2015. augusztus 1., szombat

2015 kedvencei (első félév)

Sziasztok! :)

Régebben a blogon voltak minden évszakban új és új kedvences bejegyzések...aztán ezek idő és kedv hiányában szépen lassan abbamaradtak...Most viszont újra szeretnék kedvences bejegyzéseket, és hogy valamennyire utolérjem magamat, úgy gondoltam, most az első hat hónap kedvenceit gyűjtöm egy helyre...a poszt felépítése a szokásos lesz, csak kicsit nagyobb kupac lesz most...:)
Vagyis igyekeztem a legeket kiválogatni, de akkor is elég nagy időt fog felölelni ez a bejegyzés...

Az az igazság, hogy korábban akartam kitenni, de a júniusom ugyebár eléggé húzós volt...Aztán amióta itthon vagyok, a nyúl köt le (fél óránként takarítok utána, mert még most szoktatom szobatisztaságra, és folyton ellenőrizgetem, hogy van-e víz, kaja minden, valamint nem tudok betelni vele, nagyjából öt percenként megnézem, mi van vele, csodálatos...facebookon több képet láthattok, már él az oldalam, ha jól tudom xD)...De ami késik, nem múlik, itt is van a bejegyzés!

csoportkép
Első körben a körömlakkokat szeretném megmutatni, ugyanis semmi időm nem volt körmöt lakkozni az elmúlt elég sok időben...
  1. Az avon körömerősítő folyadéka örök kedvenc, nagyon hasznos kis termék, bár elég ritkán jutottam hozzá is az elmúlt időszakban...
  2. A moyra fekete körömlakkja álom minőség, álomszín és úgy mellesleg gyorsan is szárad...kétszer használtam - más körömlakkot nem is használtam a félévben - de képek nem készültek róla (illetve direkt a lakkról), így a poszt is várat magára...
Másodikként a szemfestékeket szeretném megmutatni nektek...
  1. Sleek ultra mattes V2 darks -> Ez egy örök kedvenc paletta, nagyon gyakran nyúlok érte, imádom az erős, matt színeket! (teszt)
  2. Sleek bad girl -> Másik nagy kedvenc palettám...a kék sminkjeim mind innen készültek, és mivel az osztály színe a kék lett (-.-), ezért elég sokszor előkerült...(teszt)
  3. makeup revolution redemption romantic smoked -> Ez nálam bővel a természetes kategória, mégis rengetegszer nyúltam ezért a palettáért! (teszt)
  4. essence duo dream team -> Unokatesóm ballagásán kellett rájönnöm, hogy ez a termék milyen jó, és én milyen méltatlanul hanyagoltam...
  5. avon super shock szemhéjpúderalap light beige -> Ez igazából el is fogyott, szóval nem fűznék hozzá semmit...rajtam a habállagú termékek jobban működnek...:)
Következő kupacban megint "szemrevalók" jönnek...
  1. Avon supershock gél állagú szemceruza black -> Ez elég mini lett, mostanában nem szívesen használom, de egyébként teljesen meg vagyok elégedve vele...:)
  2. essence vízálló szemhéjtus -> Az ecsete borzalom, a termék egy álom...hát...nagyon szeretem, de másik aplikátort szoktam hozzá használni...>.<
  3. Rimmel scandaleyes rockin curves 001 black -> Ez a spirál nagy kedvencem lett...bár kicsit nehéz volt először, meg ha nem vagyok óvatos a kefével, könnyen összemaszatolom vele magam, de összességében az egyik kedvenc minden napi spirálommá vált - az eddig próbáltak közül...(teszt)
  4. Maybelline rocket vízálló fekete -> A legjobb vízálló spirál, amit próbáltam eddig...Nem hittem, hogy ennyire fogok tudni ragaszkodni egy vízálló spirálhoz, de ezt biztosan újra veszem majd! Sima spirált könnyebb találni elviselhetőt, mint vízállót, de ez tényleg bírja...a csomagolása mondjuk még mindig nem tetszik, de ennyi baj legyen! (teszt)
  5. Rimmel scandaleyes szemhéjfestékstift guilty grey -> Ő három hónapja van még csak meg, de ehhez képest rengetegszer használtam...tesztet még nem írtam róla, illetve képek sincsenek róla, de egy sminket már mutattam vele (itt), és nagyon gyakran került azóta is elő...szóval...Igazából lesz teszt, mert fantasztikus termék, és ezt mindenkinek el akarom mondani, de még nem tudom mikor...egyelőre elég sok vázlatom van, szóval nem tudom mikor, de biztosan nem hagyom le a blogról! :)
  6. essence long lasting szemceruza black fever -> Őt a minden napokban használom, lassan elfogy megint, de most nem fogom újra venni, ugyanis van egy  (sokkal rosszabb minőségű, hamarosan írok róla) catrice szemceruzám, amit soha nem használnék el, ha nem lennék rákényszerülve...szóval most egy kis szünetet tartunk egymással, de akkor is a kedvenc vízvonalra való ceruzám marad! :)
  7. RdeL young kajal fekete -> Szegénykémet nagyon sok minden érte, elég megviselt darab már az enyém, de nagyon gyakran használom...nem egy hű de nagy minőség, viszont én nagyon szeretem...(teszt)
A következő kupacban az arcra való sminktermékek foglalnak helyet! :)
  1. Garnier pure active bb krém medium -> Ugye ő a megasötét pattanástalanító BB-m...pattanásokra nagyon bevált korrektor helyett, szinte minden reggel érte nyúlok...így elég sokáig ki fogja bírni...:)
  2. Avon ideal flawless CC krém ivory -> Ez egy nagyon kellemes termék, és lassan el is fogy már...:)
  3. Avon calming effects alapozó pink ivory -> Ebben is nagyon kevés van, a pumpa már nem is működik, öntögetni kell...
  4. essence all about matt kompakt púder -> Legjobb sminkfixáló, most kiszeretnék próbálni egy másik áttetsző púdert is, de nagyon szeretem ezt a terméket...egyet már el is használtam, és ez is jól halad...:)
  5. CV young pattanástalanító púder 10 soft ivory -> Ez a púder is elég gyorsan fogy, már leértem több helyen is a pan aljába, nagyon szeretem, bár a fedése kb semmi, a pattanások ellen tényleg jó...
  6. Avon ideal flawless kőpúder fair -> Kedvenc púderem...szépen fed, tartós...nem túl természetes, de nagyon szeretem...ha felélem a púdereimet, biztosan visszatérek rá! :)
Utolsó körben az ajakra való termékeket hoztam el nektek! :)
Igazából ezek a termékek a leggyakrabban használt termékeim, szóval őket csak "felsorolás" szinten említeném (a tesztjeikkel), illetve amiről nem volt teszt, arról írnék csak pár gondolatot...
Azoknak, akiknek esetleg nincs kedve tesztet olvasgatni pedig itt van egy kép róluk:
Balról jobbra haladva a képen, ami nem szerepel rajta, azt a végére hagyom:
  1. Rimmel by Kate matte ~ 111, kiss of life
  2. essence hosszantartó ajakrúzs ~ 04, on the catwalk
  3. Avon absolute színmegújító ajakrúzs ~ tender mauve -> Ő az egyik kedvenc ajakápolóm, de külön tesztet nem kapott, csak a többi színmintával együtt írtam róla...ezt a bejegyzést ITT nézhetitek meg.
  4. essence vampire's love ~ 02, true love -> Ez egy limitált kiadású termék volt, de én nagyon szeretem...a kedvenc ajaklakkom az essencetől azóta is...Nagyon tartós, intenzív, jól építhető, volt már szilveszteri életmentőm is...Gyakran bordós rúzsok alá használom alapnak, így a rúzsokat is intenzívebbnek és tartósabbnak mutatja...Nagyon sajnálom, hogy ezt a minőséget már azóta nem sikerült "megtartani" a későbbi ilyen jellegű termékeiknél, de kíváncsian várom azért a folyékony rúzsokat is (mind a Catrice, mind az essence részéről).
  5. Catrice made to stay smoothing lip polish ~ 040, let's read out -> Igazából itt azért csak egy került ide, mert az előző fél évben még nem volt komplett gyűjteményem belőlük, és ezt az árnyalatot használtam rengeteget...azóta bevásároltam, és mindet imádom! :)
  6. essence stay matte ~ 04, silky red
  7. essence hello autumn ajakkrémek (beauti-FALL red; keep calm&go for a walk)
  8. carmex classic tubusos ajakápoló
Szóval ezek lennének az én kedvenceim januártól júniusig...nektek mik voltak a kedvenceitek az előző fél évben? :)
Kellemes hétvégét mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)