2015. szeptember 30., szerda

Szeptemberi szerzemények

Sziasztok! :)

A mai posztban a szeptemberi zsákmányaimat szeretném megmutatni nektek...Igazából elég spórolósra próbáltam fogni a dolgot, egyrészt a nyári költekezésem miatt, másrészt a jövő heti Glamour-napok miatt...És büszkén jelenthetem nektek, hogy ez már a második, hónap, hogy önmegtartóztatva kihagytam az avont...(vagyis másoknak rendeltem csak)

Sajnos hosszabb bevezetőre most nem futja, ugyanis nagyon fáradt vagyok, és szerintem lappang is bennem valami, illetve nem is volt jó szeptemberem...egyetemen kicsit be kéne érni még magamat, de ma speciel már kilenckor úgy éreztem, hogy használhatatlan vagyok...pedig relatíve könnyű napom volt, még haverom is felugrott pár órára...:)

Egyébként még a poszt elején kiemelném - tapsoljatok meg :D - egész hónapban EGY DARAB KOZMETIKAI TERMÉKET VETTEM CSAK!!!!! És az is egy hajfesték volt...:D

Szóval nem húzom tovább az időt, nézzük, miket vettem a hónapban! :)

"nomakeup" - de tényleg, itt látszik legalább, hogy van néhány piros "pöttyöm", nem pedig a rúzzsal szoktam kimenni a vonalból...xD
A hónap legizgalmasabb szerzeménye egyértelműen a labret piercingem, egy hete került belém (patkót szeretnék majd, de az nem most lesz, minimum három hónapot kell várni)...Ez a kedvencem...vagyis...mindig úgy voltam vele, hogyha EGY piercingem lehet, az legyen ez...emiatt tetszettek meg a testékszerek egyáltalán...De eddig nem igazán volt lehetőségem teret engedni neki...Hát most itt van...a szúrás a szokásos hangulatban telt (szavakkal nem lehet visszaadni azt a fantasztikus, pozitív légkört), és szokásos módon érzéstelenítés nélkül (egyébként fájni nem fájt...csak az volt kellemetlen, hogy végig egy műanyag tálcát nyomtak a nyakamhoz). Neki köszönhetem az átemeneti sminkstopot, és a diétámat...Mindkettő nehéz...az ősz a rúzsok ideje - a legjobb évszak, a legcsodálatosabb rúzsokkal...de...nekem kerülnöm kell az ajkaim környékét is, mindennel, mert nem érintkezhet idegen anyagokkal a furat még...Enni meg egy napig volt csak nehéz, de azóta is kívánom a pizzát - amin sajt van - de a Betadine-os öblögetés is nagyon jó móka...
Egyébként a képet szúrás után készítettem pár órával, azóta nem így néz ki...belülről semmi baja, de sikeresen ráharaptam, azóta folyamatosan vérzik a furat KÜLSŐ része...elég rosszul néz ki, és nem is kellemes, de nagyon remélem, hogy gyorsan meggyógyul...:)
Sok mindenről kellett "lemondanom" átmenetileg miatta, és még csúnya is szegény, de tartja bennem a lelket, hogy belepróbáltunk egy ékszert (amilyen az enyém lesz), és IMÁDTAM a tükörképemet...:)
És a szükséges "rossz" mellé...Egyébként ijesztően rendesen tudom tartani a dolgokat...Pedig egyik hajfestésnél a conch piercingembe belemart anya, és nagyon csúnyán begyulladt...de a három gráciának köszönhetően már ő is gyógyulgat...Egyébként az alkoholom elfogyott, a gézlapom fogytán van, a betadine-ról meg kiderült, hogy meg tud romlani - és hogy nem olcsó...

Egy kupac csupasz kukac antikvár könyv...:)
Eredetileg azért rendeltem, mert kellett pár könyv az egyetemre, és egyszerűen lehetetlen volt könyvtárból kivenni...A rendelést az antikvárium.hu oldalon adtam le, az árak korrektek, a pontgyűjtős dolog is nagyon jó, korrektek a vevőkkel, a tájékoztatás is kifogásolhatatlan, a könyvek szépen megérkeztek, csak nagyon későn, ezért nem linkelem...Vegyes érzéseim vannak...egyrészt nagyon megbízhatóak, másrészt az idő hatalmas ellenség volt a rendelésemnél...Szóval ez az el is akarom mondani, meg nem is állapot, így említem őket, de linket nem kapnak...talán így tudom a legkorrektebben elintézni a dolgot...:)
  1. Arisztotelész ~ Poétika -> Ez 1580 Ft volt, de mivel több órára is szükséges, és csodás állapotú könyvről van szó, szerintem megérte...
  2. Schopenhauer ~ Szerelem, élet, halál & Életbölcsesség -> Ez nagyjából beszerezhetetlen, 1580 Ft volt szintén, és prezentációhoz kellett...Azt kell mondjam, egyáltalán nem szeretem...se őt, se az eszméit...
  3. Edgar Alla Poe ~ Cruel Tales/Kegyetlen mesék -> Ezt anyáék hozták nekem Hajdúszoboszlóról ajándékba...Az a különlegessége, hogy angolul és magyarul is benne vannak a történetek, és szerintem említettem már nagyon sokszor, hogy én jobb szeretem Poe bácsit angolul olvasni...:)
  4. Kassák Lajos ~ Anyám címére -> 420 forintért csak nem hagyom ott...Egyébként elég érdekesnek ígérkezett a borító alapján...bár Kassák verseivel mostanában nincs túl jó kapcsolatom...kicsit olyan, mintha kitépné belőlem a gondolataimat és érzéseimet, aztán a fejemhez csapná őket izomból, hogy nesze itt van...ugye, hogy tudnak még jobban is fájni? Igen...tudnak...ijesztő, hogy mennyire tud néhány vers hatni az emberekre...
  5. Kassák Lajos ~ Az út vége -> Ez 350 Ft volt, egy nyilas miniszterelnök felemelkedéséről és bukásáról szól...Igazából érdekes az a korszak a sok ellent mondással (gondolom emiatt szeretem az akkori irodalmat is mindennél jobban), és még jobban érdekel, hogy hogy nézett ki ez a világ Kassák látószögéből...
  6. Kassák Lajos ~ Mélyáram -> Ha teljesen őszinte akarok lenni, itt többnyire az vezérelt, hogy 390 forint, és a borító leírás alapján nem lesz rossz - az elfogultságom és az irodalmi finnyásságom kicsit veszekszik egymással...:D
  7. Kassák Lajos ~ Egy lélek keresi magát -> Ez igazából egy intuitív - mondhatnám, hogy impulzus, de az nem fedné a valóságot - választás volt...megláttam a könyvet, és úgy éreztem, meg kell vennem, mert ez valami olyan pluszt fog nyújtani, amit hasznosítani tudok a későbbiekben (akár egyetemen, akár az életben)...Egyébként 560 Ft volt, ez volt a legdrágább kisiklásom a vásárlás során...:)
  8. Moldova György ~ Magyarország szennybemenetele -> Ezt ajándékba kaptam a rendelés mellé, de a cím alapján elég ígéretesnek tűnik...:)
  9. Nemere István ~ Acélcápa -> Bár Nemere véletlenül se azokban a stílusokban tevékenykedik, amiket én kedvelek - sőt, kimondottan azokban, amiket egyáltalán nem szeretek - nagyon tisztelem, ugyanis mindkettőben rendkívül jó...De tényleg...akár sci-fis dolgokról, akár történelmiekről van szó, olyan írással még nem találkoztam, ami tőle származik, és nem sikerült jól...Szóval nagyon örültem ennek a könyvnek is - szintén ajándék volt - ugyanis jó lesz kicsit jobban megismerni erről az oldaláról az írót! :)
  10. Joyce Carol Oates ~ Áldatlan szerelmek -> Ez a könyv is ajándék volt, és a címet elnézve abba a kategóriába tetszik, amihez nem csak hogy nem nyúlnék hozzá, de fel se tűnne, hogy egyáltalán létezik...Igazából ez az ajándékozós dolog nekem azért tetszik, mert így kicsit tágíthatom az ízlésemet - legyen szó könyvekről, vagy sminkekről - de egyelőre nem mertem (nem AKARTAM) belegondolni, hogy mit takar ez a cím...így is vannak sejtéseim...
Én, a rendes diák...vetettem négy fekete tollat, egy zöld tűfilcet (ilyen színű táskát szeretnék amúgy xD), egy vékony hegyű szövegkiemelőt, egy aranyos fekete kosárkát - ami le volt értékelve, abban tartom a rúzsaimat azóta - két füzetet (mert valamiért a vonalas spirálok sosincsenek itthon...de tényleg...azok kopnak a leggyorsabban, mert azokat szeretem a legjobban...és értelemszerűen ezért vettem újakat is).
Az új igazolványtokom, ami egyébként hitelkártyatartó, bár színben nem igazán illik hozzám, de masszív, és már nagyon szükségem volt egy újra, amiben LEGALÁBB 10 férőhely van...így is egy csomó dolgot a pénztárcámban tartok...Egyébként szép, csak hozzám nem illik...de mivel jó (eddig), nem rovom fel neki...:)
Ezt a nyakláncot és fülbevalót unokatesóm menyasszonyától kaptam (a fülbevalót már láthattátok Facebookon - link oldalt), amit még itt is szeretnék megköszönni...A lila zombi-nyuszi elképesztően aranyos! :D
A pihe-puha lila plédet anya vette nekem a Jysk-ben, a hajfesték pedig a palette krémhajfestéke ezüst szőke árnyalatban...Nagyon szép egyébként, már befestettünk vele, a minősége se tűnik rossznak, de igazából csak azért vettem meg, mert csak ilyen volt a szőkék között, ami nem sárgás...
Ez egy harmincHETES bokacsizma, a Deichmannból jött velem, 8-9000.- volt, most nem emlékszem rá hirtelen...Nagyon kényelmes, és csinos, és nem is néz ki rosszul, és sos bokacsizma kellett...Szerintem ez egy rendkívül jó választás, kényelmes is nagyon, bár inkább csak enyhébb átmeneti időkre javasolnám...:)
Két pár combzokni a H&M-ből, 1990 forintért. Nem igazán tudok mit hozzáfűzni, a kívánságlistánál már leírtam, miért szerettem volna ezt a zoknit...:)
Ez a szoknya szintén a H&M-ből jött velem...Vastag, és nagyon szép melírozott (?) szürke színe van, igazi őszi darab, de az időjárás nem igazán teszi lehetővé, hogy felvegyem...mostanában folyton fagyoskodok amúgy is...
Ez a felső (szintén H&M) nagyon különleges: necc anyagú, és egy fekete "bélése" van, a hasat szabadon hagyja, ezért érdemes magasabb derekú nadrágot venni alá hűvösebb időkben...Igazából ez az, amit egyáltalán nem lehet fényképezőgéppel visszaadni LEVÉVE...de hamarosan lesz egy NAGY H&M öltözködési tippes bejegyzés - csak rá kell vennem magamat, meg idő is kéne hozzá, mert ez valószínűleg nem egy napos munka lesz, mire összeállítom, még a vázlat sincs meg.
Megpróbáltam így is lefényképezni, szóval ilyen apró lyukacsos necc anyagból van az ujja, meg a teteje...így se látszik több belőle sokkal de legalább érzékeltettem a bőrrel való kapcsolatát...:)
Kapucnis pulcsi, mert ebből sose elég! :)

Bordó sál a New Yorkerből...Ez a sál egy álom...puha, nagy, meleg, szép a színe, és lehet veszek majd még ilyenből feketét is (listán láthattátok, hogy kéne még pár sál...:D), legszívesebben ilyenekbe bugyolálnám magamat, és meg se mozdulnék...egy kisebb csoda!!! :)

És hát...véget ért a móka mára, bezárt Livi mókatára...Ennyi lettem volna mára, ezek az én szeptemberi szerzeményeim...:)
Ti miket vettetek a hónapban? :)
Sziasztok, jó éjszakát mindenkinek!!! :)
Illetve szép napot azoknak, akik reggel találják meg ezt a bejegyzést! :)

8 megjegyzés:

  1. A párom ki fog dobni, ha még egy füzetet vagy könyvet hozok haza. Azt még nem mondtam neki, hogy holnap beszerző körútra megyek. XD
    A bokacsizma, a sál, a szoknya... awwww... nagyon tetszenek!
    Oh, és megtapsoltalak. ;)

    Neked is szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh...sikeres beszerző utat akkor! Remélem mindent lelni fogsz, és nem hajintanak ki az ablakon azért...:)

      Az a sál tényleg egy kisebb csoda...:3

      És köszönöm! Nagyon büszke vagyok magamra, annyi inger ért - az ősz a gyönyörű rúzsok ideje - és mégis sikerült csak TÉNYLEG szükséges/hasznos dolgokat vennem...:)

      Törlés
  2. Régen úgy vágytam egy labretre, de akkoriban fogszabályzót viseltem, és az úgy sok lett volna :D és mire levették, valahogy elengedtem. Tök jól fog kinézni patkóval :)
    Amúgy az Octeniseptet tudom ajánlani, jó drága, de nekem speciel jobban bejött, mint a Betadine, mondjuk hogy öblögetni lehet-e vele, azt nem tudom. Nehéz találni, sokáig nem volt kapható, de azért nem lehetetlen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez volt az első piercing ami megtetszett - pontosabban karikával - de se a szülők ízlésvilágába se a házirendbe nem fért bele (előbbibe most se, és en is tudom, hogy még csúnya, de beleprobaltunk a számba egy patkót, és imádtam...szóval...a szépségért szenvedni kell és türelmesnek lenni xD).

      Amúgy anya is azt hitte kinövöm...az ember gyakran engedi el az ilyesmit...de én hiszek a piercingekben és piercingelésben...továbbra is el szeretném végezni a tanfolyamot is és letenni a szakmát...szóval itt nem csak magáról az ekszerrol van szó, mint kiegészítőről, hanem az elkészítési mód is érdekel...:)

      Törlés
    2. A szenvedélyeit bizony nem növi ki az ember, bármit is reméljenek a szülei :D ha ez tesz téged boldoggá, majd megszokják.
      Amúgy az én anyukám, aki marhára toleráns volt velem mindig és már rég elfogadta, milyen vagyok, még ő is tökre aggódott a conchom miatt, főleg amiért olyan lassan gyógyult... szülők :)

      Törlés
    3. Hát....igen...a szülői gondoskodás/odafigyelés/aggódás...:)

      Egyébként nekem a conch piercing vicces történet, ugyanis egyik hajfestésnél nagyon belemart anya...éés nem éreztem semmit, tényleg nem fájt, meg semmi...
      És a piercinges megnézte, és közölte, hogy iszonyat rondán be van gyulladva amúgy, megpiszkálta...na azóta már tényleg rosszul néz ki szegényke, és fáj is...csak nekem ott is túl hosszú még a szár egyelőre...sose volt elérhető rövidebb, de azt mondta, már kerít nekem, mert ez így veszélyes...szóval amiatt nem aggódok...:D

      Amúgy tisztában vagyok vele, hogy nem ebből fogok meggazdagodni - sőt lehet megélni se...de érdekel és mondhatni "hobbiként" szeretném űzni, vagy legalábbis olyan szakmaként, amitől nem függök azért teljesen, de csinálhatom...:D :)

      Törlés
  3. Az a bokacsizma valami gyönyörű *.*
    Viszont a legnagyobb szerelmem innen az a bordó sál - jövő héten úgy is glamour napozok, lehet erre lövöm el a kuponomat, mert nincs még csősálam és nagyon szeretnék végre egy olyat, ami melegít is. Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. New yorkerben megtalálod! :)
      Ha még mindig le is lesz arazva, akkor leírhatatlanul jól jársz! Remélem meg tudod szerezni, és téged is elvarazsol majd...:3

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)