2015. szeptember 16., szerda

Lip product addict TAG

Sziasztok! :)

Ma is egy tag-es bejegyzés lesz, annyi különbséggel, hogy ennek a kitöltését még én is nagyon izgatottan vártam, és nagyon kíváncsian ülök neki most...:)
Ehhez a bejegyzéshez nem volt vázlatom - illetve a kérdések voltak leírva CSAK a vázlatban - szóval most elég "friss" bejegyzés lesz...:D

Kedvenc ajakbalzsam
Most azt kéne mondanom, hogy Carmex? Igazából a legkedvesebb ajakbalzsamom egy régi limitált kiadású labello volt, ha a mostaniakat nézzük, akkor a maybelline baby lips hydrate...van benne UV szűrő is, kellemes az illata, jól hidratál, kényelmes a használata, és hamarosan jön róla egy teszt a blogon is! :)

Legjobb vörös
Hűűűha...hát az én tökéletes vörösöm az mindenképp a Rimmel Kate matt kollekcióból a 111-es Kiss of Life árnyalat...Rengeteg gyönyörű piros rúzsom is van, de a tökéletes vörös rúzs számomra - mind tartósságát, mind árnyalatát tekintve - egyértelműen ez! (teszt)

Legjobb luxus és legjobb drogériás
Nincs...luxus rúzsom nincs...kinéztem egy MAC rúzst (igen, az egész kínálatot tekintve egynél jutott eszembe, hogy de jó lenne), de összehasonlítva a fentebb említettel arra jutottam, hogy nem éri meg az árát...Így a legjobb luxus rúzs utánzatom egyenlő a legjobb drogériás rúzsommal...:)

Legjobb MAC rúzs
Oké...biztosan velem van a baj, hogy nincs MAC rúzsom...ez nem az árának a hibája - nyilván a márka nem épp diák pénztárcához gyártja a termékeit - hanem szerintem...elég erősen túlértékelt...Most lehet jönni azzal, hogy mert még nem próbáltam, meg ilyenek...igen, nem próbáltam...bánom? NEM! Ha ennyi pénzt akarnék kiadni rúzsra - mert egy jó rúzs igenis megér ennyi pénzt is - akkor inkább a LimeCrime rúzsait nézném meg...Árban nagyjából egy súlycsoport, viszont a tesztek alapján minőségben üti a MAC-et...Szóval bár nálunk nem kapható a márka, biztosan tudom, hogy hamarabb lesz tőlük rúzsom, mint a MAC-től...:)

Legnagyobb csalódás
Igazából nem nagyon szoktam termékekben csalódni...Igyekszem reális elvárásokat felállítani a termékekkel szemben...Ennek ellenére lepett meg 165 forintos rúzs (nagyon tartós volt...nem hittem a szememnek!), és nem is várok pár száz forintos rúzsoktól sokat...A legcsúnyább kapcsolatom a jelenleg is nálam lévő rúzsok közül a NYC expert last Red flame nevezetű rúzsával van...Akciósan vettem 320 forint körül, szóval nem vártam volna sokat alapjáraton, de az ismerőseim nagy része elégedett volt vele, illetve krémmánián se voltak rossz vélemények...Nem csak a minőségével vannak gondok, a színe is szép lenne, de az egész rúzs borzasztó valamiért mégis...külön-külön teljesen oké, de nagyon nem szeretem - nem kimondottan csalódás, de reméltem, hogy idővel megbarátkozom vele...(teszt)

Ajakceruza - igen vagy nem?
Egyértelműen nem, ha kontúr értelemben vesszük...Vagyis van kettő nekem is, az egyik ajándék volt, a másikat meg 350 forintért vettem...Rengeteg rúzsom van, így még csak hasonló árnyalatokból is nagyon sokba kerülne, ha bevásárolnék...ezért vettem áttetszőt...Minőségre nincs is vele semmi baj,de nem vagyok kontúrozgatós...szerintem teljesen felesleges lenne még ilyenekre is költenem, elég sok pénzt fektetek sminktermékekbe nélküle is...na meg sosincs kedvem pepecselni vele...
Ha ajakceruzát, mint "festéket" értjük, akkor viszont szeretem őket...általában ugyanúgy használom, mint a rúzsokat, még velük se kontúrozok...

Legjobb szájfény
Mindenféle gondolkodás nélkül: Rimmel stay glossy, 140, always lovely...Egy nagyon halvány, nagyon természetes színű halvány rózsaszín szájfény, amire anno képes voltam kétezer forintot kiadni...A tartóssága hibátlan, ragaszkodó, nem kényelmetlen, finom az illata, és csodálatos egyszerűen...Nem szeretem a szájfényeket, de ha gyártanák még, biztosan vennék megint belőle - van egy nálam tartalékban is, de bűn elhasználni "csak úgy"...elképesztő...:)

Valami extra
Van három fekete rúzsom, egy ezüst, és egy zöld...De igazából a rúzskollekcióm 80%-a akár az extra kategóriába tartozhat, ugyanis a legtöbb színem elég sötét bordó, barna, lila, piros, szóval igazából átlagos minden napi használatra való terméket nem igazán találni nálam...Szeretem a sötét színeket, nagyon...Igazából a vélemények böngészésénél - igen, megszoktam még vásárlás után is nézni a véleményeket - azt veszem észre, hogy sok árnyalatnál, ami nekem még akár a természetes kategóriába is eshet (on the catwalk vagy sloane's plum egy rétegben például), az sokaknál már vadnak számít...előbbinél pl nagyon meglepett, hogy volt akinek ez a "tökéletes piros rúzs"...számomra max a tökéletes TERMÉSZETES piros rúzs lehet...Illetve az ajakkrémeim, amik számomra olyanok, mintha alig lenne rajtam valaki, mások meg megszólnak érte, hogy miért ilyen élénkek...
Hozzá kell tennem, hogy a mindennapokra én is csak az általam természetesnek gondolt árnyalatokat kenem fel - amik általában még így is jóval sötétebbek, mint az "elfogadott" színek...
Összegezve ez a valami extra kérdés nem igazán helytálló, mert szerintem az extra a fentebb felsorolt "extrém" színeknél kezdődik, valakinek meg már a sötét bordó vagy egy élénkebb piros is extrának számít...Ha minőségre néznénk, akkor megint a Kiss of life-ot kéne említenem, mert az a termék fantasztikus!

Utólag átnézve a bejegyzést ez olyan, mint egy Rimmel reklám...Mikor lementettem a kérdéseket - bár nem emlékszem már kitől szereztem - akkor sokkal színesebbnek tűnt még a kérdéssor...Nem az én hibám, hogy közben megleltem az abszolút szerelem rúzst...:)

Mindenesetre ha tetszett, töltsétek ki ti is, kíváncsian várom mások megoldásait! :)
További szép napot mindenkinek, én meg megyek, mert még vár Schopenhauer! :D (bár ne tenné...:/)

4 megjegyzés:

  1. Csodás az a Kate Moss rúzs.
    Huhhh Lime Crime, Amerikában most hatalmas ellen kampány megy a márka iránt, mert több rúzsukról kiderült, hogy mérgező összetevők vannak bennük és nagyon durva allergiás reakciókat okoztak. Vannak olyan üzletek és webshopok akik már bojkottálják a márkát.
    Annak ellenére, hogy jelenleg nincs MAC termékem, szerintem nincs túlértékelve. Rúzs téren ők és a Nars a legjobb szerintem.

    Szájfényből én is a Rimmelt kedvelem legjobban. :)

    VálaszTörlés
  2. Jellemző, hogy a képen a háttér előbb érdekelt. :D
    Amúgy nem vagyok nagy rúzsos. szóval... bocsánat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh igen, a háttér is megér egy misét...:) :D

      Törlés
  3. A LimeCrime balhét én is hallottam, de olyan extrém és különleges színei vannak, hogy engem ez nem tantorit el...ha sokat költök ruzsra, akkor ez az extra kell nekem benne...Mactol az alapozot szeretném kipróbálni, a rúzsok nem fogták csak meg..
    De hát ez egy ajaktermekes poszt, azt nem írhatom ide...:)

    VálaszTörlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)