2015. augusztus 26., szerda

Szalagavatós/ballagási smink

Sziasztok! :)

Igen, így évkezdés előtt elég fura ez a bejegyzés, tudom, de most jutottam oda, hogy reprodukáljam ezt a két sminkemet...mivel sajnos nem tudtam eldönteni, hogy melyik maradjon ki, és színeit tekintve, és megvalósítást nézve is nagyon hasonlóak voltak, úgy gondoltam, "egybegyúrom" a kettőt...és így készült el a mai mutáns sminkem...:D

Hozzávalók:
- essence i<3 stage szemhéjpúderalap -> mert hát a NORMÁLIS szemhéjpúder alapom természetesen a fontos események előtt válik használhatatlanná...
- sleek i-divine bad girl paletta ~ innocence, obnoxius, abyss, noir, gullible -> csak mert kék témára épült az egész szalagavatónk és a ballagásunk, és az ezüstök közül nem tudtam volna választani, és szokni kell a kéket, és imádom ezt a palettát...:D
- essence all about matt kompakt púder -> egy áttetsző púder, ami csodásan fixálja a sminkeket...:D (élesben azért az avon sminkfixáló spréje is besegített, de itt nem fújtam magamra)
- essence szemöldökceruza ~ black -> mert a szemöldököm még belelóg a képbe...
- essence long lasting szemceruza ~ black fever -> nem tudok lemondani a fekete vízvonalakról...:D
- essence stays on and on and on szempillaspirál -> a képeken, eredetileg élesben mindkét esetben a maybelline the rocket waterproof szempillaspirálja került a pilláimra...:)
- essence füstös szemhéjpúder ecset
- avon kétvégű szemhéjpúderecset
- essence tusecset

Elkészítés:

  1. Lealapoztam az egész fejemet, és a szemhéjaman is eloszlattam a szemhéjpúderalapot.
  2. A  Gullible árnyalattal lekentem az egész mozgó szemhéjamat, és a mélyítővonalat se hagytam ki, ezzel biztosítva egy fényes alapot az egész sminkemnek - ha nem lennének elég csillogóak a kékek, plusz így picit még intenzívebbé vált az egész smink...:D
  3. Az Innocence árnyalattal kifestettem a szemzugot, az alsó mozgó szemhéjamat, és a mélyítővonaltól el kezdtem picit eldolgozni a szemöldök csontom felé.
  4. Az Abyss árnyalatot felütögettem az egész mozgó szemhéjamra, majd a külső V-től befele haladva, és a mélyítővonaltól lefele egy kis Obnoxius árnyalatot vittem fel a szemhéjam feléig.
  5. A két színt egybedolgoztam, olyan ügyesen, hogy képeken nem is látszik a különbség...xD
  6. Az innocence árnyalattal a korábban felvitt kékeket kicsit elsatíroztam a szemöldökcsontom felé, mert hát én világos színt teszek a mélyítő vonalba, mert azt úgy kell - attól, hogy szerintem még egy ember nincs, aki így csinálná, de én fénylő, csillogó sminket akartam, és a rejtett szemhéjamnak köszönhetően megtehetem ezt is...xD
  7. Az alsó szempillatőbe is felvittem egy kicsit a két kékből, kintre az obnoxius került, befele pedig az abyss...ezt is eldolgoztam az alsó mozgó szemhéjam fele az innocence árnyalattal -> bevert smink nélkül nem indulok el ilyen rendezvényekre...:P
  8. A felső szempillatőbe a fekete szemhéjpúdert használtam tusként.
  9. Fixáltam az egészet áttetsző púderrel.
  10. Kihúztam az alsó és felső vízvonalamat fekete szemceruzával.
  11. Kifestettem a pilláimat több rétegben...
És ami a képen nem látszik: ehhez én egy pirosas-bogyós rúzst használtam, az essence hosszantartó rúzsai közül a 04-es, on the catwalk árnyalatot - egy erőteljes sminket semmi se dob fel úgy, mint egy erősebb, mégis természetes színű rúzs...




Ballagáson az egész smink (öltözéssel együtt) negyven perc alatt készült el, szóval egész gyors voltam, és nagyon látványos lett...Bár minimum három sminkbakit fel tudnék hozni benne, amit nem úgy szoktak az emberek csinálni, én nagyon elégedett vagyok vele...(Azzal kevésbé, hogy a fényviszonyoknak köszönhetően a tusvonalam olyan, mintha lefele vándorolna a szemráncaimba...a hunyott szemes képen láthatjátok, hogy a pillasoromon nem mentem túl a festékkel, nem az én hibám, hogy lehetetlen az én szememet normálisan lefotózni...xD)

Hát...ennyi lettem volna mára, szép estét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)