2015. november 27., péntek

Elfogytak VII.

Sziasztok! :)

Ez a második "új" elfogytak poszt a blogon...ezeknek az a lényege, hogy csak az elfogyott dekor kozmetikai termékek kerülnek bele az ilyen bejegyzésbe, és amint összegyűlik tíz kiürült doboz/tubus/üvegcse/tok megírom a posztot...ez többszörösen takarékos: elférek a szekrényemben is jobban, és a kevesebb fotó technikailag is jóval kivitelezhetőbb (imádom a fényképezőmet, de nem mai gyerek, és elég gyorsan eszegeti az elemeket...és négy teljesen egyforma elem kell bele, különben be se kapcsol...szóóval...finnyás a drága na...:D).
A mai poszt kicsit "sürgetős" poszt...ugyanis költözünk, és nem akartam magammal vinni a szemetet az új helyre...Viszont az elmúlt pár hónapban (kb kettő?) nem sminkelhettem...és igazából...nem rég kezdtem csak újra sminkelni...tehát belehúztam bizonyos termékek fogyasztásában...külön kitettem a polcra, és azokhoz nyúltam, kedvtől függetlenül...És így sikerült is összegyűjtenem a poszthoz szükséges kilenc kiürült tartókát (előző bejegyzésben 11 volt, és szeretnék ráállni a 10-es dologra...szóval most kompenzáltam :D)...

Igazából...szerintem nagyon jól használom ki a sminktermékeimet: nincsenek olyan termékek, amik csak úgy állnak (na jó, de: azok, amiket pótolni vettem extra akciósan, hogy ne kelljen teljes árat adni, ha az enyém elfogy belőle...xD), és akármilyen sok rúzsom van pl, ők is forgóban használódnak (a szemfestékekről nem is beszélve)...Ennek viszont hátránya az, hogy nem sok mindent használok kiemelkedően sokszor, így nagyon lassan fogynak a termékek...Ami igazából nem feltétlen baj - én kimondottan örülök, hogy a sok szelektálás után már csak olyan termékek maradtak nálam, amiket szívesen használok és kihasználok - de jelen poszt szempontjából lehet kicsit negatív hatása van...Elég egyhangú kis kupacka lett...

De nem is húzom tovább az időt, ők az én elfogyott termékeim:
  • Oriflame power curl szempillaspirál (black) -> Végre elfogyott...Egyik első szempillaspirálom volt, de - az összes eddigi oriflame próbálkozásomhoz hasonlóan (az oriflame rúzsomat konkrétan elajándékoztam...egy rúzst...ÉN...annyira nem volt jó, a végén már a színe se tetszett, ezért odaadtam unokahúgomnak...neki bevált, szóval örülök, hogy jó helyre került a kicsike - őszintén sajnáltam, hogy meg kell válnom tőle...az összes elajándékozott rúzsomat nagyon sajnáltam, de ha nem jövünk ki, nem jövünk ki...más meg szívesen használja, és ki is tudja használni :)) - borzasztó tapasztalataim vannak vele...Nagyon szépen göndörített mondjuk, de a festék állaga...hát nincsenek szavak a festék állagára...Igazából ez a termék nagyjából 7 éve van meg (egyik első spirálom, ha nem az első xD), és fantasztikus, hogy semmilyen minőségi romlás nem ment végbe ez idő alatt...Az első - fóliázott - találkozásunktól kezdve borzalom...túl sűrű, túl ragacsos, göbös, kenődik, folyik, mászik, nem tartós...gusztustalan volt az eredmény egyszerűen...nem tudom másképp megfogalmazni...
    Újravenném? Semmi pénzért...dee minden spirálkefét megtartok, szóval emlékeztetőül megmarad, hogy mit NE vegyek véletlenül se...:D
  • Avon perfect kiss ajakrúzs minta (deep orchid) -> Csodálatos sötét lila szín, selymesen siklik az ajkakon, fantasztikusan hidratál, csak a tartóssága ne lenne olyan, amilyen...Igazából én ezt ajakápoló címszóval kentem el, de annak kiváló volt...:)
    Újravenném? Nem vagyok benne biztos, hogy még gyártják ezeket a rúzsokat egyáltalán, de megvan a teljes kiszerelés is belőle, szóval egy darabig biztos nem fogom hiányolni...:)
  • essence lash princess szempillaspirál -> Hát igen...Ez igazából nem is fogyott el teljesen...csaak...annyira iszonyatosan kaki, hogy három hónap után "lejárt a szavatossága" felkiáltással bedobtam az elfogyott termékek közé...A keféje egy álom, tényleg...Viszont alig vártam, hogy leteljen a három hónap és azt mondhassam, hogy megromlott...egyébként még azóta se romlott meg, szaga se lett, de feltételezem, hogy a minősége ugyanolyan borzasztó, mint amilyen "új" korában volt...Ebben az az igazán vicces, hogy az enyém le volt fóliázva, mert összecsomagolva vettem egy tussal...hát...szerintem olvassátok el a TESZTet...és...ott le van írva minden róla...
    Újravenném? Ingyen se kéne...
  • AVON ideal flawless CC krém (ivory) -> Ennél a terméknél már megfordult a fejemben, hogy fordítva vagyok bekötve...Sokan szidták/szidják ezt a terméket, de nekem teljesen bevált, és nagyon kedveltem (ezt semmi se bizonyítja jobban, minthogy elfogyott...inkább púder párti vagyok, ha fedést akarok, akkor is púdert szívesebben használok)...Igazából egy közepes fedésű, kényelmes érzetű, teljesen korrekt, fényvédős termékecske, a színe illeszkedik a bőrömhöz, az állaga pedig nagyon jó...hatását tekintve is jó volt, viszonylag tartós, és nem tömítette el a pórusokat...
    Újravenném? Most épp rengeteg arcra való termékem van tartalékba, szóval egy darabig nem, de ha elfogynak, és nem szeretek bele egy másikba, akkor mindenképp! :)
  • essence nail art peel off base coat (lehúzható alaplakk) -> Igazából...ezt a terméket sajnos nem sikerült teljesen elhasználnom, ugyanis eltört a kupakja (úgy kaptam meg már), és így elég gyorsan elkezdett beragacsosodni a termék...Igazából ettől függetlenül nagyon szerettem, igazán praktikus kis lakkocska volt, és ha nem történik ez vele, mindenképp elhasználom...Csillámos lakkok alá egy álom volt...:)
    Újravenném? Nem igazán van időm lakkozni, szóval egyelőre nem...Viszont valamikor biztosan újra fogom venni - vagy egy újabb verzióját, mert ezt már szerintem kivonták a forgalomból - ugyanis nagyon bevált...:)
  • AVON super shock gel eyeliner (black) -> Ez a termék egy kisebb csoda...tartós, pigmentált, könnyen kezelhető, kényelmes...és az állaga...Imádtam egyszerűen...Az utolsó picike darabka kiesett belőle mondjuk, szóval azt egy régi púderes dobozba "beletörtem" és szemhéjtusként elhasználom majd ecsettel...:)
    Újravenném? Bár most van egy hasonló termékem a Sleek-től, de mivel ez könnyebben elérhető, a minőségbeli különbség ellenére is biztosra mondhatom, hogy igen...:)
  • S-he automata szemceruza (fekete) -> Ő egy ősrégi termék...van vagy...hát...lassan nyolc éves...Egy időben csak S-he szemceruzákat (és tusokat és körömlakkokat, a régi - úgy öt éve beszüntetett - kiadásban volt a kedvenc tusom is :)) használtam, de aztán megpróbáltam olcsóbb alternatívákat keresni, így elfordultam a márkától...plusz az utóbbi években sajnos elég komoly minőségbeli romláson mentek keresztül a termékeik...A szekrényemben pakolászva - költözés előnyei :) - bukkantam rá, és őszintén szólva nem tudtam már a létezéséről se...Ennek már sajnos tönkrement a tekerőkéje, de azért rendesen használhattam, és nagyon jó termék...tartós, intenzív, fényes, élettel teli, elég krémes, de nem túl krémes...szóval...rengeteg emléket felidézett, igazán nosztalgikus élmény volt...:)
    Újravenném? Ha gyártanák még, akkor mindenképp...viszont mivel már kivonták egy ideje, meg fogok próbálkozni az újabb verzióval (ez a szemhéjtusnál addig fajult, hogy el kellett ajándékoznom az "új" verziót, mert rajtam nem működött...a régi meg a kedvenc tusom volt)...:)
  • essence long lasting szemceruza (black fever) -> Egy ideje már ezt a szemceruzát használom, és nagyon elégedett vagyok vele...Nem mondom, hogy tökéletes - közel se az - de eddig ez az egyik legjobban bevált termék a vízvonalamra (a fentebb említett s-he szemceruza után)...Nem is tudom már hány darabot használtam el belőle, nagyon sokat, nem számolom ki...:)
    Újravenném? Már újravettem...Most épp a Catrice szemceruzájával szenvedek, de amint elfogy - végre - visszatérek ehhez...Glamour-napokon kuponnal olcsóbban szereztem be (mondjuk az eredeti ára is nagyon jó szerintem), szóval abszolút jól jártam...:)
  • AVON glimmerstick automata szemceruza (blackest black) -> Szemhéjon kifogásolhatatlan termék, viszont vízvonalra borzasztó...Amúgy nagyon szeretem az avon kontúrceruzáit, rengeteg van belőlük, ezt is nagyon szerettem...Igazából mindenkinek csak javasolni tudom őket akciósan, eredeti árukat én nem adnám ki értük, mert elég kevés terméket tartalmaznak, de ha van lehetőségetek olcsóbban beszerezni, akkor hajrá! :)
    Újravenném? Iiiiiiiiiiii...nem...Rengeteg szemkontúrom van itthon, és szeretnék az avontól is más feketéket kipróbálni...mostanában nem halmozok, így csak ha az itthoniak elfogytak, akkor fogom újra venni...de akkor mindenképp! :)
Szóóval...ez lett volna az én - egyhangú és - rövidke elfogytak bejegyzésem...Mostantól kicsit ritkábban fogok posztolgatni valószínűleg...Illetve beidőzítek néhány posztot előre, de azokon kívül nem tudom, mikor tudok bejegyzést közzé tenni...
Ennek szörnyen egyszerű okai vannak: a költözködés, az elővizsgák, zh-k, és a vizsgák, meg az ünnepek...Ettől függetlenül, ha van alkalmam szeretnék minél tartalmasabb és sokszínűbb posztokat közzé tenni, viszont egyelőre csak annyit ígérhetek, hogy nem hagyok senkit olvasnivaló nélkül...:)

Nektek milyen sminktermékek fogytak el mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)