2015. augusztus 4., kedd

Cruella de Vil is (almost) back

Sziasztok! :)

Tudjátok, mit mond a természetes barna, amikor szőkére festi a haját?
Mivel a poszt megírása közben úgyse fogok választ kapni rá, kénytelen leszek magamtól befejezni ezt az ezeréves (és szar) viccet:
"HÁT AZ AGYAM ELDOBOM!"

Igen, talán valami ilyesmit műveltem én is...illetve...kezdtem művelni...
Gyakran borul el az agyam, ilyenkor hajvágások, hajfestések következnek be, illetve sok-sok apróbb változtatás is...néha szükségem van rá...na meg: amíg fiatal az ember, addig kell tesztelgetni...Engem nem fog még a munka, így viszonylag szabadon módosítgathatom a kinézetem...

Hát...nem titkolt szándékom, hogy zöld hajat szeretnék, illetve minél több hajszínezőt kipróbálni...de a vörösem ezt lehetetlenné tette...illetve a természetes hajszínem...illetve a feketém...
Szóval a lényeg az, hogy úgy döntöttem, belevágok a szőkítősdibe (vicces tény: múlt héten vettem piros hajfestéket - igen, pirosat, hogy ki kéne próbálni majd...így nem tudom mikor lesz kipróbálva xD - megnéztem a gyártási időt azért)...

Hát első körben...érdekes lett az eredmény...igazából felkészültem a legrosszabbakra, és ez sokkal jobb lett azoknál...viszont...azt nem gondoltam, hogy ennyire "természetes" lesz...majd egy sokkal hűvösebb (és világosabb) szőkét szeretnék idővel, de most örülök ennek is, hogy nem lett narancs fejem...

forrás: facebook
Szóval első körben egy ilyesmit sikerült kihoznunk a hajamból - illetve a fekete a fülem mögé van tűrve, azért ilyen a formája...itt a színek egymásra találása a lényeg amúgy is...:D

Igazából mára csak ennyi lennék, mert ehhez nincs több hozzáfűzni valóm, és néhány fotó elválaszt még a további - és értelmesebb - bejegyzésektől...

Ti hogy álltok a szőke hajhoz? :D

Ui.: Feltűnt, hogy "Szörnyella de Frász" neve eredeti nyelven milyen zseniális...de komolyan...valahogy magyarban ilyen "meh", nem sikerült áthozni, de a "Cruella de Vil" az valami fantasztikus elnevezés...olyan "humoros"...vagyis amúgy tényleg...nagyon találó, imádom ezt a nevet! :D

6 megjegyzés:

  1. Volt szőke hajam pár évig, de szerintem a sötét jobban áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állítólag mindenkinek a természetes színe áll hozzá a legközelebb...:)
      Nekem még meg kell találnom a "majdnem természetes" színemet, mert alapjáraton borzasztó színem van...xD

      Törlés
  2. Hű, de vagány! *.* Ha majd hamvasabb szőke lesz majd mutass képet légyszi, nagyon kíváncsi vagyok rá :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva...a gyöngyszőke színt néztem ki magamnak (hát miért is ne az egyik legkárosabbat és legtermészetellenesebbet xD), de úgy érzem, ez még messze van...:D

      Mindenképpen meg fogom mutatni itt is, de kis lépésekkel haladunk a (majdnem) fehér felé, mert nem nagyon szeretnék kopasz lenni...:D
      Első körben hatalmas pozitívum volt, mert nem lettem narancsfejű, és még a hajam se töredezett el tőle...:D
      Remélem a továbbiakban is bírni fogja a szőkítgetést - majd meglátjuk...:D

      Ha nem bírja, akkor is be fogok róla számolni - elrettentő példa is kell...:)

      Törlés
  3. Èn egy időben nem zöld, hanem vilàgos kèk, esetleg ròzsaszìn hajat akartam, de túl sötèt hozzà a hajszínem, a szőkìtèst meg màr nem mertem bevàllalni. :D
    Amúgy meg nagyon menő lett a hajad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh...ismerős az érzés...az én eredeti hajam is nehezen festhető...színezőkről nem is beszélve...:/
      De most optimista vagyok a szokitessel kapcsolatban...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)