2015. október 20., kedd

Ezüst szőke

Sziasztok! :)

Ma a palette 'intensive color creme' hajfestékének a C9-es árnyalatát mutatom meg.
Hosszan tartó színintenzitást, ápolt, egészséges kinézetű hajat, maximálisan ragyogó színeredményt ígér, illetve 1-2 árnyalatot világosít a hajon...Na már most...Az én hajam nem régóta szőke (ez előtt kétszer voltam csak szőkére festve, szóval nem épp biztos alapokra ment a festék, kicsit foltos, kicsit sárgult, kicsit egyenetlen volt az alapszín), viszont a boltban - lévén, hogy a gyöngyszőke, amit kinéztem nem volt, és nekem sürgősen hajfesték kellett, és ez akciós volt - úgy választottam árnyalatot, hogy hideg tónusú legyen, és a lehető legvilágosabb...Színkód alapján nem, de kép alapján ez volt a befutó...Csodás, hamvas szőke szín...
Egyébként a képek előtt gyorsan összefoglalnám, hogy a kopása alig feltűnő, tényleg nagyon tartós, csodás a fedése, gyönyörű az árnyalat, fényes az eredmény, nem törte el a hajamat, selymes és puha lett tőle (jó mondjuk az én hajam mindig selymes és puha, csak frissen festve néz ki száraznak, de az első hajmosás után helyre áll xD) és csak azért kell már így három hét után újrafesteni, mert iszonyatosan gyorsan nő a hajam, és a csaknem fekete hajtővel elég hülyén néz ki...
Szóval az eredmény:


Szerintem ezeken a képeken látszik, hogy milyen szép, már-már természetes hatást lehet elérni, és hogy teljesen egységes a szín...:)
(Egyébként nem kopaszodok, csak a hajtövemet nem szívta le olyan színűre, mint a szőkített részt, ezért ott sötétebb, és olyan, mintha kilógna a bőröm - illetve a fülem tényleg kilóg, de az a furán hullámosodó hajamnak köszönhető csak...élmény vasalni, komolyan...úgy egy óra alatt visszanyeri ezt az állapotot...páráról nem is beszélve...)

A frufrum töve - fekete töve - nem volt leszivatva, ami látszik is a képeken: jóval sötétebb, és vörösesebb árnyalatot kaptunk így a hajfestékkel is...De összességében szerintem itt is nagyon szép a fedése...
(És a kép a fentebbi állításomat is alátámasztja...tudom, nehéz elhinni, hogy ki van fésülve a hajam a képen, én csak kinagyítva vettem észre, hogy olyan, mintha önálló életet élne...xD)

Szóval ez lenne az én ezüstszőkém! :)
Nektek hogy tetszik a szín? :)
További szép napot! :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. http://fairyindawn.blogspot.hu/2015/08/cruella-de-vil-is-almost-back.html (a legelső szőkítés-színezés, és a lebutított verzió).

      Összefoglalva több oka volt...
      ~ Szeretnék hajszínezőket kipróbálgatni - elég sokszor említettem a zöld hajat is például, de rengeteg szép árnyalat van azon kívül is, amikre az eredeti hajszínem (és a festett vörös) miatt esélyem nem lett volna...A szőkébe szinte beleivódik a hajszínező, így sokkal intenzívebb, és tartósabb hatást lehet elérni rajta - a saját hajam egyben ledobta volna, a festett vörös meg torzít. Szóval ez a szőke dolog átmeneti, és teljesen úgyis álltam hozzá, hogy most egy időre kölcsönzöm csak a hajszínt, "nem maradok így"...:)
      ~ Szőke még hosszabb távon nem voltam, és nagyon kíváncsi voltam, hogy állna...alapjáraton elég semleges színnek tartom a szőkét, kíváncsi voltam, személyre tudom-e szabni...
      ~ Talán a legfontosabb az, hogy vannak helyzetek, amikor az embernek változásokra van szüksége...olyan dolgokban, amiket nem tud megváltoztatni...sehogy se...ilyenkor általában drasztikus felszíni változásokat idéz elő...hajvágás, teljesen más hajszínek kipróbálása (rosszabb esetben tetoválás is akár), gondolom ezzel akarja kielégíteni a változásra való igényét...nálam ez néhány évente előjön, ilyenkor színt szoktam váltani, és az extra rövid pár centis hajaim is így "készültek" mindig...:D

      Törlés
  2. Én magamon nem tudom elképzelni, mert viselni sem tudom. Vannak színek, amiket tudni kell viselni, és ha ez megvan, akkor jól áll, meg szép.
    Ilyen szempontból nincs vele semmi bajom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...alapjáraton szerintem a festett szőke "unalmas" szín...olyan semmilyen...biztos van köze hozzá, hogy világéletemben vörös és fekete párti voltam inkább...De ez a szín valahogy nem testidegen...illetve a vöröses-sárgás foltok miatt igen, de ahol befogott a festék rendesen, ott szinte "tökéletes" (meglepő módon...:D).

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)