2015. július 19., vasárnap

Szivárvány TAG

Sziasztok! :)

Őszintén bevallom, hogy először egy tesztet akartam hozni, de valahogy sehogy se bírtam ráhangolódni a termékre - igen, nekem hangulat kell a témákhoz, hogy írni tudjak róluk - szóval úgy döntöttem, hogy inkább egy laza kis tag-et hozok nektek...Valahogy a tag-ek nekem a "pihenős" posztjaim...(főleg, hogy teszteknél mindig újra magamra kenem a termékeket, és összehasonlítom a vázlatban teszteltekkel, hogy biztosan hiteles információkkal szolgáljak, és ebben a melegben nem akarok sminkelni)

Ezt a tag-et sok embernél láttam már kitöltve, és szégyenemre: nem emlékszem, hogy kinek a bejegyzése ragadott meg annyira, hogy eldöntsem, nekem is ki kell töltenem...de nem is fontos, a lényeg, hogy most itt vagyok és kitöltöm! :)
Nálam kicsit rendhagyóbb lesz ez a poszt, ugyanis mindenhova két-két terméket válogattam, és ez egyetlen színnél nem sikerült csak...ugyanis azt a színt, ha nem mondják rá, én fel se ismerem...xD
Képekért előre is elnézést, ez a poszt teljesen telefonról készült...(még egy indok a teszt ellen...azok a képek a gépemen vannak)

PIROS
Itt voltak problémák, ugyanis a kedvenc színemről van szó...és létezik nálam egy biztonsági piros kifejezés, ami azt jelenti, hogy minden sminktermékből a pirosat veszem meg "minőség tesztelés" céljából...elsőként...(legalább a szín szép legyen, ha már a termék gagyi...xD)
Általában ezt a színt használom a leggyakrabban rúzsoknál, szóval elég nehéz döntés volt...végül a legújabb kedvencem kapta az egyik helyet...(Rimmel by Kate matte - 111, kiss of life)
A második helyet a L'oréal elseve színvédős samponja kapta, amit nagyon régen használtam utoljára, de hamarosan újra sort kerítek rá...:D

NARANCSSÁRGA
Itt volt egy kis gond, ugyanis narancssárga sminktermékem konkrétan nincs...csak az egyik palettámban található meg ez a szín, de nem szeretem a narancsot, szóval azt nem túl gyakran használom...
Végül a Garnier PureActive BB krémjére esett a választásom a medium árnyalatban, ugyanis felkenve iszonyatosan narancssárga...egyébként meglepően gyakran használom, nagyon szeretem ezt a terméket...teljes arcra nem kenném, de igazából azért vettem, hogy korrektor helyett a pattanásokra kenjem (az avon calming effects folyékony korrektorából a fair árnyalat jóval sötétebb, mint ez a termék...xD), és arra tökéletes...pár nap alatt visszahúzza teljesen a pattanást, és nagyon szépen eltakarja őket...:D
A másik termék az az avon senses recharge tusfürdő, ami nagyon kellemes, frissítő hatású, géles állagú termék...nagyon szeretem nyáron, szinte felébreszt...:D

CITROMSÁRGA
Citromsárga sminktermékem van, sőt arany is, de azokat nem kedvelem annyira, hogy idekerüljenek...
Szóval én a tubusos carmex-et választottam egyik termékként...nagyon jó ajakápoló, és az íze/illata se olyan borzasztó, mint amennyire annak állítják be...
A másik választottam az avon naturals vaníliás testpermete, ami lehet, hogy igazából nem is teljesen citromsárga, de a vanília virág miatt úgy éreztem belefér...plusz...ez az egyik kedvenc testpermetem...:D

ZÖLD
Itt se volt könnyű dolgom, mert rengeteg szép zöld szemfestékem van...
Végül inkább a kedvenc zöld körömlakkom mellett döntöttem (AVON gel finish, envy árnyalatban), bár ő is elég erősen versenyzett az NYC rock muse topperei közül a green day-jel, végül arra jutottam, hogy ő kell ide, mert ő önmagában is szép...a minősége is nagyon jó, én csak ajánlani tudom az avon ezen lakkjait...
A második termék az avon super shock brights szempillaspirálja, emerald árnyalatban...Ezt a spirált nagyon sokat használtam, szerintem nagyon jó minőségű, szépen kiemeli a szememet, és kényelmes használni is...plusz a zöldsége ellenére nagyon is természetes hatást ad...:)

KÉK
Eltekintve a kék szemek iránti rajongásomtól, nem szeretem a kéket...egyáltalán...gyakran használok kék sminket, próbálom magam szoktatni a dologhoz, de nem érzem benne jól magamat...
Ide egyiknek a két jelölt árnyalatot választottam a Sleek bad girl palettájából, ugyanis a szalagavatós, és a ballagós sminkem is velük készült (többek között, de fekete is volt benne bőven, meg egy kis ezüst, illetve a képen teljesen szétporolt fehéres-csilámos árnyalat)...
Másiknak a kedvenc "semmi extra, mégis tökéletes" spirálomat választottam, a Maybelline The Rocket spirált, fekete árnyalatban...Dúsít, hosszabbít, göndörít extrémen? NEM...Víz és dörzsölés álló, nem pereg, nem mászik el, nem folyik? IGEEEN...Szilikonos keféje formájának köszönhetően egyenletesen be tud fedni minden pillát? IGEEEN...és nekem ennél több nem is kell...(a tesztes képeken az első vagy második találkozásomat láthatjátok vele, azóta megtanultam jól használni...xD)

INDIGÓ
Ezt a színt én nemes egyszerűséggel csak kéknek nevezném, tehát ide csak egy terméket hoztam...A sleek ultra mattes v2 (darks) palettájának a jelölt árnyalatát...

LILA
Itt se tudtam egyből dönteni, ugyanis volt egy lila korszakom, tehát elég sok lila termékem van...végül úgy döntöttem, hogy a két legtöbbet használtat ÉS legkülönlegesebbet választom ki...
Az essence colour&shine szemhéjpúderek közül a 14-es, divas love drama árnyalat került ide, ami nagyon szép, füstös, lilás-feketés-rózsaszínes, csillámos termék...víz nélkül alkalmazva meg halvány szürke...szóval én inkább nedvesen használom...
Az essence colour&go körömlakkjai közül a chic reloaded azért különleges számomra, mert az első lila körömlakkom (lila korszakom kezdetén - te jó ég, milyen rég volt, hogy megöregedtem...) csaknem ugyanilyen árnyalatú volt...mire az elfogyott, nem tudtam újra venni, így hosszú évekig kerestem az azonos, vagy majdnem azonos árnyalatot...ebben a lakkban megtaláltam...:)

RÓZSASZÍN
A rózsaszín rajtam borzasztó...én próbálkozok, de annyira személyiség idegen, hogy arra szavak sincsenek...Szóval először a rózsaszín csomagolású kedvenc testápolómat (Nivea angel star) akartam betenni egyiknek, aztán úgy döntöttem, sminktermék az összes képre kell...aztán a maxfactor disco pink körömlakkját akartam sminkterméknek tenni, de annak nem vagyok megelégedve (árához mérten...khmm) a minőségével, hogy lefotózzam...
Így lett itt az avon absolute ajakrúzsai közül a tender mauve árnyalat, amit én igazából ajakápoló helyett használok...A csomagolása rózsaszín (az enyémnek törött is xD), felkenve pedig teljesen beleolvad az ajkam természetes színébe...egyébként tényleg nagyon jól hidratál, nem látszik, ha kopik, nem látszik, ha nem egyenletes, nagyon szeretem...mi sem bizonyítja jobban, minthogy nem ez az első, amit elhasználtam belőle, és tövig ki van tolva a rúzs, úgy maradt ENNYI benne...az utánpótlás már megvan, bár nyáron szívesebben használok "rendes" ajakápolót, vagy erős színű rúzst...Szóval mostanában ő ejtve van...
A második a kedvenc dezodorom, a fa pink passion illata...évek óta használom kisebb-nagyobb megszakításokkal, de valamiért nálunk a legtöbb drogériában nem lehet kapni - vagy eldugják előlem...Nagyon híg (könnyű) formulája van, így nyáron külön öröm használni (ilyenkor nem bírom elviselni a krémesebb dezodorokat, vagy a géleseket)...Gyorsan szárad, nem hagy foltot, átlagosan gátolja az izzadást...Egyetlen hibája, hogy frissen borotvált hónaljon nagyon mar, éget, fáj, csíp, szúr, minden baja van tőle az embernek...mostanában nem követem el ezt a hibát semmilyen dezodorral, de voltak évek, amikor egész nyáron véres/heges hónaljjal voltam, mert mindig elfelejtettem kivárni a megfelelő időt, és szétmartam, mert elviselhetetlen volt...ez az én butaságom, ettől még nekem ő a kedvenc dezodorom...:D
(Második helyen áll az alkohol az összetevő listán, ez nem tudom mentségére szól-e, de érzékenyebb bőrűeket figyelmeztetem azért...:))

SZÍNES
Ide a két leggyakrabban használt palettámat gondoltam, de mivel a Bad girl és a V2 már szerepelt a Sleek-től, őket nem akartam idetenni...
Így elsőként a Sleek Garden of Eden palettája került ide, ami telis-tele van csodaszép zöldes árnyalatokkal, és amint megláttam, beleszerettem...szerintem minden barna és zöld szemű embernek nagyon jó barátja lehet, én elsősorban az alsó sor (elveszek a sok sorban xD) utolsó három árnyalatát szoktam használni...vannak benne természetesebb színek is, de én inkább az erős színek kedvelője vagyok...
...és rögtön ellent is mondok magamnak a második választottammal, a Makeup revolution redemption palettái közül a Romantic smoked árnyalattal...Ez a paletta főleg természetes színeket tartalmaz, valamiért mégis abszolút szerelem volt (mondhatnám, hogy a "színes" színhez /?/ a 'szerelem első látásra' palettákat választottam), szóval nem akartam kihagyni a felsorolásból...Lehet valakinek a sötétebb árnyalatok miatt ez már beleesik a "buli smink is készíthető vele" kategóriába, de nálam csak a "teljesen természetes" jelzőt kapja meg...

Szóval ez lett volna a Szivárvány TAG, ha van kedvetek, töltsétek ki ti is, ha már kitöltöttétek (mindig sokkal később állok neki minden tag-nek xD), és gondoljátok, linkeljétek be nekem...Szóval szívesen várom a Ti verzióitokat is...(és két órám ment a poszt megírására, nehogy szó érje a ház elejét, amiért "összecsaptam")

Csodálatos vasárnapot kívánok mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. A Garden of Eden nekem is az egyik kedvenc palettám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen meg tudom érteni, szerintem aki ilyesmi színeket szokott viselni, és próbálta, az mind beleszeret...nagyon jól sikerült paletta, nekem csak a matt almazöld szín nem akar működni sehogy se...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)