2015. augusztus 20., csütörtök

Augusztus 20.

Sziasztok!

Gondolom most valami történelmi összefoglaló szerűséget kéne írnom az államalapításról, vagy ilyesmi...Hát...sajnos én egy önző dög vagyok, és nem szeretem a történelmet se, úgyhogy ma csak egy Marilyn Manson számot fogunk közösen meghallgatni - illetve én mindenképp, meg azok, akik nem zárkóznak el az ilyen jellegű zenéktől...mert ez egy szép szám, és számomra nagyon kedves...és régen riogattam utoljára az ide tévedteket zenével...és amúgy is...ennek a napnak EZ a száma...(honalapításról bővebben ITT, és így az se távozik üres kézzel, aki azt hitte, ilyesmiről fogok írni)


Mai napra mindenkinek jó pihenést, megemlékezést, és csodálatos tűzijátékozást kívánok!
Akik olyan helyen laknak, azok fokozottan figyeljenek az állataikra, illetve az elzárásukra, mert akár egy vihartól is képesek elmenekülni a jószágok, és azért egy tűzijáték jóval nagyobb zajjal jár...Szerencsére nagy részük haza is talál, de azért ne kockáztasson az ember...:)

További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)