2015. augusztus 12., szerda

Paranormális TAG

Sziasztok! :)
A mai nap egy TAG-et hoztam nektek...ééés őszintén bevallom, hogy fogalmam nincs kitől indult, vagy kinél láttam...a kérdések nem voltak kiírva, szóval most Megaera posztja szolgálta az alapot a bejegyzésemnek...:)
Valószínűleg ünneprontó leszek, ugyanis a "parajelenségeket" egész jól kezelem...vagyis szerintem...én szeretek egyedül lenni itthon is, éjszaka is, horrort nézni az üres házban (éjszaka), ugyanis mindig minden ajtó zárva, plusz hátul a redőny is le van húzva...ami azon átjut, az megérdemli, hogy megehessen, mert az első ajtó kinyitása kulccsal is néha negyedórába telik (igen volt már rá példa, hogy nem akart kinyílni nekem...xD). Eilith fél a földönkívüliektől (muhaha, lebuktattam), és amikor itt aludt, valami UFO irtós filmet kezdtünk el nézni véletlenül (nem is értem, hogy került a gépre egyáltalán...ő fél tőlük, én nem szeretem őket...xD), és mégis teljesen nyugodt maradt, mert a mi ajtónkon lehetetlen bejutni...(igen ő is ott volt, amikor ketten próbáltuk már KULCCSAL kinyitni az ajtót, és nem engedett a zár...xD)
Szóval vágjunk bele...xD

Mi az a téma, amitől a leginkább félsz? Film példa?
Ciripp-ciripp...gondolom itt valami paranormális dolgot kéne írni...De az az igazság, hogy ilyen téma nincs...Filmeknél csak attól félek, hogy valami értelmetlen mészárlást kell néznem, nem szívesen pazarlok rá időt...Nem félek a véres dolgoktól, de azért amit a Texasi láncfűrészes remake elvett az életemből, azt szeretném visszakapni...
Az az igazság, hogy én a legtöbb természetfeletti dologban nem hiszek...vagyis...nem hiszem, hogy léteznének, és meg tudnának támadni...De ha feltételezném, hogy léteznek, akkor se hiszem, hogy tudnának, vagy egyáltalán akarnának ártani...
Igen, ilyen szempontból iszonyatos horror rajongó vagyok, nehéz rám ijeszteni (villogással, és nagyon hangos hanghatásokkal könnyebb, ugyanis fülhallgatóval szoktam filmet nézni sötétben - ez a kettő gyilkos kombó, volt már, hogy le kellett állítani a filmet, hogy kiröhögjem magam, mert láttam előre, hogy ez jön, és mégis megugrottam...xD), én az emberi gondolkodást boncolgató filmektől borzongok pl, vagyis nem a film közben, hanem ha belegondolok, hogy esetleg a történetnek VAN valós alapja is, és ilyenek léteznek...nem félek tőle, csak azért rossz érzés az ilyet átgondolni (a Szerb filmet speciel végig néztem, és utána fél óráig bámultam mereven a monitort...nem maga a film volt ennyire ijesztő, hanem a "rejtett üzenet" - de az is sokkolt, nem megijesztett)...és igen, jobban szeretem a thrillert...xD

Mi volt a legijesztőbb paranormális élményed?
Legijesztőbb nincs...recsegő padlók, szekrények (a fűtőcső a szekrénysor mögött megy), önmagától kikapcsoló eszközök, UPC box magától újra indul, különböző beazonosíthatatlan zajok...mindre van magyarázat, és meg is szoktam őket...néha valami állat is kapar a padláson...Régen nagypapám nyaralójában is folyamatos kaparást hallottunk...
Ami ijesztőnek számítana, arról meg utólag kiderült, hogy semmi paranormális nem volt benne...A pincében lévő mozgás érzékelő csipog, így jelzi, ha van lent valaki...ez mentett már meg minket tűztől is (kigyulladt a kazán, és a hő mozgást is érzékelte az érzékelő...a kazánban van a gázbojler...), illetve a szomszéd macskát is mentette már meg (elmentünk nyaralni bezártunk mindent, itthon egy hét múlva "csipogott a pince"...lementünk megnézni, csóri macskát egy hétre bezártuk véletlenül...). A legijesztőbb az volt, amikor csipogott a pince, elindultam megnézni, hogy mi van, és amikor az előszobába értem, láttam, hogy egy nagydarab, elég szőrös alak elmegy az ablak alatt...Az úgy hirtelen nagyon ijesztő volt, de aztán kiderült, hogy csak apa munkása jött valami szerszámért...azóta be szoktak csengetni, ha idejönnek, hogy ne ijesszenek meg minket...xD
Illetve az is vicces volt, mikor a padlás feljárót takaró hungarocell lap (? - nem vagyok benne biztos, azóta új padlásfeljárónk van xD) magától "kiugrott" a helyéről...anya már rendőrt akart hívni, mert valaki van a padláson...a padláson lévő neve "Huzat"...
Ami nem paranormális, inkább lelki "jelenség" volt, az az, hogy Kecsi pusztulása után még egy darabig hallottam éjszaka a csaholását, és hogy játszik a táljával, valamint vakarózik az ajtónál, és néha neki dől (elég hangosan recsegett olyankor az ajtó)...Ezek a hangok viszont tudom, hogy csak a fejemben voltak (nem, nem vagyok őrült), az agyam generálta nekem őket, hogy betöltse a csendet...ez igazából szomorú, nem ijesztő...

Mi volt a legviccesebb para élményed?
Az az igazság...hogy az én legviccesebb para élményem is ugyanahhoz a filmhez, és hasonló módon kötődik, mint (Megaera) Szilvi(ék)nek...
Eilith, "Virág" és én néztük a Démoni dobozt (ami szerintem egyébként egy iszonyatosan szar, klisés, gyenge film lett...végig röhögtem kb, meg előre tippelgettem, hogy mi lesz - és az lett...borzaszót volt...), és berepült egy molylepke...Mi nem visítással reagáltuk le, hanem el kezdtünk Eilith-tel röhögni rajta, hogy jött a lelkünkért, mert leszaroztuk a filmet...xD

Mi volt a legijesztőbb rémálmod?
Igazából sok rémálmom van, és azok se úgy ijesztők, hogy jaj de félelmetes, hanem úgy, hogy jelentésük van, és lelkileg megviselnek...Többnyire fel tudok kelni minden álmomból, de van amikor nincs annyi lelkierőm, hogy felébredjek, vagy nem akarok, hogy megoldjam álmomban...Tehát az én rémálmaim nem ijesztőek, hanem lelkileg terhelőek inkább...
Álmodtam már azt, hogy egy régebbi legjobb barátom bagoly képében látogatott (napokig álmomban), és azt akarta, hogy vegyem ki a hulláját a szekrényből (csontváz a szekrényben...milyen eredeti)...Következő héten összevesztünk, azóta se állunk szóba, nagyon megviselt ez a "szakítás"...
Álmodtam már azt, hogy N megszűnt létezni, és kerestem, és bizonygattam, hogy él, és mindenki hülyének nézett miatta, még az anyja is...egy fénykép nem volt róla...csak ÉN tudtam, éreztem, hogy létezik...reggel miután felkeltem, és láttam, hogy írt facebookon majdnem elsírtam magam, és annyit bírtam kinyögni neki, hogy "tudtam, hogy létezel"...nem tudom szavakba foglalni azt az érzést, amikor a legjobb barátnőd, akivel tényleg minden kakiban ott vagytok egymás mellett csak úgy...megszűnik létezni...
Álmodtam azt is, hogy kimászott belőlem és N-ből a lelke, és két részre vált...Az egyik rész pozitív volt, a másik negatív, és meg akarták ölni magukat...a negatív azért, mert reménytelen volt, a pozitívabb azért, mert nem tudna a másik nélkül élni...A lelkek halhatatlanak, így minden öngyilkosságuk után újra ott voltak (ha sikerült volna meghalniuk, én is meghalok - álmomban)...Felkerestem legjobb barátomat a lelkeim tudta nélkül, és közöltem vele, hogy "Többször nem bírom végig nézni, hogy meghalok."...Igazából tudom, hogy ez milyen érzelmi nyomásra jött, de az nem publikus...
Rendszeresen álmodok egy "Rémálom Miskolcról" is...Komplett város felépítve a fejemben, mindig visszatérek...és mindig rossz történik...Legtöbbször csak menekülök, és nem tudom mi elől, semmi nem kerget, csak érzem, hogy menekülni kell, és én menekülök...De gyakran látogatok temetőket, ahonnan az emlékeim kimásznak különböző ocsmányságok formájában...És gyakran megesik az is, hogy szép nap van, és olyan emberekkel töltöm, akik már nem részei az életemnek...és nem értünk szót...és újra meg újra összeveszünk...Igazából ez a városhoz fűzött viszonyomnak is betudható szerintem...vagyis főleg annak...
A Kecsivel álmodott iszonyatos rémálmom is bebizonyosodott azóta...Ezt a lelki "nyomást" már nem bírtam elviselni, szóval muszáj volt kiírnom magamból...Ezt EBBEN a posztban nézhetitek vissza...

Félsz a sötétben?
Nem...
Vagyis...új helyeken igen, mert nagyon gyakran mászkálok éjszaka (ÉBREN - bár voltak időszakok, amikor álmomban is járkáltam illetve beszéltem, de az mellékes), és új helyeken egyszerűen nem tudom felmérni a terepet...Most már tök sötétben is elnavigálok a szobámban, de amikor átrendeztük, akkor a lábujj körmöm bánta a sötétséget...Mentem a megszokott úton, és a szekrénybe rúgtam, amiről valami szótár (vagy legalábbis vastag könyv volt, nem emlékszem melyik) ráesett a lábamra és leszakadt a körmöm...Szóval új helyeken szeretem, ha van fényforrás, de fényben nem tudok aludni...Meg az estéket, éjszakákat imádom, nagyon szeretem a sötétet...olyan sejtelmes...varázslatos...romantikus lélek vagyok na...:D

Furcsa szokás?
Elég sok furcsa szokásom van...xD
Számolgatok dolgokat, néha ki kell mondanom a "k" betűt, vagy legalább rá kell gondolnom, mert késztetést érzek rá...xD
És a fülbevalóim végét és a piercingek golyóit is rendszeresen ellenőrizgetem...xD
Pombi nélkül nem tudok aludni, mert ő egy "darabka N-ből"...ha Pombi mellettem van, olyan, mintha N is ott lenne lélekben...
Ami talán a poszthoz jobban kapcsolódik az az, ha egyedül vagyok itthon, akkor mindig körbejárom az egész házat, mielőtt elmennék aludni, megnézem zárva van-e az ajtó, meg le van-e húzva a redőny...És mikor a szobámban vagyok már, akkor mindig felkapcsolom a lámpát és utána megyek csak aludni...utóbbi annak köszönhető, hogy egy ideje megint új helyen van az ágyam, és az előző kérdésben említetteket igyekszem elkerülni...:D

Oké...így a poszt végére érve rá kellett jönnöm, hogy nem csak a természetes sminkekben vagyok borzasztó, hanem a paranormális tag-ben is...Valahogy...nem tudom...úgy érzem, rosszul teljesítettem, és elrontottam...Annyira érdekesnek tűntek a kérdések, meg úgy szerettem mindenkinél megnézni, akár videó, akár bejegyzés formájában tette közzé...és nekem meg nem ment egyszerűen...:/

Ha tetszik töltsétek ki ti is, ha már ki van töltve, osszátok meg velem is...
Remélem azért néhol nevettetek, ha már kiderült rólam, hogy ebben nem vagyok jó...xD
További szép napot mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Akárhányszor olvasom ezt a TAG-et, kedvet kapok hozzá. Amikor meg elkezdem tölteni, rájövök, hogy nekem nincs benne ennyi töltenivaló.
    Filmek kapcsán, nem szeretem, hogy minden a hanghatás. Mert attól ijedek meg, nem attól, amit látok. Nekem ilyen cidrifilm a Mártírok. De az sem természetfeletti, vagy paranormális, hanem inkább az e kettő nevében elkövetett emberi brutalitás miatt borsódzik tőle a hátam. – Borzongani szeretek, nem megijedni.
    Lefekvés előtt mi is mindig ellenőrizzük az ajtót. Nekem kell, hogy a fal-sarok felé aludjak, kívül úgy, hogy lelóg a lábam, nem tudok. Van ennek is egy nem túl felnőttes magyarázata: a lelógó lábamat így nem kapja el semmi az ágy alatt, és a kívül alvót viszik el először. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig így kezdtem neki...de csak meglett...nem mondom, hogy izgalmas lett, mert alapjaraton nem könnyű kiakasztani filmekkel...xD

      Képes lennél szegény párodat elvitetni a szörnnyel? XD
      Mondjuk én se szeretem lelogatni a lábam, de én azért, mert fa kerete van a matracnak és vág...vagyis éles...xD

      Törlés
  2. Nem jött be a Démoni doboz? :O Most egy világ dőlt össze bennem :D Én imádtam azt a filmet, még ha klisés is, kismillió hasonlót láttam, de mindegyiken borzongok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én már túl finnyás vagyok...igazából nehéz is filmekkel kiakasztani...vannak gusztustalan pillanatok, de úgy igazán félni nem szoktam a filmektől...és ami ilyen klisés (még horroranalfabéta Eilithnek is feltűnt - amin meglepődtem), az meg pláne nem...még csak hangulata se volt...De az a lakótelep mondjuk nagyon tetszett (mondjuk esküdni mernék, hogy láttam már másik horrorban is egyébként, nagyon ismerős volt hasonló jellegű filmből).

      De nem kell aggódni, a molylepke el is indult már értem...x'D :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)