2015. november 30., hétfő

Életem apró pillanatai (9)

Sziasztok, ez a novemberi adag! :)

Amikor rájössz, hogy az egyik kedvenc rendeződet is választhatod a filmesztétika esszéhez...

Amikor friss volt a piercingem, kínain és rizsen éltem...azt hittem, egy életre megutálom a kínai kaját...Ehhez képest napok óta kívántam...és végre kaptam...nyami...*-*

Csodálatos őszi színek...

Amikor Kubrick Ragyogás című filmjéből írhatok esszét...Abszolút vegyes élmény...friss a könyv még bennem, így jobban kitűnnek a hibák, másrészt kameramozgások szemszögéből is jobban megnézhettem így a filmet, és össze tudom fejben hasonlítani a másik filmmel is...de legalább biztosan átfogó bejegyzést tudok majd írni róla a blogon...:)

Amikor reggel négyig dolgozol, és hibátlan ötös lesz a jutalmad...ennél jobb már csak az alvás lett volna...de azért megérte...

Amikor a festményelemzésben annyira jutsz, hogy mindenkinek a seggébe dugtak valamit (dárdát, virágot, vagy madarak repülnek ki belőle)...
...10 perc múlva felordítasz, hogy megtaláltad Jézust...(igen, tíz percbe telt, mire felismertem Jézust egy festményen...)
/Halk megjegyzés Bosch volt az alkotó, akinek a nevét nem tudom pontosan leírni, de egy reneszánsz német-alföldi festő...:)/

Annyi a bőrgyógyászati vizsgálat, hogy rád néz az orvos, és te majdnem 3000 Ft-ot otthagysz ezért a patikában...remélem legalább hatni fognak...

Amikor komoly lelki válságod van: "életed megrontója" és egy pesti haverod kihív, hogy lógj velük (csak velük, ilyenkor hármasban szoktunk lógni :)), de neked tanulnod kell...
Nem mész ki, és megbánod, mert valószínűleg nagyon sok idő múlva - vagy soha se - lesz lehetőséged újra találkozni velük (előbbi kerül, utóbbi nem miskolci...ritkán jár erre).
Kimész és másnap bánod meg, hogy a rengeteg dolgod helyett elpazaroltad az idődet egy keserédes találkozóra (múltkor is hárman voltunk, voltak kellemetlen pillanatok...de annyira hiányoznak).
Végül a könyvek mellett és az emberek nélküli önmegvalósítás mellett döntesz, miközben a lelked halkan siratja az elűzött lehetőséget...

Amikor kevesebb, mint három hetetek van kiköltözni, és a befogadó lelés nem könnyű...főleg úgy, hogy van egy óriás nyúl is veletek...
Marilyn családtag, ott lesz, ahova én megyek...ő az enyém, az én felelősségem, az én pici kékségem, nem hagyom el egy napra se...(plusz egy igazi vérnyúl, és egy kevésbé állatbarát emberke valszeg már agyonütötte volna...igazából, ha ember lenne, már én is orrbanyomtam volna...elég egyedi és akaratos kis jószág na...meg...nem szereti az állatokat, a macskákat kimondottan utálja - külön posztot fogok róla írni komolyan, nagyon érdekes lény - és az embereket se igazán...szóval csak úgy vagyok nyugodt, ha a közelemben van...)

Legjobb barátod kiad egy "kötetkét"....Aaaannyira elképesztően örültem neki! Erre vágyott nem tudom mióta, mindig mondja, és most megcsinálta, és örült neki...és én is örültem...sőt...én duplán örültem! Egyrészt, mert ő örült, másrészt, mert sikerült neki...:3

Amikor megrendeled életed első Pixibag-ét...A délelőtt és a diákok...tűkön ülve vársz...és vársz...és vársz...ÉS csodálatos, amikor megérkezik!!! :))

A depressziót azon lehet mérni, hogy elindulsz iskola előtt Joy-napozni, és egy zsák répát veszel a nyúlnak a vásárlás alatt - persze később pótolva lett...xD

Ismeritek azt az iszonyatos lelkiismeretfurdalást, amit egy bogár eltaposása okoz? Soha nem ölök bogarakat se (...szeretem az állatokat), de ezt muszáj volt...:/
(Mondjuk vagy két pókot is felszívtam aznap...nem az én hibám, hogy pont a hálójukban voltak, amikor én takarítani akartam...de egyébként őket is sajnáltam...:/)

Életem egyik legrosszabb napja...
A délben kezdődő órámra háromnegyed egyre érek oda, mert
- kergethetem a szélviharban elkallódott zsákokat a temető körül
- kimarad egy járat
- lekésem a buszt
- késik a busz
a sofőr, mint egy idegbeteg vezet, majdnem elüt két gyalogost
belefutunk egy balesetbe is, ahol töketlenkedik.
És ezek után késik a hazafele jövő buszom is, és belefutok életem megrontójába is...
DE az egyik boltos "Legyen szép napod!"-dal búcsúzott...mintha...megérezte volna, hogy szükségem van egy kis pozitív energiára...:)

A kozmetikumaim 8 dobozba kerültek, és csupán EGY cipős doboz kellett ahhoz, hogy az összes körömlakkom és ajakápolóm biztos helyen legyen...

Amikor nem tudsz aludni már, mert olyan, mintha nem is a te szobád lenne a szobád...olyan otthontalan...:/

Amikor valaki bemegy a szobádba - te tanulsz a szobában - és elkezdi a fiókjaid tartalmát nézegetni...Ki a fene olyan bunkó, hogy bemegy valakihez, és átnézi a fiókját? Kinek jut ez eszébe?...

Őszintén lenyűgöz a rajongási képességem...oké, néha kicsit átcsap az ijesztő kategóriába, de na...Ugye hatalmas rúzsrajongó vagyok, és rájöttem, hogy nem csak a saját rúzsaimat imádom (bár az is durva, hogy egy piros rúzs fel tudja dobni az egész napomat, nem is értem, hogy egy kis ajakszínezés hogy lehet hatással az egész napra...), de másokon is imádom a csodás rúzsokat...Ez élőben lehet hülyén jön ki, de elbűvölnek a szép rúzsok - függetlenül attól, hogy magamon viselem, más viseli, vagy egyszerűen a tokjában ül az asztalomon...vannak termékek, amikre ránézek, és jobb kedvem lesz...ki érti ezt?...

Tíz percig játszottam az új szemüvegtokommal...ha tudnék GIF-et csinálni belőle, megmutatnám nektek is, nagyon jó ötlet!!!

Furán áll a szemüveg...végül úgy választottam keretet, hogy amelyiket véletlenül ötször is felemeltem (random próbálgattam a szemüvegeket és valahogy mindig rajtam kötött ki - pedig nem valami szép xD), azt választottam...egyik se tetszett, és biztos tudat alatt én azt a keretet akartam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)