nem igazán érzem magam annyira jól vele, mint a fekete hajjal éreztem pl...)

Ez a hosszú ujjú póló viszont már a C&A-ból jött velünk, szintén Glamour-napi szerzemény...Nagyon szép bordó, jó az anyaga, bár ez is elég vékonyka...:)

A törölköző a TESCO F&F home részlegéről jött még Glamour-napok alkalmával kedvezménnyel...Nagyon jó a nedvszívó képessége, én nagyon szeretem...A derékmelegítőt pedig anya hozta valahonnan valamennyiért...xD

Szóval ez lett volna az én októberi zsákmányos posztom...

Ti miket vettetek a hónapban? Glamour-napokon? :)
További szép estét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Annyira vártam az Avon új, karácsonyi illatú tusiját, de nekem ez a málnás-almás csalódás volt :( A tavalyi sokkal finomabb volt, áfonyás és fűszeres, de ez nekem nem karácsonyi :( Viszont remek akciók voltak a katalógusban, le is csaptam én is pár dologra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na! Kíváncsi leszek, te miket vadásztál! :)
      (Illetve ha már kitetted a posztot, csak engem került el, belinkelhetnéd légyszíves...kicsit szanaszét áll a fejem mostanában...:))

      Egyébként nekem ez a tusfürdő is tetszik...nekem az új hóemberes-habfürdők nem tetszenek...a tavalyi cuki volt, az idei gagyi...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)