2015. augusztus 11., kedd

Catrice szemceruza vízvonalra

Sziasztok!
A mai bejegyzésben a catrice made to stay inside eye khol kajal termékének tesztjét hoztam el nektek! :)
Vagyis először, amíg nem próbáltam, mindenképp meg akartam írni a tesztet, mert érdekesen hangzott...aztán úgy felbosszantottam magamat vele, hogy úgy döntöttem nem írom meg...aztán eszembe jutott, hogy "minél több, annál jobb" - már ami a véleményeket illeti, és amúgy is a blogot azért hoztam létre, hogy bizonyos termékektől megóvhassam az embereket...például az ilyenektől...
Ez a termék nagyon kecsegtetően hangozhat mindenkinek, aki szereti a vízvonalát feketével hangsúlyozni...Felső vízvonalon dúsabb pillák illúzióját kelteni, alsón összenyomni a szemet...Mivel én sokáig tust használtam a vízvonalamra (kövezzetek meg, az a legjobb, csak ne menjen az ember szemébe xD), utána nehéz volt átállnom a szemceruzákra...egyszerűen egyik se bírt sokat nekem...még a géles avon se...de mégis csak egészségesebb, így megvettem EZT a terméket...940 forintom bánta (egyébként 0,3 g terméket kapunk ennyiért)...
A termék egy automata szemceruza, fekete színű, az aljában faragó található (mint a képen láthatjátok), szóval elég jó a koncepció...
...viszont a benne lévő termék iszonyatos...Az állagának köszönhetően nagyjából használhatatlan vízvonalon...durva, karcol, NEM FOG...Rengeteg, rengeteg, erősen odanyomott húzgálás után se elég intenzív fekete, felszedi az előző rétegeket, és rövid időn belül lefolyik...Ez az a szemceruza, ami egyedülálló módon nem a szempillatőbe ül be, hanem konkrétan az alsó mozgó szemhéj alá illetve ráncaiba...Olyan szempontból ez egy rendkívül jó tulajdonsága, hogy ami véletlenül fent marad egy óránál tovább a szempilláim közelében, az iszonyatosan irritálni kezd...nem tudom mitől, a tus nem csípett ennyire sose...
kézfejen is egyenetlen, alulpigmentált fekete
Kézfejen jóval több színt sikerült kicsikarnom belőle, de a tartóssága ott se mondható túl jónak...Én direkt nem vettem másikat, hogy elfogyjon ez, de inkább zselés tussal szenvedem meg a vízvonalamat, mintsem ezért a termékért nyúljak...szeptembertől iskola, nem lesz időm reggelente szarakodni (elnézést) a tussal, szóval el fogom fogyasztani...de ez egy rendkívül rossz döntés volt...

Szeretem a catrice termékeket, az elképzelés nagyon tetszett itt is...de szemceruzát többet nem veszek tőlük...(A zselés tusukra fáj a fogam mondjuk. xD)

Nektek mi a kedvenc vízvonalas szemceruzátok? Szeretitek a Catrice termékeket? Próbáltátok ezt a terméket?
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)