2015. augusztus 28., péntek

Sloane's plum

Sziasztok! :)

A mai bejegyzés főszereplője a Rimmel mouisture renew ajakrúzsok közül a 330-as árnyalat lesz...Sok helyen, több általam is követett blogon találkoztam vele (őszintén bevallom, most épp Megaera mesevilága - pontosabban az ott olvasott teszt lebeg előttem...talán itt tudatosult bennem "véglegesen", hogy nekem is kell egy ilyen), így eléggé kiismertem, mielőtt hozzám vándorolt...

Sajnos - vagy nem sajnos - nem igazán volt lehetőségem még használni ezt a rúzst...Vagyis lehetőségem lett volna, ugyanis a sötét rúzs rajtam nyáron se fog ki, de ez a szín egyszerűen annyira őszies számomra, hogy még késztetést se éreztem a tavaszi-nyári használatára (ilyenkor inkább élénkebb színeket választok én is)...
De lassan itt az ősz, szóval gondoltam így nyár végén már ideje elővenni, kipróbálgatni, hogy mivel is állunk szemben...
A csomagolása nagyon szép, és egyszerű...Áttetsző lila kupakja jól zár, a teteje "hasított", és a rimmel logo van belenyomva, oldalán pedig a rimmel felirat látható. A rúzs alja ezüst színű, a tekerő rendesen működik, a rúzs teljesen visszahúzható a tokba...Így első körben azt mondanám, hogy masszív, táskában hordós darabról van szó...
A rúzs illata édeskés, első ránézésre egy hideg fényű, szilvás-bogyós-boros rúzsra hasonlít (igen, még mindig nem vagyok jó a színmeghatározásokban).

A kezemen készült képeknél direkt a csillámokra vadásztam, nagyon aprók, és csodálatosan csillognak, de ajkon az összhatás inkább fényes, nem csillámos...Szinte nem is érezni, hogy tele van csillámmal, és idővel azt se, hogy egyáltalán van rajtunk rúzs: lágyan terül, csodásan siklik, testhő hatására szinte ráolvad az ajkakra, és nem nehezíti el azokat...utóbbi igazából a gyengéje is, mert ajakkontúr nélkül hajlamos picit odébb csúszkálni...A ráncokba minimálisan beleül, szárítani egyáltalán nem szárít, sőt tényleg elég jó hidratáló hatása van...Cserepes ajkakon azért nem mutat jól - de melyik rúzs mutat jól rajtuk? - de az enyhén kiszáradt ajkakat szépen rendbeszedi...
Tartóssága - eltekintve a fentebb említett szökési kísérleteitől - egészen jó...4-5 órát kibír, ha nem piszkáljuk, és minimális ivást is eltűr közben...Az evést viszont már elég nehezen viseli, de a kopása nem csúnya egyáltalán, bár szerintem picit "keretesen" kopik (nem kontúrral használgattam, és így bizony pár óra alatt kicsit elcsúszott szegénykém, az ajkaimról konkrétan teljesen egyenletesen kopott, de ami korábban elmászott, az makacsul ragaszkodott az új helyéhez)...
A rúzs különlegessége, hogy egy rétegben egy nagyon visszafogott színt érhetünk el az ajkainkon...Pontosabban én először csak egy rétegben kentem fel, és szerintem ez az eredmény elég visszafogottnak számít...a fedése teljes így is, egyenletes, és szép, de nem mondanám erős színnek...:)
Több rétegnél ezt a csodálatosan mély és sötét árnyalatot kapjuk...Bár én a természetességét is szeretem, ezt sokkal közelebbinek érzem magamhoz, és ez az az intenzitás, amiért én megszerettem...

Összességében szerintem ez egy fantasztikus őszi rúzs, könnyen használható, a minősége az árához mérten teljesen korrekt, és a színe elképesztően gyönyörű! :)

Ti szeretitek a Rimmel rúzsait? Melyik a kedvencetek közülük? Milyen árnyalatokat használtok szívesen ősszel? :)
További szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Én is imádom ezt a rúzst! :) Láthatunk majd vele egy teljes sminket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva csaknem minden sminkterméknél (vagyis szemfesték/ajakfesték) felmerül bennem a dolog...néha el is készítem...aztán megnézem a képeket gépen, és rájövök, hogy az én arcom nem jó ehhez...:/
      Szóval meglátom, "mit tehetek" az ügy érdekében...(vagyis ha sikerül normális fejet vágnom, amin a smink is látszik, azt feltöltöm úgyis :))

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)