2015. augusztus 17., hétfő

Néhány színminta

Sziasztok! :)

A mai bejegyzés nem kimondottan tesztes bejegyzés lesz, ugyanis néhány (jóval) régebbi termékről szeretnék csak pár képet hozni nektek...Ez olyasmi jellegű poszt lesz, mint a tesztelős posztok (amikor pl tusfürdőkről írok, vagy stiftekről), csak itt sminktermékekről lesz szó...Szóval rövidke összegzés következik róluk, és képek, hogy ha valaki akar még belőlük szerezni, akkor áttúrhassa céltudatosan a leértékelt kosarakat...:)

Flormar supershine miracle ~ U18
Ezt a körömlakkot extra leértékelve vettem, de most hirtelen nem tudom mennyiért...Nagyon szeretem a flormar körömlakkokat, és ez is meglepően jól teljesített...Nagyon gyorsan száradt, szépen terült, könnyen lehetett eldolgozni, nem csíkozott, és ez a szín...A legnagyobb pozitív tulajdonsága az, hogy nagyon egyszerű lemosni...tele van csillámokkal, és mégse kell kaparászni őket, hanem egyszerűen lejönnek! Sajnos a képek nem fogják visszaadni, hogy milyen gyönyörű színről van szó - és bár az elmúlt évben a kapkodást leszámítva, nagyon rutinosan menet közben is biztosan körömfestős voltam, kiestem a gyakorlatból, szóval megint jutott a bőrömre is bőven...xD

Egyébként nem tudom, mi vitt rá, hogy megvegyem, de beleszerettem nagyon, és ha már úgyis ott voltunk, és le volt értékelve...

Essence mono szemhéjpúder ~ 59 (lola petrola), 60 (groovy grapes)
Mindkettő impulzus vásárlásként, leértékelve jött velem...A szokásos essence minőség, szépen dolgozhatóak, megfelelő pigmentáltságúak, átlagos tartósságúak...Igazából teljesen átlagos termékek, és csak a színük miatt gondoltam, hogy említeném őket posztban - viszont teljes bejegyzést nem akartam erre szánni...Én semmiképpen nem használnám szemhéjpúder alap nélkül, de én egy szemfestéket se merek nélküle felkenni, szóval ez nem a termék hibája...A képeken az essence i <3 stage alapján láthatóak (ami úgy mellesleg nekem nem vált be).

A borzasztó időjárásnak köszönhetően csak ilyen árnyékos/félárnyékos képeket tudtam ablak mellett is csinálni, de szerintem itt is látszik a színük - legalábbis az intenzitás mindenképp...egy-egy ujjhúzással készültek a minták...

Szóval ennyi lennék mára, mindkét termék olyan szerintem, hogy ha véletlenül találtok valahol, bátran szerezzétek be ti is...Feltéve, hogy a szín is megfelel nektek! :)

Ti miket szereztetek mostanában leárazva? :)
Esetleg valamelyik termék megvan ezek közül? :)
Jó éjszakát - szép napot (ki mikor olvassa) mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Az a Flormar lakk nekem is meg volt, tetszett is de nem vettem elő, így másnál jobb helye lett. :)
    A monok nagyon szépek:)
    Nem is tudom mit vettem..két könyvet, ami még sajna nem érkezett PickPack pontra szerda óta:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most nem igazán van időm lakkozni, szóval ezen az elven minden lakkom mehetne...amiket nem használok termékeket, én is nem rég kezdtem elajandékozgatni...:)

      Az is jó...remélem minél gyorsabban odaérnek..:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)