2015. szeptember 27., vasárnap

Glamour-napi kívánság lista

Sziasztok! :)
Bár ilyen bejegyzést nem nagyon szoktam írni - de most éppen most nézegetem a kuponokat, szervezem fejben össze az akciókat, egyeztetem a menetrendet...és gondoltam leírom itt is...egyrészt, ha nem tudnátok véletlenül, mire költsétek a kuponjaitokat hátha ötletet meríthettek, másrészt önemlékeztetésként, hogy ne teljesítsem túl véletlenül se az elképzeléseket - mondjuk a pénztárcámat elő kéne kerítenem...:)
Igyekszem boltokra lebontva összeírni a dolgokat, bár egyelőre ezt úgy érzem, teljesen lehetetlen...Ez a lista csak hozzávetőleges, egyik se olyan dolog, amit mindenképp meg KELL szereznem, ugyanis úgy konkrétan egyikre sincs szükségem szerintem, csak ismerem magam, hogy előbb-utóbb ezek a termékek úgyis az enyémek lesznek, és hát ilyenkor azért jobb, ha az ember kedvezményekkel jut hozzá...:)
Az az igazság, hogy ilyenkor csak az eleve drágább (közép) árkategóriás termékeket szoktam megnézni, ami olcsóbb, azokat sose nézem még olcsóbban...tudom, rossz szokás, de ilyenkor van lehetőségem minőségibb termékeket beszerezni, nem pazarlom az értékes pénzmagot olcsó és még olcsóbb, de kétes minőségű termékekre...Pedig a Rossmann 25%-os kupont biztosít MINDEN dekorkozmetikai termékre...Hát én ott legszívesebben lerabolnám az essence állványt...:)
A Takkoba (20%) és a New Yorkerbe (20%) is be szeretnék majd menni, ide többnyire sálakért, harisnyákért járok, és mivel még mindig van sál a kívánság listámon, harisnyából meg sose elég, egy gyors átfutást mindenképp megér...:)
Valamint a DM-ben is megnézem a S-he (50%) és Alverde (50%) állványokat...úgy emlékszem eddig ezek a kuponok egyben voltak, szóval kíváncsi leszek, hogy most lelek-e valamit...de ezt leszámítva igyekszem céltudatos lenni és szemellenzős, szóval a többi kupont el se viszem magammal...:)

H&M 20%
Igazából innen csak "alap"dolgok kellenek többnyire...vagyis szó szerint...az őszi kívánságlistán említettem, hogy néhány alapdarab elférne, és pulcsi, szóval itt ilyen jellegű dolgokat szeretnék elsősorban venni...ezek nagyon gyorsan kopnak és sosincs elég belőlük - illetve nekem rengeteg van szétnyúlva, de nem dobálom ki őket, mert amíg nincs másik jók ezek is...főleg téli aláöltözetnek...:)
h&m
Ez a fülbevaló szett is nagyon tetszik mondjuk...Régen vettem utoljára fülbevalókat, és nem is hordok fülbevalót - szépen be is forrt a furatom hátulról, illetve összehúzódott elölről is teljesen) - viszont ezeknek a hangulata, a színvilága nagyon megfogott...Teljesen egyszerű bedugós fülbevalók, de nagyon tetszik, mindenképp szeretnék ilyet magamnak is - ha most nem is lelek, akkor valamikor máskor, az eredeti ára is 1290 forint csak...:)

Yves Rocher 40%
Az az igazság, hogy ide van egy törzsvásárlói kuponom is, ami szintén 40% kedvezményt biztosít, így ha eljutok egy ilyen boltba, arckrémeket szeretnék venni - egy éjszakait és egy nappalit...Bár szemezek a rúzsukkal is, most nem igazán sminkelhetek, a számat egyáltalán nem, és csak fájdítanám a szívem vele...Arckrémet viszont használok, és nagyon szeretem a márka arckrémeit...Szóval...úgyis elfogy alapon szeretném beszerezni őket...:)

F&F HOME 20%
Innen egy szőrös, lila párnát néztem ki, de lehet veszek egy szép dísz gyertyát is...ezt még igazából nem álmodtam meg teljesen...:)
F&F 20%
Derékmelegítő...minden vágyam egy egyszerű, fekete derékmelegítő...hasznos, jó, és nem is feltűnő, szóval...remélem lelek majd...:)

 C&A  20%
Igazából ide is alapdarabokért lenne jó benézni, illetve kinéztem egy hosszú ujjú felsőt - ami mondjuk szintén alapdarab, de különleges színe van.

KIK 15-20%
Innen Halloween-re szeretnék néhány díszt beszerezni...ugyanis - kapaszkodjatok - ez a kedvenc ünnepem! Komolyan nem értem, miért az egyetlen jó ünnepet nem vettük át...Ha egy dolgot kéne mondani, amiért szeretnék amerikai lenni, akkor ez az! Na jó...igazából ez az egyetlen dolog, amiért szeretnék amerikai lenni...na meg a kertvárosok hangulata, a gazdag horror felhozatal, sok remek író, akiket itthonra elfelejtenek nagyjából - legalábbis az oktatásból kihagynak - a legjobb zenekarok (igen, sok kedvenc zenekarom amerikai)...és az a kifacsart álomvilág, aminek a hibáit csak külső szemlélők látják...Lényeg a lényeg: Halloweent akarok!!!

Most pedig következzenek azok a konkrét termékek, amiket konkrét helyeken néztem ki...:)

L'oréal True Match alapozó ~ N1, ivory árnyalat (DM 50%)
google
Erről az alapozóról ódákat hallottam már, és a vélemények alapján - a teszter segítségével természetesen - arra jutottam, hogy velem egészen jóban lenne...Az ára nem kevés mondjuk, de igazából "alkalmi" alapozónak szeretném használni - főleg, hogy a minden napokban nem igazán használok alapozót...illetve mostanában egyáltalán semmit se használok az arcomra...Remélem, hogy még lesz belőle, mire odajutok - bár kibírom tavaszig is nélküle, max azon a listán is rajta lesz, ha már mind elfogy...nem nagy ügy, nem SOS kell, csak jó lenne kuponnal megszerezni, mert azért...hát...igazán nem mindegy az a fél ár...:)

Astor rúzsceruza (Rossmann 75%, Müller 70%, DM 50%)
google
Ebből igazából konkrétan kinézett árnyalatom nincs...de szeretnék egy pirosasat, és egy bogyósabb színt is, szóval majd ott megnézem pontosan, hogy mit akarok...elsődleges célom a Rossmannban beszerezni, ugyanis a márkától ez az egyetlen termék, amit kinéztem - valamiért nem szeretem az astor termékeket...nem bízok bennük...nem tudom, miért van ez...

Maxfactor lipfinity ~ 110, Passionate és 108, Frivolous (Müller 50%, DM 50%)
google
Ehhez a termékhez már volt szerencsém, de az nem igazán az én színem, illetve túlságosan "világos" árnyalat hozzám mérten...Ez az a fajta rúzs, amiből mindenképp érdemes erősebb színeket választani...vagy ha pontosabb akarok lenni, ha erős rúzsokról van szó, mindenképp ezt a fajtát érdemes választani...Szóval hosszas teszter nézegetés és próbálgatás után kiválasztottam azt a két sötét árnyalatot, ami szerintem legjobban lefedi az ízlésemet, és amikre a közeljövőben szeretnék beruházni...:)

Rimmel by Kate matte rúzs ~ 107 (DM 50%)
google
Miután a másik ilyen rúzsom bizonyított már, úgy gondoltam beszerzem ezt a sötétebb vöröst is a kollekcióból...azért az a félár nagyon vonzó - mondjuk én teljes árat fizettem a sajátomért, és igazából elég "kevés" az ára így is érte, de azért a kedvezmény az kedvezmény...:)

Rimmel lasting finish nude alapozó ~ light porcelain (Müller 70%)
krémmánia
Ennek az alapozónak az a különlegessége, hogy még szinte fehér árnyalatban is kapható...hát...Az én alapból fehér bőröm, képzelhetitek hogy néz ki télen...szóval...úgy gondoltam, hogy a kuponok segítségével a "mindennapi" alapozó kérdést is jobb letudni...:)

Rimmel lasting finish alapozó-púder (Rossmann 75%)
krémmánia
Ebből is a legvilágosabb árnyalatot szeretném beszerezni, bár én inkább a púder része miatt örülnék neki...az sose árt...:)

Maybelline the Rocket waterproof ~ black (DM 50%)
blogom :)
Ez a spirál A spirál...Tökéletes! Imádom! Csak az enyém már lassan el fog fogyni...:/

Maybelline color tattoo ~ Metallic pommegranate /vagy Pink Gold/ (Rossmann 65%)
google
Régóta szeretném megvenni, de a múltkor már nem volt sajnos belőle, ezért elhoztam a feketét...na annak a minőségével egyáltalán nem vagyok megelégedve, de ez a gránátalmás szín hátha jobb lesz...illetve ezenkívül még a rózsaarany árnyalatot is kinéztem - bár az elsődleges mindenképpen ez a bordós szín - szóval lesz még kiszemelt áldozat a jövő évi kuponnapokra is...:)

Palette hajfesték ~ C9, ezüstszőke (Rossmann 40%)
google
Ilyen hajfestékkel lett legutoljára festve a hajam, és nagyon tetszik az eredmény...bár még nem hamvas, de egész kellemesen ellensúlyozza a sárgás-vöröses tónust...Szóval akciósan szeretnék ebből is még venni...:)

Syoss szárazsampon (DM 50%)
google
Mienk fogyóban van, szóval lassan amúgy is esedékes az újravétel...és hát...mikor venné újra az ember, ha nem ilyenkor? :)

Szóval ez lenne az én listám...
Ti készültök a kupon-napokra? Szeretitek őket? Miket néztetek ki? Szoktatok listát írni, vagy bementek, és ott nézelődtök? :)
Kellemes vasárnapot mindenkinek! :)

Képek forrása a kép aláírásban található.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nyugodtan használhatod a True Matchet hétköznap is. Nagyon kevés elég belőle, így nekem anno fél évig elég volt egy üveg. :)
    Fekete CT alapnak jó, állítólag. A bordó nekem is megvan, én szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem alapként se jott be sajnos...pedig leragasztott példányt hoztam...igen láttam még kértelek is hogy te is írj róla pár gondolatot...:)

      Az ár mellett még az is az alapozó ellen szól, hogy van néhány gyengébb itthon nekem is...iskolába meg teljesen felesleges minőségibb cucc...illetve mindennapokban általában púderezek csak...rossz szokás, tudom...meg nem természetes...de szeretem a pudereket...majdnem annyira, mint a rúzsokat...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)