2015. október 31., szombat

Életem apró pillanatai (8)

Sziasztok! :)
Máris itt van az októberi adag...bár ez a hónap elég egyhangú volt, ugyanis most indult be az iskola, azért pár dolgot így is feljegyeztem! :)

Mindig tanul valami újat az ember...
...ma megtanultam a mókusok természetes ellenségeit:
- róka
- nagyobb madarak
-bölcsész.

Vannak háznézők, akik azt hiszik, hogy múzeumot és állatsimogatót üzemeltettek...

Marilyn kapott egy dobozt, amit pár óra alatt szétrágott...még van a dobozból, de hogy rágcsának fogja használni, nem alvóhelynek, az biztos...

Néhány tanár nem értem, hogy gondolkodik..."Elfelejtenek" szólni, hogy máshol tartanak előadást (azért az nem egy hirtelen lebetegedés), és ezért mi két órán keresztül kell, hogy várjuk a következő tanárt...
...a múltkor arról felejtett el szólni a tanárnő, hogy (előre megbeszélt) szabadságra megy...

Amikor az új operációs rendszer nem elég, hogy elfoglalta az ÖSSZES memóriát a telefonon, de még teljesen használhatatlan is...:/

Amikor a Tapped out (Simpsons játék :)) Halloween témájúra frissül, ezért te már hónap elején teljesen rápörögsz az ünnepre...Már a díszítés is megvan nagyjából...*-*

Idén se lesz bordó szemfestékem, de legalább újra vettem a tökéletes szempillaspirált - valamit valamiért, így szerintem sokkal hasznosabb dolgokat szereztem - plusz jönnek a Joy-napok...:)

Amikor nem rúzsozhatsz és veszel néhány elképesztően gyönyörű új rúzst...
Te jó ég, annyira várom már, hogy végre viselhessem őket (is - meg egyáltalán bármit), annyira izgatott vagyok miattuk...:D

Amikor az új határidőnaplódról legjobb barátod öltözködése ugrik be...xD

Amikor megtudod, hogy a Revlon "visszajön" Magyarországra, és a miskolci Müllerben is lesz állványuk - yaaaaay - elújságolod legjobb barátnődnek (esetemben nevezzünk N-nek :D), aki annyit reagál, hogy legalább tudni fogja, hogy hol keressen, ha napokra eltűnök Facebook-ról...Elkezdesz viccelődni vele, hogy hát igen, ott fogod az állványt ölelgetni, hogy MINDET akarod, és soha többé nem mész haza, amire az a válasza, hogy amúgy kinézi belőled...
...jobban belegondolva én is magamból, nem véletlenül ő a legjobb barátnőm!!! <3

Amikor szeptember utolsó napján eldöntöd, hogy másnap írsz kedves sms-t haverodnak (aki törölte magát facebook-ról...hátha egy pozitív üzenettel jobban indul a hónapja...:)), erre rezeg a telefon, hogy jött tőle egy üzenet...
Hónap közepén eldöntöttem, hogy írni kéne neki megint, hogy mégis mizu van vele...Meg is mondtam N-nek, aki azt mondta, inkább ne keltsem fel, majd írok neki holnap...Rendben...Fél óra múlva rezeg a telefon: egy új üzenet tőle, ami úgy kezdődik, hogy reméli nem költött fel...
Telepátia?
(Megfogadod, hogy hónap végén megelőzöd...de megint ő nyer...)

Amikor a tanárnő leboszorkányoz...hát most na...említettem már a hónapban, nem? :P

Amikor óra után kétségbeesetten zaklatod legjobb barátodat egy festő életrajza és munkássága miatt...
...és nem kell benne csalódnod, ismeri, és tud segíteni...
Azt hiszem nem csak a saját helyemet találtam meg a világban, de azt is, hogy ő hova tartozik...:D
(És itt is köszönöm a segítséged, imádlak! :))

Nem látogatott meg Marty...:(
...se Doki...
...és még a DeLorean-t se láttam egész nap...
...lehet, hogy a filmek is tévednek? (Mondjuk gyanús lehetett volna, hogy nincsenek repkedő gördeszkák...)

A legjobb barátnővel való hajfestés és nosztalgiázás MINDIG a sírva röhögés a múlton és a múlt siratása...

7-8°C-ban kint ülni a padon és fagyizni...

Találkozni régi osztálytárssal...

Október 30.
Egy fantasztikusan érdekes nap...
- Két és fél órát aludtam egész éjszaka (és természetesen megint éjszaka fogok csak aludni menni, már éjfél van és én még ezt a bejegyzést írom, meg Bosch albumot nézegetem, hogy kihozzak belőle valamit szerdára).
- Rúzsoztam! Még hozzá a Sloane's plum árnyalatú csodarúzst viseltem, nagyon jó érzés volt újra kifesteni az ajkaimat, a rúzs pedig még mindig csodás - sajnos csak kímélőben festegethetem, illetve azonnali alkoholizálással, de akkor is nagyon örülök, hogy több mint egy hónap után megint rúzsoztam...:)
- Volt másfél óra üres járatom, amíg átadhattam magam a természetnek (ismételten...attól, hogy már megírtam a bejegyzést, még nem kell megszakítanom a viszonyomat az Ősszel! :)) -> nézegettem a mókusokat, madarakat, sétálgattam, felmértem az Egyetemváros parkját (minden tiszteletem a tervezőért), sőt még kedvenc fát is választottam...Utóbbinak az a lényege, hogy nem szeretnék többet elszakadni a természettől, és az a fa a Bölcsészépület előtt van, minden nap elmegyek előtte, és így úgy gondoltam, hogy akár minden nap "köszönthetem" is, és akármilyen idő is van, ő lesz az én "összeköttetésem" a természettel...:)
- Egyedül voltam utolsó órán...meg a tanár...De legalább adott remek tanulmány és könyv tippeket...:)
- Hazafelé tök véletlenül összefutottam N-nel, nagyon jó volt látni...:3
- Játszottam a nyúllal...nem hittem, hogy játékos...illetve lehet most is csak mérgében dobálta meg gurígatta a wc-papír gurigát...de én nagyon jól elszórakoztam vele...Pontosabban bökdöstem, húzgáltam előle, meg ilyenek...a vége az lett, hogy elvette, elvitte, és eldugta előlem...xD
- Anya ült velem egy negyed órát a kocsiban, hogy ne a fagyban várjam legjobb barátomat...pedig már mindent kitalált, hogy jöhessen haza...:D
- Este összefutottam legjobb barátommal is, aki behozta nekem a Bosch könyvet, ezzel megmentve engem a tanártól...De egyébként ezenkívül is nagyon örülök, hogy találkoztam vele...jó volt látni, az érettségi bankett óta nem láttam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)