2015. augusztus 23., vasárnap

Őszi kívánságlista (folyamatos frissítés)

Sziasztok! :)

Ma egy kívánságlistával jelentkezek, ugyanis egy csomó dolgot kinéztem, hogy a közel jövőben be szeretnék szerezni...Ruháknál ezt sokkal nehezebb külön lapra írni, mint sminktermékeknél, szóval gondoltam, ha már a blog témájába vág, miért ne készíthetném el itt a ruhás listát - ami igazából olyan hosszú lett, hogy lehet ez lesz a jövő évi listám is...és ha már úgyis jön az ősz lassan, fogjuk az évszakváltásra az egészet...:D
A bolto(ka)t és az árakat feltüntetem az adott ruhák alatt (ahol ez ismeretlen, ott a képforrást - többnyire a honlapokról veszem a képeket is), így ha valami megtetszik, sokkal könnyebben megtalálhatjátok ti is magatoknak...A termékek semmilyen logikai sorrendet nem fognak szerintem követni, ahogy eszembe jutnak, úgy mutatom őket! :)
Igazából először vegyes kívánságlistát akartam írni, van néhány használati dolog is, amiből kéne új (például fülhallgató, de az nagyon xD), illetve néhány kozmetikum is (normális arckrémek, olyan tonik, amitől nem néz ki úgy az arcom, mintha savval kenegetném - a bio cuccokkal nincs szerencsém, de erről majd terveztem posztot írni xD), illetve rengeteg sminktermék is - utóbbiakról szerintem napokig írhatnám a listát...szóval itt most kimondottan az öltözködésre fektetném a hangsúlyt...:)

H&M, 2990.-
Leopárd mintás balerinát nagyon régóta szeretnék normálisat, az enyémnek nincs talpa...ez a boltban úgy tűnt, hogy nem nagy probléma, mert sík felületen kellett sétálgatnom...amikor először léptem járdára vele, kiderült, hogy ez igen is hatalmas probléma, de sose találtam megfelelőt, vagy a fazon nem stimmelt, vagy a minta, vagy a szín, vagy a díszítés...Képeken keresztül nekem úgy tűnik, hogy ez tuti befutó lehet - és talpa is van...:D

Deichmann, 6990.-
Fekete platform cipő...igazából konkrétan kinézett darabom még nincs, csak azt tudom, hogy kell egy ilyen...valamilyen...a platform és sarok méretet, illetve utóbbi típusát még nem döntöttem el...Az biztos, hogy sima, fekete és platform kell...A Deichmann-ban három esélyest is találtam, de még nem köteleztem el magam egyik mellett se...Valószínűleg nem is bírnék benne menni, de sose tanulok meg járni benne, ha nem próbálkozok...igazából a kínai verzió sem kizárt, az olcsóbb is, és kevésbé sajnálom két lépéssel kitörni a sarkát...:D

google
Piros magassarkú (kép csak illusztráció)...Nem kell azért ilyen brutál magassarkú, és nem kell platformosnak se lennie...Csak piros legyen, ne vászon, velúr vagy művelúr, és csinos...Ja...és szép legyen a sarka...nagyon válogatós vagyok cipősarkaknál - és nagyon ocsmány mellényúlásaim voltak így is...

google
Piros, 10 soros Steel bakancs...IMÁDOM a bakancsokat...A tíz sorosak az egyik legpraktikusabbak, gyorsan be lehet őket fűzni, nem zavaró, hogy nyomja szét az egész lábszáramat, és nagyon szép, DE én jobban szeretem a hosszú szárú bakancsokat, mert sokkal szebbek...szóóval...de ez még odébb van...A neve már megvan, Petike lesz (Ádika és Danika mellett :)), de nem tudom mikor kerül hozzám még...:)

H&M, 1990.-
Térd felé érő hosszú zokni...Nem tudom, mióta vágyok már ilyenre, de egyszerűen vagy nem lehetett kapni, vagy iszonyatos áron lehetett kapni, vagy mintás volt...A csíkosról se tettem le - milyen tündér lennék csíkos combzokni/combfix nélkül? (csíkos harisnyát is szeretnék még mindig...szeretem a csíkokat na xD) - de amikor megláttam a sima fekete verziót, rögtön megtetszett ez is...

H&M, 5990.-
Vastag, kapucnis felső...Ebből sose elég, valamiért ezek meg a fekete nadrágjaim kopnak a leggyorsabban...Amit én kinéztem (képen) az egy bélelt verzió, szóval szerintem megérné...de még ez a kérdés is nyitott, mert mindig nagyon sajnálom szelektálni a ruháimat - is...gyűjtögető vagyok...

H&M, 2990.-
Ez a darab egy meglátni, megszeretni ruha volt...Olyan fura...nem különlegeset akartam írni, hanem furát...rövidebb, és necces, és fekete, és béléses, és már megvan a nadrág illetve a cipő is, amit felvennék hozzá, és valószínűleg még eseményeket is tudnék felsorolni...:D

polyvore
Egy ízléses párducmintás ruha, ami szűk és pánttalan...igazából nem muszáj a szürke-fehér verzió, a natúr se rossz, de egyszerűen nem leltem még mintájához képest visszafogott rucit...A képen látható speciel szerintem még az ízléses kategóriába tartozik megvalósítását tekintve - a hosszban innen nem vagyok biztos, de fazonra ő nyert...

H&M, 1790.-
Ez egy "sötétszürke" miniszoknya, aminek igazából a különleges színe fogott meg első sorban...Teljesen átlagos amúgy, van már ilyen anyagú szoknyám, szóval tapasztalatból tudom, hogy nagyon kényelmes is, csinos, és egyszerű...

H&M, 3490.-
Fekete, átlapolós (átlapolt?) szoknya...Ez egy vicces történet, unokahúgomon láttam ezt a szoknyát, és nagyon beleszerettem...pedig a mi stílusunk messzebb van, mint Miskolc általam vélt és valós földrajzi elhelyezkedése (nyolcadikos koromig azt hittem, hogy a Tisza túlsó partján vagyunk...lehet nem véletlenül voltam kettes földrajzból...xD). Mindegy...a lényeg az, hogy bár elismerem, hogy csinos a csaj, sose hittem volna, hogy lesz olyan cucca, amiről megkérdezem, hogy mégis honnan van és mennyi volt...Nem igazán hordok szoknyát, de kiöltözni gyakran kell...bár nem rég szereztem egy csodálatos szoknyát, azért még nem tettem le erről a szépségről se...:D

Taupe színű körsál
Erről nincs kép, még nincs konkrétan kinézett darab se...Tavaly már leltem egy szépet, de nem vettük meg, mert a piros téli kabátommal úgy néztem volna ki, mint egy dohányos télapó...De most már van fekete kabátom, ahhoz pedig jól mutatna...szerintem...:D

Pihe-puha fekete sál
Fekete sálból sose elég...plusz nincs olyan igazi, nagy, meleg fekete sálam...

Bordó körsál
Nagy, puha, kötött, bordó körsálacska...hmm...még rágondolni is melengető érzés...A téli hidegben egy ilyen csodálatos színű, pihe-puha, meleg csoda nagyon jól esne...Szintén nincs még kinézett darab...igazából ez csak most jutott eszembe, hogy szeretnék ilyet...:D

Téli, fekete hosszú szárú csizma
A tavalyihoz hasonló nagyon jó lenne...Azt sajnos kicsit elhordtam...a sarka, a zipzár, és a bélés se bírna ki még egy telet...Nagyon szeretem a hosszú szárú csizmákat, mert melegítik a lábszáramat is...Az más kérdés, hogy a lábméretem és a bokavastagságom miatt iszonyatosan nehéz normálisat találni rám...

Fekete rövid szárú csizma vagy magassarkú bakancs
Igazából a rövidebb verzió futkosósnak kéne, mert a magassarkú bakancsom teljesen szétment az elmúlt pár évben...Egyik verzió elől se zárkózok el, de kéne egy ilyen cipőcske is az átmeneti időszakra...

15 soros, koptatott bordó Steel bakancs
Béluka...hamarosan az enyém lesz...Szerintem nagyon elegáns ez a verzió, de normális minőségű képet sajnos nem leltem róla...És a két kedvenc színem, és hosszú szárú, de nem húsz lyukú, ezért nem annyira sok idő befűzni...:D

10 soros, burgundi Shelly's Rangers bakancs
Elképesztő a színe, tíz sort gyorsan befűzök, és nagyobb felületen ez az árnyalat speciel nem mutat túl jól...:D

Termo leggings
Nem vastag, de a bélése hőtartó, tehát télen a nagy hidegekben se fagy be az ember feneke...Igazából ezt nadrág alá gondolnám első sorban, mert az elmúlt pár év tapasztalata azt mutatja, hogy a sima leggings/lábfej nélküli harisnya úgy szétmegy egy tél alatt, hogy közben még fázol is bennük...De nem zárkózom el azon gondolat elől se, hogy egy hosszabb pulcsihoz csak úgy magában felvehető - például amikor nem kell sok időt a hidegben töltenem...:D

Zöld táska, hozzáillő zöld sállal
Szeretem a zöldet, de igazából egy sötétebb, olajzöld szerű árnyalatban gondolkodom, nem élénk zöldben...

Meleg pulcsi
Igazából ebből lehet nem is lenne elég egy...Nagyon rosszul állok pulcsi ügyben...valami olyan kéne, ami meleg, és nem kell alá nyolcvan réteg másik ruha, elég egy-két réteg, és befér a kabát alá, és nem nézek ki úgy benne, mintha felszedtem volna 20 kilót...És nem magas a nyaka se (engem zavarnak nagyon a garbók)...Első körben kötött verziókat fogok nézegetni, de ez még egy eldöntetlen kérdés...

Fekete ballonkabát
Az enyém az elmúlt években teljesen elhordódott, elkopott, szóval jó lenne, ha szereznék egy újat...

Piros koktélruha
Piros ruhára vágyok...Nem tudom, miért...Egyszerűen kell egy piros ruha...Önbizalmat és magabiztosságot sugározna, és szükségem van most egy ilyen "erős" ruhára...Tényleg érthetetlen, de jó lenne, ha lelnék véletlenül valahol egyet...:D

Alap felsők
Hosszú ujjú, rövid ujjú, pántos, trikó fazonú, csőtop, fekete, fehér, piros, zöld, szürke, mindenféle...igazából minden évszakban veszünk egy adagot, ezek nagyon gyorsan kopnak nálam...

Szóval ez lenne az én ruha kívánságlistám a jövőre nézve - és nem csak őszre, sok darabot igazából elég régóta űzök, és egyszerűen nem találtam még megfelelőt, illetve nagy részük (lényegében a kabát, a termo leggings és a csizmák kivételével egyik se) nem sürgős...

Ti milyen ruhákat szeretnétek beszerezni a közeljövőben? Nektek is megvan már a listátok? :)
További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)