2015. október 3., szombat

Timeless black

Sziasztok! :)
A hétvégére egy már-már kultikus termék tesztjét hoztam el nektek...Mivel jönnek a Glamour-napok, mindenki (aki nem irtózik a tömegtől, és szereti az ilyen kuponozásokat) azon gondolkodik, hogy mire is váltsa be saját kedvezményeit...Maybelline-nél valószínűleg első helyen a Color Tattoo-k állnak a listán, ugyanis tartós, intenzív színt ígérnek, könnyű kezelhetőséget, és szép eldolgozhatóságot...szóval gondoltam ma megosztom veletek a véleményemet az enyémről...:)
A termék egy masszív üvegcsében érkezik, műanyag tetővel, a csomagolása kimondottan ízléses, jól zár, nem kelt gagyi hatást (mondjuk az enyémen a papír rész azóta nem kicsit sérült, konkrétan olvashatatlanok az adatok rajta, de fotózásnál még egyben volt, ez teljesen az én figyelmetlenségem, és "rossz" tárolásom következménye). Az ára a legtöbb helyen 2600 forint körül mozog (legalábbis én mindig ennyiért láttam a DM-ben és a Rossmannban is), ami azért nem kevés pénz azért a kis tégelynyi termékért (4 ml), amit kapunk...de - hozzám hasonlóan - gondolom mindenki úgy gondolja, hogy a minőség úgyis kárpótol...Plusz, ami tényleg igaz: géles textúrájának köszönhetően kevés is elég belőle, így tovább tart ki. Egyébként jobb helyeken le van ragasztva, így biztosan lehetünk, hogy nem nyitották ki előttünk, ha sérült a ragasztás akkor viszont szerintem érdemesebb inkább elkerülni őket...A géles jellegű termékeket már a felbontással is tönkre lehet tenni, nem csak a beletapicskolással - de miért? mi visz rá valakit, hogy felbontogassa a termékeket, és belenyúlkáljon, amikor van teszter? ő vajon szívesen venné meg azt, amit már előtte megfogdostak? - ugyanis ezek hajlamosak beszáradni idő előtt, ha levegőt kapnak (arról nem is beszélve, ha rosszul zárják vissza rá a fedőt, és még a boltban összeaszik szerencsétlen termék...). Az enyém ragasztott volt, így minőségi romláson nem igazán mehetett keresztül, bátran vettem meg, hisz rengeteg jót hallottam róla.
Az én árnyalatom a 60-as, Timeless black árnyalat, ami első ránézésre egy csodálatos, fényes fekete árnyalat...
Amikor először próbáltam felkenni, nem hittem a szememnek...NEHÉZKES volt a felvitel alappal és alap nélkül is, a termék eloszlatása (egyenletesen) nagyjából lehetetlen volt, és kb olyasmi színe volt, mintha véletlenül összekoszoltam volna a szemhéjamat...Gondoltam építgetéssel segítek rajta, és tényleg sokkal egyenletesebb színt kaptam...csak el kezdett csomósodni a festék...meg elmászkálni az aprócska ráncokba, szinte egyből...
Gondoltam adok még neki egy esélyt, hisz mégis csak egy csomó pénzbe került fél áron is, biztos ki tudok belőle hozni valamit: így megpróbáltam alapként...siralmas...Egy nagyon jó minőségű fekete szemfesték alá tettem, ami önmagában is nagyon szépen fent marad, alap nélkül is kibír pár órát rajtam - ami nagy szó, elég sminkellenes a szemhéjam - és még az is lefolyt vele...
A vége az lett, hogy próbáltam többféle alappal (olyannal is, ami akár 12 óráig képes megtartani a szemfestékemet), alap nélkül, fixáltam szemhéjpúderrel, áttetsző púderrel, sminkfixálóval, próbáltam kevesebbet felvinni, többet, próbáltam csak a szempillatöveimet hangsúlyozni, vízvonalra, MINDENHOGY...És az eredmény egyszerűen siralmas volt...
A tartósságáról nem is beszélve, ami egyszerűen röhejes...Akárhogy próbáltam, nemhogy a huszonnégy óra nem jött ki, de fél órán belül az összes termék a szemráncaimban kötött ki, ha rásminkeltem, akkor az is lefolyt - igazából még a kézfejemen próbálgatva se értem el jobb eredményt...Hangsúlyoznám, hogy NEM dörzsöltem, nem könnyeztem, nem érte egyáltalán víz...
Oké, az én szemhéjam zsírosodásra hajlamos, és rejtett...De ha egy sima essence duo (régi kiadás) kibír rajtam megfelelő előkészületekkel 8 órát, akkor egy ilyen terméktől nem várnám, hogy fél óra alatt cserben hagyjon...Végül élesben csak úgy tudtam hasznosítani, hogy vittem magammal a fentebb említett fekete szemhéjpúderemet, és háromnegyed óránként újabb réteggel támogattam meg a dolgot...
Ezen a képen nagyon rendes voltam a termékkel, ugyanis megvágtam, és beállítgattam a fényviszonyokat, hogy feketének tűnjön, de a realitás kedvéért muszáj megmutatnom az eredeti látványt is, ami eléggé...hát...kiábrándító...


Őszintén szólva ezt a terméket véletlenül se ajánlom megvételre...Nem szeretek rosszat írni termékekről - főleg, mert ha már megvettem valamit, szeretem, ha kihasználható - és ez csak a személyes véleményem (szóval valószínűleg vannak emberek, akik számára EZ a tökéletes termék - láttam ilyet én is), de egyszerűen muszáj óva intenem mindenkit tőle...Nem azt mondom, hogy kerülje mindenki a Color Tattookat...csupán a fekete szerepelt le...Jó magam is szeretnék még venni (bordót és rózsaaranyat - előbbiről egyébként jóval több pozitívat olvastam, mint a feketéről vagy a másodikként említettről), ugyanis bízok benne, hogy a minőség árnyalatonként eltér, és csak a fekete egy túlárazott selejt...Mindenesetre az biztos, hogy kevesebb bizalommal fogom a következő árnyalatomat kézbe venni...
Nagyon nem szeretném ilyen negatívan zárni ezt a posztot, szóval javasolnék helyette esetleges alternatívát: a Rimmel Scandal Eyes szemhéjfesték stiftjét...Ez egy jumbo ceruza, a minősége messze üti a color tattoo-ét, és jóval olcsóbb is...A sajátomról még nem írtam tesztet - még nem fényképeztem le, csak vázlataim vannak - de elég pozitív (sőt...hatalmas meglepetés volt!) élmény az a termék...ezt a hiányosságot igyekszem minél hamarabb pótolni, de egyelőre az iskolával is le vagyok maradva picit...így elsődleges célom ott utolérni magamat!

Nagyon remélem, hogy nektek ez a termék sokkal jobban bevált, mint nekem, tényleg nem akarom senki kedvét elvenni tőle, de nem fogom azt mondani, hogy ajánlom, mert sok esélyt adtam neki, de egyszerűen semmit se tudtam kihozni belőle...elhasználását tekintve szerintem halloweenre panda maci leszek, vagy csöves, esetleg frissen sminkelni kezdő kamasz - ezekben az esetekben odafolyhat ahova akar (vagyis egyébként vicces tény: a panda smink amennyire igénytelennek hat egyesek szerint, annyira nehéz úgy kivitelezni, hogy ne üljön bele a redőkbe, és normálisan nézzen ki igénytelennek...:D).

Nektek megvan ez az árnyalat? Bevált? :)
Kellemes hétvégét kívánok Nektek! :)

2 megjegyzés:

  1. Akkor jövök is ellenpéldának, ugyanis én nagyon szeretem ezt a CT-t :P Igaz, én is tapasztalom, hogy eleinte kissé szürkés a színe, viszont jól építhető, így én szeretem. Fekete füstös sminkek alá mindig ezt használom, szép intenzívvé teszi a púdereket. Önmagában nem hordanám, de alapnak nagyszerű, legalábbis számomra. Még a tartósságával sem volt gondom, de gondolom itt a különféle bőrtípusok is számítanak. Nekem pl. nem zsírosodik annyira a szemhéjam, lehet ezért működik nálam jobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy máris lett egy ellenpélda! :)
      Szerencsés vagy, hogy a te szemhéj bőröd kevésbé olajos, mert a zsirosodasra hajlamos rejtett szemhéj tényleg nem túl sminkbarát, ezért emeltem én is ki ezt az infót...:)
      Viszont ennek ellenére vannak termékek, amik rólam is lerobbanthatatlanok...és ez sajnos nem az...:(

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)