2015. október 6., kedd

Sea green

Sziasztok! :)

Mielőtt belekezdenék a poszt megírásába, szeretném elnézéseteket kérni a homályos termék képekért, a makró nem igazán akarta megtalálni az egyensúlyt, mire megleltem, addigra a fény nem stimmelt...a színmintákra van egy bevett fényképezős helyem és szokásom, viszont magáról a termékeket teljesen más fényviszonyokban fotóztam még be - színmintákat nappal, hideg lámpafény segítségével szoktam, itt viszont az egyik természetes fényben a másik éjszakai hideg lámpafényben készült...meglepően sokat számít az ilyesmi is...szóval elnézést...:/

Mint valószínűleg tudjátok - legalábbis akik gyakrabban megfordultok errefelé biztosan :) - régóta keresek egy JÓ zöld szemceruzát...Nincsenek nagy elvárásaim, egy normális minőségű, nem rikító, de nem is teljesen feketének kinéző szemceruzát szeretnék magamnak, lehetőleg nem túl drágán...Volt már másik (sikertelen) avonos próbálkozásom is, de amikor megláttam ezt a zöldet, nem bírtam ellen állni - igazából az októberi katalógusban is kinéztem egy zöldet (meg három rúzst, meg még egy másik szemceruzát, meg egy tusfürdőt...elég erős kampány lesz, kár, hogy Glamour-napokon már megszabadulok a pénztárcám nagy részétől xD).
sea green

Szóval ma az avon professzionális szemceruzának a címben említett árnyalatát hoztam el nektek! A termék eredeti ára 1398 Ft, és 1,08 g-ot kapunk a pénzünkért...A kiszerelése klasszikus (faragós), a végén található egy gumírozott satírozó. Könnyen faragható, a satírozó pedig szépen tisztítható.
satírozó
A termék állaga elég érdekes...rossz értelemben...kemény, karcos, és nem lehet több rétegben se egyenletesen felvinni...én személy szerint "tusként" próbáltam alkalmazni, és egyszerűen tört bele a szemhéjamba, nem tudtam vonalat húzni vele...Aztán amikor felügyeskedtem a vonalamat, gondoltam satírozok rajta, próbáljuk ki azt is (így sokkal átfogóbb véleményt tudok majd alkotni a termékről, meg amúgy is használjuk ki, ha már elkérték az árát...), ennek következtében egy az egyben letöröltem a korábban felszenvedett vonalat...A satírozó szinte leradírozta a korábban felrajzolt (karcolt) vonalat...Szerencsére nagyon hajlamos a ráncokba ülésre, és ami egyszer beleült a ráncocskákba, azt a satírozó nem szedi le...Ennek ellenére szerintem a tartóssága nem olyan elviselhetetlen...a kézfejemről vízzel nem tudtam teljesen ledörzsölni, csak elkentem, és kicsit halványabb lett...Szemhéjon kb mozdulatlan maradt (az, ami nem ült bele a szemráncba, illetve ezt a szememet nem satíroztam el), de a kopása elég látványos volt...
Végül a színe...nagyon szép, csillámos, sötét olajzöld árnyalat...egészen addig, amíg fel nem kened, akkor egy fura, fakó sötét feketés-zöldes-szürkés árnyalatot kapunk...Az intenzitásán a szemhéjalap se segít, viszont a tartósságán picit képes javítani.

Lent alappal, fent nélküle, jobbra pedig "elsatírozva" látható az eredmény...Egyébként kicsit csalóka a kép: kézfejen jobban teljesített, mint a szemhéjamon...

Összegezve én ezt a terméket - ebben az árnyalatban - nem ajánlom...Nem olyan vészes termék, a színe speciel teljesen elfogadható (nem zöldnek, de el tudom használni), a minősége se olyan iszonyatos, leginkább teljesen átlagos szemceruzának nevezném...Viszont nekem ez nem...egyszerűen nem vált be...Nagyon szerettem volna szeretni, de továbbra is keresni fogom a használható zöld szemceruzámat - lehetőleg automatát, nem szeretek faragni se...

Nektek hogy tetszik? Ti használtátok már valamelyik árnyalatot?
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)