2015. szeptember 14., hétfő

Ismerj meg jobban TAG

Sziasztok! :)

A mai posztban ismét egy tag-et hozok, de előtte egy kis helyzetjelentés szerűséget /magyarázatot az eltűnésemre?/ szeretnék megosztani...Mint tudjátok, elkezdődött az egyetem...éés...hát nem igazán vagyok a korán keléshez szokva, illetve ahhoz, hogy figyelnem és gondolkodnom kelljen nap közben...valamint némi szervezésbeli hiányossága is van még az évemnek, szóval bár a vázlatokat folyamatosan írom, illetve fényképezek, ötletelek, de most valahogy ennél többet nem bírok kicsikarni magamból...Egyébként szeretem a TAG-eket, tök jó "űrtöltők"...és érdekesek is...Ez a tag mondjuk pont semmi extra nem volt, de megláttam anno, és azt gondoltam, ez majd egyszer kell nekem is...hát...most van a majd egyszer, de előtte vázlatos jelentés szociális életemről...

...hétvégén volt lent haverom a Városból, kihívta életem volt értelmét (mondjuk azt nem mondta el, hogy én is lent vagyok, de na...xD), és egy igen érdekes estém volt...végig jártunk néhány kocsmát, összefutottam legjobb barátommal is (és még mindig nem szeretik egymást), egy másik haverommal, egy "eltűnt" havercsajjal, szóval remek este volt, és nagyon örülök, hogy vita mentesen telt...ma az egyetemen összefutottam havercsajjal (aki haveromnak a barátnője), nagyon jól elbeszélgettem vele is...és őszintén remélem, hogy a jövőben több időt fogok tudni velük tölteni...:D

ÉS most jöhet a tag...:D

Kiről lettél elnevezve?
Anyának volt egy Lívia nevezetű óvodása, és nagyon kedves volt, meg barátságos, meg ilyesmi, és anya akkor döntötte el, hogy ha lánya lesz, akkor Lívia lesz...legalábbis valami ilyesmi rémlik...Hát...a név nem határozza meg, hogy milyenek vagyunk, vagyis véleményem szerint, de ez egy komoly irodalmi-filozófiai kérdés (de tényleg, gimiben már kellett erről érvelni, csak nem emlékszem melyik tárgyból), szóval ezt most nem fejteném ki bővebben most...:)

Mikor sírtál utoljára?
Ha a majdnem sírás számít, szombaton...igen, képes vagyok elérzékenyülni attól, hogy látom legjobb barátomat, ragaszkodó vagyok, annyira örültem neki! <3

Vannak gyerekeid?
Marilyn...nem szeretem az ember gyerekeket (és amúgy is elég korai lenne még...xD), de az állatokat igen...és a nyuszimat úgy szeretem, mintha a gyerekem lenne...igazából olyan, mint én kicsiben, szőrösben, és megacukiban, szóval kicsit tartok a kamaszkortól - igen, a nyulaknál is van...:D

Ha egy másik ember lennél, barátkoznál önmagaddal?
Hát attól függ, hogy másként milyen személyiségem lenne...de egyébként nem tartom valószínűnek...gyakran nem jövök ki magammal, ha ugyanilyen lennék másként is, akkor túl sok lenne belőlem...ha teljesen más lennék, akkor meg idegesíteném magamat, és nem bírnánk elviselni egymást...xD

Gyakran vagy szarkasztikus?
Én? Ugyan...azt se tudom mi az a szarkazmus...(általában nem megy át írott formában, szóval válaszolok magamnak - ha már az előző kérdésben úgyis szétszakadtam - na ez az volt...xD)

Bungee-jumpingolnál?
Semmiképp...iszonyatosan nehezen viselem a légnyomás változást...egyszer repültem, utána majdnem fél óráig ömlött az orromból a vér...így nem is gondolkodtam ilyesmin...amúgy se vagyok híve az ilyesminek, de így tényleg esélytelen, hogy kipróbáljam...repülni se fogok többet...xD

Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Csokis müzli...tudom, hogy nem gabonapehely, de azok közül nincs kedvencem...xD

Mi az első dolog, amit megnézel/feltűnik másokon?
Acélbetétes bakancsok és piercingek...Ezek alapján a legtöbb ismerősömet be tudom azonosítani...És általában ezeket szúrom ki leghamarabb, mert megvannak a kombinációk, amik olyan emberekre figyelmeztetnek, akikkel nem akarok találkozni...Plusz mindkettőt nagyon szeretem...:D
A második meg a kék szem, ha nincs testékszere az illetőnek, se bakancsa, de a szeme kék, akkor egyből feltűnik az is...:D

Milyen színű a szemed?
Hát...általában sötét barna...néha ha nagyon fáradt vagyok, akkor sötét foszöldes-barna (igen...nagyon csúnya szegényke olyankor, az erekről nem is beszélve, de ez a zöldes árnyalat kiemeli a kékes foltokat a szemem alatt - a vékony fehér bőr hátulütői, de legalább könnyebb zombinak lennem...xD), illetve van, mikor szinte eltűnik a pupillám, annyira besötétül...meg van amikor világosabb barna...

Ijesztő filmek, vagy happy end?
Ez a kérdés teljesen értelmezhetetlen és értékelhetetlen...
Szóval kérdéstől függetlenül ismételten leírom, hogy thriller és horror mániám van, és általában nem nézek olyan filmeket, amik boldogan végződnek - vagyis magamtól biztos nem - ugyanis annál sokkal reálisabban gondolkodom...engem bosszantanak a minden boldog filmek...mert semmi se ér véget ÍGY...hülyeség...Plusz egy thrillerbe jobban bele tudja élni magát az ember, és általában komolyabb rejtett üzenet is lehet a "ne aggódj, úgyis minden rendbe jön majd" dolognál...Viszont szerintem a thrillerek és horrorok nem ijesztőek...gyomor kell hozzájuk és/vagy nyitottság, de nem ijesztőek...legalábbis az én olvasatomban...

Kedvenc illat?
Hangulat és időjárás függő...szeretem az édes, fűszeres és a citrusos illatokat is...

Nyár vagy tél?
Minden évszaknak megvan a maga hangulata, de inkább a telet mondanám most...az olyan nyugodt, csendes, és különleges...

Számítógép vagy tévé?
A tv-m be se kapcsol, és amúgy se adnak semmi értelmeset, a laptopon viszont netről bármit meg lehet keresni...elég egyértelmű, hogy számítógép...:D

Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Nem tudom...nagyon rossz vagyok földrajzból...vagy Lengyelország, vagy Csehország...melyik van távolabb?

Van valamilyen különleges képességed?
Intuíciók...az számít? Mindig beválnak a megérzéseim...

Hol születtél?
Miskolcon.

Milyen hobbijaid vannak?
Amivel még foglalkozok is mostanában - höhö, igen, ezzel FOGLALKOZOK...tudom hihetetlen ilyen poszt mennyiség mellett - az szerintem csak a blog...de ez elég összetett dolog...írok, fényképezek, sminkelek vagy olvasok hozzá...:D

Van háziállatod?
Van-van...Marilyn édes, a kék óriás kosorrú nyúl...:3

Kedvenc filmek?
Nem igazán vannak kedvenceim, de a Hannibal filmeket szoktam ilyen esetben említeni...sok jó filmet láttam, és sok filmet szeretek, de az ő története valahogy újra meg újra magába tud rántani - holott egyáltalán nem hibátlan a film - nem tudom megunni (pedig tudom, mi lesz a vége), és egyszerűen zseniális a karakter...Igazából Dr. Lecter miatt szoktam csak ezt kiemelni, szerintem a filmtörténet legjobban összerakott karaktere...tudom, hogy eredetileg könyvből van, de azért könyveknél több a normálisan kidolgozott karakter...:D

Van testvéred?
Egyke vagyok...de ha a nyúl lehet a gyerekem, akkor lehet a testvérem is...:D

Mi leszel, ha nagy leszel?
Bölcsész...egyelőre a filozófia és esztétika szakirányba szeretnék majd menni, és valószínűleg a mesterképzésen filozófiára megyek, és szeretnék egy piercer szakmát is végezni...xD
De egyébként fogalmam nincs, ráérek még kitalálni...:D
A helyem már megvan a világban, a többi nem számít...:D

Ha tetszett a tag, töltsétek ki ti is, vagy válaszoljátok meg itt, ha gondoljátok...További szép estét mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Akkor írj, amikor érzed, hogy kell. Másként úgyis kényszerszaga lesz a dolgoknak.
    A sírás részével úgy vagyok, hogy mindig elfátyolosodik a szemem attól, ha valakit újralátok. Ilyen típus vagyok.
    Oh, és ijesztő filmek inkább, mint happy end. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnék...de csak vázlatra van erő...ezért jók a tagek...:D

      Úgy tűnik nem csak én vagyok örömömben könnyezős...:)

      Törlés
  2. Na ez érdekes egy tag (: Bár vannak fura kérdések ,de lehet egyszer kitöltöm.
    Amúgy jó az egyetem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kíváncsi leszek rá! :)

      Tervezek majd posztot róla! De egyelőre zselé van az agyam helyén...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)