2015. szeptember 2., szerda

Make a statement

Sziasztok! :)

A mai bejegyzésben az essence őszi szortimentjének egyik termékét hoztam el nektek...Gondolom minden rúzsmániás szívét megdobbantotta a gondolat, hogy új folyékony rúzsaik lesznek (yaaay :D), így természetesen én is nagyon kíváncsian vártam őket...DE idén megfogadtam, hogy nem esek neki a termékeknek, megvárom a teszteket - valamiért az utóbbi időkben leírhatatlanul sok fenntartásom van az essence termékek minőségével szemben...pl az "új" (gel) lakkok közül egyet se vettem, pedig volt kinézve...
A DM-ben sétálgatva megdöbbenve tapasztaltam, hogy bizony már kint vannak a termékek (és a Darks lakkok élőben olyan szépek, hogy amint Müller közelben leszek, szerintem lerámolom az egész polcot xD)...és bizony én megálltam szétnézni, és bizony a kosárban landolt valahogy ez...xD
elnézést a borzasztóan sötét képért, el nem tudom képzelni, mi történhetett...ugyanezek között a fény viszonyok között készült a többi is
Őszintén szólva...nekem ez a külső - bár rendhagyóan csinos kis termékről van szó - elég gagyi hatást kelt...Szép, szép, de akár egy kínai szájfényre is ráragaszthatunk egy papírt, hogy az essence, és felárazhatjuk...jó, stílusában nem illene hozzá márka jelzés, de konkrétan csak egy matrica a kupakon az, ami jelzi, hogy miről van szó, amúgy teljesen jelöletlen (vagyis a tetejében benne van a dombor nyomott "e" betűcske, de magán a meglepően gagyihatású műanyag üvegen, még az alján se lelni semmit).
Az aplikátor kicsit lapított (hasonló a gel tint festékekéhez, de nem olyan, mint a régi xxxl shine szájfényeknek - próbálok essence-nél maradni a példákkal), kényelmesen kézre áll...
De sajnos nehezen használható, nekem a szár hossza se tetszik, és az aplikátort is háromszor kellett mártanom, mire vállalható hatást értem el (ez a termék hibája is, majd a színnél kitérek rá)...Szóval a fej kicsi, és kevés festéket vesz fel, a szára pedig túl rövid, és egyszerűen nem tudtam kényelmesen kifesteni az ajkaimat...jó, lehet én vagyok a bogaras, de ennyire bosszantó és nehezen kezelhető ajakkencével én még nem találkoztam...
Eleinte még a színével is voltak fenntartásaim (igen, tudom, ha mindenbe belekötök, minek vettem meg egyáltalán...ideges voltam, és úgy éreztem, EZ a termék kell nekem - később megértitek...xD), ugyanis eléggé rózsaszínes-ciklámenesnek tűnt a csomagolásban, de felkenve egy gyönyörű bogyós-bordós árnyalatot kaptam! Oké, ez is még inkább a rózsaszínesebb, nem a barnásabb verzió volt, de megláttam felkenve, és csodás őszi szín! Aztán gyors szín ellenőrzést tartottam (megkérdeztem anyát, szerinte illik-e hozzám, mert már ő is megállapította, hogy a bordós-vöröses árnyalatok mennek hozzám leginkább /hajban is, tudom/), és a kosárban landolt...:D
Végül a minősége...Hát...a három ecsetmártással már nem fedett foltosan, viszonylag egyenletesen el tudtam oszlatni, és nagyon szép színe van - na meg csodásan fénylik! Alig ért az ajkamhoz, már meglepett azzal, hogy milyen puhává varázsolta azt (igen, felkentem egy kis részre - mivel elfogyott a festék az aplikátorról xD - és ott már sokkal puhábbnak éreztem)...ezen túl egy eléggé ragacsos, nehézkes érzetet ad, kicsit zavaró a viselete...
A tartóssága...hát...gyenguszka? Nagyon csúnyán kopik, és pár óra múltán felszívódik (?) teljesen...A puha érzet marad, a szín eltűnik...

Na most, hogy eléggé lehúztam ezt a FOLYÉKONY RÚZST, beszélgessünk a SZÁJFÉNYRŐL! Ugyanis a termék rengeteg hibája ellenére ennél szebb őszi szájfényt el se tudnék képzelni...Ha szájfényként tekintek rá, akkor máris megelégszem a minőségével, a ragacsossága hirtelen nem is tűnik annyira zavarónak, és intenzitása miatt még plusz pontot is kaphat...
Összességében a Catrice made to stay ajaklakkjainak a lebutított, gagyi verziójaként tudnám jellemezni ezt a terméket: minőségét tekintve közelében se jár, bármilyen szempontból vizsgálom is...

A termék ára 950 forint körül mozog (én ennyiért vettem), és ezért az összegért 4 ml-t kapunk...Igazából teszt alapján, tapasztalat alapján mindenki magának döntse el, hogy ez megéri-e...Én nem bántam meg, hogy velem jött, sőt kimondottan örültem neki - bár a lelkesedésem látván, hogy mit tud (illetve mit NEM tud) eléggé lelankadt...

Ti hogy álltok az új szortimentek termékeivel? Miket terveztek beszerezni/szereztetek már meg? :)
Szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen málnás árnyalatokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon kellemes szín, ezért nem tudok rá haragudni, amiért "csak" szájfényként jó...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)