2015. október 22., csütörtök

Halloween TAG

Sziasztok! :)
Ma megint egy TAG-et hoztam nektek, amit Nekromancica blogján láttam. :)
A Halloween-ről szerintem már többször is meséltem Nektek az elmúlt évek folyamán, illetve már említettem pár hete (? - talán), hogy teljesen elkapott a Halloween-láz...:D
De tényleg, annyira izgatott vagyok, már félig ki is díszítettem a szobámat (még három hét volt addig? ÉS AKKOR?! :D). Szóóval nem is húzom tovább az időt, máris belekezdek! :)

Favourite Halloween song? (Kedvenc Halloween dal?)
Az nincs...vagyis nem tudok választani...de bandát igen: MISFITS MINDEN MENNYISÉGBEEEN!!! :D
(Egyébként majd hónap végén lesz egy kis banda-gyűjteményem Halloween-re hangolódni, szóval...előre gondolkodtam már...:D)

Witch or Vampire? (Boszorkány vagy Vámpír?)
Történelmileg szeretem a vámpírokat...kultúrát tekintve meg a boszorkányokat...szóóval...legyenek a boszorkányok, úgyis volt a becenevem is (Boszi/Boszorka - értékelték a sminkelési és öltözködési szokásomat, de egyébként havertól kaptam, nem rosszindulatból), szóval félig én is az vagyok...vagy valami hasonló...bár már vámpíroztak is le...de a vámpírok jelenlegi hírnevét tekintve maradjunk a boszorkányoknál...:)

Favourite thing about Halloween? (Kedvenc Halloween-nel kapcsolatos dolog?)
Csoki, beöltözés, cukorkagyűjtés, rengeteg csodás dísz, bátran lehet sminkelni ilyenkor (nálam ez önmegvalósítás jellegű, ilyenkor bármit csinálhatok, csak legyintenek, és az ünnepre fogják :D), a hangulata, varjak, hollók, sötétség, horror filmek, horror könyvek, thrillerek, hangulat (megint), éés még több csoki...Az egyetlen olyan ünnep, amit nem bánnék, ha meghonosodna itthon is...:)

Halloween party or Scary movie marathon? (Halloween parti vagy horror maraton?)
Az az igazság, hogy az elmúlt nagyjából két és fél évben eléggé megerősödött az emberundorom...Előtte gondolkodás nélkül rávágtam volna, hogy "buliiiiiiiiiiii", de úgy érzem, hogy az említett időszakban irreálisan sokat "öregedtem"...
Szóval most a filmmaratonra szavaznék...:)
Viszont, ha véletlenül van miskolci vagy Miskolc környékén élő ember, aki Halloweenkor szeretné a jó népet riogatni (Miskolcon) este és éjszaka, akkor az jelezze, mert csatlakoznék én is! :D
(Mint mondtam...az egyetlen olyan nap, amikor úgy igazán kiengedhetem a belső sminkmániásomat - jó mondjuk idén rúzs nélkül kell csinálnom, de ügyes vagyok, megoldom...:D)

Skeletons or Zombies? (Csontvázak vagy zombik?)
Csontvázak...nem szeretem a zombikat (se a robotokat, se a földönkívülieket...), de ha zenéről van szó, akkor inkább zombi...A zombi szimbolikusan sokkal többféleképp értelmezhető, mint a csontváz, de dekorban, sminkben, és minden egyébben a csontvázra szavazok...:)

Favourite Halloween candy? (Kedvenc Halloween édesség?)
Igazából szerintem a tipikus Halloween-i édességek nem igazán beszerezhetőek itthon...Szóval csoki minden mennyiségben, karamellizált alma (karamellás alma? mi a neve annak az almának, ami pálcán van és ilyen cukros lötyi van rákeményedve?), cukrok, gumicukrok (gumikígyó, gumipók, "giliszta", és társai), éés vattacukor...tudom, hogy az nem az ünnephez köthető, de ha már volt vattacukor és pókháló a hajatokban, akkor tudhatjátok, hogy nem nagy a különbség a kettő között - ha nem volt, akkor higgyetek nekem, tapasztaltam...xD

Favourite Halloween movie? (Kedvenc Halloween film?)
Legyen a...Halloween? Viccet félretéve tényleg imádom azt a filmet - is - de minden "old school" és/vagy tinihorror jöhet...alapjáraton nagyon szeretem a horror filmeket, de ilyenkor inkább a régebbieket nézem, azok sokkal jobban megadják a hangulatot, mint egy vérfürdő - eleve szerintem a vérben tocsogós-kaszabolós filmek nem érdemlik meg a horror jelzőt...nem a vértől lesz jó egy horror...:)

Favourite Halloween costume? (Kedvenc Halloween jelmez?)
Mivel nálunk nem igazán elterjedt az ünneplés, ezért valószínűleg én "magamnak" öltöznék, és magamnak sminkelném magamat...Szeretem a brutál sminkeket, de hét közben se kapacitásom nincs rá (majd biztos felkelek egy háromnegyed órával korábban, hogy csodás igénytelennek tűnő rémisztő sminket csináljak...), sajnálnám rá a sminkcuccokat is - de komolyan, iskolába örüljenek, hogy nem pizsamába megyek, nem hogy még fél kiló sminket magamra kenjek - éés társadalmilag se túl elfogadott a dolog...A fekete cuccaimtól nem fogok megválni, viszont, ha úgy van, a sminkben visszafogom magam (kötekszenek smink nélkül is úgyis eleget, és már azt is unom), ez az az ünnep, amikor nyugodtan elszabadulhat a kezem a fekete szemfestékkel, és a sötét rúzsokkal...És...teljesen normális és elfogadott ilyenkor az egyébként mindennapi viseletem is...
Szóval lényegében csak annyival lenne másabb, mint egy hétköznap, hogy tízszer annyi smink lenne rajtam...
Báár ha lenne nálunk kultúrája, nagyon szívesen öltöznék KONKRÉTAN boszorkánynak, vámpírnak, csontváznak, ördögnek, Mansonnak (megint), de ijesztő bohóc is szívesen lennék vagy valami elátkozott tündér...Igazából szerintem ha lenne némi indíttatásom, nagyon jól ki tudnám használni a lehetőséget...de csak úgy, magamnak nem fogok neki állni full sminket csinálni...főleg, hogy mostanában nem is sminkelhetek - bele is vagyok betegedve mondjuk...:/

Favourite Halloween store? (Kedvenc Halloween bolt?)
Tudtommal nálunk nem igazán vannak alternatív boltok...Viszont az ünnepek közeledtével a legtöbb boltba hoznak néhány jó dolgot, szóval érdemes nyitott szemmel járni mindenhol...Én például most (Glamour-napokon) a KIK-ben rendeztem egy kisebb fosztogatást díszítőelemekre specializálódva...de általában a bizsus boltok is tele szoktak ilyenkor lenni a témába passzoló kiegészítőkkel (ó, hogy szeretnék én is pókos és csontvázas fülbevalót...:/).

Jack-o-lantern's - yes or no? (Töklámpás - igen vagy nem?)
Igen...bár szerintem általános iskolában faragtunk csak - és annak is borzasztó vége lett szerintem, ha azóta se csináltam - de a kerámia/műanyag díszeket nagyon szeretem...Szerencsére ilyenkor mécsestartóként is megtalálhatóak a boltokban, nem feltétlen kell neki esni egy igazinak...:D

Bats or Black cats? (Denevér vagy fekete macska?)
Utálom a macskákat...szóval elég egyértelműen denevérek...azok amúgy is aranyosak és különlegesek...:)

Is Halloween your favourite holiday? (Halloween a kedvenc ünneped?)
Háááááát...nálunk hivatalosan nem is ünnep...
Ennek ellenére határozottan IGEN...:D
Bár inkább úgy fogalmaznám meg, hogy ez LENNE a kedvenc ünnepem, ha ünnep LENNE nálunk is egyáltalán...:)

Pumpkin spice latte or hot chocolate? (Fűszeres sütőtök latte vagy forró csoki?)
A forrócsokit szeretem, a sütőtököt nem, se a lattét, sütőtök lattéról pedig csak felkapott külföldi blogokon/csatornákon hallottam, élőben még nem találkoztam vele...Viszont szerintem semmi pénzért nem kóstolnám meg, nemhogy a FINOM forró csokit lecseréljem rá...(Olyan finom "Szuper csokoládé" forrócsokit ittam Logika órán is...:))

Hát ez lett volna a Halloween tag, ha tetszett - és még nem találkoztatok vele korábban - vigyétek ti is, és linkeljétek, vagy töltsétek ki itt is akár...:)
További szép napot, és jó készülődést!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)