2015. augusztus 18., kedd

Összegzés

A színek ma nagyon furán viselkedtek...
Nem hangok voltak, nem nevettek...
Valaki szagolgatta őket,
Valaki tapogatta...
De látni senki se volt képes!
Meg tudom magyarázni, ígérem.










Így összegezném a (teg)napomat leginkább...
(Nagyon büszke vagyok magamra, hogy az első két sor rímel...de igazából ez csak egy kósza gondolatfoszlány, ami nagyjából...20 másodperc alatt állt össze, és kikívánkozott a billentyűzetemből...általában az ilyesmit egy magánblogon tartom, de úgy éreztem, ez még ide is belefér - vonatkozik kicsit a blogra is...nem a közzétett bejegyzés miatt, sokkal inkább a személyes rész...és igen, éjszaka nekem is aludnom kéne inkább, nem a napomon gondolkodni...:D)
[Csak azért kap külön címkét, hogy megtaláljam, ha visszanézném véletlenül...nem hiszem, hogy nagyon gyakran fogom az ittenieket zargatni ilyesmivel - mint említettem, máshol lenne ennek is a helye, de szeretett volna idejönni, és ki vagyok én, hogy visszatartsak egy gondolatot? :D]

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a gondolatfoszlány, és a magánblogra is kíváncsi lettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm akkor ha megint ide vágyó gondolatot akarok odaszorítani, azt is ide engedem...:)

      A magánblogom nem is igazán blog, azért van, hogy elpusztitsam, amit alkottam...írok, addig formálom, amíg elégedett nem leszek vele, aztán kb két mozdulattal megsemmisítem...állítólag így lehet megszabadulni legkönnyebben a gondolatoktól...:)
      De ha mégse csak gondolattemetőként fog funkcionálni, ígérem küldök meghívót rá Neked is. :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)