2015. július 12., vasárnap

Tremor

Sziasztok! :)
Ma az i heart makeup (makeup revolution leányvállalata ugye) lip lava-i közül hoztam el nektek a visszafogottabb (?) árnyalatot...:)
Ebben a keskeny és szerintem rendkívül csinos csomagolásban kapjuk a 12 ml terméket (ez szerintem elég korrekt mennyiség) 1290 forintért (bár én pont akciósan szereztem be ezt az árnyalatot xD).
A terméken csak a szokásos információk vannak feltüntetve, és ami engem nagyon meglepett: az árnyalat név NINCS...Egy dobozban küldik (ami nekem szintén nagyon tetszett), azon szerepel a fantázianév, de a tubuson sehol nem leltem - ellenben az összetevő lista rajta van, ami nagyon hasznos...
A fekete kupak csavaros, azt letekerve egy szivacsos fejjel találjuk szemben magunkat...
A fejet bentebb lehet nyomni (vagyis ott, ahol a műanyagon egy vágást láttok a képen), így az adagolás nagyon egyszerű...Mondjuk szerintem ez a fajta aplikátor egyáltalán nem higiénikus semmilyen terméknél - főleg nem egy folyékony ajakrúzsnál -  azt azért el kell ismernem, hogy nagyon kényelmesen és precízen lehet vele felvinni az anyagot...

A termék állaga nagyon kellemes, igazán kényelmes viselet az ajkakon...Egy rétegben is csodásan fed, nagyon intenzív színe van még ennek is...Sajnos építgetni nem is lehet (mondjuk nem is szükséges), mert több réteg esetén felszedi az előző réteget...
Sajnos picit lassan szárad, ezt az időt érdemes kifeszített ajkakkal kivárni, száradás után már nem mászkál, de ha túl hamar megmozdulunk, beleül a ráncokba/redőkbe, és BELESZÁRAD...ott is tartós mondjuk, de azért nem túl esztétikus...Száradás előtt egyébként nem bírja az érintést se...utána viszont ivás és evés álló (többnyire...), minimálisan és nagyon szépen, egyenletesen kopik csak...Minimálisan beleivódik az ajkakba a színe, így kopás után egy nagyon pici szín marad az ajkakon...ez egyébként nagyon könnyen eltávolítható, és maga a termék is nagyon könnyen eltüntethető...Sajnos kímélő üzemmódban nem próbáltam, hogy meddig bírja - én hülye, nyáron vagy tíz percenként iszok, hát lehet így normálisan terméket tesztelni??? :D

Igazából ezen a képen a termék legrosszabb oldalait sikerült elkapnom...A képeken a legelső éles találkozásom látható velük, és mivel ez az első ilyen aplikátoros termékem, bizony voltak gondjaim a felvitellel...arról nem is beszélve, hogy egyáltalán nem tudtam, milyen az állaga, mennyire intenzív meg ilyenek - másodikra sokkal jobban sikerült, de ez után amúgy is rendbe szedtem az ajkaim is, és így azért jobban meg tudom mutatni a hibáját: SZÁRÍT.
A száraz ajkakkal nagyon nem kompatibilis, iszonyatosan tovább szárítja - azon túl, hogy nem is szép...viszont úgy vettem észre, hogy megfelelő ajak karbantartás mellett nem viselkedik ilyen borzasztóan...jól hidratált ajkaknak semmit se árt...(Plusz azóta kitapasztaltam az adagolását is, és a pontos használatát...úgy...három használatba telt, mire teljesen belejöttem...xD)

Összességében én bátran ajánlom mindenkinek, aki szereti a folyékony ajakrúzsokat, mert nagyon szép kis termék, nagyon jó minőségű, és az ára se rossz...(Csak hidratáljatok előtte rendesen!)

Ti szeretitek az i <3 makeup termékeket? Melyik a kedvencetek? :)
Kellemes vasárnapot, és jó pihenést mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)