2015. november 21., szombat

Nivea arckrémek (teszt)

Sziasztok! :)



Úgy gondoltam, hogy ma a Nivea krémeiről fogok kisebb összefoglalást írni, ugyanis nagyon szeretem a márkát, és rengeteg termékük vált be, valamint már huzamosabb ideje használom ezeket a termékeket, igazán megértek a vélemény alkotásra szerintem...Viszont mielőtt márka-vaksággal vádolna bárki, muszáj említenem, hogy a visage young termékcsalád minden egyes tagja nagyon csúnyán leszerepelt nálam...Arcradír, pattanástalanító éjszakai krém, mattító krém, arctonik, arctej...egytől egyig borzasztóak...Szóval az arcápolási dolgokhoz nem kevés fenntartással álltam - na meg a klasszikus nivea krémből kiindulva, amit egyébként imádok, nem feltétlen akartam bármit az arcomra kenni tőlük...
Aztán teltek múltak az évek, és ahogy mindennapossá vált az arcom sminkelése, úgy vált egyre szükségesebbé egy jó kis sminkalap beszerzése, illetve idővel egyre nagyobb figyelmet szenteltem a megfelelő hidratálásra is...Így akadtam rá a Make up starter nevezetű termékükre, amit gyártanak kombinált bőrre is, és nem kevés utánajárás után bizalmat szavaztam a terméknek...Aztán ahogy kezdtem "leszokni" az arcom minden napos alapozó alá nyomásáról felmerült bennem, hogy kéne egy jó arckrém, ami legalább a "pihenő napokon" rajtam lehet...És hát...a niveától kaptam minta terméket - kombinált bőrre - és a bőröm imádta...így eldöntöttem, hogy majd valamikor megveszem...Aztán megint gyakrabban kezdtem az arcomat sminkelni, így felmerült bennem, hogy veszek egy éjszakai krémet, hiszen az nincs útban a sminknek, és mégis jót tesz a bőrömnek...Így bizalmat szavaztam a tesztereken keresztül megismert terméknek, és éjszakai párjának is...És így történt az, hogy egy komplett kombinált bőrre való hidratáló kupacot szedtem össze a márkától...
(Vicces tény: a kedvenc testápolóm is nivea, ugyanis kimondottan kombinált bőrre való testápoló, és egyszerűen csodákra képes a bőrömmel, de sajnos limitált kiadás volt, és bár furcsamód elhasználtam belőle többet is - általában elfelejtem a testápolást, szóval ez nagy szó - az utolsó flakonomat képes vagyok tartogatni, őrizgetni...na meg még mindig elfelejtem rendszeresen a testápolást...xD)

Nivea make-up starter (normál és kombinált bőrre)
Gyorsan felszívódó hidratálóra vágysz, amely előkészíti az arcodat a sminkelésre?
Nivea make-up starter egy könnyű nappali fluid, amely vitamin és lótusz-kivonat tartalma révén hidratálja a bőrt és 1 perc alatt beszívódik:
- táplálja a bőrt
- hatákony, gyors és rendszeres használatával hosszantartó hidratálást nyújt a bőrnek
- előkészíti az arcbőrt a sminkelésre
Láthatóan és érezhetően csodálatos bőr
Az intenzíven hidratált és felfrissült arcbőr csodálatosan puhává válik, készen áll a sminkelésre.
Nos...mindemellé még egy javasolt kor sávot is kapunk, meghatározza a doboz, hogy melyik korosztályoknál működik a legmegfelelőbben (20-50 kb)...
A tégely egy nagyon masszív, üveg tégelyecske, amiben 50 ml termék lapul...Az illata jellegzetes nivea illat, szerintem nagyon finom, és ha valakit zavarna esetleg sincs gond, mert arcra kenve gyorsan elillan...
Fluiddal előtte még nem volt dolgom, így nem igazán sikerült első pár használatnál eltalálnom a megfelelő mennyiséget...Nagyon kevéske is elég belőle, az állaga...hát az állagát nem tudom meghatározni, de nagyon könnyen eloszlatható, és tényleg teljesen beszívódik egy perc alatt...megfelelő mennyiségnél...Nagyon kell vigyázni, mert ha túlzásba esünk, akkor zavaró réteget hagy az arcon, ami sminkelés nélkül is kukacosodik, és rá se lehet sminkelni...De eltalált mennyiség mellett csodálatos, pihe-puha bőrt kapunk, valamivel egyenletesebb felülettel - minimálisan úgy vettem észre, összehúzza a pórusokat...A rávitt smink nem viseli meg annyira a bőrt - a szárító hatású termékek kevésbé kezdik ki az arcot - illetve valamivel tartósabbá is válnak, amin én nagyon meglepődtem...Azt hittem, ez csak egy extra gyorsan beszívódó, közepes hidratáló hatású krémecske...De nem...Ez egy extra gyorsan beszívódó, pórus összehúzó, a bőrt üdévé, frissé és egyenletessé varázsoló, jól hidratáló, sminktartósító krém...Rendszeres használat mellett a bőr puhasága "állandósul", és látványosan javul az összkép...
Viszont...eme rengeteg remek tulajdonsága ellenére muszáj egy negatív - egy kiemelkedően negatív - tulajdonságát is említenem...Mivel én nagyon lustán hidratálok - mint már többször említettem - ezért jó, ha az arcomra egyféle krémet felviszek...és hát...ez speciel NEM TARTALMAZ FÉNYVÉDŐT! Szerintem ez hatalmas hátránya a terméknek...Nem szoktam külön fényvédőt használni, amennyi van az alapozóban/arckrémben, bármiben, annyit használok, így én legszívesebben alappá tenném minden arcra való termékbe a fényvédőt...főleg az arckrémekbe...

Nivea hidratáló nappali arckrém (normál és vegyes bőrre)
Nivea hidratáló nappali arckrém
Az E-vitaminnal, Hydra IQ-val és UV szűrőkkel* gazdagított krém:
- intenzíven hidratálja az arcbőrt **
- könnyű formulájának köszönhetően felfrissíti az arcbőrt
- egészséges és ápolt kinézetű arcbőrt nyújt
* Jelen termék használata nem helyettesíti a megfelelő napvédő termékek használatát.
** in vitro tesztek alapján
Egy jóval laposabb, (szerintem) műanyag tégelyben (vagy legalábbis kevésbé üveg tégelyben?) kapjuk az előzőnél jóval sűrűbb állagú krémünket...Ennek is teljesen klasszikus nivea illata van, bár az intenzitása teljesen más, ez is felszívódik, és nem zavaró egyáltalán.
Nem nehezíti el a bőrt, nem tömíti el a pórusokat,  a beszívódási ideje viszont eléggé lassú, és rásminkelni egyáltalán nem lehet, mert pici ragacsos réteg hagyása nélkül ugyan, de valahogy mégis legörög róla a smink...Huzamosabb használat mellett a bőr folyamatosan hidratáltnak érződik, nem olyan puha, mint az előbbi termékkel, de nem szárad ki, és nagyon szép, egészséges külseje lesz...
Nagyon szeretem ezt a terméket, és szerintem hidratáló hatásához képest meglepően könnyed krémecske...Viszont csak azokra a napokra javasolnám, amikor nem sminkel az ember, ugyanis nem borzasztó kivárni a beszívódási időt...Illetve hétvégén, ha olyan a program, reggel magunkra kenjük, és este már simán rásminkelhetünk, és a bőrünk iszonyatosan hálás lesz érte, de a minden napokban ilyenekkel nem érdemes - szerintem - kísérletezni...:)

Nivea regeneráló éjszakai arckrém (normál és vegyes bőrre)
Nivea regeneráló éjszakai arckrém
Az E-vitaminnal és Hydra IQ-val gazdagított krém:
- intenzíven hidratálja az arcbőrt*
- támogatja a bőr éjszakai regenerálódási folyamatát a formulában található B5 provitamin segítségével
*in vitro tesztek
Csomagolásában egyezik az előzővel, csupán a szín más (az fehér volt, ez pedig sötét kék), az illata szintén klasszikus nivea illat...A legsűrűbb állaga ennek van a három közül, de még így is viszonylag könnyed termékről van szó, de mivel éjszaka van bőven ideje beszívódni, így ez amúgy se zavaró...
Használatával én úgy érzem, mintha új életet kapna a bőröm...Éjszaka felkenem a fáradt arcbőrömre, és reggelre szinte feltöltődik...Arról nem is beszélve, hogy egészen kiegyensúlyozza a bőr hidratáltsági szintjét (?). Volt egy időszak, amikor a nappalit nem használtam, és teljesen kellemesen hidratált, és üde bőröm volt csak ezzel a termékkel is...Együttes használatnál viszont jelentősen fokozódik a hatásuk...Mostanában bőrgyógyászati "problémák" miatt éjszakára nem tudom magamra kenni, szóval összehasonlítva arra jutottam, hogy nagyjából annyit tudok elérni csak a nappalival, mint csak ezzel...Önmagában ez a hatás közel sem tökéletes, de ha valaki csak egy krémet szeretne az arcápolására fordítani, mindenképp ezt javasolnám - az imént említettek közül - ugyanis éjszaka úgyse akar senki sminkelni, van ideje hatni, és a nappali krémmel csaknem egyező hatása van...

Összességében: a három termék külön-külön is remek, viszont együtt alkalmazva őket szinte tökéletes hatást érhetünk el...Persze ehhez az kell, hogy ne legyünk finnyásak a nivea illatra...illetve, hogy a bőrünk bírja az ilyen termékeket...Nem tömítik el a pórusokat, nem okoznak kiütéseket, grízeket, egyéb undormányokat, és nagyon jótékony a hatásuk hosszú távon...
Így utólag hangsúlyoznám, hogy kombinált, de NEM ÉRZÉKENY arcbőröm van...az egyik leggyakoribb kritika a nivea termékekkel szemben - tapasztalataim szerint - hogy az érzékeny bőrűek nem bírják őket elviselni, illetve az érzékeny orrúak a szagát nem bírják elviselni...Szóval erre nem árt odafigyelni...De mint írtam nálam teljesen beváltak, és én nyugodt szívvel javaslom minden kombinált bőrű sorstársamnak ezeket a termékeket...:)

RÁADÁS TERMÉK
Nivea creme
Miután végigvettük a kombinált bőrre való ápolókat, úgy gondoltam még a poszt végére csapom a legklasszikusabb krémjüket...A klasszikus Nivea krémet szerintem mindenki ismeri már...Remek marketingnek köszönhetően én mindig akkor vásárolok belőle, amikor valamilyen különleges mintát kap a csomagolása - jelenleg egy felhős-szíves 75 ml-es kiszerelésem van, a képen láthatót már rég elhasználtam...
Ha már csomagolás...klasszikus kék-fehér fém tégelyben kapjuk a terméket...Egészen pici kiszereléstől giga kiszerelésig nagyon különböző méretekben kapható...A klasszikus csomagolás egyszerű sötét kék, amin fehér  "Nivea creme" felirat található, de a már említett marketingnek köszönhetően gyakran kap különböző díszítő elemeket a teteje...Most legutóbb valami mesés-rajzos kiadással találkoztam a boltban...
Egy nagyon nehézkes, zsíros krémről van szó, aminek az illata szintén a klasszikus nivea illat - amely rengeteg embert irritál, nem értem miért, szerintem kellemes - és szinte soha nem akar beszívódni és még ragacsos réteget is hagy, az esetleg sérült bőrfelületeket pedig elviselhetetlenül irritálja...
Őszintén ez a termék az, amit semmi pénzért nem kennék magamra arckrém címszóval, valószínűleg tiszta ragya lennék utána tőle...és nem hiszem, hogy van az a száraz bőrű ember, akinek az arca elviseli ezt a krémet...
És miért van mégis itthon belőle mindig?
Az, hogy arckrémként nem vállalható, nem jelenti azt, hogy nem csodaszer...
Kézkrémként/körömágybőrápolóként éjszakai pakolásnak alkalmazva remek termék...Reggel le kell mosni a fent maradó zavaró réteget, és pihe-puha, selymes kezecskéket kapunk...Régebben ugye gitároztam - hobbiszinten - és a gitár ismert arról, hogy nagyon szépen rommá keményíti az ujjbegyeket (így védekezik a szervezet az állandó nyomás ellen)...Ezzel a termékkel sikerült rendbe szednem elgyötört kezecskéimet teljesen...
Lábkrémnek lemosás nélkül se rossz...A bőrkeményedéseket rendszeres használat mellett elég szépen felpuhítja, de érdemes pakolásokhoz használható zoknit rávenni, mert a sima zokni a nagy részét leszedi...
Ajakápolóként pakolásként éjszakára, vagy sima ajakápolóként is megállja a helyét...lassan szívódik fel, és rossz az íze, de csodás fényt ad, nagyon szépen felpuhítja és ápolja az ajkak vékony bőrét...Rásminkelni itt se lehet, ezért én ezt is leginkább éjszakára javasolnám...
Megfázásnál/influenzánál/bárminél, amikor az orrunk le akar esni szintén csuda jó ez a krém...Nem érdemes megvárni, amíg kiszárad, és kipirosodik és hámlani kezd, ugyanis utána rákenve nem kicsit irritálja a sérült bőr felületet...Viszont ha az első naptól kezdve kenegetjük, akkor megvédi a kidörzsöléstől, és szinte észrevehetetlen lesz, hogy betegek vagyunk - legalábbis az orrunk vörössége nem fogja elárulni...
Szemölcs lefagyasztásnál érdemes az egészséges bőrfelületet bekenni vele, ugyanis ez a nehézkes krém megvédi a sérüléstől...Nagyon csúnya égési sérüléshez hasonló sebeket lehet szerezni, ha nem vagyunk elég óvatosak, viszont ez a termék óvja a bőrünket...
Körömlakkozás előtt ha körbekenjük a körmünk körüli részt, sokkal könnyebb lesz később lemosni a kiszaladt körömlakkot...Illetve ha a lemosás előtt is megtesszük, nem fog kiszárítani a lakklemosó se...
Extra óvatos használattal - végső esetben - sminklemosóként is egész jól funkciónál...Viszont a szemek és szemkörnyék iszonyatos érzékenysége miatt én ezt inkább nem javasolnám, csak akkor, ha minden kötél szakad...

Ti szeretitek a nivea termékeket? Hogy álltok a klasszikus nivea krémhez? Melyik termékük vált be a legkevésbé, és melyik volt a legjobb?
Kellemes hétvégét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Miért használsz állandóan 3 pontot? Olyan, mintha állandóan sóhajtoznál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak kifejezésére, hogy tudnék még mit írni, de igyekszem rövidre zárni, elvágni a gondolatmenetet...erre való a három pont...
      A sóhajtozást nem így szoktam kifejezni, illetve nem is nagyon szoktam sóhajtozni a posztokban.
      Másrészt...van egy egyedi írásképem, ami az évek folyamán kialakult, és ehhez gyökeresen hozzátartoznak a pontjaim is. :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)