2015. július 11., szombat

Tesztelgetős bejegyzés

Sziasztok! :)

Ma ismét két gyors mini összegzést hozok nektek...:)

Az avon care kakaóvajas kézkréme nagyon régóta nálam van, és rengeteget használom is...Az ára nagyon kedvező a 100 ml-es kiszereléshez mérten...A csomagolása bírja a táskákat, de elég puha műanyag, szóval óvatosan kell nyomkodni (könnyen túl nagy mennyiség kerülhet a kezünkre). Egy nagyon kellemes kakaóvajas illatú, könnyed állagú krémecske...villámgyorsan felszívódik és nem hagy ragacsos réteget maga után...Az extrém száraz kezekkel nem sok mindent kezd, nem elég zsíros hozzá, de a simán kiszáradt kezekkel csodákat művel...
Én nagyon szeretem, újra fogom venni, ha minden krémem elfogy...olcsó és jó megoldás a "közepesen" száradt kezekre... 
Az avonos körömlakkszárító spré az kicsit drágább, de szerintem teljesen megéri az árát...A legfelső réteget kopogósra szárítja, de az alsóbbakkal óvatosnak kell lenni, mert "elcsúsznak", ha nagy nyomásnak tesszük ki őket...Egyébként az adagolása elég vicces, ugyanis annyi anyag jön ki egy fújásra is, ami elég lenne az összes körömre, de szinte lehetetlen célba találni vele, ezért én inkább mindig minden körmömre külön-külön fújkálom rá...Nagyon olajos réteget hagy a bőrön, ez engem kicsit zavar, de le lehet törölgetni, és nincs gond...Bár szörnyen erős alkohol szaga van, egyáltalán nem szárította a bőrömet...Ha az ember siet, az apróbb felszíni sérülésektől csodásan védi a körmöket, és tényleg nagyon gyorssá teszi a lakkozást, de ráfesteni szinte lehetetlen, szóval érdemes a legutolsó rétegre fújni csak belőle...A matt lakkokkal nekem nem jött ki túl jól, de lehet ez az én hibám csak...

Na mára csak erre a villám bejegyzésre jutott időm, energiám, ugyanis a nap jelentős része vásárlással telt, most meg vendégünk van...
Hamarosan jelentkezem egy jóval "kidolgozottabb" (értsd: sok-sok kép, részletes leírások) teszttel is, már az áldozatom is megvan, és ma megnéztem: nem sok dologba kell majd belejavítanom, inkább kibővítenem kell csak a bejegyzést...

Ti használjátok valamelyik terméket ezek közül? Nektek is beváltak? :)
Jó bulizást és kellemes hétvégét kívánok mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)