2015. szeptember 4., péntek

Augusztusi zsákmányok

Sziasztok! :)
A második bekezdéstől láthatjátok a zsákmányokat, előtte pedig egy kicsit személyesebb bevezető...szóval akit ez nem érdekel, az nyugodtan görgesse át! :D

A mai nap egy nagyon fontos nap volt számomra...vagy...valami hasonló...Ma délelőtt volt a fogadalomtétel, és részt vehettem a szenátusi évnyitón is (helyjegy van, nagyon durva)...Bár Facebookon (jobbra a link) már írtam egy kis összegzést a napról, muszáj itt is említenem...Igazából elég sok gondolat kavarog a fejemben, egyik legjelentősebb: hol vannak a szabad bölcsészek? De komolyan...akárkivel beszéltem, egyik se volt szaktársam...ennek ellenére, hogy egyelőre "egyedül" vagyok, úgy érzem, a lehető legjobb helyen leszek itt...annak ellenére, hogy kötelező a művészettörténet...és...hát...finoman fogalmazva is nem a legjobb a kapcsolatom a tantárggyal, szóval nem tudom mit fogok csinálni...biztos vagyok benne, hogy megoldom VALAHOGY...Mindegy is, még úgyse számoltam át a krediteket, egyszerűen nem visz rá a lélek, még van némi "adminisztrációs" munka is hátra, illetve még tantárgyat kéne néznem magamnak, hogy elég kreditem legyen, illetve valami sportot kéne az órarendemhez igazítani, egyeztetni a német tanárral, meg ilyenek...
A jövőben pedig úgy érzem szociális életem is kicsit jobb állapotba hozhatom - most konkrétan nincs, ennél rosszabb csak akkor lenne, ha interneten keresztül se lenne lehetőségem senkivel beszélgetni - mert úgy néz ki, hogy néhány "messzi" ismerősömmel találkozhatok...Van egy barátnőm, aki a Tisza túloldalán él (település névre nem emlékszem most, és tudjátok, hogy vagyok a Tisza partjaival...xD), most Miskolcon dolgozik a hétvégén, és nagyon szeretnék összefutni vele...Jövő héten pedig lejön haverom a Városból, és vele is nagyon jó lenne összefutni...csak...utóbbinak több buktatója is van, nem biztos, hogy rá tudom venni, hogy kettesben legyünk (dolgozó ember, értékes a lent töltött ideje is), és a legjobb barátja és én nem vagyunk túl jó viszonyban...és most még finoman fogalmaztam...Szóval vele még egyeztetek, szeretnék olyan megoldást találni, ami mindkettőnk számára elfogadható, és végre újra látni...:)
Ezenkívül az előkerült barátnőmnek is lassan kiderül az órarendje...és belekezdhetünk az "Őszi kalandba" (amit pár poszttal ezelőtt már említettem is :))...És ha minden jól megy még N is szerez munkát októberre, szóval onnantól a vele összehozott találkozók is még értékesebbek lesznek...
Ezenkívül van néhány ember, akit már NAGYON szeretnék újra látni - illetve a haverjaim nagy részét, de annyit nem ér az újra látás, hogy egész este kellemetlen légkör legyen - és ha minden igaz velük is megoldhatók lesznek a találkozások...
Sőt egyik haverom megígérte, hogy körbevezet az egyetemen - bár amikor neten kérdeztem, hogy mi hol van, ő se tudott válaszolni xD - szóval...ezt a lehetőséget semmiképp nem hagynám ki...rosszul tájékozódok, és rendes tőle...:D
Viszont ennek a "fellendülésemnek" vannak "akadályai" is...olyan akadályok, amiket nem lehet simán legyőzni...kegyetlenség kell hozzájuk, és az, hogy végre egyszer én se tartsak ki minden áron...Persze első körben dolgozni kell rajtuk, biztos meg lehet változtatni a dolgokat...de belefáradtam, hogy "kitartsam" az ilyesmit...Nem hiszem, hogy CSAK nekem kéne rajta dolgozni, és ha ezt a másik fél nem ismeri be, akkor az már menthetetlen...és sajnálatos módon úgy néz ki, hogy csodálatos évek elé nézek (még akkor is, ha a tanulással kikínoznak - ja nem bocs, a bölcsészek semmit nem tanulnak...ugyan...), és nem óhajtom ilyen dolgokkal elrontani...Egyszerűen nincs helye az ilyesminek benne...valószínűleg könnyebben venném az ilyen jellegű dolgokat, ugyanis sokkal jobb az általános hangulatom, és sokkal több a "türelmem", de egyszerűen úgy érzem nem kell bele...nem azért, mert esetleg nem bírnék vele - egész ügyesen tűrtem eddig is, meg bennem volt az is, hogy velem se könnyű, és mindig vannak problémák - csak egyszerűen már nem tud érdekelni...
Persze vannak olyan dolgok is amiket kikaparok, és elásom őket az Állattemetőben - annak ellenére, hogy tudom: EZ nem jó megoldás - csak azok azok a dolgok, amiknél úgy érzem nem tettem meg mindent...Ha megtettem mindent, és mégse megy, akkor megpróbálom lezárni és továbblépni...legalábbis látszólag...Nyitott kérdéseknek és lezáratlan ügyeknek nem akarok helyet hagyni már...
(És nem, ez nem az egyetem miatt, nem azért, mert sokan szarba se nézik a választottamat - ahol egyébként megtaláltam a helyemet, és ahova tartozok megérzéseim szerint - és semmi köze nincs ezeknek egymáshoz...nem fogom azt írni/mondani, hogy új iskola, új kezdet, mert nem lenne igaz...még csak nem is az, hogy kiszakadtam az előző közegből...Egyszerűen most lett elegem...vagyis ez sem igaz ebben a formában, mert az utóbbi csaknem egy évben egyre kevésbé viseltem az emberek hülyeségeit jól - bár tudtam, megvannak a sajátjaim is - és fokozatosan fogyott el a türelmem velük "szemben"...Viszont most jutottam oda, hogy el tudjam határozni, hogy lépni is fogok az ügy érdekében végre...sokkal korábban kellett volna, tisztában vagyok vele, de nem volt elég energiám hozzá...)
Hmm...még kéne valami közhelyes tanulság is, hogy ne legyen hiábavaló a "sok" elvesztegetett percetek, amit a bevezető elolvasására szántatok...de...ez nem fog bekövetkezni, szóval inkább lássuk mik vándoroltak hozzám múlt hónapban...:)

Mint már említettem, ebben a posztban az augusztusi szerzeményeimet szeretném megmutatni nektek...
Igyekszem időrendi sorrendben írni a posztot - vagyis amennyire ez lehetséges...

N. Görögországban nyaralt, és voltam eszében, szóval tőle kaptam ezt a csodálatos szatyrot (fekete-szürke, csipkemintás...gyönyörű...:D), ami egy hűtőmágnest (bár őszintén szólva az ő képei még sokkal szebbek is voltak, küldött például naplementét is...:D), és egy hajót (amit ne úsztassak meg lehetőleg...de egyébként vannak rajta ilyen kis csigák...vagyis csigaházak is) tartalmazott...Utóbbi kettő elfoglalta méltó helyét, de a szatyorra nem emlékszem, hogy hova tettem - meg kéne keresnem, nagyon szép szatyor...xD

Anyától kaptam ezt a pár száz forintos seprű-lapát "szettet"...És igazából nem tudom, minek fotóztam le...bele lendültem a fényképezgetésbe...Egyébként azért kaptam, hogy a nyúl ketrecet takaríthassam...És ha már nyúlnál járunk: amiről nem lesz kép, de elég "nagy" beruházás volt, kapott egy új hordozót...grafitszürke-világos szürke, és még belefér - emlékeim szerint a nyúl wc is lemaradt a blogról...xD
Az olló szintén pár száz forint volt, nekem csak gyerek ollóim vannak (kettő is xD), és egyik se vág rendesen (és ezt egy négy és fél éves gyerek állapította meg), szóval megkértem anyát, ha jár olyan helyen, ahol van éles olló is hozzon...egyébként tetszik a színe...:D

A Balea vaníliás bogyógyümis tusfürdőt nem bírtam otthagyni, mert isteni illata volt, a "frischer flirt" nevezetű dezodort meg újra vettem...az enyémben is van még, de nagyon tetszik az illata, és csoda, hogy találtam még belőle - teljesen véletlen volt amúgy - szóval hazahoztam gyorsan...

Volt egy pinkpanda rendelésem is...ami...öh...izé...szóval...xD
Az az igazság, hogy a No photos please palettával nagyon régóta szemeztem már, de sose vettem meg, mert minek annyi szemfesték...viszont fokozatosan beleszerettem...és idáig fajult a dolog...úgy éreztem, szükségem van rá...Egyébként 2490 forintba került.
De kellett volna még valami, hogy elérjem a rendelési határt, és én elkövettem azt a hibát, hogy megnéztem az "új" márkát, a Freedom makeup-ot (ami egyébként olyan, mint az i heart makeup - vagyis a makeup revolution almárkája - leányvállalata, vagy nem tudom minek nevezik)...És elkövettem azt a hibát, hogy a rúzsokat kezdtem nézegetni...690 forint darabja, megéri...először nézegettem a "sima" kollekciót, aztán megakadt a szemem a Star wars kollekción...én nem szeretem a sci-fit, az űrhajókat, a Star wars-ot...de ezek elég különleges színek voltak, ezért hosszas swatch nézegetés után a Skywalker (ezüst) és a The Sith (nem the shit - khmm - csillámos fekete) jött velem...Ezüst rúzsom már volt régen, feketéből meg csillámosom nincs - illetve reménykedem benne, hogy ez intenzívebb, még szeretnék még egy essence fekete rúzst is...Egyébként egy robotos, sötét hangulatú smink jelent meg előttem igazából, és ezért kellettek ezek a rúzsok...de még nem tökéletesedett a fejemben se, még vannak hiányosságai, de az ajkakat már látom...:)
A pigmentek 690 forintba kerülnek szintén, az én árnyalatom a Dynamic D, és ez igazából ajándék volt, szóval kíváncsi leszek rá...Magamtól nem veszek pigmenteket, mert félek, hogy függővé válnék, nem tudnék dönteni, és felvásárolnék minden létező színt - ezért nem volt essence pigmentem se xD - de nagyon örülök, hogy lehetőségem nyílt rá, hogy kipróbáljam én is, anélkül, hogy elakadnék a színválasztásnál...:)
A Konad quick shine mini körömpolírozója eredeti áron 1190 forint, de ez is ajándék volt...Soha nem volt ilyen termékem, az utóbbi időben nagyon nincs időm a körmömre...De már kipróbáltam, és szerintem egész jó kis termék...A lakktalan körmöket is széppé, ápoltabbá lehet varázsolni vele, szóval nagyon tetszik! :)
A fekete virágos mayani design karkötő szintén ingyenes ajándék volt, eredeti ára 1590 Ft...Ebben az a vicces, hogy van egy ugyanilyenem fehérben, azt a plüss ördögömre tettem nyakláncnak...Ezt meg a bárány-párnámra...Nem hordok karkötőt, hiába tetszenek nagyon...Vannak szettek, amikhez jól mutatnának nagyon, de még nem vagyok benne biztos, hogy "stílus." (illetve ízlés-) rombolás nélkül képes lennék bármihez felvenni...de majd megoldom, mert nagyon tetszik...:D

A 3D gél talpbetét magassarkúba a Deichmann-ból jött velünk, szükségem volt még egyre, mert sajnos ha folyton felszedegetem az enyémet, gyorsabban elkopik - legalábbis a ragasztó része gyengül...
A solitent arctisztító kendői közül kettőt is vettünk, ezek olcsók, és kellemes minőségűek, ezért ha olyan helyen járunk, ahol kapható, általában többet is veszünk belőle...Nem pazarolva használom, de azért gyorsan fogy - és sokkal jobban bevált, mint egy micellás víz...
Garnier pure active arctonikot azért vettük meg, mert a bio csipkés-mentás (teszt később) nem igazán kompatibilis velem, ez pedig akciós volt (950.-), és én már régebben használtam ilyet...és bevált...
A fa pink passion dezodor nagy kedvencem, azért vettünk belőle, mert 15% kedvezmény volt rá - az enyém amúgy is lassan el fog fogyni...
A nivea kombinált bőrre való éjszakai és nappali arckrémét azért vettük, mert egyrészt akciósak voltak (1100 forint körül), másrészt jóval drágább arckrémet néztem ki, de azt nem lehetett éppen kapni...Egyébként ezek az arckrémek csodát tettek az akaratommal: amióta megvannak, azóta rendszeresen használom őket...A nappalival már találkoztam régebben, több mintát is elhasználtam belőle, szóval miatta adtam bizalmat pont nekik az olcsóbb alternatívák közül...Hamarosan írok egy nivea krémes tesztes összefoglalót (három kombinált bőrre való termékről), de annyit elárulhatok: elégedett vagyok velük...:)

A Dove tusfürdőt anya kapta ajándékba, de az ő bőre eléggé érzékeny, így ő nem tudja elhasználni, én meg imádom a gránátalma illatot, ezért nekem adta...
A L'oréal préférence (szőke kollekció, nem jut eszembe a pontos neve, kicsit szétszórt blogger voltam, és elfelejtettem külön felírni, a dobozt meg már kidobtuk) extra világosító nagyon nagyon világos gyöngyszőke hajfestéket szintén ő kapta (vagy vette? most nem vagyok benne biztos), de a hajára végül nem kentünk, mert túl világosnak ítélte meg...Hát az enyémre rákentük, és hamarosan hozok róla posztot - addig meg izgulnotok kell miatta (gondolom mától senki se bír aludni, amíg ki nem teszem a posztot...xD), mert nem árulok el semmit erről a termékről...:)
A gyógyszeres testápolót szintén anya kapta ajándékba, de felajánlotta nekem, én meg kíváncsi vagyok - és gyűjtögető - szóval gondoltam, kipróbálom...Az illata érdekes, de még a kipróbálásig nem jutottam el - amilyen szorgalmasan arckrémezek, annyira lustán testápolózok...de majd "javítok" ezen is...:D
Az ebelin vattakorongnak nagyon örülök, az enyém lassan el fog fogyni, és ki nem állhatom...Nem szívesen cserélem le a márkát, de az elmúlt időszakban úgy hozta az élet, hogy a Müllerbe gyakrabban bejutottam, mint egy DM-be, és általában már SOS kellett a vattakorong...De most végre újra a magaménak tudhatom ezt a kis csodát! :)
A kézfertőtlenítőt egy PEPCO üzletből vettük, azzal a céllal, hogy mindenre felkészült nőként magammal fogom hordani...Hát én rendetlen bloggerként úgy elraktam itthon, hogy esélye nem volt a táskámba kerülni...xD

Az essence őszi szortimentjéből a folyékony rúzsok közül a "make a statement" árnyalat jött velem...erről csak azért tudok érzelemmentesen írni, mert már volt róla bejegyzés (ITT) és ott MINDENT leírtam...:)
A nivea vízálló szemfesték lemosója akciós volt...sok mindent próbáltam már, de ez messze a legjobb minden szemfesték lemosó közül...így nem kérdés, hogy mindig újra veszem (bár az eredeti  ára nagyon sok...most kb a kétharmadába került csak :)).

A könyvről már írtam Facebook-on, egy kisebb nap összegzés keretében (ITT), szóval erről külön nem írnék...Illetve mégis: nem bírom ki, annyira örültem neki...évek óta hajkurászom a könyvet, de sose jött ki úgy a lépés, hogy enyém lehessen, és most ez volt az utolsó darab, és enyém lett 450 (!!!) forintért!!!!! :D
A fülhallgatóm is megadta magát idő közben, szóval pótolni kellett...olyan nem volt, amilyenem nekem volt, ez meg nagyjából a két ötödébe került (illetve pontosan a két ötödébe xD)...Optimistán álltam hozzá, mert végre lett fülhallgatóm...dee...idő közben kiderült, hogy nem véletlenül kértek annyit a régiért, amennyit...minősíthetetlen a hangzása...Még így, hogy a régi szakadozva szól, és egyik fülemből a másikba vándorol a zene néha, még így is messze jobban szól, mint ez...Emlékeim szerint már volt ilyenem, és fél év alatt bemondta az unalmast...Bár örülnék, ha ez tovább bírná, de ha igazán őszinte akarok lenni, azt se bánnám, ha elromlana...Sajnos az én fülem kényes, nem mindegy milyen fülhallgatót használok, csak az agybadugóst tudom úgy belerakni, hogy ne sérüljek le (a legtöbb beleakad a tragus talpába, agybadugóst be lehet úgy is tenni, hogy a talp szépen rásimul a kisporcomra)...

Anyáék Párizsban nyaraltak pár napig, a következő pár képen azokat a dolgokat szeretném megmutatni, amiket ők hoztak nekem...Én itthon őriztem a házat, találkoztam N-nel, meg ilyesmik, szóval élmény beszámolót illetve képeket nem tudok szolgáltatni...Én egyébként se vagyok nagy "Párizsos"...Valahogy engem sose kötött le, sose érdekelt...kivéve Disneyland-et...de oda anyáék nem mentek...bár biztos hatalmas élmény lehetett eljutni oda, látni a hatalmas épületeket meg minden, de nem az "én ízlésemnek" való...
Az érme valami kastélyból jött, az Eiffel tornyos kulcstartó pedig nem tudom honnan...Igazából ehhez nincs is mit hozzátennem: tipikus szuvenír, jó lesz emléknek! :D
Szerintem a toronyban csak azért vettek valamit, hogy bebizonyítsák: felmentek...xD
Én ezt a szép kis tornyos tükröt kaptam, ami fekete, bőrhatású, van rajta egy ezüstös minitorony, és mágnessel záródik...Őszintén szólva nagyon tetszik ez a kis tükörke, de nagyon féltem, hogy baja lesz a táskámban, szóval nem tudom még, hogy fogom tudni BIZTONSÁGOSAN magammal szállítani...de kitalálom...jóval masszívabb, mint amit én vettem Lengyelországban - folyton kinyílik, már csak az avonos hajkefémet merem magammal hordani, annak is van tükör része...xD
Szóval ő egyelőre dísz lesz...a későbbi sorsát meg még eldöntöm...:)
Régóta szeretnék pénztárcát újat, mert az enyém elszakadt...Anya a színkombinációból rögtön rám gondolt, szóval megvette nekem...egyrészt nagyon örülök neki, mert végre van pénztárcám...másrészt sajnos nem túl nagy az apró tartó része (kb semmi...én sok aprót hordok xD), anya is mindig azt ad, így nem igazán fogok elférni benne...xD
Egyébként tele van zsebekkel, és egy "Have a nice day!" kártya is volt benne, ami szerintem nagyon kis aranyos ötlet...Az én kártyáim is bele fognak férni - őszintén szólva már jócskán túlnőttem a személyi tartómat...az elmúlt egy évben konkrétan négy új kártyám lett...xD
Anya járt a Sephora nevezetű boltban is...éés...őszintén szólva ez a része engem is nagyon érdekelt volna a dolgoknak...xD
A kép szélén egy Institut Esthederm (?) ráncosodás elleni, bronzos színjavító (?) napozókrém (?) minta található...Őszintén szólva, fogalmam nincs ez mire jó, így első fordításból ennyire jutottam...bárkinek bármi ötlete van, szóljon...:D
A Sephora fürdőszívecskék (még nem jöttem rá arra se, hogy ezek most csak fürdőtermékek, vagy esetleg ügyeskedve el lehet-e tusfürdőként is használni - magamat ismerve, úgyis megtartom őket dísznek jó darabig még xD) eper és csoki illatúak...És nagyon jó illatuk van...és nagyon aranyos a dobozka is, szóval...mehet a polcra...:D
Erre a tusfürdő és habfürdőre azért esett a választása, mert illik a szobámhoz...Az illata nagyon kellemes, még nem is tudom, hogy hol fogja díszíteni a szobámat, miután elfogy - amíg nem használom, addig is kerítek neki egy szép helyet...:D
A végére hagytam a számomra legkülönlegesebb darabot...Ez pedig nem más, mint a Sephora kiss me ajakbalzsamjai közül a 06-os, Soda Pop árnyalat...Miután megláttam, rengeteg helyen utána néztem, mindenki meg volt vele elégedve, és hát nagyon szép a csomagolása is, meg a színe is tetszik, meg különleges a formája, meg minden, szóval nagyon izgatottan várom, hogy kipróbáljam...Illetve mire ez a poszt kikerül, addigra lehet, hogy már ki is próbáltam -> frissítés: az évnyitóra magamra kentem...hát...most nem tudom magamba fojtani a hajfestékhez hasonlóan az élményt: ez a termék egyszerűen fantasztikus! Nagyon sajnálom mondjuk, hogy itthon nem kapható - mondjuk a márka amúgy se az én pénztárcámnak való - viszont ennek ellenére szeretnék róla majd írni, mert ez (is) egy olyan termék, amiről mindenképp kell írni...:D

Ti miket szereztetek mostanában? Milyen volt az első szeptemberi hetetek? :)
Szép estét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Visszarázódtam az életembe, meg a munkába. :D
    Csak a nyaralás alatt zsákmányoltam ékszereket, meg csütörtökön könyveket. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom megőrült a blogger, mert nekem meg itt nem hozza be a képeim előnézetét...:/


      Ó a könyvek...azok MINDIG megérik! :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)